Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Valitud töövõtja ruumide remonttöödeks. Tööde algus augustis.
14. august 2019
Tervise Arengu Instituudi Tallinna ruumide remonttööde hanke võitis Monetta OÜ. Tööde hulka kuuluvad seinte- ja lagede maalritööd, põrandakatete paigaldamine, hüdroisolatsioonitööd, küttesüsteemi ümberehitustööd, ventilatsiooni ehitustööd.
18. juuni 2019
Riigi Kinnisvara Aktsiaselts kuulutab välja avatud hanke Hiiu 42, Tallinn ruumide remonttöödeks. Seinte- ja lagede maalritööd, põrandakatete paigaldamine, hüdroisolatsioonitööd, küttesüsteemi ümberehitustööd, ventilatsiooni ehitustööd.
Tööde kestus: 27.08.2019 - 23.12.2019.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 16.07.2019 12:00.
Tööde kestus: 27.08.2019 - 23.12.2019.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 16.07.2019 12:00.
23. oktoober 2018
Riigi Kinnisvara Aktsiaselts kuulutab välja hanke Hiiu 42, Tallinn A-korpuse 2. korruse remonttöödeks. Vaheseinte lammutamine, ripplagede osaline vahetamine, seinte maalritööd, põrandakatete paigaldamine.
Tööde kestus: 20.11.2018 - 31.12.2018.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 9.11.2018 12:00.
Tööde kestus: 20.11.2018 - 31.12.2018.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 9.11.2018 12:00.
22. juuni 2018
Monetta OÜ teostab Hiiu 42, Tallinn renoveerimistöid. Teostatavad tööd: fassaadi parandused ja maalritööd, invateele käsipuude paigaldamine, basseini likvideerimine, trepikoja maalritööd.
03. mai 2018
Riigi Kinnisvara AS kuulutab välja hanke Hiiu 42, Tallinn viimistlustöödeks (197337). Teostatavad tööd: Fassaadi parandused ja maalritööd. Invateele käsipuude paigaldamine, basseini likvideerimine, trepikoja maalritööd.
Tööde kestus: 2 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 21.05.2018 16:00.
Lisateave:
Kontaktisik objektiga tutvumiseks: Hillar Takk 50 67 963, hillar.takk@rkas.ee Hankelepingu täitmise koha aadress: Hiiu 42, Tallinn Tutvumise kuupäev: 09.05.2018 Kell 10.00 2. Pakkumuse saab esitada üksnes pärast hankelepingu täitmise kohaga (kohtadega) tutvumist ja pakkuja esindaja poolt vastavale kinnitusele kohapeal allkirja andmist (RHS § 111 lg 6).
Tööde kestus: 2 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 21.05.2018 16:00.
Lisateave:
Kontaktisik objektiga tutvumiseks: Hillar Takk 50 67 963, hillar.takk@rkas.ee Hankelepingu täitmise koha aadress: Hiiu 42, Tallinn Tutvumise kuupäev: 09.05.2018 Kell 10.00 2. Pakkumuse saab esitada üksnes pärast hankelepingu täitmise kohaga (kohtadega) tutvumist ja pakkuja esindaja poolt vastavale kinnitusele kohapeal allkirja andmist (RHS § 111 lg 6).
14. märts 2017
Tervise Arengu Instituut kuulutab välja hanke kontoritarvete ostmiseks.
Kavandatav alguskuupäev: 24.03.2017.
Kavandatav lõppkuupäev: 30.06.2017.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 20.03.2017 kell 10:00.
Kavandatav alguskuupäev: 24.03.2017.
Kavandatav lõppkuupäev: 30.06.2017.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 20.03.2017 kell 10:00.
20. jaanuar 2016
Tervise Arengu Instituut kuulutab välja hanke kontoritarvete ostmiseks. Hankelepingu objektiks on erinevad kontoritarbed.
Kavandatav alguskuupäev: 01.02.2016
Kavandatav lõppkuupäev: 31.12.2017
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28.01.2016 kell 10:00.
Kavandatav alguskuupäev: 01.02.2016
Kavandatav lõppkuupäev: 31.12.2017
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28.01.2016 kell 10:00.
