Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Valitud töövõtja ringtee dünaamilise liiklusjuhtimise ja veoautode parkla uuringuks ning ringtee lahenduste eelprojekti koostamiseks. Tööde lõpp juulis 2020.
06. veebruar 2020
Jaanuari lõpus sõlmis Maanteeamet Tallinna ringtee E265 ITS projekti "Dynamic traffic and truck parking management" uuringu ja eelprojekti tegemise lepingu Roadplan Oü ja Warren Concrete Oü-ga, kes osutusid avatud riigihanke edukateks pakkujateks. Lepingu maksumus on 87 000 eurot ning selle raames koostatakse detailne uuring, et välja töötada Tallinna ringtee kilomeetritele 0-30 dünaamiline liiklusjuhtimine ning veoautode parkla parkimissüsteem, mis oleks integreeritud Maanteeameti liiklusjuhtimiskeskusega. Samuti koostatakse eelprojekt Tallinna ringtee kilomeetritele 0-30, kus esitatakse optimaalne ITS lahenduste valik ja asukohad.
Uuringu ja eelprojekti valmimise tähtaeg on juuli lõpp 2020.
Projekti käigus paigaldatakse TEN-T võrgus olevale Tallinna ringtee kilomeetritele 0-30 targa tehnoloogia (ITS, Intelligent Transport Systems) lahendused liikluse juhtimiseks, seireks ja liiklejate teavitamiseks ning rajatakse nutikas (tark ja turvaline) veoautode parkimisala.
Euroopa Liidu üks eesmärk on luua tihedam turvaliste veoautode parkimisalade võrgustik. Sellest saavad kasu (veo)autojuhid, transpordiettevõtted, ekspediitorid, logistikud ning kogu ühiskond läbi juhtide, kauba ja transpordivahendite turvalisuse tõstmise. Lisaks võivad sellised rajatised avaldada märkimisväärselt positiivset mõju liiklusohutusele hästi puhanud ja stressivabade juhtide näol.
02. detsember 2019
Maanteeamet kuulutab välja avatud avatud hanke riigitee nr 11 Tallinna ringtee km 0-30 dünaamilise liiklusjuhtimise ja veoautode parkla ITS uuringuks ning Tallinna ringtee km 0-30 ITS lahenduste eelprojekti koostamiseks. Hankelepingu esemeks on detailse uuringu koostamine, et välja töötada Tallinna ringtee kilomeetritele 0-30 dünaamiline liiklusjuhtimine ja veoautode parkla parkimissüsteem ning esitada nende seadmete tehnilised nõuded. Lisaks eelprojekti koostamine Tallinna ringtee kilomeetritele 0-30, kus esitatakse optimaalne ITS lahenduste valik ja asukohad.
Hanke eeldatav maksumus (sh. hanke osad): 100 000,00 EUR.
Tööde kestus: 1287 päeva.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 6.01.2020 10:00.
27. november 2019
Sellel aastal alustas Maanteeamet Tallinna ringtee E265 ITS ehk Dynamic traffic and truck parking management projektiga. Viie aasta jooksul paigaldatakse ringtee kilomeetritele 0–30 muutteabega liiklusmärgid, uuendatakse ilmastiku- ja liikluseseirevõrku ning rajatakse 100-kohaline nutikas veoautode parkimisala. Uudse lahendusena tulevad kasutusele V2I/I2V (vehicle to infrastructure/infrastructure to vehicle) seadmed, mille kaudu toimub sõiduki ja taristu vaheline suhtlus. õiduki ja infrastruktuuri vaheline suhtlus hoiatab juhti võimalike ohtude eest ning aitab seeläbi vähendada liiklusõnnetuse toimumise tõenäosust. Samuti teavitab süsteem võimalikest ummikutest ning pakub alternatiivseid marsruute. Kuigi täna on sarnasteks abivahenditeks Waze'i, Google'i jt rakendused, siis uue tehnoloogiaga jääb inimlüli vahelt ära ning sõiduk hangib ise informatsiooni otsuste tegemiseks. Teine lahendus, mis esmakordselt kasutusele tuleb, on liikluse ümbersuunamise süsteem ehk liiklusõnnetuse korral toimub võimalusel automaatselt liikluse suunamine vastassuunda ja tagasi.
Lisaks tulevad Tallinna ringteele ka juba liiklejatele tuttavad infotablood, muutteabega kiirusmärgid ja hoiatusmärgid.
Samuti rajatakse Tallinna ringteele Tallinn linna ja Veneküla piirile (km 1,5) 100-kohaline veoautode parkimisala. Parklasse rajatakse lumetelling, tualett, infokiosk, kaasaegne valgustus, kaamerad ja avatud wifi ala. Parkimiskohtade täituvuse infot kogutakse anduritega ja jagatakse nii Maanteeameti DATEX II andmevahetusteenuse kaudu kui ka lähimatel infotabloodel Tallinna ringteel või V2I/I2V saatja abil otse sõidukisse. Arvestades, et ringteel on viimse kümne aastaga autorongide arv kahekordistunud on soov, kaasaegsete parkimisvõimaluste, veoautode parkla loomisega muuta liiklemine ringteel sujuvamaks ja ohutumaks. Kõiki loodavaid ITS lahendusi hakkab juhtima Maanteeameti liiklusjuhtimiskeskus.
Projekt kestab 2023. aasta lõpuni ja selle kogueelarve on 5 miljonit eurot, millest 1,9 miljonit rahastab Euroopa Liidu Transpordi Ühendusfond CEF.
19. juuni 2017
Muudetud pakkumuste tähtaega!
Maanteeamet kuulutab välja hanke uuringuks Tallinna ringtee liiklusjuhtimise lahenduse väljatöötamiseks. Uuringu Tallinna ringtee liiklusjuhtimise lahenduse väljatöötamiseks läbiviimine. Valminud uuringu alusel peab Maanteeamet saama planeerida ja välja arendada ITS lahendusi Tallinna ringtee liiklusohutuse ja liiklussujuvuse parandamiseks, intsidentide paremaks haldamiseks ning tellida ümbersõidutrassidele ajutise liikluskorralduse projektid.
Tööde kestus: 133 päeva.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03.07.2017 kell 11:00.
Viide projektile: Euroopa Regionaalarengu Fond, Kesk-Läänemere programm, FinEstSmartMobilty.
VI.3) LISATEAVE
A) Pakkuja, kes peab oma asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud äriregistris või erialases registris, esitab sellekohase kehtiva registritunnistuse või väljavõtte äriregistrist või nende kehtiva koopia, millest peavad nähtuma juriidilise isiku esindusõiguslikud isikud. Juriidilisest isikust pakkuja, kelle asukohamaa on Eesti, ei pea esitama registri väljavõtet.
B) Juhul, kui pakkuja tõendab oma tehnilise ja kutsealase pädevuse vastavust kvalifitseerimise tingimustele hankelepingu täitmise raames lisaks oma näitajatele ka teise isiku näitajate alusel, lisab pakkuja riigihangete registrisse kvalifitseerimise dokumentide juurde HD lisa I Vormi 5 kohase teise isiku nõusoleku.
