Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange juhtmevaba võrgu laiendamiseks. Tähtaeg 3. juuli.
29. juuni 2015
Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA kuulutab välja hanke olemasoleva juhtmevaba võrgu laiendamiseks. Olemasoleva traadita võrgu laiendamine ja lahenduse haldustarkvara ostmine.
Tööde kestus: 12 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03. juuli 2015 kell 11:00.
Tööde kestus: 12 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03. juuli 2015 kell 11:00.
18. juuni 2015
Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA kuulutab välja avatud hanke võrgujagurite ostmiseks. Käesoleva hanke eesmärk on osta olemasoleva arvutivõrgu seadmete ja haldustarkvaraga kokkusobivad kommutaatoreid.
Tööde kestus: 14 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03. juuli 2015 kell 11:00.
Tööde kestus: 14 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03. juuli 2015 kell 11:00.
03. veebruar 2015
Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA kuulutab välja hanke tahvelarvutite ostmiseks. Hanke eesmärk on osta tahvelarvutid iPalati lahenduse kasutamiseks. iPalat tarkvara töötab iOS operatsioonisüsteemiga.
Tööde kestus: 24 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 11. veebruar 2015 kell 10:00.
Tööde kestus: 24 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 11. veebruar 2015 kell 10:00.
16. september 2014
Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA kuulutab välja avatud hanke personaalarvutite ja monitoride ostmiseks.
Tööde kestus: 36 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 02. oktoober 2014 kell 11:00.
Tööde kestus: 36 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 02. oktoober 2014 kell 11:00.
22. mai 2014
Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA kuulutab välja hanke tahvelarvutite ostmiseks. Hanke eesmärk on osta tahvelarvutid iPalati lahenduse kasutamiseks. iPalat tarkvara töötab iOS operatsioonisüsteemiga.
Tööde kestus: 24 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28. mai 2014 kell 10:00.
Tööde kestus: 24 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28. mai 2014 kell 10:00.
01. aprill 2014
Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA kuulutab välja avatud hanke personaalarvutite ja monitoride ostmiseks.
Tööde kestus: 36 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. aprill 2014 kell 14:00.
Tööde kestus: 36 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. aprill 2014 kell 14:00.
06. jaanuar 2014
Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA kuulutab välja avatud hanke personaalarvutite ja monitoride ostmiseks.
Tööde kestus: 36 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22. jaanuar 2014 kell 14:00.
Tööde kestus: 36 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22. jaanuar 2014 kell 14:00.
11. juuli 2013
Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA kuulutab välja avatud hanke personaalarvutite ja monitoride ostmiseks.
Tööde kestus: 36 kuud.
Hankedokumentide väljastamine toimub elektrooniliselt Riigihangete registrist HD- allalaadimise teel.
Täiendava informatsiooni saamiseks hanke kohta esitada kirjalikud küsimused riigihangete registri vahendusel, olles selleks eelnevalt registreerunud konkreetse hanke juurde. Kirjalikuks pöördumiseks loetakse ainult riigihangete registri vahendusel esitatud küsimused.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 12. august 2013 kell 14:00.
Tööde kestus: 36 kuud.
Hankedokumentide väljastamine toimub elektrooniliselt Riigihangete registrist HD- allalaadimise teel.
Täiendava informatsiooni saamiseks hanke kohta esitada kirjalikud küsimused riigihangete registri vahendusel, olles selleks eelnevalt registreerunud konkreetse hanke juurde. Kirjalikuks pöördumiseks loetakse ainult riigihangete registri vahendusel esitatud küsimused.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 12. august 2013 kell 14:00.
21. märts 2013
Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA kuulutab välja avatud hanke serverite, serveri tarkvara ja kettamassiivi ostmiseks. Hanke eesmärk on osta server, serveri tarkvara ja kettamassiiv.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05. aprill 2013 kell 11:00.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05. aprill 2013 kell 11:00.