14. juuli 2011
29. nädalal alustatakseTervise Arengu Instituudi hoone soojustamistöödega. Oodatakse pakkumisi fassaadi soojustamiseks ja katuse remondiks. Pakkumise tegemiseks võtta ühendust telefonil 501 5045.
04. mai 2011
Riigi Kinnisvara Aktsiaselts kuulutab välja avatud hanke Tervise Arengu Instituudi hoone soojustamiseks.
Tervise Arengu Instituudi hoone pööningu akende vahetus, fassaadi ja katuse soojustamine. Töid teostatakse vastavalt riigi lubatud heitkoguse ühikutega kauplemise kokkuleppe alusel saadavate vahendite kasutamise tingimustele ning Hankija poolsetest ja/või õigusaktidest tulenevatest nõuetest.
Tööde teostamise aeg on 6 kuud.
Hankedokumendid on üleval riigihangete registris, mistõttu puudub vajadus nende saatmist eraldi taotleda.
Riigi Kinnisvara AS viib volitatud esindajana hanke läbi Sotsiaalministeeriumi nimel. Hankijana hankekelepingut sõlmiv lepingupool on Sotsiaalministeerium.
Info ja dokumendid: Riigi Kinnisvara AS, Väino Norit, tel: 50 41 649, e-post: vaino.norit@rkas.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 7. juuni 2011 kell 10:00.
Tervise Arengu Instituudi hoone pööningu akende vahetus, fassaadi ja katuse soojustamine. Töid teostatakse vastavalt riigi lubatud heitkoguse ühikutega kauplemise kokkuleppe alusel saadavate vahendite kasutamise tingimustele ning Hankija poolsetest ja/või õigusaktidest tulenevatest nõuetest.
Tööde teostamise aeg on 6 kuud.
Hankedokumendid on üleval riigihangete registris, mistõttu puudub vajadus nende saatmist eraldi taotleda.
Riigi Kinnisvara AS viib volitatud esindajana hanke läbi Sotsiaalministeeriumi nimel. Hankijana hankekelepingut sõlmiv lepingupool on Sotsiaalministeerium.
Info ja dokumendid: Riigi Kinnisvara AS, Väino Norit, tel: 50 41 649, e-post: vaino.norit@rkas.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 7. juuni 2011 kell 10:00.
29. november 2010
Entarmo AS tarnib Tervise Arengu Instituudile fuajee ja raamatukogu sisustuse.
05. oktoober 2010
Tervise Arengu Instituut kuulutab välja hanke mööbli ostmiseks Tervise Arengu Instituudi fuajee ja raamatukogu sisustamisel 2010. aastal. Sisustatava objektiga saab tutvuda 07. oktoobril 2010.a. kell 12.00. Pakkumused saab esitada 18. oktoober 2010. a. kella 10.00-ni järgmistel kontaktidel:
Tervise Arengu Instituut 70006292, Kaire Kislov, haldusjuht, Hiiu 42, Tallinn 11619, Tel.: 6593 909, E-post: kaire.kislov@tai.ee
Tervise Arengu Instituut 70006292, Kaire Kislov, haldusjuht, Hiiu 42, Tallinn 11619, Tel.: 6593 909, E-post: kaire.kislov@tai.ee
17. august 2010
Maatriks-RP OÜ teostab ehitustöid vastavalt Tervise Arengu Instituudi vajadustele 2010.a. suvel. Tööde lõpptähtaeg on 30. september 2010.
01. juuli 2010
Soovitakse sõlmida leping ehitustöödele vastavalt Tervise Arengu Instituudi vajadustele 2010.a. suveks. Hanke dokumentide saamiseks võtta tööpäeviti ühendust järgmistel kontaktidel: Tervise Arengu Instituut 70006292, Kaire Kislov, haldusjuht, Hiiu 42, Tallinn 11619, Tel.: 53 424 600, E-post: kaire.kislov@tai.ee
Hanke dokumente väljastatakse 05 juuli kella 12.00-ni. Objektiga tutvumine on 05.juulil kell 13.00. Pakkumisi saab esitada 12. juulini 2010. a. kella 12.00-ni.
