Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
14. jaanuar 2009
Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar - Turu tn) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneeringu ning keskkonnamõju strateegilise hindamise aruande avaliku väljapaneku tulemusi tutvustava avaliku arutelu tulemused. Avalikul arutelul otsustati, et kodanikud saavad kahe nädala jooksul alates arutelu toimumise päevast täiendada oma ettepanekuid/vastuväiteid või need tagasi võtta. Pärast antud aja möödumist alustab linnaplaneerimise ja maakorralduse osakond läbirääkimisi inimestega, keda puudutab maade võõrandamine. Pärast läbirääkimisi esitab osakond informatsiooni avaliku väljapaneku ja arutelude ning läbirääkimiste tulemustest linnavalitsuse istungile. Seejärel suunatakse võimalikud lahendamata jäänud planeeringuvaidlused maavanemale seisukoha andmiseks.
12. jaanuar 2009
Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori kavandatava tänava ning lähiala detailplaneering hõlmab ligi 67 hektari suuruse maa-ala. Perspektiivne Ropka sild saab alguse Turu tänav 39a krundi juurest ning kulgeb üle Turu tänava, Ropka tee ning Emajõe. Emajõe ja Ihaste tee vaheline osa on ette nähtud rajada maksimaalses osas betoonsammastele, et tagada sealse ala taimestiku, loomastiku ja lindude elukeskkonna säilimine. Samuti on ühe variandina näidatud Emajõe ja Ihaste tee vahelise ala lahendus juhuks, kui rajatakse perspektiivne sõudekanal. Seoses perspektiivse tänavatrassi kulgemisega läbi mitmete erakinnistute, kuulub võõrandamisele kokku ligi 57 hektarit maad.
05. jaanuar 2009
Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar – Turu tn) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneeringu avaliku väljapaneku tulemusi tutvustav avalik arutelu. Detailplaneeringu avaliku väljapaneku jooksul 24.11.─08.12.2008 laekus kuus pöördumist lahenduse kohta. Pöördumised käsitlevad peamiselt maade võõrandamisega, olemasolevate hoonete lammutamisega, juurdepääsudega, kavandatava tänava laiuse ning liikluskorraldusega seotud küsimusi. Avaliku väljapaneku tulemusi tutvustav avalik arutelu on 07.01.2009 kell 15:00 linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna nõupidamisruumis Raekoja plats 3, III korrus, tuba 303.
20. oktoober 2008
Tartu Linnavolikogu võttis vastu ja suunas avalikustamisele Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar–Turu tn) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneeringu. Avalik väljapanek on 24. novembrist 8. detsembrini linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonnas (Raekoja plats 3). Planeeringuala suuruseks on ligikaudu 67 hektarit. 2005. aasta märtsis algatatud detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on esitada eelprojekti täpsusega Ropka silla asukoha ja parameetrite, silla juurdepääsude ning sadamaraudtee koridori kavandatud tänava tehnilised lahendused ning selle alusel määrata reserveeritavad maa-alad.
13. oktoober 2008
Tartu Linnavalitsus teatab Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar – Turu tn) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH) aruande avalikustamisest. Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar – Turu tn) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneering algatati Tartu Linnavalitsuse 08.03.2005 korraldusega nr 326. Planeeringu koostamise eesmärgiks on Ropka silla asukoha ja parameetrite, sillale juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori kavandatud tänavale eelprojekti täpsusele vastavate tehniliste lahenduste esitamine ning selle alusel reserveeritavate maa-alade määramine. Detailplaneeringu koostamise algataja ja korraldaja on Tartu Linnavalitsus (Raekoda, 50089 Tartu) ning kehtestaja Tartu Linnavolikogu (Raekoda 51003 Tartu). Detailplaneeringu koostaja on AS K&H (Turu 45d, 51013 Tartu). Detailplaneeringu materjalidega on võimalik tutvuda Tartu linna koduleheküljel www.tartu.ee ning tööpäevadel Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonnas, asukohaga Raekoja plats 3, Tartu. KSH aruandega on võimalik tutvuda 17.11.-08.12.2008 Tartu linna koduleheküljel www.tartu.ee ning tööpäevadel Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonnas asukohaga Raekoja plats 3, Tartu. Aruande kohta on võimalik esitada ettepanekuid, vastuväiteid, küsimusi kuni 08.12.2008 kirjalikult Tartu Linnavalitsusele (Raekoja plats 3, Tartu 51003 või e-posti teel aadressil Lpmko@raad.tartu.ee) või AS-ile Kobras (Teguri 37b, Tartu 50107 või e-posti teel kobras@kobras.ee). Aruande avalik arutelu toimub 07.01.2009 kell 15:00 linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna nõupidamisruumis, Raekoja plats 3, III korrus, tuba 303. Piiriülest keskkonnamõju planeeringus ei esine.
