Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!

Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst


31. detsember 2003
Tallinna Lennujaam AS kuulutab välja väljakuulutamisega läbirääkimistega pakkumise lennuraja ruleerimisteede servade katte uuendamisele. Hanke mahus freesitakse välja lennuraja ruleerimisteede servade asfaltkiht ja asendatakse uuega. Tööd toimuvad enamuses ööseti lendudevahelisel ajal, lennuliiklust katkestamata. Igal hommikul peab olema asfaltkate taastatud, tulekaevud üles tõstetud, raja ja ruleerimistuled töötama, vajalikud markeeringud tehtud ja rada ja ruleerimisteed puhastatud. Pakkumismenetluses osalemiseks esitada kirjalikud taotlused aadressil: Lennujaama tee 2, Tallinn 11101, hiljemalt 22. jaanuar 2004 kell 12.00. Taotlejate kvalifitseerimise tingimused ja nõuded ning märge informatsiooni ja dokumentide kohta, mis tuleb pakkumismenetluses osalemise kirjalikule taotlusele lisada taotlejate kvalifikatsiooni hindamiseks. Kvalifitseerimise tingimused ja nõuded: 1. Taotleja on maksevõimeline, tema vara ei ole sekvestreeritud ja tema suhtes ei ole algatatud likvideerimismenetlust ega tehtud pankrotiotsust; 2. Taotleja on täitnud kõik oma kohustused riiklike ja kohalike maksude osas; 3. Taotleja on viimase kolme aasta jooksul nõuetekohaselt täitnud kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud riigihanked; 4. Taotlejal peab olema asfalttööde kogemusi vähemalt kolme viimase aasta jooksul ja 3 viimase aasta keskmine netokäive asfalditöödel(asfaldi laotamisel) peab olema vähemalt 50 miljonit krooni; 5. Taotleja viimase kolme aasta keskmine a/b segu tootmise maht peab olema vähemalt 40 000 tonni; 6. Taotleja peab esitama asfaltbetoon segu vastavusdeklaratsiooni a/b segistist, mille kaugus Tallinna Lennujaamast ei ole suurem kui 30 kilomeetrit; 7. Taotleja peab olema viimase kolme aasta jooksul piisavalt öösel asfalttööde teostamise kogemusi, tuues ära objektide loetelu, koos maksumuse, mahu , osutamise aja ja tellija äranäitamisega; 8. Taotlejal peab olema viimase viie aasta jooksul vähemalt 2 lennuvälja lennuliiklusalas analoogse teetööde teostamise kogemus; 9. Taotleja peab esitama loetelu hanke teostamiseks vajalike spetsialistide, masinate ja seadmete kohta, sealhulgas vähemalt: kolm 15 tonnist või suuremat asfaldilaoturit, asfaldifreesi laiusega vähemalt 2 meetrit, asfaldi tehast tunnitootlusega vähemalt 150 t/h, kahe täisbrigaadi ulatuses asfaldi rulle jne; 10. Taotleja peab esitama kvaliteedikontroli süsteemi või ISO sertifikaadi; 11. Ühispakkumised ei ole lubatud. Andmed esitada tuleva informatsiooni kohta: 1. Taotleja peab esitama informatsiooni kinnitamaks oma vastavust kvalifitseerimise tingimustele; 2. Viimase kolme aasta ülevaade taotleja poolt analoogsete asfalditööde teostamise kohta; 3. Taotleja peab esitama hanke läbiviimiseks vajalike tööriistade, seadmete ja masinate loetelu ja spetsialistide loetelu kellele on analoogse töö kogemused. Andmed esitada tulevate dokumentide kohta: 1. Konkursil osalemise avaldus, millel taotleja kinnitab oma vastavust (Kvalifitseerimise tingimused ja nõuded) esitatud punktidele, lisaks peab taotleja märkima avalduses kontaktisiku andmed; 2. Äriregistri kehtiva registrikaardi ärakiri; 3. Koopia teehoiutööde tegevusloast; 4. Koopia viimase (2002) majandusaasta aruandest (audiitori poolt kinnitatud); 5. Kinnitus maksuvõlgnevuste puudumise kohta; 6. Kinnitus kolme viimase kalendriaasta sotsiaalmaksu tasumise kohta; 7. Nõusolek ostjale järelepärimise tegemiseks maksuametile või muule õiguspädevale institutsioonile sotsiaalmaksu suurust puudutava info saamiseks; 8. Taotlusdokumendid tuleb esitada kinnises ümbrikus. Ostja valib, arvestades punktis 8 nõutud taotlejate majanduslikku seisundit ja tehnilisi võimalusi, taotlejate seast välja kolm isikut, kellele esitab üheaegselt pakkumise kutse dokumendid.
Chevron-expand Näita ajalugu

Objektiga seotud ettevõtted

Tellija
Briefcase
+372 6058700 info@tll.aero
Tööde teostaja
Briefcase
+3726652100 yit@yit.ee
Map-pin

Asukoht

TALLINN, Eesti
 Eesti
Hard-hat

Tööd objektil

  • Uuendamine
Blueprint

Omadused

Lepingu algus 7. juuni 2004
Tööde lõpp juuli 2004