Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
12. aprill 2004
Eesti Post AS kuulutab välja avatud pakkumise turvalise andmeside teenuse ostmisele. Riigihanke objektiks on AS-le Eesti Post turvalise andmesideteenuse ostmine, et tagada AS Eesti Posti infosüsteemi rakenduste tööks vajalikud andmeside ja interneti ühendused 2004. aastal teenusega liituvatele kontoritele ning tagada garanteeritud tingimused uute kontorite teenusega liitumisel kuni aastani 2006 (kaasaarvatud).
AS Eesti Posti turvalise andmeside teenuse ostu hange koosneb kolmest komponendist:
1) Laivõrgu teenus, mis ühendab AS Eesti Posti peakontori ning üle vabariigi paiknevate peapostkontorite ja suuremate kohalike postkontorite lokaalvõrgud loogiliselt ühiseks laivõrguks (Eesti Posti andmeside laivõrk);
2) VPN ühenduse teenus mobiilsete ja kaugtöökohtade ning väiksemate postkontorite liitumiseks Eesti Posti laivõrguga;
3) Internetiühenduse teenus, mis võimaldab laivõrgust läbi keskse serveri (tulemüür/VPN keskne seade) ühenduse internetti, ja VPN ühenduse juhul pääsu Internetti (tähistatud VPN+internet). Pakkumise kutse dokumente väljastab Eesti Post AS. Pakkumised esitada hiljemalt 26. aprill 2004 kell 11.00. Hankelepingu täitmise tähtaeg on 23 kuud alates hankelepingu sõlmimisest.
12. jaanuar 2004
Eesti Post AS kuulutab välja väljakuulutamisega läbirääkimistega pakkumise AS-i Eesti Post internetipõhise logistikasüsteemi väljatöötamisele. Riigihanke objektiks on AS-i Eesti Post klienditeeninduse süsteemi arendamis- ja juurutamistööd internetipõhise logistikasüsteemi (edaspidi I-post) väljatöötamisel. Nimetatud arendamis- ja juurutamistööd (s.h olemasoleva tarkvaraga integreerimine) koos vajaliku dokumentatsiooni koostamise ning personali väljaõppega tuleb teostada kuue (6) omavahel seotud projekti raames. Ostjal peab olema võimalus tarkvara ise edasi arendada. Esitatud projektide järjekord on tööde teostamise järjekorraks:
1) Projekti nimi: I-posti ajakirjanduse moodul
Projekti eesmärk: ·Tagada väljaandjate rahulolu Eesti Posti poolt neile esitatava andmekvaliteediga aadressinfo esituse, õigsuse ja detailsuse osas; ·Tagada väljaandjate rahulolu Eesti Posti poolt neile esitatava info operatiivsusega. Praegune andmevahetus 2 korda nädalas peab asenduma reaalajas toimivaks; ·Luua tellijale võimalus väljaannete tellimiseks üle interneti koos maksmise võimalusega.
Projekti täitmise tähtaeg: 01.04.2004.a.
2) Projekti nimi: I-posti finants (ökonoomika) moodul
Projekti eesmärk: ·Saavutada üks selge hinnakirja tsentraalne haldamise koht, tagada hinnakujunduse mudelite paindlik sisseviimine ja haldamine; ·Lihtsustada, teha adekvaatseks ja läbipaistvaks tulude ja kulude kajastamise mehhanism üksuste tasandil; ·Tagada klientidele motiveeritud tariifid vastavalt nende spetsiifikale ja tegelikele tulemustele; ·Fikseerida, talletada ja edasi anda Eesti Posti vajadustele vastav, operatiivne ja objektiivne teenuste tulude, kuludega ning mahtudega seotud info koos juhtimisinfoks vajaliku analüütikaga. Eesti Posti infovajadus on fikseeritud vastavas dokumendis; ·Luua automaatne ja operatiivne liides raamatupidamistarkvaraga, juhtimistöölaua, statistikasüsteemi ja teiste süsteemidega.
Projekti täitmise tähtaeg: 08.04.2004.a.
