Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
12. märts 2009
Alltöövõtupakkumisi oodatakse järgmistele töödele:
1.Maalritööd
2.Põrandakatted
3.Plaatimine
4.Ripplaed
Pakkumised esitada e-posti aadressile: urmo.pung@facio.ee
19. jaanuar 2009
Vändra tervishoiukeskuse ehitusel teostatakse hoonekarbi ehitust. Alltöövõtupakkumisi oodatakse järgmistele töödele:
1.Sisemine san.tehnika
2.Ventilatsioon
3.Heakorratööd (teed, platsid)
4.Maalritööd
5.Välisfassaad (polüstüreensoojustus, õhekrohv)
6.Uksed (ka siseuksed), aknad
7.Plaatimine
8.Müüritööd
9.Ripplaed
Pakkumised esitada e-posti aadressile: peeter.soovali@facio.ee
06. oktoober 2008
On alustatud Vändra Tervishoiukeskuse ehitust. Oodatakse alltöövõtupakkumisi kõikedele töödele (trassid, sh gaasitrass; üldehitus-fibo-plokk; monteeritavad laed; jne). Pakkumised esitada e-posti aadressile: peeter.soovali@facio.ee
31. märts 2008
Vändra Alevivalitsus kuulutab välja hanke Vändra Tervishoiukeskuse ehitustööde kontsessiooni andmisele. Kontsessionääri kasuks seatakse hoonestusõigus Vändra Alevivalitsuse poolt tellitud projektdokumentatsiooni alusel Vändra Tervishoiukeskuse välja ehitamiseks, üürile andmiseks koos väljaostuõigusega. Tööde ulatus: Tervishoiukeskuse hoonestusõiguse raames kohustub kontsessionäär ehitama uue hoone, mis sisaldab endas:
- hooldekodu kompleksi;
- hooldushaigla kompleksi;
- Vändra perearstide ruume;
- apteegiruume;
- pesupesemis, toitlustamis jm. abiruume.
Kokku on hoonestatavat, projektijärgset pinda ca 5000 m².
Hoone valmimise järgselt sõlmib kontsessionäär üürilepingud üürnikega.
Lisaks üüriõiguse teostamisele, peab üürnikul/üürnikel olema õigus hoone või selle mõttelised osad välja osta.
Hankeperioodiks on hankija arvestanud kuni 40 aastat (480) kuud, alates hoonestusõiguse lepingu sõlmimisest
Kontsessionääri kasuks seatakse hoonestusõigus Vändra Tervishoiukeskuse ehitamiseks ja üürile andmiseks hankija poolt määratud isikutele koos väljaostuõigusega.
Info ja dokumendid: Vändra Alevivalitsus, Aldo Pitsner, tel: 443 0344, faks: 443 0333, e-post: tervishoiukeskus@vandra.ee.
Taotluste esitamise tähtaeg on 11. aprill 2008 kell 12:00.
17. märts 2008
Vändra Tervishoiukeskuse välja ehitamiseks ning üürile andmiseks välja kuulutatud hange tühistati põhjustel:
1) Hankijal puuduvad rahalised vahendid esitatud pakkumuste realiseerimiseks;
2) Esitatud pakkumuste maksumused ei võimalda tagada üürnike jätkusuutlikkust;
3) Läbirääkimiste käigus ilmnesid asjaolud, mille tulemusel ei ole võimalik pakkumusi objektiivselt hinnata.
13. november 2007
Vändra Alevivalitsus kuulutab välja väljakuulutamisega läbirääkimistega hanke hoonestusõiguse seadmiseks ja ehitamiseks. Hoonestusõigus seatakse Vändra Alevivalitsuse poolt tellitud projektdokumentatsiooni alusel ehitatava Vändra Tervishoiukeskuse välja ehitamiseks ning üürile andmiseks. Vändra Alevivalitsus esitab kvalifitseeritud taotleja(te)le hankedokumentatsiooni ning selle lisana hankelepingu tingimused ning tehnilise kirjeldusena projektdokumentatsiooni ning taotleja soovil ka üürnike loetelu koos üürnikele planeeritavate ruutmeetritega.
Hoonestusõigus seatakse vähemalt 40 aastaks.
Tervishoiukeskuse hoonestusõigus on uue hoone ehitus, mis sisaldab endas:
1) hooldekodu kompleksi
2) hooldushaigla kompleksi
3) Vändra perearstide ruume
4) apteegiruume;
5) hambaraviteenuse osutamiseks mõeldud ruume;
6) pesupesemis, toitlustamis jm. abiruume
Kokku on hoonestatavat, projektijärgset pinda ca 4000 m².
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Taotleja peab esitama panga kinnituse taotleja rahaliste võimaluste kohta kinnitamaks, et taotlejal on olemas rahalised vahendid või tal on võimalus neid saada, tagamaks hankelepingu tõrgeteta täitmine.
