Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Projekteerimistingimsed raudteeületuskoha automaatse foorisignalisatsiooni ja tõkkepuude laiendamiseks.
07. november 2019
Tartu Linnavalitsus määras projekteerimistingimused Tiksoja (km 423,631), Betooni tn (km 426,075) ja Näituse tn (km 427,090) raudteeülesõidukoha automaatse foorisignalisatsiooni ja tõkkepuude laiendamiseks.
15. oktoober 2014
Tartu Linnavalitsus on väljastanud ASile Eesti Raudtee Betooni tänava raudteeületuskoha automaatse foorisignalisatsiooni ja tõkkepuude rajamise projekteerimistingimused. Projektlahenduse kavandamisel tuleb lisaks sõidukite ohutusele silmas pidada ka kergliiklejate ohutust. Foorisignalisatsioon tuleb rekonstrueerida kaasaegsetele nõuetele vastavaks ning vajadusel projekteerida ka ületuskoha valgustuse rekonstrueerimine. Eesti Raudtee AS plaanib töödega alustada tuleva aasta kevadel.
06. oktoober 2010
Betooni tänava raudteeülesõidu detailplaneeringu avaliku väljapaneku jooksul 16.-30.08.2010 laekus 4 kirjalikku ettepanekut. Laekunud ettepanekuid ja linnavalitsuse seisukohti tutvustav avalik arutelu toimub 27.10.2010 kell 15:00 linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna nõupidamisruumis Raekoja plats 3, III korrus, tuba 303. Planeering näeb ette kolme ringristmiku rajamise ning sellega on kavandatud kolme raudteeviadukti ja ühe kergliiklustee viadukti rajamine. Jalakäijate ja jalgratturite mugavuse ja ohutuse tagamiseks on planeeritavale alale kavandatud kahele poole tänavat kergliiklusteed.
27. juuli 2010
Tartu Linnavalitsus on vastu võtnud Betooni tänava raudteeülesõidu detailplaneeringu.
Planeeringu eesmärk on likvideerida võimalik kokkupõrkeoht raudtee ja maantee samatasandilistel lõikumistel Betooni tn ülesõidu juures. Detailplaneeringuga täpsustatakse eeskätt kavandatava liiklussõlme rajamiseks vajaliku maa vajadus. Planeering näeb ette kolme ringristmiku rajamise ning sellega on kavandatud kolme raudteeviadukti ja ühe kergliiklustee viadukti rajamine. Jalakäijate ja jalgratturite mugavuse ja ohutuse tagamiseks on planeeritavale alale kavandatud kahele poole tänavat kergliiklusteed. Avalik väljapanek toimub 16.-30. augustil linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna fuajees Raekoja plats 3.
Planeeringu eesmärk on likvideerida võimalik kokkupõrkeoht raudtee ja maantee samatasandilistel lõikumistel Betooni tn ülesõidu juures. Detailplaneeringuga täpsustatakse eeskätt kavandatava liiklussõlme rajamiseks vajaliku maa vajadus. Planeering näeb ette kolme ringristmiku rajamise ning sellega on kavandatud kolme raudteeviadukti ja ühe kergliiklustee viadukti rajamine. Jalakäijate ja jalgratturite mugavuse ja ohutuse tagamiseks on planeeritavale alale kavandatud kahele poole tänavat kergliiklusteed. Avalik väljapanek toimub 16.-30. augustil linnaplaneerimise ja maakorralduse osakonna fuajees Raekoja plats 3.
02. detsember 2009
Heaks on kiidetud Betooni tänava eritasandilise raudteeülesõidukoha eelprojekti keskkonnamõju hindamise aruanne. Kavandatava tegevuse eesmärgiks on ohutuse suurendamine raudteeülesõidukohal, liiklusummikute ja negatiivsete keskkonnamõjude vähendamine ning raudtee läbilaskevõime suurendamine, samuti efektiivse ja jätkusuutliku transpordisüsteemi arendamine. Kavandatavaks tegevuseks on aruande tulemusel Betooni raudteeületuskoha viimine tunnelisse ning tänavavõrgustiku sidumine sellega. Keskkonnamõju hindamise heakskiidetud aruande ja heakskiitmise otsusega saab tutvuda Keskkonnaameti Tartu kontoris (Tartu 51004, Aleksandri 14, ruum 307, kontaktisik Ivo Ojamäe, 730 2252, e-post: tartu@keskkonnaamet.ee) tööaegadel.