Hanke dokumente väljastatakse 05 juuli kella 12.00-ni. Objektiga tutvumine on 05.juulil kell 13.00. Pakkumisi saab esitada 12. juulini 2010. a. kella 12.00-ni.
06. august 2007
AS Parmeron teostab tervise arengu instiduudi peahoones (A korpus) keldri, I ja II korruse renoveerimist. Tööde käigus renoveeritakse ka küttesüsteem (kõikidel korrustel).
07. mai 2007
Sotsiaalministeerium kuulutab välja avatud pakkumise Tervise Arengu Instiduudi peahoone keldri, I ja II korruse renoveerimisele. Riigihanke objektiks on Tervise Arengu Instituudi peahoone (ehk A korpuse) keldri, I ja II korruse renoveerimine (koos küttesüsteemi renoveerimisega kõikidel korrustel) peatöövõtu meetodil.
Ostja jätab endale õiguse vähendada tööde mahtusid vastavalt rahaliste vahendite olemasolule või asendada töid Lepingu hinna piires;
Ostja jätab endale õiguse jagada hange etappideks. Etappide mahud, maksumused ja tähtajad määratakse kindlaks Lepingus ja Lepingu juurde kuuluvates kokkulepetes.
Riigihanke teostamise tähtajad: A korpuse keldri, 1.ja 2.. korruse planeeritav kasutusvalmidus 30. november 2007 või juhul kui töö jaotatakse etappideks: I etapp 30.11.2007 ja II etapp 28.04.2008.
Tööde ulatus:
Peatöövõtu mahtu kuulub AS Meistri Projekt poolt koostatud projektdokumentatsiooni (vt PKD Lisa nr 4) alusel:
(MÄRKUS: Tellija väljastab ehitusloa enne ehitustööde algust);
Tervise Arengu Instituudi peahoone (ehk A korpuse) keldri, 1. ja 2. korruse (keldri, 1. ja 2. korruse renoveeritav pind kokku 2645 m²) koos vajalike eritöödega (KV, VK, EL) 5. korrusel, trepikodade renoveerimisega kõikidel korrustel (0.-5.) ja küttesüsteemi uuendamisega kõikidel korrustel (0.-5.).
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise tagatise 100 000 (ükssada tuhat ) kroonile, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusseltsi garantiiga ja peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul.
2. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama kirjaliku nõusoleku ehituse perioodi täisvastutuskindlustuse lepingu (CAR) sõlmimiseks edukaks tunnistamise korral. Ehituse kindlustusleping sõlmitakse Pakkuja kulul ning soodustatud isikuks peab olema Ostja. Kindlustuspoliis tuleb esitada Ostjale/Tellijale enne Tööde alustamise tähtpäeva (PKD lisa 2 p 6.6.)
3. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks ehitusaegseks tagatiseks 10 % (kümme protsenti) hanke maksumusest koos käibemaksuga. Lepingu sõlmimisel aktsepteerib Ostja krediidiasutuse garantiid (PKD lisa 2 p 12.6.).
4. Pakkuja peab esitama koos pakkumisega seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks garantiiperioodi tagatiseks 2% (kaks protsenti) riigihanke pakkumise maksumusest koos käibemaksuga, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja, mis peab olema võrdne garantiiperioodi kestusega 24 (kakskümmend neli) kuud. Garantiiperiood algab tööde üleandmise aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast (PKD lisa 2 p 12.7.).
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates Pakkujatele, kes on Ostjale esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud pakkumise kutse dokumentide eest tasu 2000.- (kaks tuhat) krooni Tallinna Linnaehituse AS a/a nr 10022009571003, märksõna all "Tervise Arengu Instituudi peahoone kelder, 1. ja 2. korrus." ja esitanud Ostja esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia. Dokumente väljastab Tallina Linnaehituse AS-i vanemspetsialist Karin Martinjuk, tel. 677 1768; 677 1770, faks 677 1777, e-post: karin@tle.ee; tle@tle.ee.
