Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
12. september 2005
Tallinna raudteeümbersõidu I etapi tehnilise abi riigihaknekonkursi pakkumismenetlus on tunnistatud kehtetuks kuna vastavalt Riigihangete seaduse §35 lõige 2-le ei kvalifitseeritud ühtegi pakkumise esitanud pakkujat.
16. mai 2005
AS Tallinna Sadam kuulutab välja avatud pakkumise tehnilisele abile Tallinna raudteeümbersõidu ehitamiseks, I etapp.
Konsultatsiooniteenuse eesmärgiks on tehnilise abi I etapi teostamine, mille tulemusena valmivad Tallinna raudteeümbersõidu uuringud ja analüüsid, mille põhjal on võimalik teha otsus raudteeümbersõidu rajamise otstarbekuse ja teostatavuse kohta. Konsultant võtab arvesse olemasolevate uuringute tulemused ja Harju maakonnaplaneeringus esitatud raudteetrassi paiknemise. Sealjuures tuleb arvestada raudteeümbersõidu ristumisega kavandatava Rail Baltica trassiga. Konsultant teostab uuringud lisaks Harju maakonnaplaneeringus esitatud raudteetrassile veel kolmele alternatiivsele trassile ca 50-70 km pikkusel alal Paldiskist Aegviiduni. Konsultant teostab hetkeolukorra analüüsi, teostatavusanalüüsi (raudteetrasside määratlemise, \'ei investeeri\' olukordade määratlemise, \'konkureeriva raudtee\' olukordade määratlemise, liiklusprognooside koostamise, tasuvusanalüüsi, tehnilise ja majandusliku teostatavuse), projekti finantseerimisskeemide analüüsi, keskkonnamõjude hindamise, koostab lähteülesande projekti edasiseks arendamiseks, viib läbi töö tulemuste presenteerimise ja seminari töö tulemuste arutamiseks, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi, Raudteeinspektsiooni ja AS-i Tallinna Sadam ametnike koolituse.
Teenuse osutamise aeg on 14 kuud alates hankelepingu sõlmimisest.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Ostja nõuab Pakkujalt pakkumise tagatise esitamist Eesti Vabariigis akrediteeritud krediidiasutuse garantiikirjaga summas 4000 EUROt, mis kindlustab Ostjale pakkujapoolse kohustuste täitmise või tätmata jätmisel täieliku või osalise kahjude hüvitamise.
2. Pakkuja peab esitama lepingu sõlmimisel teostustagatisena finantstagatise akrediteeritud krediidiasutuse garantiikirjaga suurusega 40% pakkumise maksumusest 14 päeva jooksul hankelepingu sõlmimisest, millega kindlustab Ostjale kohustuste täitmise või täitmata jätmisel täieliku või osalise kahjude hüvitamise.
3. Pakkuja peab seitsme päeva jooksul hankelepingu sõlmimisest esitama Tellijale koopia kindlustusseltsiga sõlmitud erialase vastutuskindlustuse lepingust, millega kindlustatakse töövõtja vastutus erialase tegevusega Tellijale ja kolmandale isikule kahju tekitamise eest hüvitamise alampiiriga (1 kordse lepingu tasust). Kindlustusmakse peab olema tasutud ühe maksega täissummas. Vastutuskindlustusleping peab sisaldama nõuetest teatamise laiendatud perioodi, millega on kaetud pärast kindlustusperioodi lõppu viie aasta jooksul esitatud nõuded kahjude suhtes, mille alusel olev tegu sooritati kindlustusperioodi jooksul.
Pakkumise kutse dokumendid saadetakse elektrooniliselt ja posti teel eelregistreerimise alusel. Registreerimine toimub posti teel aadressil Sadama 25, tuba 410, 15051 Tallinn; faksi teel numbril +372 631 8022 või e-posti aadressil m.stoor@ts.ee, kusjuures Pakkuja peab esitama oma ärinime, äriregistri numbri, postiaadressi, telefoni- ja faksinumbrid, e-posti aadressi ja kontaktisiku nime.
