22. veebruar 2022
Enefit Connect OÜ kuulutab välja hanke Tallinn, Kristiine linnaosa Endla alajaama fiider F617 rekonstrueerimistöödeks (IP4048).
- Töö teostada vastavalt projektile ja lisatingimustele.
- KP kaabel ja KP jaotusseadmed hankija poolt.
- Palume tähelepanu pöörata dokumendile "Selgitused hankele"
NB! Palume pakkujal kindlasti tutvuda hanke alusdokumendiga „Oluline info hankes osalejale“ (uuendatud 01.06.2021).
Tööde kestus: - 31.10.2022.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 10.03.2022 10:00.
Pakkumuse avamise aeg: 10.03.2022 11:00.
31. detsember 2003
AS Eesti Energia Põhivõrk on allkirjastanud peatöövõtulepingu Endla 110 kV alajaama renoveerimiseks AS Siemens ja OY Siemens.
Hanke maht: Endla alajaama 6 110 kV lahtrit kompaktjaotlana, 35 ja 10 kV jaotlad kinniste jaotusseadmetena uude hoonesse koos kaitse-, juhtimis-, seire ja abisüsteemidega. Mahtu kuuluvad ka kõik vajalikud projekteerimis-, ehitus- ja seadistustööd. Tööde teostamise ajal tuleb tagatakse kõikide alajaama tarbijate elektritoide. Renoveeritud alajaam pingestatakse hiljemalt 15. septembril 2004. Alajaama käikuandmise tähtaeg on 1. november 2004.
08. september 2003
Eesti Energia ASi Põhivõrk kuulutab välja väljakuulutamisega läbirääkimistega pakkumise Endla 110 kV alajaama renoveerimisele. Hanke maht: Endla alajaama 6 110 kV lahtrit kompaktjaotlana, 35 ja 10 kV jaotlad kinniste jaotusseadmetena uude hoonesse koos kaitse-, juhtimis-, seire ja abisüsteemidega. Mahtu kuuluvad ka kõik vajalikud projekteerimis-, ehitus- ja seadistustööd.
Pakkumise kutse dokumentide eest tasuda 450 krooni.
Pakkumismenetluses osalemiseks esitada kirjalikud taotlused aadressil: Kadaka tee 42, Tallinn 12915, hiljemalt 20. september 2003 kell 12.00.
Taotlejate kvalifitseerimise tingimused ja nõuded ning märge informatsiooni ja
dokumentide kohta, mis tuleb pakkumismenetluses osalemise kirjalikule taotlusele lisada taotlejate kvalifikatsiooni hindamiseks.
Kvalifitseerimise tingimused ja nõuded:
1. Taotleja firma aastakäive vähemalt 50 milj. EEK
2. Analoogsed hanked, võtmed-kätte projektid (110/35/10 kV alajaamade seadmed koos projekteerimise, ehituse, paigalduse, seadistuse ja töösseviimisega) viimase kolme aasta jooksul (vähemalt 2 analoogset projekti).
3. Taotleja firma peab kasutama kvaliteeditagamise meetmeid.
Andmed esitada tuleva informatsiooni kohta:
1. Tellijate nimed ja vastavad lepingud anloogsetele hangetele, mahuga mitte alla 10 milj.EEK viimase viie aasta jooksul.
2. Andmed taotleja-peatöövõtja projekti läbiviimiseks vajaliku kvalifitseeritud ja kogemustega projekti meeskonna (sh projektijuhi ) kohta - CV-d ja läbiviidud projektid.
3. Informatsioon projektis kasutavate tähtsamate põhiseadmete tootjate kohta; informatsioon alltöövõtjate kohta, mis sisaldab järgmist: referentsid/tööde mahud, vastava kvalifikatsiooniga personali arv.
4. Andmed taotleja poolt viimasel kahel aastal oma töötajatele väljamakstud töötasudelt arvestatud ja tasutud sotsiaalmaksu kohta ning keskmised töötajate arvud firmas samal perioodil. Samad andmed kasutatavate suuremate alltöövõtjate kohta.
Andmed esitada tulevate dokumentide kohta:
1. Taotleja ettevõtte kahe viimase aasta majandustegevuse lühendatud aruanne(minimaalse aastakäibe määramiseks).
2. Taotleja ettevõtte toodangu ja tegevuse kvaliteeditunnistus - ISO-9001 ja ISO-14001 sertifikaat või analoogsed kvaliteedijuhtimise süsteemi töestusdokumendid.
3. Taotleja asukohajärgse maksuameti õiendi originaal maksuvõlgnevuse puudumise kohta, mis ei tohi olla vanem kui 15 päeva.
Taotlejail ei ole vaja käesolevas hankes osalemiseks neid kvalifitseerimise dokumente uuesti esitada, mis on sel aastal seoses analoogsete hangetega esitatud ja sobivad antud hanke tingimustega. Kvalifitseeritud pakkujaile teatatakse koos kvalifitseerimise otsusega pakkumise kutse dokumentide (PKD) väljastamise aeg. PKD antakse välja dokumentide eest EE ASi arvelduskontole nr 221002155774 (tasu maksmise ülekande koopia esitamisel).