Vändra Alevivalitsus kuulutab välja hanke Vändra staadioni inventari ostmiseks. Lihthanke kirjeldus: lihthanke menetluse teel leitud parima pakkujaga Vändra staadioni inventari ostmiseks. Vändra võimla ja staadion kuuluvad rekonstrueerimisele läbiviidud riigihanke nr
118772 tulemusena ning hanke tulemusena sõlmitud hankelepingus on staadioni rekonstrueerimistööde lõpptähtaeg koos staadionimaja ehitusega 01.september 2011.
Käesoleva lihthanke teel soovitakse soetada alljärgnevat inventari:
-kõrgushüppekast koos naelikukindla maandumismati (3 x 5 x 0,6 m), mati aluse ja vihmakattega ning teisaldatavate kõrgushüppepostide ja latiga (1 kmpl);
-teivashüppekast koos naelikukindla maandumismati (5 x 7 x 0,7 m), mati aluse ja vihmakattega ning teisaldatavate teivashüppepostide, lati ja lati asetajaga (1 kmpl) .
Hankedokumendiks käesolevas lihthankes on ostu-müügilepingu projekt.
Inventar soetamist finantseeritakse KOIT kavas kohalike avalike teenuste arendamise programmist taotletud sihtotstarbelisest eraldisest..
Pakkumuse esitamiseks vajaliku lepingu projekti kättesaamiseaeg: ühe tööpäeva jooksul vastava taotluse esitamisest.
Koht: Vändra Alevivalitsus, Pärnu-Paide mnt 2, Vändra alev; viis: edastatakse e-postiga.
Pakkujale esitatavad nõuded
-Pakkuja peab olema juriidiline isik, kelle üheks tegevusalaks on ka spordiinventari müük.
Pakkumus peab olema laekunud hiljemalt 13.detsember 2010 kell 15.00-ks. Pakkumuste avamine 15.00.
Pakkumuse esitamise vorm: Kirjalik, suletud ümbrikus, märkega: “Vändra staadioni inventari ostmine” ja “Mitte avada enne 13.detsember 2010 kell 15.00”.
Pakkuja poolt esitatav pakkumus peab koosnema alljärgnevatest dokumentidest:
-.pakkuja rekvisiidid ja kontaktandmed;
-pakkuja poolt vabas vormis antud kinnitused selle kohta, et tema poolt pakutav inventar vastab käesoleva lihthanke dokumentides sätestatud tingimustele ja nõuetele ning et pakkuja nõustub lihthanke dokumentide koosseisus oleva lepinguprojekti sisuga ja võtab selle täitmiseks.
- vabas vormis esitatud hinnapakkumust, milles on ära näidatud kõigi komplektides nimetatud esemete hind eraldi nii ilma käibemaksuta kui ka koos käibemaksuga ning soetatava inventari hind kokku ilma käibemaksuta ja koos käibemaksuga.
Pakkumused tuleb esitada Vändra Alevivalitsuse registripidajale (tööpäevadel kell 10.00-13.00 ja 14.00-17.00) aadressil Pärnu-Paide mnt 2, Vändra.
Hankelepingu teostamise tähtaeg on 01.september 2011.
Soovi korral lihthankel osalemiseks ja pakkumuse esitamiseks vajalike dokumentide kättesaamiseks täidab huvitatud isik kodulehel oleva avalduse vormi ja edastab epostile
aadressil:
alev@vandra.eeKontaktisik Vändra Alevivalitsus, Aldo Pitsner, telefon 443 0344, e-post:
aldo.pitsner@vandra.ee