23. september 2015
Maanteeamet sõlmis lepingu Lemminkäinen Eesti ASga riigimaantee nr 11 Tallinna ringtee km 9,7 kuni 11,6 Põrguvälja liiklussõlme ja Jüri jaotusringi ehitamiseks. Hankelepingu periood sisaldab 16 kuud ehitusperioodi ja 60 kuud garantiiperioodi.
20. mai 2015
Muudetud pakkumuste tähtaega!
Maanteeamet kuulutab välja avatud hanke riigimaantee nr 11 Tallinna ringtee km 9,7 kuni 11,6 Põrguvälja liiklussõlme ja Jüri jaotusringi ehituseks. Hankelepingu esemeks on riigimaantee nr 11 Tallinna ringtee km 9,7 kuni 11,6 Põrguvälja liiklussõlme ja Jüri jaotusringi ehitus vastavalt hankedokumentides toodud tingimustele.
Tööde kestus: 76 kuud.
Riigihanget rahastatakse riigieelarvest, kaasrahastamisega Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist. Pindamistööde tegemine rahastatakse 100% riigieelarvest. Hankelepingu täitmise eest tasutakse vastavalt HD lisa II-1 ja II-2 hankelepingute projektides toodule.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. juuli 2015 kell 10:00.
LISATEAVE
A) Pakkuja, kes peab oma asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud äriregistris või erialases registris, esitab sellekohase kehtiva registritunnistuse või väljavõtte äriregistrist või nende kehtiva koopia, millest peavad nähtuma juriidilise isiku esindusõiguslikud isikud. Juriidilisest isikust pakkuja, kelle asukohamaa on Eesti, ei pea esitama registri väljavõtet.
B) Hankija tagab piiramatu ja täieliku elektroonilise juurdepääsu hankedokumentidele Riigihangete Registris. Hanke dokumentide lisa V projektdokumentatsioon on elektrooniliselt kättesaadav aadressilt:
ftp://195.80.103.5/pub/, fail: Porguvalja.rar.
C) Juhul, kui pakkuja tõendab oma tehnilise ja kutsealase pädevuse vastavust kvalifitseerimise tingimustele hankelepingu täitmise raames lisaks oma näitajatele ka teise isiku näitajate alusel, lisab pakkuja riigihangete registrisse kvalifitseerimise dokumentide juurde HD lisa I vormi 4 kohase teise isiku nõusoleku.
D) Hanketeate punktis II.3) esitatud hankelepingu periood sisaldab 16 kuud ehitusperioodi ja 60 kuud garantiiperioodi.
04. mai 2015
Maanteeamet kuulutab välja avatud hanke põhimaantee nr 11 Põrguvälja liiklussõlme ja Jüri jaotusringi ehituse omanikujärelevalvele. Põhimaantee nr 11 Põrguvälja liiklussõlme ja Jüri jaotusringi ehituse omanikujärelevalve teostamine vastavalt hankedokumentides toodud tingimustele.
Tööde kestus: 77 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 15. juuni 2015 kell 10:00.
LISATEAVE
A) Pakkuja, kes peab oma asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud äriregistris või erialases registris, esitab sellekohase kehtiva registritunnistuse või väljavõtte äriregistrist või nende kehtiva koopia, millest peavad nähtuma juriidilise isiku esindusõiguslikud isikud. Juriidilisest isikust pakkuja, kelle asukohamaa on Eesti, ei pea esitama registri väljavõtet.
B) Juhul, kui pakkuja tõendab oma tehnilise ja kutsealase pädevuse vastavust kvalifitseerimise tingimustele hankelepingu täitmise raames lisaks oma näitajatele ka teise isiku näitajate alusel, lisab pakkuja riigihangete registrisse kvalifitseerimise dokumentide juurde HD lisa I Vormi 4 kohase teise isiku nõusoleku.
C) hankelepingu periood sisaldab 17 kuud teenuse osutamise perioodi ja 60 kuud garantiiperioodi.
D) Hankija tagab piiramatu ja täieliku elektroonilise ligipääsu hankedokumentidele riigihangete registris.
20. märts 2015
Muudatused hanketeatises!
Maanteeamet kuulutab välja avatud hanke riigimaantee nr 11 Tallinna ringtee km 9,7 kuni 11,6 Põrguvälja liiklussõlme ja Jüri jaotusringi ehituseks. Hankelepingu esemeks on riigimaantee nr 11 Tallinna ringtee km 9,7 kuni 11,6 Põrguvälja liiklussõlme ja Jüri jaotusringi ehitus vastavalt hankedokumentides toodud tingimustele.
Tööde kestus: 76 kuud.
Riigihanget rahastatakse riigieelarvest, kaasrahastamisega Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist. Pindamistööde tegemine rahastatakse 100% riigieelarvest. Hankelepingu täitmise eest tasutakse vastavalt HD lisa II-1 ja II-2 hankelepingute projektides toodule.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25. mai 2015 kell 10:00.
LISATEAVE
A) Pakkuja, kes peab oma asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud äriregistris või erialases registris, esitab sellekohase kehtiva registritunnistuse või väljavõtte äriregistrist või nende kehtiva koopia, millest peavad nähtuma juriidilise isiku esindusõiguslikud isikud. Juriidilisest isikust pakkuja, kelle asukohamaa on Eesti, ei pea esitama registri väljavõtet.
B) Hankija tagab piiramatu ja täieliku elektroonilise juurdepääsu hankedokumentidele Riigihangete Registris. Hanke dokumentide lisa V projektdokumentatsioon on elektrooniliselt kättesaadav aadressilt:
ftp://195.80.103.5/pub/, fail: Porguvalja.rar.
C) Juhul, kui pakkuja tõendab oma tehnilise ja kutsealase pädevuse vastavust kvalifitseerimise tingimustele hankelepingu täitmise raames lisaks oma näitajatele ka teise isiku näitajate alusel, lisab pakkuja riigihangete registrisse kvalifitseerimise dokumentide juurde HD lisa I vormi 4 kohase teise isiku nõusoleku.
D) Hanketeate punktis II.3) esitatud hankelepingu periood sisaldab 16 kuud ehitusperioodi ja 60 kuud garantiiperioodi.
02. märts 2015
Maanteeameti poolt rajatud Tallinna ringtee äärsete settebasseinide seiret ja projekti vastavuse kontrolli teostavad AS Kobras ning AS Maves. Eesmärgiks on Maanteeameti poolt rajatud Tallinna ringtee äärsete settebasseinide seire ja tee-ehituse projektile vastavuse kontroll.
04. veebruar 2015
Maanteeamet kuulutab välja hanke Maanteeameti poolt rajatud Tallinna ringtee äärsete settebasseinide seireks ja projekti vastavuse kontrolliks.
Tööde kestus: 9 kuud.
Pakkumised esitada 20.02.2015 10:00.
Info ja dokumendid: Marliis Elling Tel.: +372 6119409 E-post:
Marliis.Elling@mnt.ee.
23. aprill 2014
Tallinna ringtee Väo-Jüri teelõigu Lagedi, Karla, Põrguvälja ja Jüri liiklussõlmede tehniliste projektide hanke võitis Ramboll Eesti AS, kelle ülesandeks on koostada vastavalt hankedokumentides toodud tingimustele Tallinna ringtee Väo-Jüri teelõigu liiklussõlmede tehnilised projektid alljärgnevas kolmes eraldi vormistatud osas: 1) Lagedi liiklussõlm ja Ülejõe samatasandiline ristmik; 2) Karla liiklussõlm ja Pirita-Ülemiste kanali sillad; 3) Põrguvälja liiklussõlm ja Jüri jaotusring. projektide tähtaeg on 16. juuni 2015.