02. november 2009
Tartu linnavalitsus kiitis heaks Betooni tn raudteeülesõidu detailplaneeringu eskiislahenduse. Betooni tänava raudteeülesõit asub Veeriku ja Tähtvere linnaosade piiril. Detailplaneeringu eesmärk on suurendada ohutust raudteeülesõidukohal, likvideerida võimalikku kokkupõrke ohtu raudtee ja maantee samatasandilistel lõikumistel Betooni tn ülesõidu juures, vähendada liiklusummikuid ja negatiivseid keskkonnamõjusid, suurendada raudtee läbilaskevõimet ning arendada efektiivset ja jätkusuutlikku transpordisüsteemi. Detailplaneeringuga täpsustatakse kavandatava liiklussõlme rajamiseks vajalik transpordimaa ulatus. Detailplaneeringu eskiislahendust tutvustav avalik arutelu on 04.11.2009 kell 15:00 haridusosakonna saalis Raekoja plats 12.
19. oktoober 2009
Valminud on Betooni tänava eritasandilise raudteeülesõidukoha eelprojektiga kavandatud tegevuste keskkonnamõju hindamise aruanne. Keskkonnamõju hindamise aruandega saab tutvuda Tartu Linnavalitsuses, Tartu linna koduleheküljel www.tartu.ee ja projekti kodulehel http://www.teed.ee/tartu-rdt/index.htm. Keskkonnamõju hindamise aruande avalik väljapanek kestab 19.10.2009–02.11.2009. Avaliku väljapaneku ajal saab keskkonnamõju hindamise aruande kohta esitada kirjalikke ettepanekuid, vastuväiteid ja küsimusi Tartu Linnavalitsuses tööpäeviti kell 8.00-17.00, aadress Raekoja plats 3, 51003 Tartu, e-postiga lmo@raad.tartu.ee, e-posti aadressil otse keskkonnamõju hindamise eksperdile kobras@kobras.ee või projekteerijale rein.kaseleht@tehnokeskus.ee. Keskkonnamõju hindamise aruande avalik arutelu ja eelprojekti tutvustus toimub 04.11.2009 kell 15.00 Tartu Linnavalitsuse haridusosakonna saalis (Raekoja plats 12).
31. august 2009
Heaks on kiidetud Aardla tänava eritasandilise raudteeülesõidukoha eelprojekti keskkonnamõju hindamise aruanne. Kavandatava tegevuse eesmärgiks on ohutuse suurendamine raudteeülesõidukohal, liiklusummikute ja negatiivsete keskkonnamõjude vähendamine ning raudtee läbilaskevõime suurendamine, samuti efektiivse ja jätkusuutliku transpordisüsteemi arendamine. Kavandatavaks tegevuseks on aruande tulemusel Aardla tänava viimine tunnelisse ning tänavavõrgustiku sidumine sellega. Keskkonnamõju hindamise heakskiitmise otsusega ja aruandega saab tutvuda Keskkonnaameti Tartu kontoris (Tartu, Aleksandri 14, 51004, ruum 307, kontaktisik Ivo Ojamäe, 730 2252, e-post: tartu@keskkonnaamet.ee) tööaegadel.
15. juuni 2009
Tartu Linnavalitsus teatab Aardla tänava eritasandilise raudteeülesõidukoha eelprojektiga kavandatavate tegevuste keskkonnamõju hindamise aruande valmimisest, aruande avalikust väljapanekust, avaliku arutelu toimumisest ja eelprojekti tutvustusest. Keskkonnamõju hindamine on algatatud Tartu Linnavalitsuse korraldusega nr 1367, 20.11.2007. Keskkonnamõju hindamise programm on heaks kiidetud Tartumaa Keskkonnateenistuse poolt kirjaga nr 41-11-3/07/60360-2, 22.01.2008. Kavandatava tegevuse eesmärgiks on ohutuse suurendamine raudteeülesõidukohal, liiklusummikute ja negatiivsete keskkonnamõjude vähendamine ning raudtee läbilaskevõime suurendamine, samuti efektiivse ja jätkusuutliku transpordisüsteemi arendamine. Keskkonnamõju hindamise aruandega saab tutvuda Tartu Linnavalitsuses, Tartu linna koduleheküljel www.tartu.ee ja projekti kodulehel http://www.teed.ee/tartu-rdt/index.htm. Keskkonnamõju hindamise aruande avalik väljapanek kestab 29.06.2009-13.07.2009. Avaliku väljapaneku ajal saab keskkonnamõju hindamise aruande kohta esitada kirjalikke ettepanekuid, vastuväiteid ja küsimusi Tartu Linnavalitsuses tööpäeviti kell 08:00-17:00, aadress Raekoja plats 3, 51003 Tartu, e-posti aadressil lmo@raad.tartu.ee, e-posti aadressil otse keskkonnamõju hindamise eksperdile kobras@kobras.ee või projekteerijale rein.kaseleht@tehnokeskus.ee. Keskkonnamõju hindamise aruande avalik arutelu ja eelprojekti tutvustus toimub 15.07.2009 kell 14.00 Tartu Linnavalitsuse haridusosakonna saalis (Raekoja plats 12).
