Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange pneumoajamiga õhusiibrite ostmiseks koos paigaldusega. Tähtaeg 7. veebruar.
24. jaanuar 2019
AS Pärnu Vesi kuulutab välja hanke Reiu veetöötlusjaama pneumoajamiga õhusiibrite ostmiseks koos paigaldusega. Hankelepingu esemeks AS Pärnu Vesi Reiu veetöötlusjaama liivafiltri aluste pneumoajamiga õhusiibrite ostmine koos paigalduse ja häälestamisega vastavalt hanke alusdokumentidele. Hankelepingu mahus on kolme (3) uue pneumoajamiga pöördklapp siibri tarne koos paigalduse ja häälestusega ehk olemasolevate siibrite, positsioneeride ja pneumoajamite asendamine uutega. Uutele seadmetele ja paigaldusele 3a garantii. Pakkuja täpsustab seadmete valimiseks ja paigaldamiseks vajalikud mõõdud, parameetrid ja töömahud enne pakkumise esitamist kohapeal. Objektiga on võimalik kohapeal tutvuda eelneval kokkuleppel jaamade juhi Martin Laiusega (tel 5919 7112, e-post martin.laius@pvesi.ee)
Seadmete paigaldamisel tuleb arvestada, et vahetada saab kahes osas. Esimeses etapis saab vahetada kaks siibrit, ja kui need on vahetatud, siis saab teises etapis vahetada kolmanda siibri.
Tööde kestus: 90 päeva.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 7.02.2019 11:00.
Seadmete paigaldamisel tuleb arvestada, et vahetada saab kahes osas. Esimeses etapis saab vahetada kaks siibrit, ja kui need on vahetatud, siis saab teises etapis vahetada kolmanda siibri.
Tööde kestus: 90 päeva.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 7.02.2019 11:00.
06. juuni 2016
Reiu veetöötlusjaama pumbahoone ja Raba tootmisbaasi katuste remondi hankel tunnistati edukaks Good Roof OÜ pakkumus summa 8 000 eurot. Tööde teostamise tähtaeg on 1. august 2016.
09. mai 2016
AS Pärnu Vesi kuulutab välja hanke Pärnu Reiu veetöötlusjaama pumbahoone ja Raba tootmisbaasi katuste remondiks. Hankelepingu esemeks on hankedokumentides kirjeldatud Pärnu linnas asuva Reiu veetöötlusjaama pumbahoone ja Raba tootmisbaasi katuse remont.
Tööde kestus: 60 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 20.05.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Ehitusobjektidega on võimalik tutvuda 17.05.16 kell 9:00 kuni 16:00 eelneval kokkuleppel hankija kontaktisiku Aivar Lepassarega (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või
mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Vajadusel peab hankija kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi, millest teavitatakse pakkujaid e-posti teel. Hankija jätab endale õiguse läbi rääkida hanke esemele esitatavate tingimuste, lepingutingimuste ja maksumuse osas. Läbirääkimised protokollitakse. Pakkuajad võivad esitada muudetud tingimustele vastavad pakkumused.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Tööde kestus: 60 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 20.05.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Ehitusobjektidega on võimalik tutvuda 17.05.16 kell 9:00 kuni 16:00 eelneval kokkuleppel hankija kontaktisiku Aivar Lepassarega (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või
mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Vajadusel peab hankija kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi, millest teavitatakse pakkujaid e-posti teel. Hankija jätab endale õiguse läbi rääkida hanke esemele esitatavate tingimuste, lepingutingimuste ja maksumuse osas. Läbirääkimised protokollitakse. Pakkuajad võivad esitada muudetud tingimustele vastavad pakkumused.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
02. märts 2016
AS Pärnu Vesi kuulutab välja hanke Reiu veetöötlusjaama teise astme pumpade vahetuseks. Hankelepingu esemeks on kolme Reiu veetöötlusjaama teise astme pumba ostmine ning nende paigaldamine ja häälestamine amortiseerunud pumpade asemele vastavalt hankedokumentides toodud tingimustele. Hankelepingu raames ostetakse ja paigaldatakse 3 uut pumpa.
Tööde kestus: 100 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registris. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 17.03.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Objektiga on võimalik tutvuda tööpäevadel kella 9:00 kuni 16:00 eelneval kokkuleppel jaamade juhi Mihkel Erendiga tel 5330 7685.
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada tehnilise kirjelduse tingimuste ja pakkumuse maksumuse osas, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Tööde kestus: 100 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registris. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 17.03.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Objektiga on võimalik tutvuda tööpäevadel kella 9:00 kuni 16:00 eelneval kokkuleppel jaamade juhi Mihkel Erendiga tel 5330 7685.
