Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Tallinna Linnavaraamet kuulutab välja avatud hanke Paagi tn 10 korterelamu suurköögi ja pesumaja seadmete ostmiseks (197651). Hanke eesmärgiks on Paagi tn 10 kortermaja suurköögi ja pesumaja seadmete ostmine koos selle transpordiga objektile ja paigaldusega (montaažiga, sh vajadusel tehnosüsteemidega ühendamine).
Tööde kestus: 9 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 04.06.2018 11:00.
Tööde kestus: 10 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 03.04.2018 11:00.
Tööde kestus: 14 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 07.12.2017 11:00.
Tallinna Linnavaraamet kuulutab välja avatud hanke "Paagi tn 10 korterelamu rekonstrueerimine". Riigihanke esemeks on Tallinnas, Paagi tn 10 kortermaja rekonstrueerimine. Korterelamu peab olema parima võimaliku ehituspraktika kohaselt energiatõhusus- ja taastuvenergiatehnoloogiate lahendustega tehniliselt mõistlikult rekonstrueeritud hoone, mille energiaklass on „A” (vastavalt majandus- ja taristuministri 03.06.2015 määrusele nr 55 „Hoone energiatõhususe miinimumnõuded”).
Töövõtjal tuleb arvestada asjaoluga, et ehitustööde ajaks hoonet elanikest täielikult tühjaks ei kolita ning hoone on kasutusel kogu ehitusperioodi kestel.
Hoonesisesed ehitustööd teostatakse neljas etapis hoone jaotatuna neljaks võrdseks osaks hoone tehnosüsteemide püstakutest lähtuvalt.
Kõik tööetapid tuleb eelnevalt tellijaga kooskõlastada.
Projekti rahastatakse Ühtekuuluvusfondist SA Kredex kaudu.
Tööde kestus: 18 kuud.
Pakkumus peab sisaldama tõendust pakkumuse tagatise 50 000 eurot olemasolu kohta. Pakkuja tõendab pakkumuse tagatise olemasolu krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või nimetatud rahasumma deponeerimisega Tallinna Linnakantselei linna finantsteenistuse arvele SEB pangas, konto nr IBAN: EE311010220061053015, viitenumber 5238050050050319. Tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumuse jõusoleku minimaalse tähtaja lõppemiseni (RHS § 43 lg 1). Hankija ei tagasta pakkumuse tagatist pakkujale või realiseerib selle, kui pakkuja võtab pakkumuse selle jõusoleku tähtaja jooksul tagasi.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 30.06.2017 11:00.
Ehitustööde garantiiperiood on 60 kuud.
Tööde kestus: 18 kuud.
Pakkumus peab sisaldama tõendust pakkumuse tagatise 800 eurot olemasolu kohta. Pakkuja tõendab pakkumuse tagatise olemasolu krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või nimetatud rahasumma deponeerimisega Tallinna Linnakantselei linna finantsteenistuse arvele SEB pangas, konto nr IBAN: EE311010220061053015, viitenumber 5238050050050319. Tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumuse jõusoleku minimaalse tähtaja lõppemiseni (RHS § 43 lg 1). Hankija ei tagasta pakkumuse tagatist pakkujale või realiseerib selle, kui pakkuja võtab pakkumuse selle jõusoleku tähtaja jooksul tagasi.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 29.06.2017 11:00.
Tööde kestus: 8 kuud.
Pakkumus peab sisaldama tõendust pakkumuse tagatise olemasolu kohta 800 (kaheksasada) eurot. Pakkuja tõendab tagatise olemasolu krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või nimetatud rahasumma deponeerimisega Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele SEB pangas, konto nr EE311010220061053015, viitenumber 5238050050050319. Tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumuse jõusoleku minimaalse tähtaja lõppemiseni (RHS § 43 lg 1). Hankija ei tagasta tagatist pakkujale või realiseerib selle, kui pakkuja võtab pakkumuse selle jõusoleku tähtaja jooksul tagasi.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28.04.2016 kell 11:00.
Kavandatav alguskuupäev: 01.03.2016
Kavandatav lõppkuupäev: 31.10.2017
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.01.2016 kell 12:00.
Põhja-Tallinn Valitsus kuulutab välja hanke Paljassaare sotsiaalmaja korrashoiuteenuse ostmiseks. <!--[endif]-->Riigihanke esemeks on korrashoiuteenus hoonele ja maaüksusele aadressil Paljassaare tee 37, Tallinn. Teenuse osutamine toimub vastavalt Eesti standardile EVS 807:2004 “Kinnisvara korrashoiu tagamise tegevused” ja Tallinna Linnavolikogu 17. oktoobri 2002 määrusega nr 56 kinnitatud “Elamute korrashoiu eeskirjale” ja pakkumise kutses toodud Lepingule perioodil 01.03.2010 – 31.12.2012. <!--[endif]-->Pakkumuse tegemisel tuleb arvestada järgnevate töödega:- <!--[endif]-->elamu haldamine, <!--[endif]-->hooldamine, <!--[endif]-->territooriumi korrashoid, <!--[endif]-->liftide järelevaataja teenus. Vajalikud järgmised spetsialistid: <!--[endif]-->EKHHL poolt väljaantud kinnisvara korterelamuhalduri, nooremhalduri, halduri või vanemhalduri kutsekvalifikatsiooniga haldur; <!--[endif]-->Tõsteseadme järelevaataja pädevustunnistust omav töötaja. Osalemistaotluste esitamise lõpptähtaeg on 19.02.2010. Osalemistaotluses esitatavad kohustuslikud andmed: firma nimetus, registreerimisnumber, postiaadress, kontaktisiku nimi ja telefon (mobiiltelefon), e-posti aadress või faksi number, millele osaleja soovib pakkumiskutse edastamist. Osalemistaotlus esitada ja täiendav info hankedokumentide sisu kohta: Põhja-Tallinna Valitsuse sotsiaalhoolekande osakonna juhataja Mart-Peeter Erss, e-post:Mart-Peeter.Erss@tallinnlv.ee, tel 645 7071, 52 68508; faks 645 7088; aadress: Kotzebue tn 2, Tallinn 10412.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
linnavaraamet@tallinnlv.ee | ||||
Tööde teostaja |
|||||
|
nisurem@hot.ee | ||||
Projekteerija |
|||||
|
|||||
Projekteerimine |
|||||
|
info@acto.ee | ||||
Peatöövõtt |
|||||
|
info@nordlin.ee |