Objektiga tutvumise tähtpäevad objekti asukohas toimuvad: 07. ja 21. mai 2007 kell 14.00.
Lisainformatsioon: Tallinna Linnaehituse AS, Merike Õunamägi, projektijuht, tel. 677 1787, faks 677 1777, e-post: merike@tle.ee; tle@tle.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 31. mai 2007 kell 11.00.
02. jaanuar 2007
Tervise Arengu Instituudi peahoone III ja IV korruse renoveerimise peatöövõtjaks on OÜ MR Portal. Tööde käigus renoveeritakse instituudi peahoone (ehk A korpuse) 3. ja 4. korruse (koos eriosadega KV, VK, EL 5. korrusel) projekteerimis-ehitustöövõtu meetodil. AS Meistri Projekt poolt koostatud projektdokumentatsiooni alusel koostatakse tööjoonised ja hangitakse ehitusluba.
Renoveeritav pind kokku on 1670 m². ) koos vajalike eritöödega (KV, VK, EL) 5. korrusel ning trepikodade renoveerimisega kõikidel korrustel (0.-5).
13. november 2006
Sotsiaalministeerium kuulutab välja avatud pakkumise Tervise Arengu Instituudi peahoone III ja IV korruse renoveerimisele. Riigihanke objektiks on Tervise Arengu Instituudi peahoone (ehk A korpuse) 3. ja 4. korruse renoveerimine (koos eriosadega KV, VK, EL 5. korrusel) projekteerimis-ehitustöövõtu meetodil.
Tööde ulatus:
Projekteerimis-ehitustöövõtu mahtu kuulub AS Meistri Projekt poolt koostatud projektdokumentatsiooni (vt PKD Lisa nr 4) alusel:
1. Tööjooniste koostamine;
2. Tööjooniste kooskõlastamine eelprojekti autoriga, Tellijaga (Ostjaga), kui ka Tellija volitatud isikuga ning teiste vajalike ametkondadega
(MÄRKUS: Tellija väljastab ehitusloa enne ehitustööde algust);
3. Tervise Arengu Instituudi peahoone (ehk A korpuse) 3. ja 4. korruse (3.ja 4.korruse renoveeritav pind kokku 1670m²) koos vajalike eritöödega (KV, VK, EL) 5.korrusel ning trepikodade renoveerimisega kõikidel korrustel (0.-5.) ;
4. 3. ja 4. korruse renoveerimine saab toimuma hoones, kus ülejäänud korrustel toimub hoone tavapärane kasutamine ning selles osas jäävad töösse olemasolevad tehnosüsteemid.
5. A korpuse 3. ja 4. korruse küttesüsteem renoveeritakse koos hoone ülejäänud korruste renoveerimisega ja välisseinte soojustamisega järgmises hankes, seega küttesüsteemi renoveerimine ei kuulu käesoleva hanke mahtu välja arvatud dušširuumi põrandaküte.
6. Kõik pakkumise kutse dokumentides hanke mahu määramiseks toodu (sh eelprojekti seletuskirjades, mahtude loendites, spetsifikatsioonides, joonistel ja joonistel toodud märkustes, kirjades, muudes pakkumise kutse dokumentides toodud kirjeldused, mahud, jne) kuulub käesolevasse hankesse ning peab olema arvestatud pakkumises, sh pakkumishinnas peab arvestama kõikide hanke eesmärgi saavutamiseks vajalike kuludega.
Juhul, kui eelprojektis või pakkumise kutse dokumentides mõni töö või asi on toodud kui käesolevase hankesse mitte kuuluv, kuid PKD-s puudub sellekohane märge, siis Pakkuja peab lugema seda tööd või asja hankesse kuuluvaks ning arvestama oma pakkumises. Pärast pakkumise vastuvõtmist Ostja ei pea arvestama Pakkuja pakkumises arvestatud ja pakkumise kutse dokumentides kirjeldatud mahtude mistahes erinevusi välja arvatud käesolevas juhendis ettenähtu.