Pakkumiseelne koosolek viiakse läbi 10. juunil 2005 algusega kell 15.00 AS Tallinna Sadam kontoris Sadama 25, Tallinnas, et anda Pakkujatele võimalus tutvuda projektiga seotud teostatud töödega ja uuringutega ning anda Pakkujatele võimalus vastata küsimustele, mis selleks ajaks Pakkujatel on tekkinud pakkumise kutse dokumentide, hankeprotseduuride, lepingu objekti vms. kohta.
Lisainformatsioon: AS Tallinna Sadam, Katrin Kalmer, äriarenduse osakonna peaspetsialist, tel. +372 631 8968, faks +372 631 8022, e-post: k.kalmer@ts.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 6. juuli 2005 kell 13.00.
29. märts 2004
AS Tallinna sadam koostab lähteülesandeid, et käesoleva aasta II pooles välja kuulutada konsultatsiooniteenuste hange Tallinna raudteeümbersõidu projekti algatamiseks.
Konsultandi ülesandeks on välja pakkuda ning läbi uurida vähemalt 3 alternatiivset trassivarianti, välja töötada kontseptuaalne projekt-lahendus iga variandi jaoks, koostada keskkonnamõjude eelhinnang trassi-variantidele ja teha ettepanek projekteerimiseks esitatava variandi kohta.
Samuti peab konsultant ette valmistama täieliku keskkonnamõjude hinnangu ja tasuvusanalüüsi valitud variandile ja taotluse ning pakkumisdokumendid tehnilise abi etapi jaoks, mille jooksul valmib tehniline ehitusprojekt.
Töö käigus tuleb lähtuda olemasolevatest uuringutest ja arvestada kehtiva Harju maakonna üldplaneeringuga.
12. jaanuar 2004
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium ning AS Tallinna Sadam peavad eelläbirääkimisi lepingu ettevalmistamiseks, mille kohaselt Tallinna Sadam võtab enda kanda Eesti riigi poolsed kohustused investeerimaks vajalikud 25 % Euroopa Liidu ISPA fondist rahastava Saue-Männiku-Aruküla raudteeliini projekti käivitamiseks. Lepingu allkirjastamiseni loodetakse jõuda käesoleva aasta I kvartalis.
Edaspidistes plaanides juhindutakse ISPA projektide nõuetekohasest tegevusest. Esimese faasi töövõtja leidmiseks kuulutatakse välja rahvusvaheline avalik konkurss. Esimene faas on tehniline abi (technical assistance, TA) tasuvusuuringute ja muude vajalike uuringute tegemiseks ning lõpliku Euroopa Liidule esitatava projekti dokumentatsiooni valmistamiseks.
Eeldatav ehitustööde algus jääb 2007. -2008. aastasse.
17. veebruar 2003
Ohtlike kaubavedude Tallinnast väljaviimiseks kavandatakse Paldiski- Narva liinil Saue-Männiku-Aruküla otsetee ehitamist. Raudteeamet kavandab ligikaudu 22 kilomeetri pikkuse ümbersõidutee ehitamist seoses Tallinna linnavalitsuse plaaniga sulgeda ohtlike nafta- ja söerongide läbisõit kesklinnast hiljemalt 2007. aastaks.
Projekti finantseeritakse ISPA vahenditest. Käesoleval aastal on plaanis välja kuulutada rahvusvaheline avatud pakkumine, mille käigus tellitakse kolm võimalikku erinevat trassivalikut koos keskkonnamõjude hindamise, tasuvusanalüüside ja vajalike uuringutega.
Kui kõik sujub plaanipäraselt, on ehitustöid võimalik alustada 2005. aastal.
10. september 2001
Raudteeamet kavandab Sauet ja Männikut ühendava raudteeliini rajamist seoses kasvava transiitvedude mahuga Paldiski suunal. Trassivalik loodetakse paika panna lähema kuu jooksul. Uue raudteeliini ehituskava on ISPA 2004.- 2006. aasta eelprogrammis.
Objektiga seotud ettevõtted
***** |
|||||
|
|||||
Tellija |
|||||
|
ts@ts.ee | ||||
***** |
|||||
|
info@mkm.ee |