06. oktoober 2008
Linnavalitsuse istungil kiideti heaks Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori kavandatava tänava ja lähiala detailplaneering. Planeeringuala hõlmab lõigus Väike kaar kuni Turu tänav ning Turu tänav kuni Kalda tee ligi 67 hektari suurust maa-ala. Perspektiivne Ropka sild saab alguse Turu tänav 39a krundi juurest ning kulgeb üle Turu tänava, Ropka tee ning Emajõe. Emajõe ja Ihaste tee vaheline osa on ette nähtud rajada maksimaalses osas betoonsammastele, et tagada sealse ala taimestiku, loomastiku ja lindude elukeskkonna säilimine. Sild kulgeb betoonpostidel peaaegu Ihaste teeni, mis tähendab, et sammastel oleva osa kogupikkuseks on 1220 meetrit. Samuti on ühe variandina näidatud Emajõe ja Ihaste tee vahelise ala lahendus juhuks, kui rajatakse perspektiivne sõudekanal. Planeeritud sillal on mõlemas sõidusuunas kaks sõidurada. Kolme ja nelja meetri laiused kergliiklusteed on planeeritud silla mõlemale poolele. Silla kogulaius ristiprofiilis on 28,5 meetrit. Seoses perspektiivse tänavatrassi kulgemisega läbi mitmete erakinnistute, kuulub võõrandamisele kokku 56897 m² maad. Planeeringu eesmärk on tehnilise osa ära lahendamine, järgneb palju aega võttev võõrandamise protsess. Reaalse ehitustööni kulub aastaid. Detailplaneeringuga saab tutvuda alates 24. novembrist linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna fuajees Raekoja plats 3.
21. august 2006
Kiideti heaks Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar - Turu tn) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneeringu eskiislahendus.
Eskiislahendust tutvustav arutelu toimub 31.08.2006 kl 15:00 linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna nõupidamisruumis Raekoja plats 3, III korrus, tuba 303. Detailplaneeringu eesmärk on esitada Ropka silla asukoha ja parameetrite, sillale juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori kavandatud tänavale eelprojekti täpsusele vastavad tehnilised lahendused ning määrata selle alusel reserveeritavad maa-alad.
16. jaanuar 2006
Ropka silla, selle juurdepääsude ning sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar - Turu tänav) kavandatava tänava rajamisega kaasneva keskkonnamõju strateegilise hindamise riigihankel osutus edukaks ASi Kobras pakkumine 158 592 krooniga.
Ropka silla, selle juurdepääsude ning sadamaraudtee koridori detailplaneeringut teeb K & H. Ala pindala on umbes 59 hektarit.
Detailplaneeringuga määratakse Ropka silla asukoht ja põhilised parameetrid nagu sõidutee ja kõnnitee laius, silla üldlaius ja pikikalle, absoluutne kõrgus Emajõe ja perspektiivse Anne kanali pikenduse kohal ning silla konstruktsiooni tüüp.
Ropka silla detailplaneeringu asukohaskeemi näeb aadressil www.tartu.ee/data/ropka_silla_dp.jpg. Lisainfo: linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna juhataja Urmas Ahven, 736 1258, 502 8344.
05. detsember 2005
Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakond (aadress Raekoja plats 3, 51003 Tartu, e-post Lpmko@raad.tartu.ee, tel 736 1242, faks 736 1164) korraldab riigihanke Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar - Turu tn) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneeringu keskkonnamõju strateegiliseks hindamiseks vastavalt Tartu Linnavalitsuse 01.11.2005 korraldusele nr 1649 "Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar - Turu tn) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneeringu keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamine".
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse huvitatud isiku taotlusel linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonnast Küüni 3, II korrus, tuba 206 tööpäeviti kl 9-12 ja 13-17 paberkandjal või e-posti teel. Taotlused pakkumise kutse dokumentide väljastamiseks e-posti teel esitada aadressil Ingrid.Perner@raad.tartu.ee, taotluses märkida pakkuja nimi, aadress, kontaktelefoni number.
Pakkumised tuleb hiljemalt 9. detsembriks 2005 kella 10:00 esitada Tartu Linnavalitsuse linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonda Tartu, Raekoja plats 3, III korrus, tuba 305.
Täiendav info keskkonnamõju strateegilise hindamise küsimustes: inseneriteenistuse juhataja-linnainsener Liisa Unt, tel 736 1157, e-post Liisa.Unt@raad.tartu.ee.
Riigihanke läbiviimise eest vastutav isik: Hille Teetsov, linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna jurist, tel 736 1241.
