Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!

Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst


03. november 2003
AS Tallinna Vesi kuulutab välja väljakuulutamisega läbirääkimistega pakkumise kliendiinfosüsteemi asendusele. Hanke raames toimub AS Tallinna Vesi Klienditeeninduse strateegiast tuleneva arveldus ja klienditeeninduse tarkvaralise terviklahenduse (Kliendiinfosüsteemi) juurutamine, selle kasutajatugi ja hooldus (edaspidi Teenus). Teenus sisaldab: 1) tarkvara litsentside tarnimist, 2) tarkvara seadistamist ja kohandamist (vajadusel arendamist ja tõlkimist), 3) tarkvara testimist, 4) tarkvara juurutamist, 5) andmete ülekandmist uude süsteemi, 6) kasutajate koolitamist, 7) tehtavate tööde jälgimist ja koordineerimist, 8) kasutajatuge ja hooldust. Kliendiinfosüsteem luuakse valmistarkvara baasil. AS Tallinna Vesi Kliendiinfosüsteem (KIS) peab tagama toe ettevõtte klienditeeninduse põhiprotsessidele: 1) liitumislepingu sõlmimine, 2) ühenduste järelevalve, 3) teenuslepingu sõlmimine, 4) põhi- ja lisateenuste arveldamine, 5) ülereostuse haldamine, 6) võlatöötlus, 7) veearvestite haldus, 8) kliendi kontaktide haldus. Lisaks peab KIS sisaldama paindliku aruandluse, otsuste toe ja informatsiooni juhtimise süsteemi, mis põhineb KIS integreeritud andmebaasil, veebi- ehk iseteenindamise liidese kliendile. AS Tallinna Vesi põhiteenusteks on: a) Tehniliste tingimuste koostamine/väljastamine. b) Liitumisprojektide koostamine. c) Liitumine. d) Veevarustamise teenus. e) Heitvee ärajuhtimise teenus. f) Ülereostuse puhastamine. KIS peab andma võimaluse vajalikke andmeid eksportida ja importida. KIS peab asendama kõiki AS Tallinna Vesi olemasolevaid arvelduse ja klienditeeninduse tarkvaralahendusi. Eesmärgiks on ühe loogilise terviku moodustav integreeritud andmebaas, mille andmestik kogutakse arveldamise ja klienditeeninduse protsesside käigus, ning mis tagab, et ettevõtte tegelik teenuste müügi olukord on soovitud detailsuses ning igal soovitud ajahetkel kättesaadav nii ettevõtte klienditeenindusega kokkupuutuvate divisjonide kui juhtimise tasemel. Pakutav tarkvara peab tuginema avatud süsteemiarhitektuurile ja ühtsele arhitektuurilisele kontseptsioonile, mis toetab edasist integreerimisvajadust täiendavate süsteemide ja rakenduste osas. Süsteemi arhitektuur peab tulenema äriprotsessidest ja vajalikest tugifunktsioonidest. Lähtuvalt äriprotsessidest peab olema võimalik defineerida virtuaalseid kasutajagruppe sõltumata gruppi kuuluvate töötajate füüsilisest asukohast ja organisatsioonilisest kuuluvusest. AS Tallinna Vesi jaoks on süsteemi üldine integreeritus teiste IS-dega (GIS, raamatupidamissüsteem,) väga oluline. Tarkvara andmebaasiplatvormiks peab olema Microsoft SQL või Oracle. Serverite operatsioonisüsteemiks Microsoft Windows 2000 või uuem. Tarkvara võetakse kasutusele ligikaudu 20 000 kliendi teenindamiseks, kuid tarkvara peab olema vajadusel laiendatav ligikaudu 200 000 kliendi teenindamiseks. Taotlused esitada AS Tallinna Vesi, tuba 212, hiljemalt 8. detsember 2003 kell 10.00. Taotlejate kvalifitseerimise tingimused ja nõuded ning märge informatsiooni ja dokumentide kohta, mis tuleb pakkumismenetluses osalemise kirjalikule taotlusele lisada taotlejate kvalifikatsiooni hindamiseks. Kvalifitseerimise tingimused ja nõuded: Kvalifitseerimiseks peavad Taotlejal olema täidetud järgmised tingimused: 1. Taotlusele allakirjutanud isik peab omama selleks volitusi; 2. Taotleja ja alltöövõtja peab olema registreeritud asukohamaa riiklikus registris; 3. Taotleja või alltöövõtjal peavad olema vähemalt kolme aasta (2000, 2001, 2002) kogemused Teenuse teostamise osas; 4. Pakkuja peab olema viimase kolme aasta (2000, 