Уважаемый посетитель! Сейчас Вы видите только часть информации, которой мы располагаем. Подробная информация доступна только нашим подписчикам.

Описание объекта или суть тендера

Hange toonerikassettide ostmiseks. Muudetud lisateavet! Tähtaeg 13. juuni.

04 мая 2017
Muudetud lisateavet!
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke kontoriseadmete toonerikassettide ostmiseks raamlepinguga. Hankija teostab hanget teiste hankijate nimel. Hankelepingu esemeks on hankedokumentides nimetatud kontoriseadmete toonerikassettide ost. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka ostetavate asjade kohaletoimetamine hankijate asukohta Eesti Vabariigi piires. Hankija määrab asukoha täpsemalt hankelepingus. Tooneri(te) kohale toomise ja tagastamise (tagasivõtmise) eest eraldi tasu ei maksta.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 500 000 €.
Raamlepingu kestus: 24 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 13.06.2017 kell 11:00.
LISATEAVE
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Pakkuja on kohustatud esitama hanke korraldajale (Registrite ja Infosüsteemide Keskusele) kõikide raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute järgnevad andmed:
1. Hankija andmed, lepingu number ja sõlmimise kuupäev
2. Lepingu maksumus (aruande esitamise hetkeks täitmisel olevate hankelepingute puhul korrutatakse täidetud perioodi ühe kuu keskmine maksumus kaheteistkümnega)
Andmed esitatakse hankija sellekohase teate saamisest hiljemalt 10 tööpäeva jooksul hankija poolt etteantud vormis.
Hankijana lisandus Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus
Chevron-expand Показать историю

Организации и их роли

Заказчик
Briefcase
Tellijate esindaja
Map-pin

Расположение

ÜLE VABARIIGI, Эстония
 Эстония
Blueprint

Характеристики

Продолжительность строительства 24 kuud
Срок подачи 13. juuni 2017