10. veebruar 2014
Maanteeamet kuulutab välja avatud hanke Tallinna ringtee Väo-Jüri teelõigu Lagedi, Karla, Põrguvälja ja Jüri liiklussõlmede tehniliste projektide koostamiseks. Töövõtja ülesandeks on koostada vastavalt hankedokumentides toodud tingimustele Tallinna ringtee Väo-Jüri teelõigu liiklussõlmede tehnilised projektid alljärgnevas kolmes eraldi vormistatud osas:
1) Lagedi liiklussõlm ja Ülejõe samatasandiline ristmik;
2) Karla liiklussõlm ja Pirita-Ülemiste kanali sillad;
3) Põrguvälja liiklussõlm ja Jüri jaotusring.
Tööde kestus: 14 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 27. veebruar 2014 kell 10:00.
LISATEAVE
A) Pakkuja, kes peab oma asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud äriregistris või erialases registris, esitab sellekohase kehtiva registritunnistuse või väljavõtte äriregistrist või nende kehtiva koopia, millest peavad nähtuma juriidilise isiku esindusõiguslikud isikud. Juriidilisest isikust pakkuja, kelle asukohamaa on Eesti, ei pea esitama registri väljavõtet.
B) Hankija tagab piiramatu ja täieliku elektroonilise juurdepääsu hankedokumentidele Riigihangete Registris.
C) Juhul, kui pakkuja tõendab oma tehnilise ja kutsealase pädevuse vastavust kvalifitseerimise tingimustele hankelepingu täitmise raames lisaks oma näitajatele ka teise isiku näitajate alusel, lisab pakkuja riigihangete registrisse kvalifitseerimise dokumentide juurde HD lisa I vormi 4 kohase teise isiku nõusoleku.
09. oktoober 2013
Tuleva aasta augustis valmib projekt, mille eesmärgiks on põhimaantee 11 Tallinna ringtee Väo-Jüri lõigu (km0,6-11,3) tehnilise projekti jaotus 10-ks väiksemaks osaks. Projekteerimistöid teostab OÜ Tinter-Projekt.
02. juuli 2013
Maanteeamet kuulutab välja avatud hanke põhimaantee 11 Tallinna ringtee Väo-Jüri lõigu (km0,6-11,3) tehnilise projekti jaotuseks 10-ks väiksemaks tehniliseks projektiks.
Tööde kestus: 11 kuud.
LISATEAVE
1) Pakkuja, kes peab oma asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud äriregistris või erialases registris, esitab sellekohase kehtiva registritunnistuse või väljavõtte äriregistrist või nende kehtiva koopia, millest peavad nähtuma juriidilise isiku esindusõiguslikud isikud. Juriidilisest isikust pakkuja, kelle asukohamaa on Eesti, ei pea esitama registri väljavõtet.
2) Hankija tagab piiramatu ja täieliku elektroonilise ligipääsu hankedokumentidele Riigihangete Registris.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 18. juuli 2013 kell 10:00.
16. mai 2012
Tallinna ringtee Väo-Jüri teelõigu tehnilise projekti ekspertiisi teostab AS Taalri Varahaldus. Väo-Jüri tehnilise projekti ekspertiisi ja Väo-Jüri tehnilise projekti liiklusohutusauditi koostamine ning alternatiivsete lahenduste tehnilise projekti koostamine vastavalt Väo-Jüri tehnilise projekti raames koostatud optimeerimise aruandele. Tööd lõpetatakse 12. detsembriks 2012.
25. aprill 2012
Maanteeamet on tunnistanud edukaks hanke maantee nr 11 Tallinna ringtee km 23,8-30,2 katte taastusremonttööde teostamiseks. Hanke võitis 718 714 € pakkumusega Nordecon AS. Tööde käigus remonditakse Tallinna ringteel Saku viadukti ja Kanama viadukti vaheline teelõik kogupikkusega 6,4 kilomeetrit.
29. veebruar 2012
Maanteeamet kuulutab välja avatud hanke Tallinna ringtee Väo-Jüri teelõigu tehnilise projekti ekspertiisiks.
Väo-Jüri tehnilise projekti ekspertiisi ja Väo-Jüri tehnilise projekti liiklusohutusauditi koostamine ning alternatiivsete lahenduste tehnilise projekti koostamine vastavalt Väo-Jüri tehnilise projekti raames koostatud optimeerimise aruandele, vastavalt Lepingus ja Lepingu Lisades toodud tingimustele.
Tööde teostamise aeg on 213 päeva.
Info ja dokumendid: Maanteeamet, Kati Orgmets, tel: 611 9376, faks: 611 9360, e-post:
kati.orgmets@mnt.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 14. märts 2012 kell 13:00.
22. november 2011
Maanteeamet kuulutab välja avatud hanke maantee nr 11 Tallinna ringtee km 23,8-30,2 katte taastusremondiks.
Remonditakse Tallinna ringteel Saku viadukti ja Kanama viadukti vaheline teelõik kogupikkusega 6,4 kilomeetrit.
Maantee remonditööd kokku 6,4 kilomeetrit sh. olemasoleva katendi tasandusfreesimine ja asfaltbetoonist (AC 12surf) kihi ehitamine ~69 000 m². Freesasfaldist tolmuvabakatte ehitamine ja selle pindamine ~23 000 m².
Tööde teostamise aeg on 1. mai kuni 1. september 2012.
Lisainfo: Maanteeameti põhja regioon, Vello Voolaid, tel: 630 4851, e-post:
hanked.pohja@mnt.ee.
Täiendavad dokumendid/ pakkumised saata: Maanteeameti põhja regioon, Kadri Jürjen, tel: 630 4805, e-post:
hanked.pohja@mnt.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 14. detsember 2011 kell 10:00.
31. oktoober 2011
Heaks on kiidetud Tallinna ringtee ja Tallinn-Paldiski maantee eelprojekti Keila linnas keskkonnamõju hindamise (edaspidi KMH) aruanne. KMH aruande ja selle heakskiitmise otsusega saab tutvuda tööaegadel KMH järelvalvaja - Keskkonnaameti Harju-Järva-Rapla regiooni Harju kontoris, Viljandi mnt 16, Tallinn (kontaktisik: Diane Banhard, 674 4809,
diane.banhard@keskkonnaamet.ee).
10. august 2011
Tallinna ringtee (km 37,8-38,4) ja Tallinn-Paldiski maantee (km 24,7-27,2) rekonstrueerimise eelprojekti KMH aruande eelnõuga on võimalik tutvuda perioodil 08.08.2011-31.08.2011 alljärgnevates kohtades:
• Eelprojekti kodulehel, mis asub Maanteeameti veebilehel
http://www.mnt.ee/projekt/keila-ep;• Keila linnavalitsuse veebilehel
www.keila.ee;• Ramboll Eesti AS kontoris aadressil Laki 34, Tallinn 12915.
