Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange konsultatsiooniteenuse ostmiseks. Pakkumuste tähtaeg: 08.06.2015.
25. mai 2015
Siseministeerium kuulutab välja avatud hanke ISKE konsultatsiooniteenuse ostmiseks. Raamlepingu esemeks on ISKE rakendamisega seotud konsultatsiooniteenuse ostmine hankedokumentides (edaspidi HD) sätestatud tingimustel ja korras.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 40 000 €.
Raamlepingu kestus: 12 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete keskkond.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 08. juuni 2015 kell 10:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 40 000 €.
Raamlepingu kestus: 12 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete keskkond.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 08. juuni 2015 kell 10:00.
29. märts 2004
Siseministeerium kuulutab välja avatud pakkumise sõrmejäljekujutiste digitaalse transpordi süsteemi tarkvara ostmisele. Sõrmejäljekujutiste digitaalse transpordi süsteemi tarkvara rakendumine võimaldab teha päringuid üleeuroopalisse asüülitaotlejate sõrmejälgede andmebaasi ja sinna andmeid saata.Üks komplekt tarkvara koos installeerimise, koolituse, tehnilise toe ja uuendustega.
Sõrmejäljekujutiste digitaalse transpordi süsteemi tarkvarale esitatavad tehnilised nõudmised, tarkvara installeerimise, koolituse ja tehnilise toe ning uuenduste osutamise kord.
Sõrmejäljekujutiste digitaalse transpordi süsteemi tarkvara koosneb kolmest liidestatud osast järgmiste funktsionaalsustega:
1 Kliendi funktsioonid.
Kliendi abil on võimalik sõrmejälje kujutiste (10 sõrme rullitud + 4 sõrme lapiti kontrollkujutis) hõive ning EURODAC Interface Control Documentis ära määratud alfanumbrilise info lisamine.
Kujutiste hõivamiseks peab saama kasutada Flatbed tüüpi skännerit (skanneerimine paberilt), Livescanner tüüpi skännerit (kujutiste hõivamine otse käelt).
Kategooria 3 järgi määratud kiire 2 sõrmejälje järgi otsingu võmalus peab olema realiseeritud.
Klient võimaldab kõikide sõrmede (tenprint) ning ka käejälje (palmprint) paberile kantud kujutise hõivet järgmisesse formaati TIFF, RAW, JPG, JPG 2000, ANSI/NIST.
Tarkvara võimaldab sündmuskohalt leitud ning paberile kantud sõrmejälgede hõivet järgmisesse formaatidesse TIFF, RAW, JPG JPG 2000, ANSI/NIST.
Hõivatud sõrmejäljekujutiste kvaliteet peab vastama FBI Image Quality Specificationsi (IQS) nõuetele.
Hõivatud kujutis tuleb pakkida kasutades FBI poolt sertifitseeritud algortime. (WSQ).
2. Administreerimise funktsioonid.
Tarkvara peab võimaldama kogu Kliendi poolt hõivatud andmete administreerimist enne selle EURODACi keskbaasi saatmist.
Tehtud päringuid ning neile saabunud vastuseid peab olema võimalik Serveril detailselt arhiveerida.
EURODACi keskbaasist saabunud vastuseid peab olema võimalik edastada Kliendile edasiseks töötlemiseks. (võrdlus, printimine jne.).
Hõivatud kujutisi peab olema võimalik edastada ANSI/NIST formaadis.
EURODACi saadetud andmeid peab olema võimalik uuendada ning kustutada.
3. Serveri funktsioonid.
National Access Point Serveri tarkvara (edaspidi Server) peab olema võimeline saatma ja vastu võtma krüpteeritud e-posti üle TESTA Võrgu EURODACi ning DubliNeti rakenduste tarvis.
Server peab sisaldama vahendeid Serveri konfigureerimiseks.
Digitaalne allkirjastamine ning krüpteerimine ja lahti krüpteerimine peavad toimuma automaatselt, ilma et kasutaja vastavaid korraldusi serverile teeks.
Server hakkab asuma EURODACi/DubliNeti National Access Pointis.