3) Projekti nimi: I-posti teavitamise moodul (tarkvara arendus veotellimuste ja teavituste mehhanismide osas)
Projekti eesmärk: ·Vähendada käsitööd veotellimuste sisestamisel ja haldamisel; ·Pakkuda klientidele erinevaid võimalusi veotellimuste esitamiseks ja nende haldamiseks (veeb, e-post, sms, jms); ·Pakkuda kliendile erinevaid teavitamise mehhanisme saadetise kättesaamise võimalustest (sms, e-post, veeb jms); ·Minimeerida telefoni kõnedele kulutatud aega ja raha.
Projekti täitmise tähtaeg: 10.06.2004.a.
4) Projekti nimi: I-posti veo ja kanderingide moodul
Projekti eesmärk: ·Vedude ja kanderingide optimeerimine lähtudes läbimispunktidest ja piirangutest. Samuti võimalus kattuvaid ringe ühitada vastavalt veokoormustele. ·Vedude ja kanderingidega seotud dokumentide automaatse vormistuse tagamine ja transpordi broneerimine enne saadetise jõudmist postivahetuspunkti võttes aluseks eelinfo saadetiste kohta; ·Transpordi kasutuse efektiivsuse arvestus.
Projekti täitmise tähtaeg: 28.06.2004.a.
5) Projekti nimi: I-posti tollimoodul
Projekti eesmärk: ·Pakkuda autoriseeritud kliendile tollideklaratsioonide vormistust elektrooniliselt ilma postkontorisse või tollipunkti minemata; ·Lihtsustada deklareerimisele kuuluvate andmete sisestamist ja vältida topeltsisestust; ·Pakkuda tollimaaklerile andmete kättesaadavust komplekselt ühest kohast; ·Lihtsustada rahalise arvestuse pidamist tollimaakleri teenuseid kasutavate klientidega. 6) Projekti nimi: Moodul I-posti tarkvara arendus juhtimistöölaua funktsionaalsustega. Projekti eesmärk: ·Tagada kvaliteedinormide kõrgem täitmine logistilistes ahelates läbi tavaprotsessist kõrvalekallete tuvastamise ja kõrvaldamise; ·Tagada efektiivsuse tõus logistiliste protsesside ahelas nähes viivitusi ja vaegressursse; ·Koguda informatsiooni trendide ja vaegkohtade tuvastamiseks logistilises ahelas.
Projekti täitmise tähtaeg: 25.10.2004.a.
Pakkumismenetluses osalemiseks esitada kirjalikud taotlused aadressil: Pallasti 28, ruum 315, Tallinn 10001, hiljemalt 19. jaanuar 2004 kell 11.00.
Taotlejate kvalifitseerimise tingimused ja nõuded ning märge informatsiooni ja
dokumentide kohta, mis tuleb pakkumismenetluses osalemise kirjalikule taotlusele lisada taotlejate kvalifikatsiooni hindamiseks.
Kvalifitseerimise tingimused ja nõuded:
1. Taotleja on esitanud kõik punktides (Andmed esitada tuleva informatsiooni kohta ja Andmed esitada tulevate dokumentide kohta) nõutud andmed, informatsiooni ja dokumendid.
Andmed esitada tuleva informatsiooni kohta:
1. Andmed esitada tuleva informatsiooni kohta on esitatud punktis (Andmed esitada tulevate dokumentide kohta) nimetatud esitada tulevates dokumentides.
Andmed esitada tulevate dokumentide kohta:
1.Taotleja avaldus riigihankes osalemiseks, milles on esitatud kinnitus riigihanke pakkumismenetluse tingimustega nõustumise kohta ning mis on allkirjastatud taotlejat esindama õigustatud isiku poolt.
2. Taotleja lühitutvustus, s.h taotleja tegevusalade loetelu.
3. Taotleja seadusliku esindaja kinnitus selle kohta, et taotleja on maksevõimeline, tema vara ei ole sekvesteeritud ja tema suhtes ei ole algatatud likvideerimismenetlust ega tehtud pankrotiotsust.
4. Taotleja seadusliku esindaja kinnitus selle kohta, et taotleja on täitnud kõik oma kohustused riiklike ja kohalike maksude osas, andes kirjaliku nõusoleku vastavate järelpärimiste tegemiseks Maksuametile.
5. Maksuameti õiend taotlejal maksuvõlgnevuste puudumise kohta, mis ei tohi olla esitamise päeval vanem kui 15 päeva.
6. Taotleja seadusliku esindaja kinnitus selle kohta, et taotleja on viimase 3 (kolme) aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud.
