Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Jalgrattaparklate ning nende aluste ehitustööd.
25. september 2018
30. novembriks lõpetatakse Tartu rattaringluse jalgrattaparklate ning nende aluste projekteerimis- ja ehitustööd, mille maksumuseks on 182 000 €. Töid teostab Terasteenus OÜ.
11. aprill 2018
Tartu Linnavalitsus kuulutab välja avatud hanke rattaringluse jalgrattaparklate ning nende aluste projekteerimiseks ja ehitamiseks (196465). Rattaringluse jalgrattaparklate aluste projekteerimine ja ehitamine.
Eeldatav kogumaksumus: 200 000,00 eurot.
Tööde kestus: 6 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 08.05.2018 10:00.
Eeldatav kogumaksumus: 200 000,00 eurot.
Tööde kestus: 6 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 08.05.2018 10:00.
04. veebruar 2018
Muudatused hanketeatises!
Tartu Linnavalitsus kuulutab välja avatud hanke Tartu linna avaliku rattaringlussüsteemi rajamiseks (193527). Taru Linnavalitsus soovib rajada rattaringlussüsteemi eesmärgiga suurendada linnaelanike liikuvuse võimalusi ning pakkuda alternatiivi autokasutusele. Süsteem koosneb 60-80 jalgrattaparklast ning 600-800 jalgrattast. Ühe olulise aspektina projekti juures soovib linnavalitsus seda, et süsteem toetaks olemasolevat ühistranspordisüsteemi (linnaliini bussiliiklus) ning soodustaks intermodaalsust (rongiliiklus ja maaliini bussiliiklus).
Eeldatav kogumaksumus: 2 000 000,00 eurot.
Tööde kestus: 24 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 13.04.2018 11:00.
Tartu Linnavalitsus kuulutab välja avatud hanke Tartu linna avaliku rattaringlussüsteemi rajamiseks (193527). Taru Linnavalitsus soovib rajada rattaringlussüsteemi eesmärgiga suurendada linnaelanike liikuvuse võimalusi ning pakkuda alternatiivi autokasutusele. Süsteem koosneb 60-80 jalgrattaparklast ning 600-800 jalgrattast. Ühe olulise aspektina projekti juures soovib linnavalitsus seda, et süsteem toetaks olemasolevat ühistranspordisüsteemi (linnaliini bussiliiklus) ning soodustaks intermodaalsust (rongiliiklus ja maaliini bussiliiklus).
Eeldatav kogumaksumus: 2 000 000,00 eurot.
Tööde kestus: 24 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 13.04.2018 11:00.
31. juuli 2006
Valminud on Tartu linna jalgrattaliikluse arenguskeem, mille koostas Hendrikson & Ko OÜ.
Skeemi kohaselt võiks linnas aastate pärast olla 137 kilomeetrit jalgrattateid, mille võrgustik kataks peaaegu kogu linna.
Peale teede nähakse ette ka kavandatavate jalgrattaparklate asukohad, mille järgi on eriti suur vajadus kesklinna piirkonnas.
27. veebruar 2006
Tartu linna jalgrattaliikluse arenguskeemi koostamise pakkumise kutse dokumente väljastatakse linnamajanduse osakonnast, Raekoja plats 3 tuba 202.
Pakkumised esitada 3. märtsiks 2006.a kl 11.00 linnamajanduse osakonda, Raekoja plats 3 tuba 202.
Info tel 7361 226 Mart Joosep
13. veebruar 2006
Kavas on korraldada Tartu jalgrattaskeemi koostamise hange.
Jalgrattateede arengukava töögrupp on koostanud Tartu jalgrattaliikluse arenguskeemi lähteülesande, et luua alus kogu linna katva jalgrattateede põhi- ja jaotusvõrgu rajamiseks.
