Уважаемый посетитель! Сейчас Вы видите только часть информации, которой мы располагаем. Подробная информация доступна только нашим подписчикам.
Описание объекта или суть тендера
Detailplaneeringu tingimuste täpsustamine kinnistul paiknevate hoonete rekonstrueerimiseks ja laiendamiseks.
06 апреля 2023
Kristiine Linnaosa Valitsus avaikustab detailplaneeringu tingimuste täpsustamine Pärnu mnt 232/1 ja Pärnu mnt 232/2 kinnistul avalik menetlus 14.04.- 28.04.2023.a. Projekteerimistingimuste eelnõu on avalikul väljapanekul Kristiine Linnaosa Valitsuses Metalli tn 5 infolauas tööajal.
Tallinna Linnaplaneerimise Ametile (edaspidi amet) esitati projekteerimistingimuste taotlus nr 2311002/00968 koos illustratiivsete joonistega (lisa 3), mille kohaselt soovitakse täpsustada kehtivas detailplaneeringus määratud tingimusi.
Pärnu mnt 232/1 ja Pärnu mnt 232/2 kinnistud asuvad alal, mille ehitusõigus on määratud Tallinna Tallinna Linnavolikogu 16.12.1999 otsusega nr 294 kehtestatud „Pärnu mnt 232 detailplaneering“ (https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP001340 (pos 1 ja pos 2).
Detailplaneeringu kohaselt on Pärnu mnt 232/1 (krunt pos 1) krundile määratud ehitusõigus järgnev: ehitusalune pind 1023 m2, täisehitus 35 %, korruste arv 3, sihtotstarve 90% ärimaa (Ä), 10% tootmismaa (Th); suletud brutopind 1841 m2 (Ä), 205 m2 (Th). Parkimiskohti on planeeritud 26.
Pärnu mnt 232/2 (krunt pos 2) krundile on detailplaneeringu kohaselt määratud ehitusõigus järgnev: ehitusalune pind 3513 m2, täisehitus 40 %, korruste arv 3, sihtotstarve 75% ärimaa (Ä), 25% tootmismaa (Th); suletud brutopind 5250 m2 (Ä), 1757 m2 (Th). Parkimiskohti on planeeritud 118.
Taotluse kohaselt soovitakse ehitusseadustiku (edaspidi EhS) § 27 lg 4 alusel täpsustada alal kehtiva Pärnu mnt 232 detailplaneeringu tingimusi. EhS § 27 lg 4 p 1 alusel soovitakse täpsustada krundi kasutamise sihtotstarvete osakaalu, vastavalt EhS § 27 lg 4 p 2 alusel hoonestusala tingimusi ning p 8 alusel planeeringuala hoonestuslaadi, sealhulgas krundijaotust, kuivõrd see on seotud ehitusliku kompleksi ehitamisega. Eesmärk on liita Pärnu mnt 232/1 ja 232/2 krundid, mis võimaldab detailplaneeringus Pärnu mnt 232/2 krundile määratud ehitusõiguse arvelt laiendada Pärnu mnt 232/1 krundil paiknevat hooneosa. Kuivõrd Pärnu mnt 232/1 ja Pärnu mnt 232/2 kinnistul paiknevad hooned moodustavad tehnoloogiliselt ühtse koostoimiva ehitusliku kompleksi, siis soovitakse täpsustada detailplaneeringus määratud krundijaotust. Pärast kruntide liitmist on võimalik realiseerida detailplaneeringus määratud ehitusõigus. Soovitakse täpsustada hoonestusala tingimusi, suurendades hoonestusala kuni 10 %. Juurdeehitusega kavandatakse suurendada olemasoleva müügisaali pindala ning kogu müügisaali ulatuses on Pärnu mnt poolsele fassaadile kavandatud varikatus. Kuivõrd tegemist on autokeskusega (autode müük ja teenindus), siis pärast kruntide liitmist jääb krundi sihtotstarbeks 100% ärimaa. Projekteerimistingimuste taotlemise eesmärgiks on detailplaneeringu tingimuste kaasajastamine ja selle tingimuste täpsustamine, säilitades detailplaneeringu põhilahenduse, s.t taotlus ei sisalda ettepanekut detailplaneeringu olemuslikuks muutmiseks.
Detailplaneeringut täpsustavate projekteerimistingimuste kohaselt võib 1. täpsustada krundi kasutamise sihtotstarvete osakaalu vastavalt ehitusseadustiku § 27 lõike 4 punktile 1 ning määrata pärast Pärnu mnt 232/1 ja Pärnu mnt 232/a kruntide liitmist moodustatava krundi sihtotstarbeks 100% ärimaa;
2. täpsustada hoonestusala tingimusi vastavalt ehitusseadustiku § 27 lõike 4 punktile 2. Hoonestusala on lubatud suurendada kuni 10%;
3. täpsustada ehitusliku kompleksi ehitamisega planeeringuala krundijaotust vastavalt ehitusseadustiku § 27 lõikele 4 punktile 8. Pärnu mnt 232/1 ja Pärnu mnt 232/a kinnistul paiknevate hoonete rekonstrueerimisel ja laiendamisel ehituslikuks kompleksiks on lubatud täpsustada krundijaotust ja krundid liita.