24. mai 2004
Põhja-Eesti Regionaalhaigla SA kuulutab välja avatud pakkumise personaalarvutite 150 tk ostmisele. Pakkumise kutse dokumente väljastatakse Põhja-Eesti Regionaalhaigla kantseleist (ruum A104) tööpäeviti kell 10.00 kuni 15.00 kirjaliku volituse esitanud isikule. Kohapeal vajalik täita dokumentide kättesaamist kinnitav tõend. Dokumentide kättesaamiseks tuleb esitada maksekorraldus 25 krooni tasumise tõendamiseks. Dokumentide eest ei ole võimalik tasuda sularahas kohapeal. Tasuda SA Põhja-Eesti Regionaalhaigla Ühispanga (401) a/a 10220020071012. Selgitus personaalarvutite hange, tasu pakkumise kutse dokumentide eest. Selgituses märkida ära ka hanke registreerimise number (012986). Pakkumised esitada hiljemalt 26. mai 2004 kell 13.00.
13. oktoober 2003
Sihtasutus Põhja-Eesti Regionaalhaigla kuulutab välja avatud pakkumise personali-, palga- ja tööajaarvestuse tarkvara ostmisele ja juurutamisele.
Pakkumise kutse dokumente väljastatakse SA Põhja-Eesti Regionaalhaigla kantseleist, tuba A104, tööpäeviti kell 10.00 kuni 15.00, kirjaliku volituse esitanud isikule. Kohapeal vajalik täita dokumentide kättesaamist kinnitav tõend. Dokumentide kätte saamiseks tuleb esitada maksekorraldus 100 krooni tasumise tõendamiseks. Dokumentide eest ei ole võimalik tasuda sularahas kohapeal. Tasuda SA Põhja-Eesti Regionaalhaigla Ühispanga (401) a/a 10220020071012. Selgitus personali-, palga- ja tööajaarvestuse tarkvara hange, tasu pakkumise kutse dokumentide eest. Märkida ära ka hanke viitenumber 010420.
Pakkumised esitada hiljemalt 27. oktoober 2003 kell 14.00.
14. aprill 2003
Sihtasutus Põhja-Eesti Regionaalhaigla kuulutab välja väljakuulutamisega läbirääkimistega pakkumise
haigla majandusinfosüsteemi hankele ja juurutamisele.
Pakkumismenetluses osalemise kirjalikud taotlused esitada aadressil: Sütiste tee 19, ruum A104, Tallinn 13419, hiljemalt 21. aprill 2003 kell 11.00.
Taotlejate kvalifitseerimise tingimused ja nõuded ning märge informatsiooni ja
dokumentide kohta, mis tuleb pakkumismenetluses osalemise kirjalikule taotlusele
lisada taotlejate kvalifikatsiooni hindamiseks
Kvalifitseerimise tingimused ja nõuded:
1.Taotleja netokäive peab olema viimasel 3. aastal (igal neist ) vähemalt 4 miljonit krooni. 2. Taotleja peab olema juurutanud (koos litsentside ja hooldusega ) viimasel 3. aastal pakutavat produkti vähemalt 1. miljoni krooni ulatuses igal aastal. Vähemalt üks juurutus peab olema tehtud haiglas [tuua välja haigla(te) nimetus(ed), kontaktisik(ud), ametikoht, telefoni number ja e-maili aadress].
3.Taotlejal peab olema vähemalt 3 projektijuhti, kes on juurutanud pakutavat produkti vähemalt aasta jooksul.
