Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange sülearvutite ostmiseks. Tähtaeg 31. jaanuar.
02. jaanuar 2019
Riigikogu Kantselei kuulutab välja avatud hanke sülearvutite ostmiseks. Hankelepingu esemeks on:
I osa osas: Lisa 1 I osas esitatud tehnilisele kirjeldusele ja riigihanke alusdokumentidele vastava 35 sülearvuti komplekti ostmine;
II osa osas: Lisa 1 II osas esitatud tehnilisele kirjeldusele ja riigihanke alusdokumentidele vastava 90 sülearvuti komplekti ostmine.
Tööde kestus: 1 kuu.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 31.01.2019 10:30.
I osa osas: Lisa 1 I osas esitatud tehnilisele kirjeldusele ja riigihanke alusdokumentidele vastava 35 sülearvuti komplekti ostmine;
II osa osas: Lisa 1 II osas esitatud tehnilisele kirjeldusele ja riigihanke alusdokumentidele vastava 90 sülearvuti komplekti ostmine.
Tööde kestus: 1 kuu.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 31.01.2019 10:30.
04. mai 2017
Riigikogu Kantselei kuulutab välja avatud hanke sülearvutite ostmiseks. Hankelepingu esemeks on Lisas 1 esitatud tehnilisele kirjeldusele ja HD-le vastava 70 (seitsmekümne) sülearvuti ja 50 (viiekümne) monitori ostmine.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22.05.2017 kell 10:30.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22.05.2017 kell 10:30.
16. november 2016
Riigikogu Kantselei kuulutab välja hanke Wi-Fi lahenduse ostmiseks. Hanke esemeks on Wi-Fi lahenduse ostmine koos kohaletoimetamisega Hankija asukohta kooskõlas LHD Lisas 1 esitatud tehnilise kirjeldusega. Wi-Fi lahendus koosneb riistvarast ja tarkvaralitsentsidest. Wi-Fi kontroller ja tugijaamad (60 tk) peavad töötama terviklahendusena ja olema sama brändiga.
Tööde kestus: 1 kuu.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22.11.2016 kell 10:30.
Tööde kestus: 1 kuu.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22.11.2016 kell 10:30.
22. september 2016
Muudetud pakkumuste tähtaega!
Riigikogu Kantselei kuulutab välja avatud hanke tarkvara rentimiseks. Tarkvara litsentside rentimine raamlepinguga kolmeks aastaks HD Lisas 1 Hankelepingu eseme tehniline kirjeldus ja Vormil VIII toodud eeldatavas koguses.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 250 000 €.
Hankedokumendid saab alla laadida Riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03.11.2016 kell 10:30.
Riigikogu Kantselei kuulutab välja avatud hanke tarkvara rentimiseks. Tarkvara litsentside rentimine raamlepinguga kolmeks aastaks HD Lisas 1 Hankelepingu eseme tehniline kirjeldus ja Vormil VIII toodud eeldatavas koguses.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 250 000 €.
Hankedokumendid saab alla laadida Riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03.11.2016 kell 10:30.
19. oktoober 2015
Riigikogu Kantselei kuulutab välja hanke serverite ostmiseks. Hankelepingu esemeks on LHD-le, sh Lisas 1 esitatud tehnilisele kirjeldusele vastavalt 5 serveri ostmine koos 3-aastase on-site garantiiga ja kohaletoimetamisega Hankija asukohta.
Tööde kestus: 1 kuu.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28. oktoober 2015 kell 10:30.
Tööde kestus: 1 kuu.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28. oktoober 2015 kell 10:30.
08. mai 2013
Riigikogu Kantselei kuulutab välja avatud hanke kettamassiivi ja fiibervõrguseadmete ostmiseks. Hankelepingu esemeks on HD Lisas 1 esitatud tehnilistele kirjeldustele ja HD-le vastavalt kettamassiivi ja 2 (kahe) FC kommutaatori tarne ja paigaldus.
Tööde kestus: 56 päeva.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 23. mai 2013 kell 13:15.
Tööde kestus: 56 päeva.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 23. mai 2013 kell 13:15.
25. oktoober 2004
Riigikogu Kantselei kuulutab välja avatud pakkumise arvutivõrguseadmete ostule. Ostetakse 2 kommutaatorit ja nende hooldusteenus kogu hankelepingu kehtivuse ajaks.