Kõikide teiste nõuete ja näitajate osas peab ehitusprojekt vastama alal kehtivale detailplaneeringule.
Arvestades ala asukohta, piirkonna polüfunktsionaalsust ning jätkuvat arengut on projekteerimistingimustega detailplaneeringu täpsustamiseks antud tingimused aktsepteeritavad, kuna ei mõjuta oluliselt detailplaneeringus esitatud linnaehituslikku lahendust, ning seega ei ole tegemist detailplaneeringu olemusliku muutmisega. Lubatud täpsustuste ja muudatuste alusel projekteeritav lahendus tagab samasuguse tasakaalustatud ja mitmekesise linnaruumilise lahenduse planeeritud alal nagu ka detailplaneeringus esitatu elluviimisel. Kavandatavad muudatused ei oma visuaalselt nähtavat linnaruumilist ega ehitustehnilist mõju, samuti ei kaasne sellega olulist negatiivset mõju naaberkinnisasjadele ega nende kasutajatele.
Projekteerimistingimuste taotluse ja selle lisamaterjalidega on võimalik tutvuda ehitisregistri veebilehe kaudu aadressil https://www.ehr.ee, projekteerimistingimuste eelnõuga Tallinna planeeringute registris aadressil https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP001340#tab35 (dokumentide nägemiseks peab ID-kaardiga sisse logima).
1. Huvitatud isikul ja isikul, kelle õigusi võib avatud menetluse korras antav õigusakt puudutada, on õigus esitada menetlust läbiviivale haldusorganile eelnõu või taotluse kohta ettepanekuid ja vastuväiteid. Ettepanekute ja vastuväidete esitamise tähtajaks on avaliku väljapaneku lõppemise kuupäev.
2. Juhul kui eelnevas punktis nimetatud tähtaja jooksul ettepanekuid või vastuväiteid ei esitata, soovib haldusorgan asja arutada ilma avalikku istungit läbi viimata.
Menetlusosaline loetakse asja arutamisest avalikul istungil loobunuks, kui haldusorgan on väljapaneku alguses või menetlusest teatamisel teinud ettepaneku asja arutamiseks ilma avalikku istungit läbi viimata ja menetlusosaline ei ole ettepanekute ja vastuväidete esitamise tähtajaks esitanud selle suhtes vastuväiteid (alus: haldusmenetluse seaduse § 50 lõige 3).
Tallinna Linnaplaneerimise Ametile (edaspidi amet) esitati projekteerimistingimuste taotlus nr 2311002/00968 koos illustratiivsete joonistega (lisa 3), mille kohaselt soovitakse täpsustada kehtivas detailplaneeringus määratud tingimusi.
Pärnu mnt 232/1 ja Pärnu mnt 232/2 kinnistud asuvad alal, mille ehitusõigus on määratud Tallinna Tallinna Linnavolikogu 16.12.1999 otsusega nr 294 kehtestatud „Pärnu mnt 232 detailplaneering“ (https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP001340 (pos 1 ja pos 2).
Detailplaneeringu kohaselt on Pärnu mnt 232/1 (krunt pos 1) krundile määratud ehitusõigus järgnev: ehitusalune pind 1023 m2, täisehitus 35 %, korruste arv 3, sihtotstarve 90% ärimaa (Ä), 10% tootmismaa (Th); suletud brutopind 1841 m2 (Ä), 205 m2 (Th). Parkimiskohti on planeeritud 26.
Pärnu mnt 232/2 (krunt pos 2) krundile on detailplaneeringu kohaselt määratud ehitusõigus järgnev: ehitusalune pind 3513 m2, täisehitus 40 %, korruste arv 3, sihtotstarve 75% ärimaa (Ä), 25% tootmismaa (Th); suletud brutopind 5250 m2 (Ä), 1757 m2 (Th). Parkimiskohti on planeeritud 118.
