Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!

Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst

Hange elektrivõrgu rikete likvideerimiseks. Tähtaeg 19. aprill.

10. märts 2016
Elektrilevi OÜ kuulutab välja avatud hanke Elektrilevi OÜ elektrivõrgu rikete likvideerimiseks.
1. Hanke eesmärgiks on Hankija teeninduspiirkondades jaotusvõrgu rikete likvideerimiseks tingimuste kokkuleppimine kõigi kvalifitseerimistingimustele vastavate ja edukaks tunnistatud pakkujatega.
2. Hankija teeninduspiirkonnad on järgmised: Lääne-Tallinn, Ida-Tallinn, Lääne-Harju, Ida-Harju, Lääne-Virumaa, Ida-Virumaa, Järvamaa, Raplamaa, saared, Pärnumaa, Viljandimaa, Jõgevamaa ja Põhja-Tartumaa, Tartu linn ja Lõuna-Tartumaa, Põlvamaa ja Ida-Võrumaa, Valgamaa ja Lääne-Võrumaa.
3. Rikete likvideerimiseks esitab Hankija eduka(te)le pakkuja(te)le tellimuse rikketööde teostamiseks juhul, kui vajatakse abijõude lisaks Hankija rikkebrigaadidele ja elektrivõrgu tööde olemasolevatele raamlepingu partneritele. Edukatest pakkujatest moodustatakse hankemenetluse tulemusena pingerida pakutud madalaima hinna baasil teeninduspiirkondade põhiselt. Hankija tellib töid vajadusel, alustades pingerea algusest (madalaima hinnaga tehtud pakkumusest). Hanke eesmärk on hankida eelkõige valmidust tööde teostamiseks, mistõttu Hankija ei ole seotud hanke mahuga.
4. Kõigi edukaks tunnistatud pakkujatega sõlmitakse kirjalik töövõtuleping tähtajaga 3 (kolm) aastat, võimalusega pikendada lepingut 2 (kahe) aasta võrra. Hankija ei piira edukaks tunnistatavate pakkumuste ja sõlmitavate hankelepingute arvu.
5. Töövõtuleping jõustub lepingu sõlmimisest. Rikketööde võimalikke tellimusi hakatakse esitama alates 01. juunist 2016. a.
6. Tööde eest tasutakse pakkumuses esitatud ühikhindade alusel vastavalt hankija poolt edastatud tellimustele.
Kõigi edukaks tunnistatud pakkujatega sõlmitakse kirjalik töövõtuleping tähtajaga 3 (kolm) aastat, võimalusega pikendada lepingut 2 (kahe) aasta võrra.
Hanke indikatiivne 5 aasta rahaline maht on 1 500 000 eurot.
Hankija ei ole lepingu täitmisel hanke mahuga seotud.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 1 500 000 €.
Pakkumuse tagatisena peab pakkuja:
1. esitama krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiikirja vastavalt hankedokumentidele lisatud vormile (Vorm 4). Garantiikirjana esitatud pakkumuse tagatis peab kehtima minimaalselt 120 (ükssada kakskümmend) kalendripäeva alates pakkumuse esitamisest. Garantiikirjana esitatud tagatise kehtivusaeg hakkab kulgema pakkumuse esitamisele järgnevast kalendripäevast. Garantiikirja tellimisel kohustub pakkuja arvestama hankija õigusega muuta hankedokumente, mille tulemusena võib pikeneda pakkumuse esitamise tähtaeg ning sellest tulenevalt ka garantiikirja kehtivuse nõutav aeg. Pakkumuse kehtivuse pikendamisel kohustub pakkuja pikendama samaväärselt ka tagatise kehtivust; või
2. deponeerima tagatissumma hankija arvelduskontole EE292200221025311485 Swedbankis. Raha deponeerimisel hankija arvelduskontole esitab pakkuja vaid maksekorralduse koopia, mille selgituse real on toodud hanke viitenumber, hanke nimetus ja märge “pakkumuse tagatis”.
3. Tagatise suurus on 1000 (üks tuhat) eurot.
Pakkumuste  esitamise tähtaeg: 19.04.2016 kell 13:00.
LISATEAVE
  Infoks:
1. Hanketeate sisu kohta saab hankijalt küsida selgitusi, pöördudes hankija poole riigihangete registri teabevahetuse töölehe kaudu. Eelduseks on hankijale pakkuja kontaktandmete avaldamine, registreerudes riigihanke osalejaks. Hankija vastab küsimustele 3 (kolme) tööpäeva jooksul ning vastus on nähtav kõigile hankel osalenuks registreerunutele riigihangete registri kaudu.
2. Kui dokumentide esitaja puhul on tegemist pakkuja B-kaardil oleva allkirjaõigusliku isikuga, piisab ühest digitaalsest allkirjast kõigi esitatavate dokumentide puhul – süsteem nõuab dokumentide esitamisel digitaalallkirjastamist.
3. Teabevahetuse ja kvalifitseerimistingimuste töölehed muutuvad riigihangete registri kasutajatele nähtavaks siis, kui ollakse hankele registreerunud. Hankele on võimalik registreeruda kasutajatel, kes tegutsevad registris pakkuja rollis. Kui registri kasutaja on pakkuja nimel hankele registreerunud, muutub süsteemis teabevahetuse tööleht aktiivseks ja selle kaudu saab hankesse puutuvaid küsimusi esitada.
Võõrkeelsetele dokumentidele kohustub taotleja/pakkuja lisama notari või vandetõlgi poolt kinnitatud ametliku tõlke eesti keelde.
Chevron-expand Näita ajalugu

Objektiga seotud ettevõtted

Tellija
Briefcase
+372 715 4230 elektrilevi@elektrilevi.ee
Map-pin

Asukoht

ÜLE VABARIIGI, Eesti
 Eesti
Blueprint

Omadused

Tööde kestus 60 kuud
Esitamise tähtaeg 19. aprill 2016