Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
29. märts 2004
Maa-amet kuulutab välja avatud pakkumise GIS-tarkvaralitsentside ostmisele. Hanke objektiks on tarkvaratoodete ostmine. Hanke tulemusena hangitakse järgmised tarkvaratooted:
1. Intergraph Geomedia Professional 5.1 concurrent litsents koos hooldusega (tarkvarauuendustega) üheks aastaks ? 3 tk.
2. ZI Imaging IrasC 8.4 litsents ? 1 tk.
3. Mapinfo Professional 7.5 VLP litsents (11 kasutajat).
Pakkumise kutse dokumente väljastab Maa-amet. Pakkumised esitada hiljemalt 6. aprill 2004 kell 10.00. Hankelepingu täitmise tähtaeg on 15 päeva alates hankelepingu sõlmimisest.
31. detsember 2003
Maa-amet kuulutab välja väljakuulutamisega läbirääkimistega pakkumise Riikliku Maavarade Registri infosüsteemi kaasajastamisele. Hanke eesmärgiks on luua Riikliku Maavarade Registri (RMR) pidamiseks geoinfosüsteem (GIS), mis võimaldab käsitleda registrikaardi tärkandmeid integreerituna digitaalsete maardlate plaanidega, lähtudes sh. Keskkonnaregistri seadusest, RMR põhimäärusest ja lähteülesandest tulenevatest nõuetest, mis võimaldab RMR pidamiseks vajalike toimingute teostamise ja tagab RMR andmete kvaliteedi. Tulenevalt nimetatud eesmärkidest luuakse hanke käigus RMR andmebaasi rakendustarkvara ja vahendid olemasolevate andmete migratsiooniks, korrastamiseks ja terviklikkuse tagamiseks ning teostatakse tärkandmete migratsioon.
Pakkumismenetluses osalemiseks esitada kirjalikud taotlused aadressil: Mustamäe tee 51, ruum 213A, Tallinn 10602, hiljemalt 15. jaanuar 2004 kell 10.00.
Taotlejate kvalifitseerimise tingimused ja nõuded ning märge informatsiooni ja
dokumentide kohta, mis tuleb pakkumismenetluses osalemise kirjalikule taotlusele lisada taotlejate kvalifikatsiooni hindamiseks.
Kvalifitseerimise tingimused ja nõuded:
1. Taotleja on registreeritud Äriregistris või Mittetulundusühingute ja sihtasutuste registris või asukohamaa õiguspädeva organi juures;
2. Taotleja viimase kahe (2) majandusaasta infosüsteemide arendusprojektide netokäive (ainult arenduse st. ei sisalda standardtarkvara ega riistvara maksumust) kokku on kaheksa (8) miljonit Eesti krooni või suurem;
3. Taotleja peab olema täitnud kõik oma kohustused riiklike ja kohalike maksude osas;
4. Taotleja on viimase kolme (3) aasta jooksul täitnud tähtaegselt ja nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud;
5. Taotleja on maksevõimeline ja tema vara ei ole sekvestreeritud, tema suhtes ei ole algatatud likvideerimismenetlust ega tehtud pankrotiotsust;
6. Taotleja omab kvalifitseeritud tööjõudu, sealhulgas: kogemustega projektijuhti, süsteemi arhitekte, analüütikuid, disainereid, programmeerijaid, testijaid, toemeeskonda (professionaalsete andmebaasi administraatorite, turvaekspertide, jms. näol) tarkvara elutsükli (software life cycle processes ISO/IEC 12207) kõikide etappide tarbeks. Muuhulgas ka GIS spetsialiste, kes omavad kogemusi andmebaasi standardtarkvara Oracle alates versioonist 8i ja Oracle Spatial ning GIS standardtarkvara toodete, soovitavalt Bentley Micro Station ja Mapinfo Professional alates ver 4.5 kasutamiseks;
7. Taotleja on kahe (2) viimase majandusaasta jooksul teostanud vähemalt kaks (2) andmekogude arenduse või käesoleva hanke objektiga sarnast projekti netomaksumusega (vt. p. 2) vähemalt kaks (2) miljonit Eesti krooni projekti kohta;
8. Taotleja kasutab hanke teostamisel litsentseeritud tarkvara ning tema kasutuses on (omab, liisib, rendib vms.) hanke kvaliteetseks ning nõuetekohaseks teostamiseks vajalik riist- ja tarkvara;
9. Taotleja omab piisaval hulgal kvalifitseeritud tööjõudu, et tagada tööjõuga seotud riskide maandatuse st. on olemas kvalifitseeritud varutööjõud, keda rakendatakse hanke teostamisega seotud spetsialistide töövõimetuse ajal;