Linlaste jaoks ühendaks võrgustik erinevaid kohti nagu kodu, töö, kool, teenindusasutused ja vaba aja veetmise kohad. Katkematu, ohutu ja mugav rattateede, -radade, kergliiklusteede ja autoliiklusest eraldamata marsruutide võrgustik peaks ühendama ka linnast väljuvaid suundi.
Lisainfo: linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak, tel 736 1125, 516 7258.
20. detsember 2004
Stratom OÜ-ga sõlmiti leping Tartu linna jalgrattateede põhivõrgu eelprojekti koostamiseks.
15. november 2004
Tartu Linnavalitasuse linnamajanduse osakond korraldab vähempakkumise Tartu linna jalgrattateede põhivõrgu eelprojekti koostamiseks.
Projekteerimistingimused on kinnitatud Tartu Linnavalitsuse korraldusega nr 1615 2004.a.
Pakkumised esitada 17. novembriks 2004.a. linnamajanduse osakonda, aadressil Raekoja plats 3, tuba 206, faks 736 1240.
Töö esitamise tähtaeg 20. detsember 2004.a.
Projekteerimistingimused:
1.1 Projekt koostada vastavalt teede- ja sideministri 28. septembri 1999. a määrusele nr 54 "Teeprojekti suhtes esitatavad nõuded".
1.2 Projekteerida vastavalt Eesti Standardile EVS 843:2003 "Linnatänavad". Projekteerimise lähtetase on hea "H". Projekteerimise staadium: eelprojekt.
1.3 Arvestamisele kuuluvad Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna arhiivis asuvad kehtivad planeeringud ja projektid:
Tartu Linnavolikogu 06. oktoobri 1999. a otsusega nr 99 kehtestatud "Tartu linna üldplaneering";
Tartu Linnavolikogu 10. mai 2001. a otsusega nr 347 kehtestatud Tartu linna üldplaneeringu teemaplaneering "Tartu linna jalgrattateede arenguskeem";
Võru tänava (lõigus Aardla tn. - Ringtee tn.) rekonstrueerimine (AS K&H 2003);
T-3 Jõhvi-Tartu-Valga mnt katte taastusremont (OÜ E. Jahhu 2003);
Tartu Linnavalisuse 07. septembri 2004. a korraldusega nr 1550 määratud Riia tänava lõigule L. Puusepa tänav ? Ringtee rekonstrueerimise projekteerimistingimused;
kehtivad detailplaneeringud;
1.4 Projekti koostamisel arvestada vajadusega siduda olemasolevad põhilised turismi- ja matkamarsruudid kavandatavate jalgrattateedega.
1.4 Projekti koostamise aluskaardiks võtta aktualiseeritud (olemasolevat situatsiooni tõeselt kajastav, sh tehnovõrgud) digitaalselt mõõdistatud geodeetiline alusplaan täpsusastmega M 1:2000, kus on esitatud andmed koostaja kohta (firma nimi, litsentsi nr, töö nr), mõõdistamise aeg. Geodeetiline alusplaan peab olema registreeritud linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna geodeesiateenistuses. Juhul kui projekti tellimise ajaks on valminud linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna poolt tellitud kogu Tartu linna hõlmav geoalus M 1:2000, väljastakse töö koostamiseks nimetatud alus.
1.5 Käesolevad projekteerimistingimused lisada projekti kausta.
2. Projektlahenduse sisu
2.1 Projekteerida pidevad kahesuunalised jalgrattateed järgmistele linna keskusest lähtuvatele suundadele kuni linna piirini:
2.1.1 kesklinn ? Võru;
2.1.2 kesklinn ? Valga;
2.1.3 kesklinn ? Viljandi;
2.1.4 kesklinn ? Tallinn (lahendada 3 suunal: sidumine Jänese ja Linnu tee matkaradadega ning tugimaanteega nr 40 Tartu - Tiksoja );
2.1.5 kesklinn ? Jõgeva;
2.1.6 kesklinn ? Jõhvi;
2.1.7 kesklinn ? Räpina;
2.1.8 kesklinn ? Kabina.
