Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Pakkumuse esitamisel lähtuda juhendist pakkujale ja planeeritavate tööde mahtudest Lisa 1 ja Lisa 2.
Kontaktisik: majandusosakonna juhataja Jüri Puust; tel (+372) 518 3374: jyri.puust@torivald.ee
Tööde kestus: 04.08.2014 - 29.08.2014.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 01. august 2014 kell 16:00.
1) Hankeleping sõlmitakse tingimusel, et projekti kaasfinantseerib EAS regionaalsete investeeringutoetuste andmise programmi kaudu.
2) Pakkumuse maksumuses peavad sisalduma kõik pakkuja kulutused, sh kauba Suigu Lasteaed-Algkooli toomise, mahalaadimise, montaaži, seadistamise ja personali koolitamise maksumus.
Hankedokumentide taotlemise või nendele juurdepääsu tähtpäev (viimane päev): 09.09.2010 kell 16:00. Pakkumuste esitamise tähtaeg on 13.09.2010 kell 11.00.
Are Vallavalitsus kuulutab välja hanke Suigu Lasteaed-Algkooli hoone renoveerimise eelprojekti koostamisele. Hanke lühikirjeldus: Suigu Lasteaed-Algkooli hoone renoveerimise eelprojekti ning sööklaploki tööprojekti koostamine. Kavandatav alguskuupäev: 05.05.2010. Kavandatav lõppkuupäev:
• köögi tööprojektil: 15.06.2010
• lasteaed-algkooli eelprojektil: 05.07.2010.
-Pakkumuse esitamine tähtaegselt kinnitab pakkuja täielikku nõustumist kõigi
hankedokumentides esitatud tingimustega. Pakkuja iga lisatingimus, mis on
eelnimetatutega vastuolus, jääb pakkumuste hindamisel tähelepanuta.
-Pakkumus ja sellega seotud materjalid tuleb esitada A4 formaadis, trükitult,
parandusteta. Kõik pakkumuse leheküljed tuleb nummerdada ja allkirjastada.
-Pakkumus peab olema esitatud kirjalikult ja ühes kinnises pakendis, rakendades
abinõusid, mis hajutaksid kahtluse pakkumuse võimalikust eelnevast avamisest.
Pakend tuleb adresseerida: Are vallavalitsus, Pärivere 17, Are alevik.
-Pakendile tuleb märkida märgusõnad “Hange – Lasteaed-Algkooli renoveerimise
eelprojekti koostamine” ja hoiatussõnad “Mitte avada enne 29.04.2010 kell
10.15”. Pakendi tagaküljele tuleb märkida pakkuja nimi ja aadress.
-Pakkuja võib oma pakkumuse asendada või selle tagasi võtta enne pakkumuste
esitamise tähtaega.
-Hankija ei hüvita pakkujale pakkumuse ettevalmistamise ja esitamisega seotud
kulusid.
-Pakkumuse maksumuses peavad sisalduma kõik pakkuja kulutused, sh vajalike
inventariseerimisjooniste koostamise maksumus ja projekti kooskõlastamisega
seotud kulutused.
Hankedokumentide taotlemise või nendele juurdepääsu tähtpäev (viimane
päev): 26.04.2010 10:00. Dokumendid ei ole tasulised. Hankes osalemiseks ning lisadokumentide saamiseks tuleb saata vastavasisuline avaldus e-posti aadressil sekretar@arevald.ee. Pakkumuse esitamise tähtaeg on 29.04.2010 kell 10.00.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Tori Vallavalitsus , SINDI
|
|
tori@torivald.ee | |||
Planeeringu koostaja |
|||||
Projekteerimine |
|||||
Pärnu EKE Projekt AS, PÄRNU
|
|
info@ekeprojekt.ee | |||
Köögitehnika |
|||||
|
bestmark@bestmark.ee | ||||
Tööde teostaja |
|||||
Pärnu REV AS, PÄRNU
|
|
rev@parnurev.ee |