KMH aruande kohta saab kirjalikult esitada ettepanekuid, küsimusi ja vastuväiteid 26. augustini 2011 aadressil Ramboll Eesti AS, Laki 34, 12915 Tallinn, e-postiga aadressile
aune.aunapuu@ramboll.ee ja avalikul arutelul, mis toimub: 31. augustil 2011 kl 17.00 Keila Linnavalitsuses (Keskväljak 11, Keila linn).
04. juuli 2011
Heaks on kiidetud Tallinna ringtee (km 37,8-38,4) ja Tallinn-Paldiski maantee (km 24,7-27,2) rekonstrueerimise eelprojektiga kavandatavate tegevuste keskkonnamõju hindamise programm. Projekti eesmärgiks on nimetatud lõikudel liiklusohutuse taseme tõstmise, tehniliselt optimaalse ja majanduslikult tasuvate lahenduste väljatöötamine koos tehniliselt vajaliku teemaa määramisega ning keskkonnamõjude hindamine. Eelprojektis tuleb ette näha ohutud juurdepääsud elanikele, säilitades samal ajal põhimaanteele omase sujuva transiitliikluse. Töö käigus tuleb koostada nimetatud lõigu rekonstrueerimise eelprojekt Keila linna piirkonnas. KMH programmi ja selle heakskiitmise otsusega saab tutvuda tööaegadel KMH järelvalvaja - Keskkonnaameti Harju-Järva-Rapla regiooni Harju kontoris, Viljandi mnt 16, Tallinn (kontaktisik: Diane Banhard, 674 4809,
diane.banhard@keskkonnaamet.ee).
06. juuni 2011
Valminud on projekti "Tehniline abi Tallinna ringtee ja Tallinn-Paldiski maantee rekonstrueerimiseks” Tallinn-Paldiski maantee lõigu T8 km 11,4-24,0 täiendatud keskkonnamõju hindamise aruanne. Tehnilise abi projekti eesmärkideks on T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee ümberehituse ettevalmistamine arvestades perspektiivset liiklussagedust ja arenguvajadusi, liiklusohutuse ja teekeskkonna parandamine; ummikute ja teekasutajate kulude vähendamine. Keskkonnamõju hindamise objektiks on maantee eelprojekt, millega nähakse ette maantee laiendamine neljarajaliseks ning eritasandiliste liiklussõlmede, kogujateede ja samuti kergliiklusteede rajamine. KMH aruandega saab tutvuda alates 6. juunist 2011 Maanteeameti veebilehel
http://www.mnt.ee (valida teema "Maantee" - "Projektid ja planeeringud" - Tallinna ringtee), Saue Vallavalitsuses (Veskitammi 4, Laagri alevik), eelneval kokkuleppel ka OÜ Hendrikson&Ko Tallinna kontoris (Pärnu mnt. 27-14, tel 6177 690). Kirjalikke küsimusi, ettepanekud ja vastuväited KMH aruande kohta saab esitada 20. juunini 2011. Need saata kas e-postiga
juhan@hendrikson.ee või kirjalikult aadressile Hendrikson & Ko, Pärnu mnt 27-14, 10141 Tallinn. KMH aruande avalik arutelu toimub 21. juunil 2011 kell 18.00 Saue valla Kultuurikeskuse saalis (Veskitammi 8, Laagri alevik).
18. mai 2011
Maanteeamet kuulutab välja avatud hanke põhimaantee nr 11 Tallinna ringtee km 16,2- km 17,6 tehniliste projektide koostamiseks.
Töövõtja kohustub koostama Põhimaantee nr 11 Tallinna ringtee km 16,2 - km 17,6 tehnilised projektid vastavalt tehnilisele kirjeldusele ja hankelepingu projektile.
Töövõtja koostab samale teelõigule kaks eraldi tehnilist projekti, millest:
-
esimeses tuleb projekteerida olemasoleva 1+1 sõidurajalise maantee ühendamine lõigu mõlemast otsast projekteeritava 2+2 sõidurajalise maanteega;
-
teises tuleb projekteerida lahendus arvestades olukorda, kus Luige ja Kurna eritasandilised ristmikud on välja ehitatud täies mahus.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta on 60 000 eurot.
Tööde teostamise aeg on 6 kuud.
Hankija tagab piiramatu ja täieliku elektroonilise ligipääsu hankedokumentidele Riigihangete Registris.
Info ja dokumendid: Maanteeamet, Kai Randlaine, tel: 611 9407, faks: 611 9360, e-post:
kai.randlaine@mnt.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 1. juuni 2011 kell 13:00.
28. aprill 2011
Tallinna ringtee (km 37,8 - 38,4) ja Tallinn - Paldiski maantee (km 24,7 - 27,2) rekonstrueerimise eelprojekti lähteülesande ja KMH programmi eelnõuga on võimalik tutvuda perioodil 02.05.2011-17.05.2011 alljärgnevates kohtades:
• Eelprojekti kodulehel, mis asub Maanteeameti veebilehel
http://www.mnt.ee/index.php?id=13786;• Keila linnavalitsuse veebilehel
www.keila.ee;• Ramboll Eesti AS kontoris aadressil Laki 34, Tallinn 12915.
KMH programmi kohta saab kirjalikult esitada ettepanekuid, küsimusi ja vastuväiteid 16. maini 2011 aadressil Ramboll Eesti AS, Laki 34, 12915 Tallinn, e-postiga aadressile
aune.aunapuu@ramboll.ee ja avalikul arutelul, mis toimub: 17. mail 2011 kl 18.00 Keila Linnavalitsuses (Keskväljak 11, Keila linn).
19. aprill 2011
Algatatud on keskkonnamõjude hindamise Tallinna ringtee (km 37,8 - 38,4) ja Tallinn - Paldiski maantee (km 24,7 - 27,2) rekonstrueerimise eelprojektile. Projekti eesmärk on põhimaantee nr 11 Tallinna ringtee ja põhimaantee nr 8 Tallinn-Paldiski maantee liiklusohutuse taseme tõstmine, tehniliselt optimaalse ja majanduslikult tasuvate lahenduste väljatöötamine koos tehniliselt vajaliku teemaa määramisega ning keskkonnamõjude hindamine. Keskkonnamõju hindamise algatamise otsusega saab tutvuda Maanteeameti kodulehel, aadressil
http://www.mnt.ee/public/Tallinna_ringtee_ja_Tallinn-Paldiski_mnt_KMH.pdf. Lisainfot saab küsida Maanteeameti kontaktisikult Rein Kallas, tel 611 9377, e-kiri
Rein.Kallas@mnt.ee ja Ramboll Eesti AS kontaktisikult Aune Aunapuu, tel 698 8364, e-kiri
Aune.Aunapuu@ramboll.ee.
22. detsember 2010
Maanteeamet kuulutab välja avatud hanke Tallinna ringtee (km 37,8-38,4) ja Tallinn-Paldiski maantee (km 24,7-27,2) rekonstrueerimise eelprojekti koostamiseks.
Töövõtja ülesandeks on koostada põhimaantee 11 Tallinna ringtee (km 37,8-38,4) ja põhimaantee 8 Tallinn-Paldiski mnt (24,7-27,2) oleva maantee rekonstrueerimise eelprojekt Keila linna piirkonnas lõigus Keila perspektiivse lõunapoolse ümbersõidu ristmikust kuni põhimaantee 8 Tallinn-Paldiski km 24,7 ja kõrvalmaantee nr 11194 Karjaküla tee ristmikuni (sh. riigimaantee 11 ja Keila perspektiivse lõunapoolse ümbersõidu ristmik, riigimaanteede 11 ja 8 ristmik, uus sild üle Keila jõe, Luha, Piiri tänavate ja Karjaküla tee ristmikud).