Hanke eesmärgiks on Tervise Arengu Instituudi peahoone 3. ja 4. korruse tähtaegne ja kvaliteetne renoveerimine vastavalt tööde alusdokumentides määratud nõuetele, mahus ning maksumusele;
7. Ostja jätab endale õiguse vähendada tööde mahtusid vastavalt rahaliste vahendite olemasolule või asendada töid Lepingu hinna piires;
8. Ostja jätab endale õiguse jagada hange etappideks. Etappide mahud, maksumused ja tähtajad määratakse kindlaks Lepingus ja Lepingu juurde kuuluvates kokkulepetes.
Tööde teostamise tähtaeg on 20. aprill 2007.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise tagatise 100 000 (ükssada tuhat) kroonile, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusseltsi garantiiga ja peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul.
2. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama kirjaliku nõusoleku ehituse perioodi täisvastutuskindlustuse lepingu (CAR) sõlmimiseks edukaks tunnistamise korral. Ehituse kindlustusleping sõlmitakse Pakkuja kulul ning soodustatud isikuks peab olema Ostja. Kindlustuspoliis tuleb esitada Ostjale/Tellijale enne Tööde alustamise tähtpäeva (PKD lisa 2 p 6.6).
3. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks ehitusaegseks tagatiseks 10 % (kümme protsenti) hanke maksumusest koos käibemaksuga. Lepingu sõlmimisel aktsepteerib Ostja krediidiasutuse garantiid (PKD lisa 2 p 12.6.).
4. Pakkuja peab esitama koos pakkumisega seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks garantiiperioodi tagatiseks 2% (kaks protsenti) riigihanke pakkumise maksumusest koos käibemaksuga, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja, mis peab olema võrdne garantiiperioodi kestusega 24 (kakskümmend neli) kuud. Garantiiperiood algab tööde üleandmise aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast (PKD lisa 2 p 12.7.).
Tellija jätab endale õiguse kolme aasta jooksul käesoleva riigihanke lepingu sõlmimisest tellida ehitustöid, mis on samade hankelepingu poolte vahel käesoleva pakkumismenetluse tulemusena sõlmitud hankelepingu alusel tellitud ehitustöödega samalaadsed ja vastavad esialgsele ehitusprojektile, sõlmides uuendatava hankelepingu. Uuendatava hankelepingu korral kasutab Tellija väljakuulutamiseta läbirääkimistega pakkumismenetlust (RHS § 57 lg 1 p 6).
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates Pakkujatele, kes on Ostjale esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud pakkumise kutse dokumentide eest tasu 500.- (viissada) krooni Tallinna Linnaehituse AS a/a nr 10022009571003, märksõna all "Tervise Arengu Instituudi peahoone" ja esitanud Ostja esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia. Dokumente väljastab Tallina Linnaehituse AS-i vanemspetsialist Karin Martinjuk, Kadaka tee 131, Tallinn, tel. 677 1768; 677 1770, faks 677 1777, e-post: karin@tle.ee; tle@tle.ee.
Lisainformatsioon: Tallinna Linnaehituse AS, Merike Õunamägi, projektijuht, tel. 677 1787, faks 677 1777, e-post: merike@tle.ee; tle@tle.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 6. detsember 2006 kell 11.00.
23. jaanuar 2006
AS Randväli & Karema koostab tervise arengu instituudi olemasoleva peahoone A, C ja D korpuse rekonstrueerimise ning C ja D korpustele 2 korruse pealeehituse projekti.
Rekonstrueeritava hoone suletud netopind ca 5498 m², korruselisus 1-4 (+ kelder ja tehniline korrus); pealeehituse suletud netopind ca 900 m². Projekti tähtaeg on 31.mai 2006.
Objektiga seotud ettevõtted
Peatöövõtja |
|||||
|
facio@online.ee | ||||
Tellija |
|||||
|
info@rkas.ee | ||||
Ehitustöövõtt |
|||||
|
ehitus@yldehitus.ee | ||||
Tööde teostaja |
|||||
|
info@maatriksrp.ee | ||||
Mööbel, sisustus |
|||||
|
agm@agm.ee | ||||
Viimistlustööd |
|||||
|
info@monetta.ee | ||||
Remonttööd |
|||||
|
info@monetta.ee |