10. Taotleja omab tehnoloogilisi skeeme ja kvaliteedi juhtimise kava, mis vastab alljärgnevatele nõuetele: - tehnoloogilises skeemis on ära toodud kõik olulised tootmisetapid ja nendevahelised seosed; - üksikasjalikult on seletatud iga tehnoloogilise etapi juures, milliseid kvaliteedi kontrolli meetmeid rakendatakse ja kes töögrupis nimeliselt vastutab kvaliteedi tagamise ja kontrollimise eest (võtmespetsialistid) selles konkreetses etapis;
11. Taotleja on enda poolt viimasel kolmel (3) kalendriaastal oma töötajatele makstud tasudelt tasunud sotsiaalmaksu ning on andnud nõusoleku vastava järelpärimise tegemiseks Maksuametile;
12. Taotleja kasutab tarkvara elutsükli (software life cycle processes ISO/IEC 12207) kõikides etappides tööprotsesside läbiviimise ja kvaliteedi juhtimise standardeid;
13. Taotleja tagab, et hanke teostamise eest vastutavad võtmespetsialistid omavad vähemalt viie (5) aastast erialast töökogemust, valdavad eesti keelt nii kõnes, kui kirjas ning erialast kõrgharidust. Ülejäänud hanke teostamisel kasutatavad spetsialistid peavad omama vähemalt kolme (3) aastast erialast töökogemust, kusjuures kõik spetsialistid peavad olema firmas täiskohaga tööl või võetakse käesoleva projekti jaoks lepinguliselt tööle (viimasel juhul lisada mõlema poolte allkirjadega vastav kinnitus);
14. Taotleja kohustub hoidma konfidentsiaalsena ja mitte tegema kolmandatele isikutele mingil viisil kättesaadavaks hanke täitmise käigus teatavaks saanud tehnoloogilisi skeeme, mudelid, lahendusi ning muud asjassepuutuvat informatsiooni välja arvatud seadustega ettenähtud juhtudel.
Andmed esitada tuleva informatsiooni kohta:
1. Hanke teostamisel kasutatava standardtarkvara loetelu;
2. Viimase kolme (3) majandusaasta auditeeritud aruanded, kui need ei ole elektrooniliselt kättesaadavad äriregistri teabesüsteemi kaudu;
3. Ettevõtte juhi poolt allkirjastatud ülevaade ettevõttest ja tegevusvaldkondadest, realiseeritud suurematest projektidest s.h. aktsiakapitali ja põhivarade suurus ning põhitöökohaga töötajate arv;
4. Taotleja poolt viimase kolme (3) aasta jooksul teostatud andmekogude arenduse või hanke objektiga analoogiliste GIS arendusprojektide lühikirjeldused, mahud (tundides) ja maksumused koos kontaktisikute äranäitamisega, kusjuures eraldi tuleb ära tuua punktis \'\'Taotleja on kahe (2) viimase majandusaasta jooksul teostanud vähemalt kaks (2) andmekogude arenduse või käesoleva hanke objektiga sarnast projekti netomaksumusega vähemalt kaks (2) miljonit Eesti krooni projekti kohta\' määratletud projektid.\' Taotleja annab nõusoleku esitatud andmete õigsuse kontrollimiseks;
5. Andmed viimasel kahel (2) kalendriaastal oma töötajatele makstud tasudelt tasutud sotsiaalmaksu või oma asukohamaa sotsiaalkindlustusmaksu suuruse kohta;
6. Hankelepingu täitmisel kasutatavate tehniliste lahenduste, organisatsioonilise ülesehituse ja rakendatava kvaliteedi tagamise meetmete kirjeldus.
Andmed esitada tulevate dokumentide kohta:
1. Firmablanketile vormistatud hankes osalemise avaldus, millel on firmajuhi või tema poolt volitatud isiku allkiri, pangarekvisiidid ning kinnitus hanke tingimustega ja kaubandusgarantiidega nõustumise kohta;
2. Taotleja Äriregistris või Mittetulundusühingute ja sihtasutuste registris või asukohamaa õiguspädeva organi juures registreerimist tõendavad dokumendid;
3. Taotleja esitab volitatud esindaja poolt allkirjastatud kinnitused selle kohta, et:
a) taotleja on täitnud kõik oma kohustused riiklike ja kohalike maksude osas, s.h. on enda poolt viimasel kahel (2) kalendriaastal makstud tasudelt tasunud sotsiaalmaksu ning annab nõusoleku vastava järelpärimise tegemiseks Maksuametile või muule õiguspädevale institutsioonile;
b) taotleja on maksevõimeline, et tema vara ei ole sekvestreeritud ning tema suhtes ei ole algatatud likvideerimismenetlust ega tehtud pankrotiotsust;
c) taotleja on viimase kolme (3) aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud;
d) Taotleja kohustub hoidma konfidentsiaalsena ja mitte tegema kolmandatele isikutele mingil viisil kättesaadavaks hanke täitmise käigus teatavaks saanud tehnoloogilisi skeeme, mudeleid, lahendusi ning muud asjassepuutuvat informatsiooni välja arvatud seadustega ettenähtud juhtudel;