Peamised rahastamis- ja maksetingimused ja/või viide neid reguleerivatele asjaomastele sätetele:
Hoonestusõiguse seadmisel sõlmitakse hoonestajaga notariaalne leping, hoonestaja kannab kõik hoonestamisega seotud kulud.
Hoone valmimisel sõlmib hoonestaja üürnikega üürilepingud, võimaldades hoone mõttelisi osasid üürnikel välja osta
Üürihind arvestatakse kokkulepeliselt üürnikuga mõttelise osa väljaostusumma sisse.
Pakkujate või taotlejate individuaalne seisund, sealhulgas kutse- või ettevõtlusregistrisse kuulumisega seotud nõuded:
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Taotlejale väljastatakse e-maili teel osalemise avalduse ja kinnituste vorm hankija vastutavalt isikult, e-mail: tervishoiukeskus@vandra.ee peale vastavasisulise taotluse saamist taotleja poolt samale meiliaadressile.
1. Taotleja avaldus riigihankes osalemise kohta
2. Taotleja peab esitavale taotluse avaldusele lisaks kinnitama, et tal ja tema võimalikel allhankijatel puuduvad alljärgnevad asjaolud, kuivõrd hankija ei sõlmi hankelepingut isikuga ja kõrvaldab hankemenetlusest mis tahes ajal pakkuja või taotleja:
1) keda on või kelle seaduslikku esindajat on kriminaal- või väärteomenetluses karistatud kuritegeliku ühenduse organiseerimise või sinna kuulumise eest või riigihangete nõuete rikkumise või kelmuse või ametialaste või rahapesualaste süütegude toimepanemise eest ja kelle karistusandmed ei ole karistusregistrist karistusregistri seaduse kohaselt kustutatud või karistus on tema elu- või asukohariigi õigusaktide alusel kehtiv;
2) kes on pankrotis või likvideerimisel, kelle äritegevus on peatatud või kes on muus sellesarnases seisukorras tema asukohamaa seaduse kohaselt;
3) kelle suhtes on algatatud sundlikvideerimine või muu sellesarnane menetlus tema asukohamaa seaduse kohaselt;
4) kellel ei ole nõuetekohaselt täidetud õigusaktidest tulenevad riiklike maksude või hankija asukoha või enda elu- või asukoha kohalike maksude või sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohustused või kellel on olnud maksuvõlg viimase 12 kuu jooksul enne vastava tõendi esitamist hankijale kokku rohkem kui 30 päeva vältel;
5) kes on samas riigihankes või ühe hankemenetluse raames osadeks jaotatud riigihanke korral sama osa suhtes esitanud ühise pakkumuse, olles ühtlasi esitanud pakkumuse üksi, esitanud mitu ühist pakkumust koos erinevate teiste ühispakkujatega või nimetanud alltöövõtjana hankelepingu täitmisel teist pakkujat;
6) kes on esitanud valeandmeid hankija kehtestatud nõuetele vastavuse kohta;
7) kelle suhtes või kelle esindaja suhtes on kutse- või ametiliidu aukohtu otsusega või muul sellesarnasel alusel tõendatud raske süüline eksimus kutse- või ametialaste käitumisreeglite vastu;
8) kes on jätnud hankija poolt pakkuja või taotleja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta nõutud andmed või dokumendid esitamata, kui need andmed või dokumendid ei ole hankijale oluliste kulutusteta registri kaudu kättesaadavad;
9) kes on jätnud hankija teavitamata punktides 1-6 toodud asjaolude muutumisest;
10) kelle pakkumuse koostamisel on osalenud isik, kes on osalenud sama riigihanke hankedokumentide koostamisel või kes on muul viisil hankijaga seotud ja sellele isikule seetõttu teadaolev info annab talle eelise teiste pakkujate ees;
11) kes on viimase aasta jooksul tasunud sotsiaalmaksu ja sotsiaalkindlustuse makseid töötaja kohta väiksemas summas kui 70 protsenti tema asukohariigi ja piirkonna vastava valdkonna keskmiselt palgalt töötaja kohta tasutavast sotsiaalmaksu ja sotsiaalkindlustuse maksete summast.
