Уважаемый посетитель! Сейчас Вы видите только часть информации, которой мы располагаем. Подробная информация доступна только нашим подписчикам.
Описание объекта или суть тендера
Valitud töövõtja liiklussõlme ehitamiseks. Töödega alustatakse 2024. aasta esimeses pooles ja lõpetatakse hiljemalt 2026. aasta esimeses kvartalis.
06 октября 2023
Transpordiamet, OÜ Rail Baltic Estonia ja GRK Eesti AS sõlmisid lepingu Kangru liiklussõlme ehitamiseks. GRK Eesti pakkumus oli 21,2 miljonit eurot, millele lisandub käibemaks. Kangru liiklussõlme ehitamist rahastatakse 100% ulatuses Euroopa Taasterahastust.
Kangru liiklussõlme projektis ehitatakse viis raudbetoonist rajatist – neli viadukti ja üks kergliiklustunnel. Kolm viadukti nendest ületavad Rail Baltica raudteetrassi ning üks ületab tulevast neljarajalist Viljandi maanteed. Üks Rail Baltica trassi ületavatest viaduktidest on mõeldud kergliiklejatele. Kergliiklustunnel rajatakse Viljandi maantee alla tagamaks kergliiklejatele ohutud liiklemisvõimalused.
Kangru liiklussõlme ehitamise käigus lahendatakse Viljandi maantee, Kurna-Tuhala riigitee ja Rail Baltica raudtee omavahelised lõikumised. Tööde käigus rajatakse kergliiklustee, mis viib Kangru külast Raku järveni, praegune Viljandi maantee ja Kurna-Tuhala ristumine muudetakse mitmetasandiliseks, mis tagab suurema liiklusohutuse. Lisaks ehitatakse Viljandi maantee 2,5 km ulatuses neljarajaliseks, mis jääb praegusest asukohast 300-400 meetrit lääne pool.
Ehitus algab 2024. aasta esimeses pooles ja lõpeb hiljemalt 2026. aasta esimeses kvartalis.
Kangru liiklussõlme projektis ehitatakse viis raudbetoonist rajatist – neli viadukti ja üks kergliiklustunnel. Kolm viadukti nendest ületavad Rail Baltica raudteetrassi ning üks ületab tulevast neljarajalist Viljandi maanteed. Üks Rail Baltica trassi ületavatest viaduktidest on mõeldud kergliiklejatele. Kergliiklustunnel rajatakse Viljandi maantee alla tagamaks kergliiklejatele ohutud liiklemisvõimalused.
Kangru liiklussõlme ehitamise käigus lahendatakse Viljandi maantee, Kurna-Tuhala riigitee ja Rail Baltica raudtee omavahelised lõikumised. Tööde käigus rajatakse kergliiklustee, mis viib Kangru külast Raku järveni, praegune Viljandi maantee ja Kurna-Tuhala ristumine muudetakse mitmetasandiliseks, mis tagab suurema liiklusohutuse. Lisaks ehitatakse Viljandi maantee 2,5 km ulatuses neljarajaliseks, mis jääb praegusest asukohast 300-400 meetrit lääne pool.
Ehitus algab 2024. aasta esimeses pooles ja lõpeb hiljemalt 2026. aasta esimeses kvartalis.
Организации и их роли
Заказчик |
|||||
|
|
|
info@transpordiamet.ee | |||
Строительство мостов |
|||||
|
GRK Eesti AS, Tähtvere vald
|
|
tarvi.kliimask@grk.ee, grk@grk.ee | |||
Работы на объекте
Характеристики
| Начало строительства | I poolaasta 2024 - I kvartal 2026 |
| Смета | 21,2 mln € |