Tööde teostamise aeg on 9 kuud.
Hankija tagab piiramatu ja täieliku elektroonilise ligipääsu hankedokumentidele Riigihangete Registris.
Info ja dokumendid: Maanteeamet, Andry Palu, tel: 611 9309, faks: 611 9360, e-post:
andry.palu@mnt.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 8. veebruar 2011 kell 13:00.
23. november 2010
Koostamisel on Tallinna ringtee lõigu km 28,0-29.8 tehniline projekt, mis valmib käesoleva aasta 22. detsembriks. Töid teostatakse 408 300 krooni eest.
05. november 2010
Maanteeamet kuulutab välja hanke Tallinna ringtee lõigu km 28,0-29,8 tehnilise projekti koostamiseks. Pakkumuste esitamise tähtaeg on 10.11.2010 a. kell 11:00. Täpsema info ja riigihanke dokumentide saamiseks palume pöörduda Maanteeameti õigusosakonna riigihangete talituse peaspetsialist Kati Orgmets’a poole telefonil (+372) 611 9376 või e-posti aadressil:
kati.orgmets@mnt.ee.
12. august 2010
Tallinna ringtee Väo-Jüri teelõigu tehnilist projekti koostavad ühispakkumuse teinud OÜ Reaalprojekt ning AS EA Reng, projekteerimise maksumuseks on 5,7 miljonit krooni. Projekteerimise käigus teostatavad tööd:
* Uuendatakse eelprojekti koosseisus koostatud geodeetiliste mõõdistustööde aruanne ning teostatakse vajalikud täiendavad mõõdistused.
* Uuendatakse eelprojekti koosseisus koostatud geotehniliste uurimistööde aruanne ning teostatakse vajalikud täiendavad uuringud.
* Eelprojekti raames koostatud krundijaotuskavad tuleb tehnilise projekti koostamise käigus üle kontrollida. See tähendab, et tuleb hinnata maa võõrandamise otstarbekust ja võimalusel võõrandamist vältida. Vajadusel korrigeerida puudused ja ebatäpsused.
* Hangitakse vajalikud kooskõlastused punktis 3 nimetatud maade võõrandamise protsessi läbiviimiseks.
* Koostatakse teedeehituslikud tehnilised projektid (sh kergliiklusteed ja ajutised teed).
* Koostatakse rajatiste tehnilised projektid (sh. vajadusel ajutised rajatised).
* Koostatakse tehnovõrkude tehnilised projektid (sh vajadusel ajutised tehnovõrgud).
* Hangitakse vajalikud kooskõlastused ehituslubade väljastamiseks ning hangitakse ehitusload.
Projekt valmib tuleva aasta 10. maiks.
16. aprill 2010
Maanteeamet kuulutab välja avatud hanke Tallinna ringtee Väo-Jüri teelõigu tehniliseks projekteerimiseks.
Projekteerija ülesandeks on koostada riigimaantee nr 11 Tallinna ringtee Väo-Jüri teelõigu, km 0,6-11,3, tehniline projekt Maanteeameti peadirektori 28.12.2009 käskkirjaga nr 477 kinnitatud Väo-Jüri teelõigu eelprojekti (Tehniline abi Tallinna ringtee ja Tallinn-Paldiski mnt rekonstrueerimisprojekti koostamisel - ÜF projekt 2002/EE/16/P/PA/009 - eelprojekt, tee T11 km 0,6-12,6) ja HD lisa III Tehnilise kirjelduse alusel.
Tuleb teostada järgmised tööd:
-
Uuendada eelprojekti koosseisus koostatud geodeetiliste mõõdistustööde aruanne ning teostada vajalikud täiendavad mõõdistused.
-
Uuendada eelprojekti koosseisus koostatud geotehniliste uurimistööde aruanne ning teostada vajalikud täiendavad uuringud.
-
Eelprojekti raames koostatud krundijaotuskavad tuleb tehnilise projekti koostamise käigus üle kontrollida. See tähendab, et tuleb hinnata maa võõrandamise otstarbekust ja võimalusel võõrandamist vältida. Vajadusel korrigeerida puudused ja ebatäpsused.
-
Hankida vajalikud kooskõlastused punktis 3 nimetatud maade võõrandamise protsessi läbiviimiseks.
-
Koostada teedeehituslikud tehnilised projektid (sh kergliiklusteed ja ajutised teed).
-
Koostada rajatiste tehnilised projektid (sh. vajadusel ajutised rajatised).
-
Koostada tehnovõrkude tehnilised projektid (sh vajadusel ajutised tehnovõrgud).
-
Hankida vajalikud kooskõlastused ehituslubade väljastamiseks ning hankida ehitusload.
Tööde teostamise aeg on 9 kuud.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse nõuete miinimumtase:
Pakkuja peab viimase kolme aasta (04/2007–03/2010) jooksul olema täitnud vähemalt ühe teede ehituse või remondi projekteerimise lepingu, maksumusega vähemalt 3 500 000 EEKi ilma käibemaksuta.
Pakkuja peab viimase kolme aasta (04/2007–03/2010) jooksul olema täitnud vähemalt ühe projekteerimise lepingu, mis sisaldab uue silla või viadukti ehituse projekteerimist, kus silla või viadukti pikkus on vähemalt 30 meetrit.
Pakkuja peab omama õigust vastavalt oma asukohamaa seadustele teede projekteerimiseks.
Pakkuja peab omama õigust vastavalt oma asukohamaa seadustele sildade projekteerimiseks.
Nõuded spetsialistide kvalifikatsioonile.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg (viimane päev) on 2. juuni 2010 kell 16:50.
Pakkuja, kelle pakkumusele ja kvalifikatsiooni tõendamiseks esitatavatele dokumentidele pakkuja esindajana allakirjutanud isik või isikud ei oma pakkuja esindamise õigust seadusest tulenevalt (nt juriidilise isiku poolt esitatud dokumentidele kirjutab alla keegi teine kui äriregistri registreerimistunnistusele kantud juhatuse liige, kes omab juriidilise isiku esindamise õigust) esitab koos pakkumuse ja kvalifikatsiooni tõendamiseks esitatavate dokumentidega hankedokumentide lisa I vormi 1 kohase volikirja dokumentide allkirjastamiseks, millega pakkuja volitab pakkumusele ja kvalifikatsiooni tõendamiseks esitatavatele dokumentidele pakkuja esindajana alla kirjutanud isikut või isikuid olema pakkuja ametlik esindaja ja allkirjastama riigihanke pakkumust ning hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise ja kvalifikatsiooni tõendamiseks esitatavaid dokumente.
Pakkuja peab esitama hanketeate punktis III 2.3) nõutud isikute kohta erinevate inimeste CV-d.
Hankija tagab piiramatu ja täieliku elektroonilise ligipääsu hankedokumentidele Riigihangete Registris.
Info ja dokumendid: Maanteeamet, Kai Randlaine, tel: 611 9407, faks: 611 9360, e-post: kai.randlaine@mnt.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 7. juuni 2010 kell 13:00.