Majanduslik- ja finantsseisund
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
1) taolteja peab esitama asjakohane pangaõiendi, millega kinnitatakse, et taotleja käsutuses on hankelepingu täitmise tagamiseks vajalikud rahalised vahendid või tal on võimalus neid saada;
2) andmed taotleja netokäibe kohta kinnisvara arenduses ühiskondlike hoonete rajamisel viimase kolme (2004-2006) majandusaasta jooksul.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
- Taotleja ehitusalane netokäive viimasel kolmel aastal (2004-2006) peab olema keskmiselt mitte vähem kui 70 miljonit krooni;
- Taotleja peab kvalifitseerimiseks esitama kirjalikult viimase kolme aasta ehitusalaste netokäivete ülevaate;
- Taotlejale väljastatakse kvalifitseerimiseks nõutavate kinnituste vorm hankija vastutavalt isikult, e-mail: tervishoiukeskus@vandra.ee
Tehniline ja kutsealane pädevus
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
1. Taotleja peab viimase 3 aasta jooksul 2004-2006 olema nõuetekohaselt täidetud vähemalt kolm kinnisvaraarendusalast hankelepingut. Taotlejal esitada hankelepingute nimekiri (loetelu) koos riigihangete viitenumbritega, maksumuse, sõlmimise kuupäevade ja infoga teiste lepingupoolte kohta (RHS § 41 lg 1 p 2).
2. Taotleja poolt teenuse osutamiseks kaasatav ehitusettevõte peab olema osalenud viimase kolme aasta jooksul vähemalt kolmel suurte rahvakogunemisega seotud hoonete ehitamisel - ära tuleb näidata hankija koos kontaktandmetega, objekt, maksumus
- Taotlejale väljastatakse kvalifitseerimiseks nõutavate kinnituste vormi hankja vastutavalt isikult, e-mail: tervishoiukeskus@vandra.ee
Pakkumuste või taotluste esitamise tähtaeg on 10.12.2007 10:00.
Kvalifitseeritud taotlejatele hankedokumentide või hanketeate esitamise kuupäev on 17.12.2007.
17. september 2007
Rapla KEK OÜ teostab Vändra Tervishoiukeskuse ehitusprojekti ekspertiisi. Tööd lõpetatakse 31. oktoobriks 2007.
11. september 2006
Vändra Tervishoiukeskuse rajamiseks esitatakse rahastamistaotlus Norra ja EMP finantsmehhanismi.
11. oktoober 2004
Vändra Tervishoiukeskuse projekteerijaks valiti Tartu Projekt OÜ.
07. oktoober 2004
Vändra Tervishoiukeskuse projekteerijaks valiti Tartu Projekt OÜ. Teostamisele tuleb:vanadekodu, haigla, perearstide, hambaravi,apteegi, kiirabi, päästeameti, nende tugiruumide (söökla,nn.pesumaja jms.) ja vajalike insenerivõrkude projekteerimine. Projekteeritava ehituse pind ca 4000 m², krundi pindala 28764 m² .
23. august 2004
Vändra Alevivalitsus kuulutab välja avatud pakkumise Vändra Tervishoiukeskuse projekteerimisele: vanadekodu, haigla, perearstide, hambaravi, apteegi, kiirabi ja päästeameti ning nende tugiruumide (söökla, pesumaja jms.) ja vajalike insenerivõrkude projekteerimine. Projekteeritava ehituse pind ca 4000 m², krundi pindala 28764 m².
Projekti koostamise tähateg on 1. detsember 2005.
Nõutav on pakkumise tagatis 5000.- krooni.
Kirjalik taotlus pakkumise kutse dokumentide väljastamiseks tuleb pakkumismenetluses osalemisest huvitatud isikutel edastada Vändra Alevivalitsuse faksile 4430333 või e-posti aadressile vandval@estpak.ee. Pakkumise kutse dokumentide eest tasutakse enne dokumentide väljastamist dokumentide paljundamistasu 200.- krooni Vändra Alevivalitsuse arvelduskontole 10902015354004 EÜP. Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul pärast paljundamistasu laekumist Vändra Alevivalitsuse arvelduskontole.
Lisainformatsioon: Vändra Alevivalitsus, Aldo Pitsner, Ehitusnõunik, tel. 443 0341, faks 443 0333, e-post: aldopitsner@hot.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 6. september 2004 kell 11.00.
19. juuli 2004
Vändra Alevivalitsus kehtestas hoonestamata maa-ala detailplaneeringu, mille eesmärgiks on maa-ala kruntimine ja ehitusõiguse andmine tervisekeskuse rajamiseks. Projekteerimistööde algus sõltub finantseerimisvõimalustest.
21. juuli 2003
Vädra alevivalitsus algatas hoonestamata maa-ala detailplaneeringu, mille eesmärgiks on maa-ala kruntimine ja ehitusõiguse andmine tervishoiukeskuse rajamiseks.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Vändra Alevivalitsus , Vändra, Põhja-Pärnumaa vald
|
|
vandval@estpak.ee | |||
Projekteerija |
|||||
Tartu Projekt OÜ, TARTU
|
|
tartu.pr@online.ee | |||
Peatöövõtja |
|||||
|
facio@online.ee | ||||
Betoonelemendid |
|||||
|
lasbet@lasbet.eu | ||||
Müüritööd |
|||||
|
info@rannala.ee | ||||
Alltöövõtja |
|||||
Tevo OÜ, TARTU
|
|
tevo@tevo.ee |