Уважаемый посетитель! Сейчас Вы видите только часть информации, которой мы располагаем. Подробная информация доступна только нашим подписчикам.
Описание объекта или суть тендера
Hange kontoritarvete tellimiseks. Tähtaeg 15. oktoober.
17 сентября 2015
Eesti Energia AS kuulutab välja kontoritarvete ostmiseks Eesti Energia AS-i ja tema tütarettevõtjate tarbeks.
Asjade tarnekoht: Tallinn, Narva, Maardu, Jõhvi jne.
Hankija soovib sõlmida hankelepingu kontoritarvete ostuks ja tarneks järgmiste kaubagruppide osas: arhiveerimistarvikud, paberikaubad, kirjutusvahendid- ja tarvikud, põhitöövahendid, esitlusvahendid, majapidamistarbed ja toonerid. Hankelepingu esemeks oleva standardkauba ostukorvi ligikaudsed mahud ning tehnilised kirjeldused on toodud hankedokumendi Lisas 1 Tehniline kirjeldus.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 200 000 €.
Tööde kestus: 24 kuud.
Pakkumised esitada 15.10.2015 12:00.
Asjade tarnekoht: Tallinn, Narva, Maardu, Jõhvi jne.
Hankija soovib sõlmida hankelepingu kontoritarvete ostuks ja tarneks järgmiste kaubagruppide osas: arhiveerimistarvikud, paberikaubad, kirjutusvahendid- ja tarvikud, põhitöövahendid, esitlusvahendid, majapidamistarbed ja toonerid. Hankelepingu esemeks oleva standardkauba ostukorvi ligikaudsed mahud ning tehnilised kirjeldused on toodud hankedokumendi Lisas 1 Tehniline kirjeldus.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 200 000 €.
Tööde kestus: 24 kuud.
Pakkumised esitada 15.10.2015 12:00.
Организации и их роли
Заказчик |
|||||
![]() |
|
info@energia.ee |

Характеристики
Продолжительность строительства | 24 kuud |
Срок подачи | 15. oktoober 2015 |