Jalgrattateedeks sobivate tänavate valikul lähtuda tänavamaa laiusest, kasutusest (liikluskorraldus, -intensiivsus) ja tänava liikluskorralduse (ümber)organiseerimise võimalustest ning koostatud projektidest ja kehtestatud detailplaneeringutest. Esitada jalgrattateede ja kontaktvööndi asendiplaan (M 1:1000) koos liikluskorraldusega. Teha ettepanekud, kus võib jalgrattatee lahendada kergliiklusteena (teeosa, mida võivad kasutada lisaks jalgratturitele ka jalakäijad, rulluisutajad ja mopeedid).
2.2 Tööga määrata kavandatavate jalgrattateede rajamise/rekonstrueerimise viis (nt eraldatakse kõnni- või sõiduteest kattemärgistuse või tõkiste(piirete)ga, rajatakse eraldi tee). Esitada jalgrattateedega ristuvate sõiduteede ristmike liikluskorralduse põhimõtted. Võimalusel kasutada jalgrattaliikluse ületusraja või -koha liikluskorraldust koos kattemärgistuse ja erimeetmetega (nt enne ristumist stoppjoone kasutamine jalgrattateel).
2.3 Esitada tänavamaa iseloomulikud ristlõiked (M 1:500). Jalgrattatee kavandamisel pidada silmas seda, et kavandatav tee asuks hoonete sissepääsudest ja hooviväravatest võimalikult kaugel (min 2.0 m).
2.4 Esitada kohad, kus jalgrattaliikluse ja sõidukite omavahelise nähtavuse tagamiseks tuleb kasutada erimeetmeid, kirjeldada erimeetmeid.
2.5 Näidata teelõigud, mille täiendav valgustamine on vajalik.
2.6 Esitada sademetevee ärajuhtimise põhimõtted projekteeritavalt alalt.
2.7 Projekti mahus näha ette projektlahenduse realiseerimisest tulenevate tehnovõrkude rekonstrueerimise maht.
2.8 Esitada projekti realiseerimise võimalikud etapid ja arvestuslik maksumus (esitada kogumaksumus ja võimalike etappide maksumus).
3. Kooskõlastused (kanda projekti asendiplaanile)
3.1 Maanteeamet;
3.2 Tartu Teedevalitsus;
3.3 Tartu Linnavalitsuse linnamajanduse osakond;
3.4 Tartu Linnavalitsuse arhitektuuri ja ehituse osakond;
3.5 Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakond.
4. Kooskõlastatud projekt esitada neljas arhiveerimisnõuetele vastavas kaustas ning digitaalselt. Digitaalne seletuskiri esitada doc või pdf formaadis, joonised dgn või dwg formaadis seotuna kohalikes koordinaatides ja pdf formaadis.
27. september 2004
Linnavalitsus määras Tartu jalgrattateede põhivõrgu projekteerimistingimused, et ühendada äärelinna ja linna lähialasid linnakeskusega. Projektlahenduse sisuks on projekteerida kuni linna piirini pidevad kahesuunalised jalgrattateed linna keskusest Võru, Valga, Viljandi, Jõgeva, Jõhvi, Räpina ja Kabina suundadele. Tallinna osas projekteeritakse kolmel suunal: tugimaanteega nr 40 Tartu - Tiksoja ning seotakse Jänese ja Ilmatsalu-Kärevere linnutee matkaradadega.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Tartu Linnavalitsus , TARTU
|
|
lv@tartulv.ee | |||
Eelprojekt |
|||||
|
info@stratum.ee | ||||
Projekteerija |
|||||
Hendrikson DGE , TARTU
|
|
dge@dge.ee | |||
Teekatted, asfalteerimine, teetööd |
|||||
Terasteenus OÜ, TARTU
|
|
info@terasteenus.ee |