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada tehnilise kirjelduse tingimuste ja pakkumuse maksumuse osas, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
06. juuli 2015
Termokar OÜ, kaapsakkuja Procula OÜ, teostavad Reiu veetöötlusjaama remonttööd. Tööde käigus remonditakse filtrihoone katus, projekteeritakse ja ehitatakse piksekaitse ning remonditakse kuue Vaskrääma (Paikuse vald) toorveepumpla katus.
04. juuni 2015
Muudetud kvalifitseerimistingimusi!
AS Pärnu Vesi kuulutab välja hanke Pärnu Reiu veetöötlusjaama filtrihoone katuse remondiks ja piksekaitsme ehituseks ning toorveepumplate katuste remondiks. Hankelepingu esemeks on hankedokumentides kirjeldatud Pärnu linnas asuva Reiu veetöötlusjaama filtrihoone katuse remont, piksekaitsme projekteerimine ja ehitamine ning kuue Vaskrääma (Paikuse vald) toorveepumpla katuse remont.
Tööde kestus: 60 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 18. juuni 2015 kell 11:00.
Ehitusobjekti tutvustus toimub 11.06.15 algusega kell 11:00 aadressil Lätte 8 (hankija kontaktisik Aivar Lepassar (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või
mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Vajadusel peab hankija kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi, millest teavitatakse pakkujaid e-posti teel. Hankija jätab endale õiguse läbi rääkida hanke esemele esitatavate tingimuste, lepingutingimuste ja maksumuse osas. Läbirääkimised protokollitakse. Pakkuajad esitavad muudetud tingimustele vastavad pakkumused.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
AS Pärnu Vesi kuulutab välja hanke Pärnu Reiu veetöötlusjaama filtrihoone katuse remondiks ja piksekaitsme ehituseks ning toorveepumplate katuste remondiks. Hankelepingu esemeks on hankedokumentides kirjeldatud Pärnu linnas asuva Reiu veetöötlusjaama filtrihoone katuse remont, piksekaitsme projekteerimine ja ehitamine ning kuue Vaskrääma (Paikuse vald) toorveepumpla katuse remont.
Tööde kestus: 60 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 18. juuni 2015 kell 11:00.
Ehitusobjekti tutvustus toimub 11.06.15 algusega kell 11:00 aadressil Lätte 8 (hankija kontaktisik Aivar Lepassar (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või
mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Vajadusel peab hankija kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi, millest teavitatakse pakkujaid e-posti teel. Hankija jätab endale õiguse läbi rääkida hanke esemele esitatavate tingimuste, lepingutingimuste ja maksumuse osas. Läbirääkimised protokollitakse. Pakkuajad esitavad muudetud tingimustele vastavad pakkumused.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
23. veebruar 2015
AS Pärnu Vesi kuulutab välja hanke Reiu veetöötlusjaama valvesüsteemi ja ATS-i ehitustöödeks. Hankelepingu esemeks on hankedokumentides kirjeldatud Pärnu linnas asuva Reiu veetöötlusjaama valvesüsteemi ja automaatse tulekahjusignalisatsiooni (ATS) ehitustööd.
Tööde kestus: 45 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 11. märts 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Ehitusobjekti tutvustus toimub 4.03.15 algusega kell 11:00 aadressil Lätte 8 (hankija kontaktisik Aivar Lepassar (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Vajadusel peab hankija kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi, millest teavitatakse pakkujaid e-posti teel. Hankija jätab endale õiguse läbi rääkida hanke esemele esitatavate tingimuste, lepingutingimuste ja maksumuse osas. Läbirääkimised protokollitakse. Pakkuajad esitavad muudetud tingimustele vastavad pakkumused.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Tööde kestus: 45 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 11. märts 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Ehitusobjekti tutvustus toimub 4.03.15 algusega kell 11:00 aadressil Lätte 8 (hankija kontaktisik Aivar Lepassar (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Vajadusel peab hankija kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi, millest teavitatakse pakkujaid e-posti teel. Hankija jätab endale õiguse läbi rääkida hanke esemele esitatavate tingimuste, lepingutingimuste ja maksumuse osas. Läbirääkimised protokollitakse. Pakkuajad esitavad muudetud tingimustele vastavad pakkumused.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Pärnu Vesi AS, PÄRNU
|
|
vesi@pvesi.ee | |||
Remonttööd |
|||||
Termokar OÜ, SINDI
|
|
termokar.ehitus@gmail.com | |||
Procula OÜ, Reiu, Häädemeeste vald
|
|
Janek.bahovski@gmail.com | |||
Katused, katusekatted, katusetööd |
|||||
Good Roof OÜ, TARTU
|
|
goodroof@goodroof.ee |