Taotluse kohaselt soovitakse ehitusseadustiku (edaspidi EhS) § 27 lg 4 alusel täpsustada alal kehtiva Pärnu mnt 232 detailplaneeringu tingimusi. EhS § 27 lg 4 p 1 alusel soovitakse täpsustada krundi kasutamise sihtotstarvete osakaalu, vastavalt EhS § 27 lg 4 p 2 alusel hoonestusala tingimusi ning p 8 alusel planeeringuala hoonestuslaadi, sealhulgas krundijaotust, kuivõrd see on seotud ehitusliku kompleksi ehitamisega. Eesmärk on liita Pärnu mnt 232/1 ja 232/2 krundid, mis võimaldab detailplaneeringus Pärnu mnt 232/2 krundile määratud ehitusõiguse arvelt laiendada Pärnu mnt 232/1 krundil paiknevat hooneosa. Kuivõrd Pärnu mnt 232/1 ja Pärnu mnt 232/2 kinnistul paiknevad hooned moodustavad tehnoloogiliselt ühtse koostoimiva ehitusliku kompleksi, siis soovitakse täpsustada detailplaneeringus määratud krundijaotust. Pärast kruntide liitmist on võimalik realiseerida detailplaneeringus määratud ehitusõigus. Soovitakse täpsustada hoonestusala tingimusi, suurendades hoonestusala kuni 10 %. Juurdeehitusega kavandatakse suurendada olemasoleva müügisaali pindala ning kogu müügisaali ulatuses on Pärnu mnt poolsele fassaadile kavandatud varikatus. Kuivõrd tegemist on autokeskusega (autode müük ja teenindus), siis pärast kruntide liitmist jääb krundi sihtotstarbeks 100% ärimaa. Projekteerimistingimuste taotlemise eesmärgiks on detailplaneeringu tingimuste kaasajastamine ja selle tingimuste täpsustamine, säilitades detailplaneeringu põhilahenduse, s.t taotlus ei sisalda ettepanekut detailplaneeringu olemuslikuks muutmiseks.
Detailplaneeringut täpsustavate projekteerimistingimuste kohaselt võib 1. täpsustada krundi kasutamise sihtotstarvete osakaalu vastavalt ehitusseadustiku § 27 lõike 4 punktile 1 ning määrata pärast Pärnu mnt 232/1 ja Pärnu mnt 232/a kruntide liitmist moodustatava krundi sihtotstarbeks 100% ärimaa;
2. täpsustada hoonestusala tingimusi vastavalt ehitusseadustiku § 27 lõike 4 punktile 2. Hoonestusala on lubatud suurendada kuni 10%;
3. täpsustada ehitusliku kompleksi ehitamisega planeeringuala krundijaotust vastavalt ehitusseadustiku § 27 lõikele 4 punktile 8. Pärnu mnt 232/1 ja Pärnu mnt 232/a kinnistul paiknevate hoonete rekonstrueerimisel ja laiendamisel ehituslikuks kompleksiks on lubatud täpsustada krundijaotust ja krundid liita.
Kõikide teiste nõuete ja näitajate osas peab ehitusprojekt vastama alal kehtivale detailplaneeringule.
Arvestades ala asukohta, piirkonna polüfunktsionaalsust ning jätkuvat arengut on projekteerimistingimustega detailplaneeringu täpsustamiseks antud tingimused aktsepteeritavad, kuna ei mõjuta oluliselt detailplaneeringus esitatud linnaehituslikku lahendust, ning seega ei ole tegemist detailplaneeringu olemusliku muutmisega. Lubatud täpsustuste ja muudatuste alusel projekteeritav lahendus tagab samasuguse tasakaalustatud ja mitmekesise linnaruumilise lahenduse planeeritud alal nagu ka detailplaneeringus esitatu elluviimisel. Kavandatavad muudatused ei oma visuaalselt nähtavat linnaruumilist ega ehitustehnilist mõju, samuti ei kaasne sellega olulist negatiivset mõju naaberkinnisasjadele ega nende kasutajatele.
Projekteerimistingimuste taotluse ja selle lisamaterjalidega on võimalik tutvuda ehitisregistri veebilehe kaudu aadressil https://www.ehr.ee, projekteerimistingimuste eelnõuga Tallinna planeeringute registris aadressil https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP001340#tab35 (dokumentide nägemiseks peab ID-kaardiga sisse logima).
1. Huvitatud isikul ja isikul, kelle õigusi võib avatud menetluse korras antav õigusakt puudutada, on õigus esitada menetlust läbiviivale haldusorganile eelnõu või taotluse kohta ettepanekuid ja vastuväiteid. Ettepanekute ja vastuväidete esitamise tähtajaks on avaliku väljapaneku lõppemise kuupäev.
2. Juhul kui eelnevas punktis nimetatud tähtaja jooksul ettepanekuid või vastuväiteid ei esitata, soovib haldusorgan asja arutada ilma avalikku istungit läbi viimata.
Menetlusosaline loetakse asja arutamisest avalikul istungil loobunuks, kui haldusorgan on väljapaneku alguses või menetlusest teatamisel teinud ettepaneku asja arutamiseks ilma avalikku istungit läbi viimata ja menetlusosaline ei ole ettepanekute ja vastuväidete esitamise tähtajaks esitanud selle suhtes vastuväiteid (alus: haldusmenetluse seaduse § 50 lõige 3).
Организации и их роли
Заказчик |
|||||
![]() |
|
info@amserv.ee | |||
![]() |
|||||
Tellija esindaja | |||||
Проектирование |
|||||
![]() |
|
raivo@puusepp.ee |

Работы на объекте

Характеристики
Знакомство с объектом иил документами | 14.04.- 28.04.2023 |