18. september 2009
Keskkonnaameti Harju-Järva-Rapla regioon teatab, et on heaks kiitnud “Tehnilise abi T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee rekonstrueerimiseks” eelprojekti keskkonnamõju hindamise (KMH) aruande “Tallinna ringtee lõigul 0,6-12,6“, (lõik 1, kaust nr 2, koostatud OÜ HendriksonKo, Tallinn, veebruar 2006 kuni oktoober 2008). Kuna maanteeprojekt on jaotatud lõikudeks, siis ka hindamise tulemused esitatakse KMH järelvalvajale heakskiitmiseks lõikude kaupa. Projekti eesmärkideks on T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee ümberehituse ettevalmistamine arvestades perspektiivset liiklussagedust ja arenguvajadusi ning teede vastavusse viimine EL-i standardite ja normidega, liiklusohutuse ja teekeskkonna parandamine, ummikute ja teekasutajate kulude vähendamine ning EÜ poliitika teostamine , eriti transpordi ja üleeuroopaliste võrkude arendamisel. Projekti raames koostatakse Tallinna ringteele ja Tallinn-Paldiski maanteele eelprojektid. Eelprojektid arvestavad vajadusega tulevikus laiendada maanteed neljarealiseks ja rajada eritasandilised liiklussõlmed, kogujateed ja samuti kergliiklusteed.
Käsitletav maanteelõik haarab Tallinna ringtee lõigul 0,6-12,6. Kavandatud tegevuseks on Tallinna ringtee(T11) 1. lõigu (km 0,6-12,6) rekonstrueerimine 2-rajalisest III klassi maanteest 4-rajaliseks I klassi maanteeks. Rekonstrueerimise tulemusena on tee tüüpristlõige 21 meetri laiune. Kavandatakse ka kogujateed laiusega 10 meetrit. Käsitletav maanteelõik paikneb tervikuna Rae valla haldusterritooriumil.
Reaalne “Tallinna ringtee lõigul 0,6-12,6“ ehituse algusaeg on 2011. a.
Projekti arendajaks ja otsustajaks on Maanteeamet(Pärnu mnt 463A, Tallinn; kontaktisik Andres Brakmann, tel 611 9357), keskkonnamõju hindamise läbiviijaks OÜ HendriksonKo (Raekoja plats 8, Tartu; vastutav täitja keskkonnaekspert Juhan Ruut, tel 551 6423, litsentsi nr KMH-0070).
T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee Tallinna ringtee lõigu 0,6- 12,6 KMH aruande, selle heakskiitmise otsuse ja määratud keskkonnanõuetega saab tutvuda KMH järelvalvaja - Keskkonnaameti Harju-Järva-Rapla regiooni Harju kontoris aadressil Viljandi mnt 16, Tallinn, kontaktisik: Rein Urman, tel 674 4816, e-post:
rein.urman@keskkonnaamet.ee.
15. juuni 2009
Keskkonnaameti Harju-Järva- Rapla regioon teatab, et on heaks kiitnud „Tehnilise abi T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee rekonstrueerimiseks“ eelprojekti keskkonnamõju hindamise (KMH) aruande „Keila ümbersõit“, (lõik 6, kaust nr 6, koostatud OÜ HendriksonKo, Tallinn, veebruar 2006 kuni november 2008, versioon 04.03.2009. a.). Kuna maanteeprojekt on jaotatud lõikudeks, siis ka hindamise tulemused esitatakse KMH järelvalvajale heakskiitmiseks lõikude kaupa. Projekti eesmärkideks on T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee ümberehituse ettevalmistamine arvestades perspektiivset liiklussagedust ja arenguvajadusi ning teede vastavusse viimine EL-i standardite ja normidega, liiklusohutuse ja teekeskkonna parandamine, ummikute ja teekasutajate kulude vähendamine ning EÜ poliitika teostamine, eriti transpordi ja üleeuroopaliste võrkude arendamisel. Projekti raames koostatakse Tallinna ringteele ja Tallinn-Paldiski maanteele eelprojektid. Eelprojektid arvestavad vajadusega tulevikus laiendada maanteed neljarealiseks ja rajada eritasandilised liiklussõlmed, kogujateed ja samuti kergliiklusteed.
Käsitletav maanteelõik haarab Keila ümbersõidu rajamist. Ümbersõidu idapoolne osa moodustab kavandatav uus teelõik, mis ühendab T8/T11 Keila liiklussõlme Keila-Ääsmäe riigimaanteega T-11370. Lõunapoolse osa moodustab Keila linna lõunaservas kulgev olemasolev teelõik, mis ühendab Keila-Äasmäe maanteed T-11370 Keila-Ohtu maanteega T11371 ja Keila-Ohtu maantee linna lõunaservaga paralleelne lõik, mida pikendatakse Keila valla haldusterritooriumil T-17 Keila-Haapsalu maanteeni. Tee ehitatakse 2 sõidurajaga, kattega osa laius on kokku 9 meetrit. Liikumiskiirus on maksimaalselt 70km/h.
Reaalset Keila ümbersõidu ehituse algusaega ei ole teada, 2015. aastani seda projekti Maanteeameti teehoiukavades ei ole.
Projekti arendajaks ja otsustajaks on Maanteeamet(Pärnu mnt. 463A, Tallinn; kontaktisik Andres Brakmann, tel 611 9357), keskkonnamõju hindamise läbiviijaks OÜ HendriksonKo (Raekoja plats 8, Tartu; vastutav täitja keskkonnaekspert Juhan Ruut, tel 5516423, litsentsi nr. KMH-0070).
T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee Keila ümbersõidu aruande, selle heakskiitmise otsuse ja määratud keskkonnanõuetega saab tutvuda KMH järelvalvaja - Keskkonnaameti Harju-Järva-Rapla regiooni Harju kontoris aadressil Viljandi mnt 16, Tallinn, kontaktisik: Rein Urman, tel 674 4816, e-post:
rein.urman@keskkonnaamet.ee.
26. jaanuar 2009
Keskkonnaministeeriumi Harjumaa keskkonnateenistus teatab, et on heaks kiitnud „Tehniline abi T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee rekonstrueerimiseks” eelprojekti keskkonnamõju hindamise (KMH) aruande “Tallinna ringtee lõigul km 29,0-38,4 ja Tallinn-Paldiski mnt km 24,0-29,3".
Kuna maanteeprojekt on jaotatud lõikudeks, siis ka hindamise tulemused esitatakse KMH järelevalvajale heakskiitmiseks lõikude kaupa.
Projekti eesmärkideks on T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee ümberehituse ettevalmistamine arvestades perspektiivset liiklussagedust ja arenguvajadusi ning teede vastavusse viimine EL-i standardite ja normidega, liiklusohutuse ja teekeskkonna parandamine, ummikute ja teekasutajate kulude vähendamine ning EÜ poliitika teostamine, eriti transpordi ja üleeuroopaliste võrkude arendamisel. Projekti raames koostatakse Tallinna ringteele ja Tallinn-Paldiski maanteele eelprojektid. Eelprojektid arvestavad vajadusega tulevikus laiendada maanteed neljarealisteks ja rajada eritasandilised liiklussõlmed, kogujateed ja samuti kergliiklusteed (jalgratturitele ja jalakäijatele). Käsitletav maanteelõik haarab Tallinna ringtee lõigul 29,0-38,4 km ja Tallinn-Paldiski maantee km 24,0-29,3. Liiklusohutuse ja läbilaskevõime tõstmiseks on planeeritud ühendused põhimaanteega eritasandiliste liiklussõlmede kaudu, kusjuures alles ei jää ükski otsene samatasandiline ühendus. Eritasandilisi liiklussõlmi rajatakse kokku 5.