7. Taotleja seadusliku esindaja kinnitus selle kohta, et taotleja on tegutsenud riigihanke objektiks oleva tarkvara arendustöödega sarnaste teenuse osutamise valdkonnas vähemalt 3 aastat.
8. Taotleja 2002.a majandusaasta auditeeritud bilanss ja kasumiaruanne (koopia).
9. Taotleja seadusliku esindaja kinnitusega väljavõtte taotleja viimase 3 (kolme) majandusaasta netokäivete (aastate lõikes ja üldsummas) kohta. Taotleja netokäive viimasel majandusaastal peab olema vähemalt 5 (viis) miljonit Eesti krooni. Eraldi tuleb esitada väljavõtte käesoleva riigihanke objektile (tarkvara arendustööd) vastav netokäive Eesti kroonides. Taotleja viimase 2 (kahe) majandusaasta netokäive käesoleva riigihanke objektiga sarnaste arendustööde teostamise osas peab olema vähemalt 400 000 Eesti krooni.
10. Taotleja seadusliku esindaja kinnitusega referents taotleja poolt teostatud tarkvara arendustööde (eelduslikult riigihanke objektiga sarnaste arendustööde)kohta, esitades tööde sisukirjeldused (s.h eesmärk ja tulemus), maksumused ja tellija andmed).
11.Taotleja seadusliku esindaja kinnitus selle kohta, et taotlejal on olemas käesoleva riigihanke täitmiseks vajalik projektijuhtimise kogemus. Esitada referents taotleja projektijuhtimise kogemuste kohta. Käesoleva riigihanke projektijuht peab omama vähemalt 2-aastast töökogemust tarkvaraarenduse projektide juhtimisel. Tuleb esitada CV, töökogemused ja projektijuhtimise kogemused.
12.Taotleja seadusliku esindaja kinnitus selle kohta, et taotleja on teostanud vähemalt 1 (ühe) üle 100 (saja) kasutajaga tarkvara projekti. Esitada projekti iseloomustus, maksumus ja tellija andmed.
13.Taotleja seadusliku esindaja kinnitusega ülevaade taotleja kogemustest tarkvarade, logistikasüsteemide, integratsioonisüsteemide ja statistikasüsteemide osas(toimimisloogika kohta) ning kogemused nende integreerimisel teiste süsteemidega.
14. Taotleja seadusliku esindaja kinnitus, et taotlejal on olemas käsoleva riigihanke kiireks ja korrektseks täitmiseks vajalikud ressursid.
15.Taotleja seadusliku esindaja kinnitus, et taotleja poolt riigihanget täitva meeskonna kvalifikatsioon vastab riigihanke täitmiseks vajalikule tasemele. Tuleb esitada meeskonna liikmete CV-d koos töökogemustega (esitada osaletud tarkvara arendusprojektide nimetused ja millist rolli täitis projektis. Samuti meeskonna liikmete kogemused seoses punktis 13 esitatuga). Kõik esitatava meeskonna liikmed peavad osalema käesoleva riigihanke täitmisel.
16.Taotleja seadusliku esindaja kinnitus, et taotleja on võimeline teostama riigihanke objektiks olevad tööd järgmistel tingimustel: lahendus baseerub Microsoft .NET arendusplatformil, Microsoft Windows Server opratsioonisüsteemil ja töötama MS SQL andmebaasil. Taotleja esitab selle tõendamiseks täiendavalt oma töötajate vastavad sertifikaadid (koopiad).
1) Taotlus peab vastama taotluse esitamise dokumendi tingimustele ja ei või olla mistahes viisil eksitav. Taotlus loetakse nõuetkohaseks, kui on täidetud ostja poolt esitatud tingimused.
2) Ostja ei kvalifitseeri taotlejat kui selgub, et:
2.1. taotleja on esitanud valeandmeid;
2.2. taotleja on pankrotis või likvideerimisel, tema äritegevus on peatatud või ta on muus seesuguses seisukorras taotleja asukohamaa seaduse kohaselt;
2.3. taotleja suhtes on algatatud sundlikvideerimine või muu seesugune menetlus;
2.4. taotleja ei ole täitnud riiklike ja kohalike maksude tasumise kohustusi;
2.5. jõustunud kohtuotsusega on tõendatud, et taotleja on viimase kolme (3) aasta jooksul jätnud nõuetekohaselt täitmata pakkumismenetluse tulemusena temaga sõlmitud hankelepingu;
2.6. taotleja ei ole esitanud andmeid või dokumente, mida ostja on nõudnud;
2.7. taotleja ei vasta tegutsemiseks vastavas valdkonnas õigusaktidega ettenähtud nõuetele või tema majanduslik seisund või tehniline kompetentsus ei vasta ostja esitatud tingimustele.