02. veebruar 2009
Tartu linnavalitsus valis Aardla ja Betooni tänavate raudteeülesõitukohtade projektide põhivariandiks kanali rajamise. Linn loodab ehitustöödeks saada toetust järgmisest Euroopa Liidu eelarveperioodist, mis algab aastal 2014. Kanalite projektile hakatakse lähiajal koostama eelprojekti ja tehnilist projekti. Uued eritasandilised ülesõidud tulevad senistest ühetasandilistest ohutumad ning esimesena hakatakse ehitama Betooni tänava ülesõitu.
15. detsember 2008
Tartu Betooni tänava ja Aardla tänava eritasandiliste raudteeülesõidukohtade teostatavusuuringu aruanne soovitab kanali-tunneli varianti. Teostatavusuuring on avalikul väljapanekul, avalik arutelu toimub 18. detsembril. Teostatavusuuringu aruanne käsitleb Betooni tänava ja Aardla tänava eritasandiliste raudteeülesõidukohtade rajamise erinevaid liiklusskeeme ja ülesõitude tehnilisi lahendusi. Aruandes tehakse ettepanek valida Betooni tänava eritasandilise raudteeülesõidukoha projekteerimisel kanali-tunneli variant, kus tänava ja Tartu-Tapa raudtee eritasandiline ristumine on nihutatud olemasolevast raudteeülesõidust umbes 570 meetrit loode suunas. Ka Aardla tänava eritasandilise raudteeülesõidukoha rajamiseks soovitavad eksperdid kanali-tunneli varianti, mille käigus viiakse süvendisse Aardla ja Roopa tänavad. Teostatavusuuring võimaldab määratleda sobivaimad tulevikulahendused ja kindlustab vajalikud eeltingimused eduka investeerimistaotluse esitamiseks Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondile. Teostatavusuuringu tellis Tartu Linnavalitsus, konsultandiks oli konsortsium Teede Tehnokeskus AS ja AAS Transmost. Teostatavusuuringuga saab tutvuda kuni 11. detsembrini Tartu linna kodulehel: http://www.tartu.ee/ ja konsultandi kodulehel: http://www.teed.ee/tartu-rdt/index.htm ning tööpäeviti linnamajanduse osakonnas, Raekoja plats 3. Uuringu avalik arutelu toimub 18. detsembril kell 15:00 Tartu Linnavalitsuse haridusosakonna saalis, Raekoja plats 12. Tartu linnavalitsus algatas Betooni tänava raudteeülesõidu detailplaneeringu eesmärgiga kaaluda võimalusi teemaa reserveerimiseks seoses olemasoleva Betooni tänava ülesõidukoha sulgemisega sõidukite liikluseks ja uue eritasandilise ristekoha rajamisega. Keskkonnamõju strateegilist hindamist ei algatatud, sest see on tehtud juba raudteeülesõitude ehitusprojektide koostamise käigus.
17. november 2008
Tartu Linnavalitsus kinnitas ohuolukordade likvideerimise projekti Aardla tänava ja Betooni tänava raudteeületuskohtade osas koostatud teostatavusuuringu ja suunas selle avalikult väljapanekule. Uuringu koostamise eesmärk oli käsitleda erinevaid variante viaduktide, tunnelite ja kanalite sobivuse hindamiseks ning projektiga hõlmatud tänavavõrgustiku rekonstrueerimiseks. Teostatavusuuringu tulemusena tehti ettepanek valida variant Aardla ja Roopa tänav süvendisse viia ehk kanal või tunnel rajada ning sama varianti kasutada ka Betooni raudteeületuskoha juures. Valitud tehniliselt teostatavad põhivariandid on aluseks hilisemalt koostatavale keskkonnamõju hindamisele.
26. november 2007
Tartu Linnavalitsus teatab Aardla ja Betooni tänava eritasandiliste raudteeülesõidukohtade eelprojektide keskkonnamõju hindamise algatamisest, keskkonnamõju hindamise programmi valmimisest, programmi avalikust väljapanekust, avalikust arutelust ja eelprojekti eskiislahenduste tutvustusest.