Lepingu täitmise tähtaeg on 84 kuud alates hankelepingu sõlmimisest.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Kommutaatori garantiiaeg hakkab kehtima pärast Kommutaatori vastuvõtmist ja Kommutaatori töövõime kontrollimist ja üleandmise aktide allkirjastamist Ostja poolt (pärast hanke lõplikku täitmist);
2. Kommutaatori tootjapoolne garantiiaeg peab olema vähemalt 7 (seitse) aastat, millest esimene aasta on kohapealse teenindusega (on-site), reageerimisajaga hiljemalt järgmine tööpäev;
3. Kommutaatori töövõime taastamise aeg on maksimaalselt kuni 2 (kaks) tööpäeva peale tõrkejuhtumist teatamist Pakkujale;
4. Kui 2 (kahe) tööpäeva jooksul ei suudeta taastada Kommutaatori töövõimet, tuleb paigaldada samaväärne või parem asendusseade;
5. Kommutaatori garantiiremondi teostaja peab tagama avatud telefoninumbri, kuhu probleemide korral tööajal (E-R 9-18) helistades saab Ostja vajalikku abi ja informatsiooni eesti keeles;
6. Garantii laieneb kõigile Kommutaatori osadele. Kõik Kommutaatoriga seotud probleemid peavad olema kaetud garantiiga ja nende parandamine toimub tasuta ? seda tingimusel, et probleem ei ole põhjustatud Ostja poolt;
7. Kommutaatori tõrke ja/või detailide vahetuse korral peab täiendav tarkvara installeerimine ja/või taastamine kuuluma garantiiteenuse koosseisu;
8. Kui Kommutaatoris või selle komponentides esineb garantii ajal tõrkeid rohkem kui kolm korda, kuulub Kommutaator, milles tõrked esinesid, tasuta väljavahetamisele sama tootja samaväärse või parema Kommutaatori vastu kolme tööpäeva jooksul peale neljanda vea tekkimist.
Pakkumismenetluse läbiviimine on volitatud Riigi Infosüsteemide Arenduskeskusele (RIA). Pakkumise kutse dokumendid nr 26 väljastatakse pärast taotluse saatmist e-posti aadressile 26@ria.ee või Riigi Infosüsteemide Arenduskeskusesse ise kohale tulles. Taotluses peavad olema märgitud pakkumise kutse dokumentide väljastamist taotleva ettevõtte nimetus, täpne postiaadress koos postiindeksiga, kontaktisik ja tema kontaktandmed.
Pakkumised esitada hiljemalt 3. november 2004 kell 11:00.
18. oktoober 2004
Riigikogu Kantselei kuulutab välja avatud pakkumise arvutite ostule. Ostetakse 40 personaalarvutit ja kahte erinevat tüüpi (kokku 45 ) sülearvutit ning nende 3 aastane garantiihooldusteenus.
Lepingu täitmise tähtaeg on 36 kuud alates hankelepingu sõlmimisest.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Riistvara garantiiaeg hakkab kehtima pärast Riistvara vastuvõtmist ja Riistvara töövõime kontrollimist ja üleandmise aktide allkirjastamist Ostja poolt (pärast hanke lõplikku täitmist).
2. Riistvara garantiiaeg peab olema vähemalt 36 (kolmkümmend kuus) kuud kohapealse teenindusega (on-site), reageerimisajaga hiljemalt järgmine tööpäev;
2.1. Tarnitava Riistvara tootjapoolne rahvusvaheline garantiiaeg Euroopa Liidu riikides peab olema vähemalt 36 (kolmkümmend kuus) kuud.
3. Sülearvuti aku garantiiaeg peab olema vähemalt 1 (üks) aasta kohapealse teenindusega (on-site), reageerimisajaga hiljemalt järgmine tööpäev;
4. Riistvara töövõime taastamise aeg on maksimaalselt kuni 2 (kaks) tööpäeva peale tõrkejuhtumist teatamist Pakkujale;
5. Kui 2 (kahe) tööpäeva jooksul ei suudeta taastada Riistvara töövõimet, tuleb paigaldada samaväärne või parem asendusseade;
6. Riistvara garantiiremondi teostaja peab tagama avatud telefoninumbri, kuhu probleemide korral tööajal (E-R 9-18) helistades saab Ostja vajalikku abi ja informatsiooni eesti keeles.
7. Garantii laieneb kõigile Riistvara osadele. Kõik Riistvaraga seotud probleemid peavad olema kaetud garantiiga ja nende parandamine toimub tasuta ? seda tingimusel, et probleem ei ole põhjustatud Ostja poolt;
8. Riistvara tõrke ja/või detailide vahetuse korral peab täiendav tarkvara installeerimine ja/või taastamine kuuluma garantiiteenuse koosseisu;
9. Kui Riistvaras või selle komponentides esineb garantii ajal tõrkeid rohkem kui kolm korda, kuulub Riistvara, milles tõrked esinesid, tasuta väljavahetamisele sama tootja samaväärse või parema Riistvara vastu kolme tööpäeva jooksul peale neljanda vea tekkimist.
Pakkumismenetluse läbiviimine on volitatud Riigi Infosüsteemide Arenduskeskusele.
Pakkumise kutse dokumendid nr 25 väljastatakse pärast taotluse saatmist e-posti aadressile 25@ria.ee või Riigi Infosüsteemide Arenduskeskusesse ise kohale tulles. Taotluses peavad olema märgitud pakkumise kutse dokumendi väljastamist taotleva ettevõtte nimetus, täpne postiaadress koos postiindeksiga, kontaktisik ja tema kontaktandmed.
Pakkumised esitada hiljemalt 26. oktoober 2004 kell 11.00.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
riigikogu@riigikogu.ee | ||||
Tellija esindaja |
|||||
|
ria@ria.ee |