Reaalne ümberehitus algab eeldatavalt aastal 2013. a.
KMH aruande, selle heakskiitmise otsuse ja määratud keskkonnanõuetega saab tutvuda KMH järelevalvaja - Harjumaa keskkonnateenistuse kontoris aadressil Viljandi mnt 16, Tallinn, kontaktisik: Ly Jalakas, tel 674 4817, 674 4800, e-post:
ly.jalakas@harju.envir.ee.
03. november 2008
Keskkonnaministeeriumi Harjumaa keskkonnateenistus teatab, et on heaks kiitnud „Tehniline abi T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee rekonstrueerimiseks” eelprojekti keskkonnamõju hindamise aruande “Tallinna ringtee lõigul km 12,6-29,0”. Kuna maanteeprojekt on jaotatud lõikudeks, siis ka hindamise tulemused esitatakse KMH järelevalvajale heakskiitmiseks lõikude kaupa.
Projekti eesmärkideks on T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee ümberehituse ettevalmistamine arvestades perspektiivset liiklussagedust ja arenguvajadusi ning teede vastavusse viimine EL-i standardite ja normidega, liiklusohutuse ja teekeskkonna parandamine, ummikute ja teekasutajate kulude vähendamine ning EÜ poliitika teostamine, eriti transpordi ja üleeuroopaliste võrkude arendamisel. Projekti raames koostatakse Tallinna ringteele ja Tallinn-Paldiski maanteele eelprojektid. Eelprojektid arvestavad vajadusega tulevikus laiendada maanteed neljarealisteks ja rajada eritasandilised liiklussõlmed, kogujateed ja samuti kergliiklusteed (jalgratturitele ja jalakäijatele). Sama projekti raames koostatakse ka eelprojekt plaanitavale Keila ringteele.
Maantee T11 käsitletav 2. lõik asub kolme valla - Rae, Kiili ja Saku - haldusterritooriumil. Projekti “Tallinna ringtee (T11) lõigul km 12,6-29,0” (kaust 3) hindamisel on analüüsitud tee klassi 3 alternatiivi: lähteülesande järgne lahendus; 0 alternatiiv - säilib olemasolev lahendus; 0+ alternatiiv - tee jääb 2-realiseks, vajadusel muudetakse ristmike lahendusi liiklusohutuse parandamiseks ning lähteülesande järgne alternatiiv, milleks on 4-realise maantee väljaehitamine etappide kaupa. Teelõigu eelprojekteerimise algusfaasis analüüsiti tee viimist uude koridori lõigus km 14,0-22,0, et mööduda Luige külast, kuid lõpptulemusena jõuti seisukohale, et kõige säästlikum on jääda olemasolevasse teekoridori, mis on kooskõlas ka Harju maakonnaplaneeringuga. Ka iga liiklussõlme kohta koostati 2-3 alternatiivset lahendust ja hinnati kaasnevat keskkonnamõju.
Eelistatud projektlahendus järgib olemasolevat teekoridori, välja arvatud väikesed lõigud, kus mõlema sõidusuuna rajad on olemasoleva teetrassi suhtes mõnevõrra nihutatud. Valitud eelistatud alternatiiviks on alternatiiv 1 ehk lähteülesande järgse lahenduse esimese etapi realiseerimine mahus, kus reserveeritakse maa nelja sõidurajaga I klassi maantee jaoks, ehitatakse välja eelprojektis ettenähtud eritsasandilised ristmikud. Esialgselt ehitatakse maantee 2 sõidurajaga, kogujateed ehitatakse mahus, mis tagab juurdepääsu igale kinnistule.
Projekti arendajaks ja otsustajaks on Maanteeamet (Pärnu mnt. 463a, Tallinn; kontaktisik Andres Brakmann, tel 611 9357), keskkonnamõju hindamise läbiviijaks OÜ Hendrikson & Ko (Raekoja plats 8, Tartu; vastutav täitja keskkonnaekspert Juhan Ruut, tel:5516423, litsentsi nr. KMH-0070).
Tallinna ringtee T11 2. lõigu KMH aruande, selle heakskiitmise otsuse ja määratud keskkonnanõuetega saab tutvuda KMH järelevalvaja - Harjumaa keskkonnateenistuse - kontoris aadressil Viljandi mnt 16, Tallinn, kontaktisik: Ly Jalakas, tel 674 4817, 674 4800, e-post:
ly.jalakas@harju.envir.ee.
29. oktoober 2007
On valminud projekti “Tehniline abi Tallinna ringtee ja Tallinn-Paldiski maantee rekonstrueerimiseks” keskkonnamõju hindamise (KMH) aruanne tervikuna (sh kõikide lõikude osaaruanded).
Projekti eesmärkideks on T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee ümberehituse ettevalmistamine arvestades perspektiivset liiklussagedust ja arenguvajadusi ning teede vastavusse viimiseks EL standardite ja normidega; liiklusohutuse ja teekeskkonna parandamine; ummikute ja teekasutajate kulude vähendamine; ning EÜ poliitika teostamine, eriti transpordi ja üleeuroopaliste võrkude arendamisel. Projektiga nähakse ette maantee laiendamine neljarealiseks ning eritasandiliste liiklussõlmede, kogujateede ja samuti kergliiklusteede (jalgratturitele ja jalakäijatele) rajamine. Projekti juures arendajaks ja otsustajaks on Maanteeamet (projektijuht: Andres Brakmann, tel 611 9357, e-mail
Andres.Brakmann@mnt.ee).
KMH aruande avalik arutelu toimub 14.11.2007 kl 18.00 Keila linnavalitsuse II korruse saalis (Keskväljak 11, Keila). Arutelul antakse ülevaade projekti ja keskkonnamõju hindamise tulemustest tervikuna ning oodatakse küsimusi ja kommentaare, mida erinevatel osapooltel projekti käigus seni veel pole olnud võimalust esitada. Avalike arutelude käigus ja kirjalikult juba eelnevalt esitatud kommentaaridesse ning küsimustesse projekti suure mahu tõttu koosolekul detailsemalt ei laskuta.
KMH aruandega saab tutvuda 24.10.2007-14.11.2007 Hendrikson & Ko veebilehel
www.hendrikson.ee ja OÜ Hendrikson & Ko kontoris, aadressil Pärnu mnt 30, Tallinn (soovitatav on aeg eelnevalt kokku leppida telefonil 5567 4693). Aruande kohta ettepanekuid saab esitada aadressile Hendrikson & Ko, Pärnu mnt 30, 10141 Tallinn ja e-posti aadressile
jaak@hendrikson.ee. Keskkonnamõju hindamise kohta lisainformatsiooni on võimalik küsida kontaktisikult Jaak Järvekülg (5567 4693). Lisainformatsiooni projekti kohta ning projektlahenduse kaardimaterjaliga saab tutvuda projekti kodulehel
http://road.estdan.ee/.