2001, 2002) jooksul täitnud nõuetekohaselt riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud; 5. Taotleja ei tohi olla pankrotis ja/või vara arestitud ning tema suhtes ei tohi olla algatatud likvideerimise ega pankrotimenetlust; 6. Taotlejall peavad olema täidetud kohustused asukohamaa riiklikke ja kohalike maksude hüvitamise osas; 7. Taotleja tunnistatakse kvalifitseerimistingimustele mittevastavaks, kui tema või alltöövõtja viimase majadusuaasta aruande audiitori järelotsus on: a. eitav; b. hinnangu andmata jätmine; c. märkustega, sealhulgas ainult sellised märkused, mis mõjutavad oluliselt ettevõtte (Taotleja) majandustegevuse jätkuvust; 8. Taotlejal peab viimase kolme aasta (2000, 2001, 2002) jooksul olema vähemalt kolm üle 2 miljoni kroonise (ilma käibemaksuta) kogumaksumusega, vähemalt 20 aktiivse kasutajaga tarkvara juurutusprojekti kogemus peatöövõtjana, sealhulgas vähemalt üks neist eraettevõttes; 9. Taotlejal või alltöövõtjal peab viimase kolme aasta (2000, 2001, 2002) jooksul olema Eestis vähemalt üks üle 2 miljoni kroonise (ilma käibemaksuta) kogumaksumusega, vähemalt 20 aktiivse kasutajaga tarkvara juurutusprojekti kogemus peatöövõtjana; 10. Taotleja või alltöövõtja peab omama Teenuse osutamiseks kompetentsust ja eeldusi, sealhulgas kogemust organisatsiooni tööprotsessi analüüsi ja kirjeldamise, tarkvara seadistamise, tarkvara täiendamise, kasutajate koolitamise ning projekti juhtimise osas. 11. Taotleja peab suutma tagada hankelepingu täitmise koordineerimiseks projektijuhi kes: a. omab kõrgharidust (vähemalt bakalaureuse kraad või ekvivalent); b. on läbinud projektijuhtimise ja süsteemianalüüsi alase koolituse; c. omab vähemalt kolmeaastast töökogemust tarkvara arendus- ja/või juurutusprojektide läbiviimisel; d. on juhtinud projektijuhina vähemalt ühte üle 2 miljoni krooni (ilma käibemaksuta) maksumusega projekti; e. on Taotleja põhikohaga töötaja; f. on antud projekti jaoks vaba 50% oma tööressursist; 12. Taotleja või alltöövõtja peavad suutma pakkuda vähemalt 3 süsteemianalüütikut/juurutuseksperti (inglise keeles: system analysts/system expert) kes: a. omavad süsteemianalüüsi või IT alast kõrgharidust (vähemalt bakalaureuse kraad või ekvivalent); b. omavad vähemalt kahe aastast töökogemust antud valdkonnas; c. on Taotleja või alltöövõtja põhikohaga töötajad; 13. Taotlejal või alltöövõtjal peab olema kogemus Teenuseks sobiva tarkvara juurutamiseks; 14. Taotleja tarkvara juurutamise/arendamisega seotud põhikohaga töötajate arv peab olema vähemalt 10; 15. Pakutav tarkvara on aktiivses kasutuses vähemalt kahes erinevas riigis; Juhul, kui on tegemist ettevõtete liitmisega või nime muutmisega on Taotlejal õigus esitada pakkumisdokumentatsioonis nõutud informatsioon varasema ettevõtte nimele.Taotlejal on õigus kasutada alltöövõttu. Andmed esitada tuleva informatsiooni kohta: 1. Taotlus tuleb esitada kinnises pitseeritud ümbrikus. Kõik taotluse dokumentide leheküljed peavad olema nummerdatud ja viseeritud selleks volitusi omava isiku poolt. Andmed esitada tulevate dokumentide kohta: 1.Andmed esitatvate dokumentide kohta väljastatakse taotlejatele peale sellekohase avalduse esitamist elektronposti aadressile hanked@tvesi.ee või kirjalikult aadressile AS Tallinna Vesi, Hanked ja logistika, Ädala 10, 10614, Tallinn Võimalikud küsimused ja täpsustused palume esitada elektronposti aadressile hanked@tvesi.ee
Chevron-expand Näita ajalugu

Objektiga seotud ettevõtted

Tellija
Briefcase
+372 626 2200 tvesi@tvesi.ee
Map-pin

Asukoht

TALLINN, Eesti
 Eesti
Hard-hat

Tööd objektil

  • Nõrkvoolutööd ja kommunikatsioonisüsteemid
Blueprint

Omadused

Taotluste tähtaeg 8. dets 2003
Teostamise tähtaeg 31. dets 2004