07. november 2005
Linnavalitsus algatas Ropka silla, selle juurdepääsude ning sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar - Turu tänav) kavandatava tänava rajamisega kaasneva keskkonnamõjude hindamise.
AS K & H tehtav detailplaneering tähendab piirkonna olulist maakasutuse muutust ja mõjutab sellega paljusid tartlasi.
Detailplaneeringu eesmärgiks on eelprojekti täpsusele vastavate tehniliste lahenduste esitamine Ropka silla asukoha ja parameetrite, sillale juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori kavandatud tänava osas. Planeeritava ala pindala on umbes 59 hektarit.
Detailplaneeringuga määratakse Ropka silla asukoht ja põhilised parameetrid nagu sõidutee ja kõnnitee laius, silla üldlaius ja pikikalle, absoluutne kõrgus Emajõe ja perspektiivse Anne kanali pikenduse kohal ning silla konstruktsiooni tüüp.
Ropka silla detailplaneeringu asukohaskeemi näeb aadressil www.tartu.ee/data/ropka_silla_dp.jpg. Lisainfo: linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna juhataja Urmas Ahven, 736 1258, 502 8344.
01. august 2005
K&H AS koostab Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar - Turu tn) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneeringu.
28. juuni 2005
Tartu Linnavalitsus kuulutas välja riigihange Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar?Turu tänav) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneeringu koostamiseks. Planeeringu eesmärgiks on Ropka sillale, selle juurdepääsudele ja sadamaraudtee koridori kavandatud tänavale eelprojekti täpsusega tehniliste lahenduste esitamine ning piisavate maaeralduste tagamine. Planeeritava ala suuruseks on 59 hektarit, mis hõlmab nii linna omandisse taotletavat riigimaad kui mitmeid erakrunte. Planeeringulahendus peab andma tänava laiuse, sõiduridade arvu ja ristmike põhimõttelise liikluskorralduse. Lisaks tänavatele on planeeringuga vaja määrata Ropka silla asukoht ja selle põhimõtteline konstruktsioon.
Pakkumiste esitamise tähtaeg 29.juuni 2005 kell 11:00
16. mai 2005
Linnavalitsus suunas volikokku eelnõu, millega küsitakse luba korraldada riigihange Ropka silla, selle juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar?Turu tänav) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneeringu koostamiseks. Planeeringu eesmärgiks on Ropka sillale, selle juurdepääsudele ja sadamaraudtee koridori kavandatud tänavale eelprojekti täpsusega tehniliste lahenduste esitamine ning piisavate maaeralduste tagamine. Planeeritava ala suuruseks on 59 hektarit, mis hõlmab nii linna omandisse taotletavat riigimaad kui mitmeid erakrunte. Planeeringulahendus peab andma tänava laiuse, sõiduridade arvu ja ristmike põhimõttelise liikluskorralduse. Lisaks tänavatele on planeeringuga vaja määrata Ropka silla asukoht ja selle põhimõtteline konstruktsioon.
14. märts 2005
Tartu linnavalitsus algatas Ropka silla, selle juurdepääsude ning sadamaraudtee koridori (lõigus Väike kaar - Turu tänav) kavandatava tänava ja lähiala detailplaneeringu koostamise.
Detailplaneeringu eesmärgiks on eelprojekti täpsusele vastavate tehniliste lahenduste esitamine Ropka silla asukoha ja parameetrite, sillale juurdepääsude ja sadamaraudtee koridori kavandatud tänava osas. Planeeritava ala pindala on umbes 59 hektarit.
Detailplaneeringuga määratakse Ropka silla asukoht ja põhilised parameetrid nagu sõidutee ja kõnnitee laius, silla üldlaius ja pikikalle, absoluutne kõrgus Emajõe ja perspektiivse Anne kanali pikenduse kohal ning silla konstruktsiooni tüüp.
Sillalahenduse esimeses variandis tuleks pikk sild üle Emajõe ja planeeritud Anne kanali pikenduse ning teise variandi puhul tuleb üks sild üle Emajõe ja teine sild üle planeeritud kanali. Kui aga kanali pikendust ei tule, siis on võimalik teist varianti kasutada ilma teise sillata.
Ropka silla detailplaneeringu asukohaskeemi näeb aadressil www.tartu.ee/data/ropka_silla_dp.jpg.
Objektiga seotud ettevõtted
Planeeringu koostaja |
|||||
K&H AS, TARTU
|
|
kh@askh.ee | |||
Tellija |
|||||
|
lpmko@tartu.ee | ||||
Keskkonnamõjude hindamine |
|||||
Kobras OÜ, TARTU
|
|
kobras@kobras.ee |