24. september 2007
On valminud keskkonnamõju hindamise (KMH) aruanded projekti “Tehniline abi Tallinna ringtee ja Tallinn-Paldiski maantee rekonstrueerimiseks” Tallinna ringtee lõikudele lõikudele:
• Lõik 3-4 – T11 km 29,0-38,4 ja T8 km 24,0-29,3 (Tallinna ringtee Sauest Keilani ning Tallinn-Paldiski maantee Keila kõrval)
• Lõik 5 – T8 km 11,4-24,0 (Tallinn-Paldiski maantee Tallinnast Keilani).
Projekti eesmärkideks on T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee ümberehituse ettevalmistamine arvestades perspektiivset liiklussagedust ja arenguvajadusi ning teede vastavusse viimiseks EL-i standardite ja normidega; liiklusohutuse ja teekeskkonna parandamine; ummikute ja teekasutajate kulude vähendamine; ning EÜ poliitika teostamine, eriti transpordi ja üleeuroopaliste võrkude arendamisel. Projektiga nähakse ette maantee laiendamine neljarealiseks ning eritasandiliste liiklussõlmede, kogujateede ja samuti kergliiklusteede (jalgratturitele ja jalakäijatele) rajamine. Projekti juures arendajaks ja otsustajaks on Maanteeamet (projektijuht: Andres Brakmann, tel 611 9357, e-mail
Andres.Brakmann@mnt.ee).
Lõigu 5 KMH aruande avalik arutelu toimub 3. oktoobril kell 17.30 Laagri koolis (Veskitammi 22, Laagri). Lõigu 3-4 KMH aruande avalikud arutelud toimuvad 9. oktoobril kell 18.00 Saue gümnaasiumis (Nurmesalu 9, Saue linn) ning 10. oktoobril kell 17.00 Keila Linnavalitsuse II korruse saalis (Keskväljak 11, Keila).
KMH aruannetega saab tutvuda kahe nädala jooksul enne vastava avaliku arutelu toimumist Hendrikson & Ko veebilehel
www.hendrikson.ee ja Hendrikson & Ko kontoris, aadressil Pärnu mnt 30, Tallinn. Aruannete kohta ettepanekuid saab esitada aadressile Hendrikson & Ko, Pärnu mnt 30, 10141 Tallinn ja e-posti aadressile
jaak@hendrikson.ee. Keskkonnamõju hindamise kohta lisainformatsiooni on võimalik küsida kontaktisikult Jaak Järvekülg (5567 4693). Lisainformatsiooni projekti kohta ning projektlahenduse kaardimaterjaliga saab tutvuda projekti kodulehel
http://road.estdan.ee/.
10. september 2007
On valminud keskkonnamõju hindamise (KMH) aruanded projekti “Tehniline abi Tallinna ringtee ja Tallinn-Paldiski maantee rekonstrueerimiseks” Tallinna ringtee lõikudele km 0,6- 12,6 ja km 12,6- 29.
Projekti eesmärkideks on T11 Tallinna ringtee ja T8 Tallinn-Paldiski maantee ümberehituse ettevalmistamine arvestades perspektiivset liiklussagedust ja arenguvajadusi ning teede vastavusse viimiseks EL-i standardite ja normidega; liiklusohutuse ja teekeskkonna parandamine; ummikute ja teekasutajate kulude vähendamine; ning EÜ poliitika teostamine, eriti transpordi ja üleeuroopaliste võrkude arendamisel. Projektiga nähakse ette maantee laiendamine neljarealiseks ning eritasandiliste liiklussõlmede, kogujateede ja samuti kergliiklusteede (jalgratturitele ja jalakäijatele) rajamine. Projekti juures arendajaks ja otsustajaks on Maanteeamet (projektijuht: Andres Brakmann, tel 611 9357, e-mail
Andres.Brakmann@mnt.ee).
Lõigu km 0,6 12,6 KMH aruande avalik arutelu toimub 19. septembril kell 17.00 Jüri Gümnaasiumis (Laste tn 3, Jüri), lõigu km 12,6 29 KMH aruande avalik arutelu toimub 25. septembril kell 18.00 Kiili Gümnaasiumis (Kooli 1, Kiili).
KMH aruannetega saab tutvuda kahe nädala jooksul enne vastava avaliku arutelu toimumist Hendrikson & Ko veebilehel
www.hendrikson.ee ja Hendrikson & Ko kontoris, aadressil Pärnu mnt 30, Tallinn. Aruannete kohta ettepanekuid saab esitada aadressile Hendrikson & Ko, Pärnu mnt 30, 10141 Tallinn ja e-posti aadressile
jaak@hendrikson.ee. Keskkonnamõju hindamise kohta lisainformatsiooni on võimalik küsida kontaktisikult Jaak Järvekülg (5567 4693). Lisainformatsiooni projekti kohta ning projektlahenduse kaardimaterjaliga saab tutvuda projekti kodulehel
http://road.estdan.ee/.
05. september 2005
Maanteeamet sõlmis WSP International Sweden AB lepingu, mille kohaselt ettevõte alustab septembris Tallinna ringtee ja Tallinna-Paldiski maantee projekteerimist.
Projekt näeb ette Tallinna ringtee ja Tallinna-Paldiski mnt ümberehitamist kuni Keilani, sealhulgas erinevate teelõikude laiendamist neljarealiseks maanteeks, olemasolevate viaduktide ja sildade ümberehitust, uute eritasapinnaliste liiklussõlmede, kogujateede ning jalakäijatele ja jalg-ratturitele kergliiklusteede ehitust.
Ümberehitustöid on kavas alustada 2008. aastal.
12. jaanuar 2004
Liiklusohutuse parandamiseks kavandatakse 2007. aastal alustada Tallinna ringtee (km 0,0? 38,4) ja Tallinn-Paldiski maantee (km 11,4? 29,2) rekonstrueerimist.
ISPA abiprogrammi raames on käimas rahvusvaheline tehnilise abi hange (eelkvalifitseerumine lõppenud). Hange hõlmab rekonstrueerimiseks vajalikku eeluuringut, keskonnamõjude hinnangut, liiklusvoogude analüüsi, tasuvus- ja finantsuuringud, tehnilise projekti ning taotlus- ja pakkumisdokumentatsiooni koostamist. Projekteerimisega seotud kuludest 75 % kaetakse EL ISPA fondi vahenditest ja 25% riigi eelarvest. Projekti maksumus on 28,2 miljonit krooni. Tehnilise abi leping sõlmitakse elldatavalt käesoleva aasta keskel ja tööde kestuseks on 18 kuud.
Ringtee ehitustööde maksumuseks on esialgsete arvestuste kohaselt 1,2 miljardit krooni. Projekt hõlmab ligikaudu 56 km maantee remonti. Paldiski maantee lõigul Tallinn-Kiia ja Tallinna ringtee lõigul Väo-Jüri nähakse ette tee ümberehitus 4 rajaliseks. Suuremad liiklussõlmed - Keila sissesõit, Paldiski maantee ja ringtee ning ringtee ja Viljandi maantee ristmikud lahendatakse eritasandilistena.
Objektiga seotud ettevõtted