e) Taotleja on esitanud taotluse, mis vastab kvalifikatsiooni tingimustele ega ole mis tahes viisil eksitav;
f) Taotleja omab vähemalt kolme (3) aastast kogemust analoogiliste andmekogude arenduse või hanke objektiga analoogiliste geoinfosüsteemide arendusprojektide teostamisel ning vastavate kogemustega tööde eest vastutavad spetsialistid on taotluse esitamise ajal taotlejaga lepinguliselt seotud (koos spetsialisti poolse kinnitusega) ning töötavad taotleja juures täiskohaga;
g) Taotleja poolt hankes kasutatavad vastutavad spetsialistid (võtmeisikud) omavad vähemalt viie (5) ning ülejäänud hanke teostamisel kasutatavad spetsialistid vähemalt kolme (3) aastast erialast töökogemust;
h) Taotleja kasutab tööde teostamisel ja kvaliteedi juhtimisel standardeid, mis vastavad Taotleja poolt esitatud kirjeldusele;
4. Hanke teostamisel kasutatavate töötajate nimekiri koos nende kvalifikatsiooni ja erialase tööstaaži (sh. analoogilistes projektides osalemine). Projektide kohta tuua ära projektide nimetused, orienteeruvad mahud, täidetud tööülesanded ja tellija kontaktandmed) näitamisega. Lisatud peavad olema CV-d, haridust tõendavate dokumentide koopiad, andmed GIS standardtarkvara kasutamise kogemuse kohta ning muud asjakohased dokumendid, mille põhjal oleks võimalik hinnata spetsialistide kvalifikatsiooni vastavust nõutule. Eraldi tuleb välja tuua, keda kasutatakse hanke teostamisel vastutavate spetsialistidena (st. võtmeisikud nagu projektijuht, süsteemi arhitekt, vanemprogrammeerija, jne.). Samuti peavad olema esitatud andmed varutööjõu (vt. p. 9) olemasolu ja kvalifikatsiooni kohta. Taotleja annab nõusoleku esitatud andmete õigsuse kontrollimiseks;
5. Lahenduste kirjeldused, mida kasutatakse tööde teostamisel või teenuste osutamisel sh. projektorganisatsiooni mudel, mehitamise kava, kvaliteedi juhtimise ja riskide haldamise kavad, mille alusel saab Ostja hinnata Taotleja kompetentsi ja võimekust sobituda vajaliku koostöövormiga, et oleks tagatud kvaliteet ja hanke eesmärkide saavutamine;
6. Andmed tehniliste/tehnoloogiliste lahenduste kompetentsi kohta, mille põhjal on võimalik hinnata Taotleja võimekust rakendada nimetatud tehnoloogilisi lahendusi hanke teostamisel. Lisada võib tehniliste lahenduste esialgseid eskiisprojekte.
Ostja määrab kindlaks, et pakkumise kutse dokumendid väljastatakse maksimaalselt viiele kvalifitseeritud Taotlejale. Ühiste pakkumiste ja allhangete tegemine ei ole lubatud. Hanke kohta täiendava informatsiooni saamiseks palume pöörduda kirjalikult Maa-ameti ITO juhataja Kalle Arula poole, fax 66 50 604, e-mail kalle.arula@maaamet.ee
20. oktoober 2003
Maa-amet kuulutab välja avatud pakkumise Microsofti tarkvaralitsentside ostmisele
(spetsifitseeritud pakkumikutse punktis 4).
Pakkumise kutse dokumente väljastab Maa-amet, tuba 213A, pakkuja eelneval registreerumisel tel. (0) 665 0603, tööpäeviti kell 9.00-12.00. Pakkuja võib taotleda pakkumise kutse dokumentide saatmist e-maili teel, esitada vastavasisulise taotluse aadressil kalle.arula@maaamet.ee. Sellisel juhul teatab pakkuja e-maili teel oma ärinime, registrikoodi, aadressi, telefoni- ja faksinumbrid, e-posti aadressi ja kontaktisiku nime.
Pakkumised esitada hiljemalt 29. oktoober 2003 kell 10.00.
01. september 2003
Maa-amet kuulutab välja avatud pakkumise rakendusserveri (mailiserver) (1 tk) ning failiserveri (2 tk) ostmisele.
Pakkumise kutse dokumente väljastatakse Maa-ameti kantseleist, tuba 213A, tööpäeviti kell 9.00-12.00, eelneval registreerumisel telefonil (0) 665 0600. Pakkuja võib taotleda pakkumise kutse dokumentide saatmist e-maili teel, esitada vastavasisulise taotluse aadressil kalle.arula@maaamet.ee. Sellisel juhul teatab pakkuja e-maili teel oma ärinime, registrikoodi, aadressi, telefoni- ja faksinumbrid, e-posti aadressi ja kontaktisiku nime.
Pakkumised esitada hiljemalt 8. september 2003 kell 13.00.
Objektiga seotud ettevõtted
Pakkumise korraldaja |
|||||
|
maaamet@maaamet.ee |