4. Taotleja peab olema tehniliselt võimeline esitama pakkumist, mis vastaks järgmistele üldnõudmistele ja tegevustele:andmebaas SQL - Oracle või Sybase, töökohad - WIN2000 ja Linux, töökeskkond ja dokumentatsioon - eestikeelne, integreeruv haigla infosüsteemi Ester2 (Oracle ) andmebaasidega ning sisaldab kõiki loetletud mooduleid: Eelarve, Finantsarvestus, Personaliarvestus, Palgaarvestus, Laoarvestus, Põhivara arvestus, Käibevara arvestus, Meditsiinitehnika haldus, Apteek, Adminstreerimismoodul (s.h. püsiandmete haldamine)
Andmed esitada tuleva informatsiooni kohta:
1.Taotleja peab esitama järgmised andmed: äriregistris registreerituse kohta; maksuvõlgnevuste puudumine; töötajate töötasudelt makstud sotsiaalmaksu suurused; taotleja kohta peab olema võimalik teha järelpärimisi ja küsida taotleja kohta andmeid/informatsiooni Maksuametilt või teistelt õiguspädevatelt institutsioonidelt; nõuetekohaselt on täidetud kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud lepingud informatsioon teostatud infosüsteemide hangete kohta taotleja ei tohi olla pankrotis ega tema tegevus peatatud 2001.aasta majandusaruanne informatsioon nõutud kvalifikatsiooniga töötajate olemasolu kohta informatsioon pakutava toote juurutamise kohta informatsioon nõutud tingimustel pakkumise esitamise kohta informatsioon netokäibe kohta taustandmed
Andmed esitada tulevate dokumentide kohta:
Taotlus koosneb järgmistest dokumentidest, mis peavad olema köidetud loetletud järjekorras:
1.Avaldus firma blanketil, allkirjastatuna firmajuhi poolt;
2.Väljavõte äriregistrist (B-kaardi koopia) mitte vanem kuni 14 päeva (arvestades taotluste esitamise kuupäeva
3.Tõend maksuametist võlgnevuse puudumise kohta (kuni 14 päeva vana, arvestades taotluste esitamise kuupäeva);
4. Tõend, mis sisaldab andmeid viimasel kolmel kalendriaastal töötajatele makstud tasudelt tasutud sotsiaalmaksu või oma asukohamaa sotsiaalkindlustusmaksu suuruse kohta ja tasutud sotsiaalmaksu (firmajuhi kirjalik kinnitus firmablanketil);
5. Kirjalik nõusolek, et ostjal on õigus teha järelpärimisi ja küsida taotleja kohta andmeid/informatsiooni Maksuametilt või teistelt õiguspädevatelt institutsioonidelt;
6.Tõendus/kinnitus, et taotleja on viimase kolme aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud;
7. Viimase kolme aasta jooksul teostatud pakutavate infosüsteemide hangete loetelu, milles on ära näidatud ka ostjad
8.Taotleja kinnitus, et ta ei ole pankrotis või likvideerimisel ja ei ole peatatud tema äritegevust ning tema suhtes ei ole algatatud sundlikvideerimist või muud sarnast tegevust; 9. 2001.aasta auditeeritud majandusaasta aruande väljavõte;
10. Dokumendid, mis tõendavad, et taotleja omab oma vähemalt 3-e liiget, kellel on vähemalt 3. aastane töökogemus infosüsteemide ja nende osade hooldamisel (k.a. andmebaasid ) ning kes on saanud vastava väljaõppe, lisada nende inimeste CV-d ja kompetentsust tõestavad dokumendid; 11. Kinnitus, et taotleja on olema juurutanud (koos litsentside ja hooldusega ) viimasel 3. aastal pakutavat produkti vähemalt 1. miljoni krooni ulatuses igal aastal ja et vähemalt üks juurutus on tehtud haiglas [ tuua välja haigla(te) nimetus(ed), kontaktisik(ud), ametikoht, telefoni number ja e-maili aadress ];
12.Kinnitus, et taotleja on tehniliselt võimeline esitama pakkumist, mis vastaks järgmistele üldnõudmistele ja tegevustele: andmebaas SQL ? Oracle või Sybase, töökohad ? WIN2000 ja Linux, töökeskkond ja dokumentatsioon ? eestikeelne, integreeruv haigla infosüsteemi Ester2 (Oracle ) andmebaasidega, integreeruv haigla infosüsteemi Ester2 (Oracle ) andmebaasidega ning sisaldab kõiki loetletud mooduleid: Eelarve, Finantsarvestus, Personaliarvestus, Palgaarvestus, Laoarvestus, Põhivara arvestus, Käibevara arvestus, Meditsiinitehnika haldus, Apteek, Adminstreerimismoodul (s.h. püsiandmete haldamine);
13. Kinnitus, et taotleja netokäive on viimasel 3. aastal (igal neist ) vähemalt 4 miljonit krooni;
14.Taustandmed taotleja ja pakutava toodangu kohta (lühike firma tegevuse kirjeldus; kas olete pakutavate toodete tootja, maaletooja või edasimüüja? Suhted tootjaga, senine tegevus pakutavate toodetega Eesti turul, teeninduse ja hoolduse võimalused);
Ostja esitab käesolevas pakkumismenetluses pakkumise kutse dokumendid kolmele kvalifitseeritud taotlejale.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
info@regionaalhaigla.ee |