National Access Pointis hakkab asuma vähemalt 4 E-posti kontot. 2 EURODACi jaoks ning 2 DubliNeti jaoks.
Dublineti kontod kasutavad standartset epostiklienti, mille tehnilised nõudmised peavad pakkumises kirjeldatud olema.
Tarkvara vastavus standarditele
Tarkvara lahendus peab vastama Euroopa komisjoni poolt kehtestatud standarditele, mis on kirjeldatud alltoodud dokumentides:
Eurodac Interface Control Document Version 4.0 ja
Eurodac Exchange Infrastructure Document Version 1.0.
Tarkvara peab suutma saata ja vastu võtta päringuid ja andmeid ANSI/NIST standarditele vastavatesse(st) kriminaal-AFIS (criminal AFIS) süsteemidesse(st).
Tarkvara peab suutma töötada ANSI/NIST standarditele vastavate kriminaal-AFIS (criminal AFIS) süsteemide (pool)automaatse alluvmoodulina (slave module) oma põhifunktsioonide piires.
Tarkvara installeerimine
Tarkvara installeerib Pakkuja.
Installeeritud tarkvara testitakse EURODACi andmebaasi suhtes enne tarkvara vastuvõtmist üleandmise-vastuvõtmise akti alusel.
Koolitus
Tarkvara kasutamiseks vajalikud koolitused viiakse läbi Pakkuja poolt Ostja juures peale tarkvara installeerimist.
Koolituse raames õpetatakse vähemalt 3 Ostja valitud isikut tarkvara administreerima ning kasutama kõigi tarnitud funktsioonide lõikes.
Tarkavara tehniline tugi ja uuendused
Pakkuja pakub tarkvarale 1 aasta vältel ka tehnilist tuge ning uuendusi (telefon, E-post ning Web downloading). Pakkuja reageerib Ostja poolt esitatud tehniliste probleemide lahendamiseks tööpäeviti 2 tunni jooksul.
Pakkuja annab tarkvara litsentsid ning dokumentatsiooni Ostjale tarkvara üleandmise-vastuvõtmise akti sõlmimise ajal.
Pakkumise kutse dokumente väljastab Siseministeerium. Pakkumised esitada hiljemalt 12. aprill 2004 kell 10.00.
17. märts 2003
Siseministeerium kuulutab välja avatud pakkumise üheksateist lauaarvuti ostmisele.
Pakkumise kutse dokumente väljastab Siseministeerium, Heimar Steinpilm tel (0) 612 5045, e-post: heimar@sisemin.gov.ee pakkumise kutse avaldamisele järgnevast tööpäevast alates kuni pakkumise esitamise tähtpäevale eelneva tööpäevani kell 12.00. Dokumentide väljastamise täpne aeg ja koht eelnevalt kooskõlastada. Dokumendid väljastatakse pakkuja pädeva isiku poolt allkirjastatud avalduse alusel pakkuja volitatud esindajale.
Pakkumised esitada hiljemalt 8. aprill 2003 kell 10.00.
Pakkujate kvalifitseerimise majanduslike ja tehniliste tingimuste miinimumnõuded.
Majanduslike tingimuste miinimumnõuded:
1. Väljavõte pakkuja kolme viimase majandusaasta lauaarvutite müügi netokäive kohta, mis peab olema vähemalt viis miljonit krooni aastas.
2. Pakkuja kinnitus, et pakkujal on vähemalt viis aastat pakutava kaubamärgiga lauaarvutite müügikogemust.
Tehniliste tingimuste miinimumnõuded:
1. Pakkuja kolme viimase majandusaasta lauaarvutite müügi suuremate tehingute loetelu koos koguste, maksumuste, tehingu kuupäevade, tarnetähtaegade pikkuste ja ostjate kontaktandmete äranäitamisega.
2. Sertifikaat, mis tõendab lauaarvutite tootjafirma tootmise-, müügi- ja teenindamisprotsessi vastavust ISO 9001 või ISO 9002 standarditele. Esitada sertifikaadi koopia (võib olla inglise keeles).
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
sisemin@sisemin.gov.ee |