3) Ühistaotluste esitamine on lubatud. Ühistaotluse võib esitada kuni 2 taotlejat. Ühistaotluse mõlemad pooled peavad esitama taotleja kvalifitseerimiseks vajalikud dokumendid (RHS § 30 lg 6).
4)Taotlejal ei ole õigust esitada tingimuslikku ega osalist taotlust.
5)Kirjalikud taotlused ja nende juurde kuuluvad dokumendid peavad olema vormistatud eesti keeles.
6)Parandused dokumentides peavad olema kinnitatud taotlusele allakirjutanud isiku allkirjaga.
7) Taotlus, sealhulgas lisad, koopiad ja muud taotluse esitamise tingimustes nõutud dokumendid tuleb esitada köidetuna ühes kinnikleebitud ja pitseeritud ümbrikus,rakendades abinõusid, mis välistavad kahtluse taotluse võimalikust eelnevast avamisest.
8) Taotluse ümbrikule tuleb kanda järgmine märge: \'AS-i Eesti Post internetipõhise logistikasüsteemi väljatöötamine\', riigihanke viitenumber, taotleja nimetus, registrikood, aadress ja telefon ning hoiatus \'Mitte avada enne taotluste avamise tähtaega\'.
9) Taotleja võtab enda kanda taotluse AS-le Eesti Post üleandmise riski, kaasa arvatud vääramatu jõu toime võimaluse.
10) Taotluse vastuvõtja annab üleandjale tähiku taotluse vastuvõtmise kuupäeva ja kellaaja kohta.
11) Selgitusi taotluse esitamise tingimuste kohta saab e-posti teel: kristo.rossman@post.ee.
12) Ostjal on õigus piirata riigihanke pakkumismenetluses osalevate pakkujate arvu kuni 5 pakkujaga.
13) Ostja tagab taotlejate poolt esitatud konfidentsiaalse info konfidentsiaalsena säilimise.
14) Ostja ei hüvita taotluse koostamise ja esitamisega seotud kulutusi.
15) Ostjal on õigus taotlus või kõik taotlused tagasi lükata, kui:
15.1. taotlus ei vasta taotluste esitamise tingimustele;
15.2. ostja vajadused riigihanke objekti suhtes on ettenägematult muutunud või vajavad olulisel määral lisatäpsustamist;
15.3. ostja juhtimisorgan teeb otsuse, mis teeb võimatuks riigihanke pakkumismenetluse jätkamise.
16) Taotlejate seast pakkujate valimine: ostja riigihanke komisjon valib kvalifitseeritud ja taotluse esitamise tingimustele vastavaks tunnistatud taotlejate hulgast kuni 5 pakkujat, kelle majanduslik seisund ja tehnilised võimalused vastavad kõige enam ostja vajadustele lähtudes riigihanke objektist. Pakkujatele esitatakse pakkumise kutse dokumendid koos lähteülesandega.
17) Ostja sõlmib kõigi pakkujatega konfidentsiaalse informatsiooni kaitse lepingu.
05. mai 2003
AS Eesti Post kuulutab välja avatud pakkumise infotehnoloogia riistvara rentimisele. Hanke eesmärk on võimaldada AS-le Eesti Post võimalikult soodsate hindadega arvutivõrgu tööjaamade koos legaliseeritud tarkvaraga, sülearvutite koos legaliseeritud tarkvaraga, võrguprinterite ja muu arvutustehnika kasutusrenti, riistvara garantiiremonti ja hooldust koos täisgarantiiga kolmeks aastaks ning AS-s Eesti Post kasutusel olnud arvutite ja printerite müüki Pakkujale.
Pakkumise kutse dokumente väljastab AS Eesti Post, tuba 328.
Pakkumised esitada hiljemalt 26. mai 2003 kell 10.00.
Objektiga seotud ettevõtted
Pakkumise korraldaja |
|||||
|
info@omniva.ee |