Kavandatava tegevuse eesmärgiks on ohutuse suurendamine raudteeülesõidukohal, liiklusummikute ja negatiivsete keskkonnamõjude vähendamine ning raudtee läbilaskevõime suurendamine, samuti efektiivse ja jätkusuutliku transpordisüsteemi arendamine. Aardla ja Betooni tänava raudteeülesõidukohtade kohta koostatakse variantide trassivalik, tasuvusuuring ja variantide tehno-majanduslik finantsvõrdlus, mille eesmärgiks on otsustada, milline variant on tasuv ja koostada eelistatuima variandi eelprojekt ja tehniline projekt. Keskkonnamõju hindamine koostatakse eelistatud variandi eritasandilise raudteeülesõidukoha eelprojektile.
Projekteerija on konsortsium Teede Tehnokeskuse AS ja AAS “Transmost” (kontaktisik Rein Kaseleht, e-post rein.kaseleht@tehnokeskus.ee).
Arendaja on Tartu Linnavalitsus, aadress Raekoja plats 3, 51003 Tartu, kontaktisik Mati Raamat (tel 736 1271, e-post: mati.raamat@raad.tartu.ee).
Keskkonnamõju hindamise ekspert on Kobras AS, aadress Teguri 37B, 50107 Tartu, tel 730 0310, faks 730 0315, e-post: kobras@kobras.ee, eksperdid Urmas Uri (litsents KMH0046) ja Anne Rooma (litsents KMH0047). Keskkonnamõju hindamise kontaktisik on Anu Oinberg (tel 730 0310, e-post: anu@kobras.ee)
Keskkonnamõju hindamise algatamise otsusega ja keskkonnamõju hindamise programmidega saab tutvuda Tartu Linnavalitsuses, Tartu linna koduleheküljel www.tartu.ee ja projekti kodulehel http://www.teed.ee/tartu-rdt/index.htm. Keskkonnamõju hindamise programmide avalik väljapanek kestab 26.11.2007 – 10.12.2007. Avaliku väljapaneku ajal, so kuni 10.11.2007, saab keskkonnamõju hindamise programmide kohta esitada kirjalikke ettepanekuid, vastuväiteid ja küsimusi Tartu Linnavalitsuses tööpäeviti kl 08:00-17:00, aadress Raekoja plats 3, 51003 Tartu, e-posti aadressil lmo@raad.tartu.ee.
Keskkonnamõju hindamise programmide ja eelprojektide eskiislahenduste avalik arutelu toimub 19.12.2007 kl 15:00 Tartu Linnavalitsuses, Raekoja pl 12 suures saalis.
11. juuni 2007
Tartu linnavalitsus osaleb Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi projektis, et saada lisaraha Näituse tänava raudteeülesõidu tehnilise projekti jaoks ning valiku tegemiseks Aardla ja Betooni tänavate ülesõitude vahel. Uued ülesõidud kavandatakse eritasandilised. Kui Euroopa Liit otsustab tõukefondidest projekti jaoks raha anda, siis eraldab Tartu linn omalt poolt tööde teostamiseks 4,4 miljonit krooni.
Projekti üheks osaks on Näituse tänava raudteeülesõidu tehnilise projekti koostamine. Teine osa on valiku tegemine Betooni ja Aardla tänavate raudteeülesõitude vahel ja parema variandi osas eelprojekti ja tehnilise projekti tegemine. Valiku tegemiseks tehakse Betooni ja Aardla ülesõitude trassivalik, tasuvusuuring ning mõlema variandi tehniline, majanduslik ja finantsvõrdlus.
14. august 2006
Näituse tänavale tuleb raudtee ja sõidutee ristumise tunnel, eelprojekt ja keskkonnamõjude hindamine on juba tehtud.
Tunneli ehitusega soovitakse alustada aastal 2008, tööd kestaksid umbes aasta.
Aardla tänavasse tuleb tõenäoliselt samuti tunnel, Betooni tänavas on võimalik ka üle raudtee viiv rajatis.
Lisainfo: linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak, tel 736 1125, 516 7258
07. august 2006
Linnavalitsus volitas Raudteeinspektsiooni korraldama Näituse, Aardla ja Betooni raudteeülesõidukohtade projekteerimise riigihanget.
Näituse tänavale tellitakse raudtee ja sõidutee ristumise tunneli projekt.
Aardla ja Betooni ristmike puhul teeb tööde teostaja kõigepealt analüüsi selle kohta, kumma ristmiku peaks kiiremas korras lahendama ning seejärel tehakse välja valitud ristmikule samuti projekt.
Lisainfo: linnamajanduse osakonna juhataja Rein Haak, tel 736 1125, 516 7258
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
raudtee@evr.ee | ||||
Arendaja |
|||||
Tartu Linnavalitsus , TARTU
|
|
lv@tartulv.ee | |||
Projekteerija |
|||||
|
info@teed.ee | ||||
Projekteerija |
|||||
Keskkonnamõjude hindamine |
|||||
Kobras OÜ, TARTU
|
|
kobras@kobras.ee |