Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
18. märts 2010
Tartu Ülikool kuulutab välja hanke Keemia Instituudi FT-ICR massispektromeetrile UPS süsteemi ostmiseks. Tartu Ülikool soovib osta Tartu Ülikooli loodus- ja tehnoloogiateaduskonna Keemia Instituudi FT-ICR massispektromeetrile UPS süsteemi stabiilse elektrivarustuse tagamiseks. Tehnilised tingimused esitatud hankedokumentides, (küsida). Pakkumuste esitamise tähtaeg on 24.03.2010 kell 10.00. Täiendav teave: Tuuli Ilula, planeeringute ja hangete osakond, tel. 737 6632, e-post: tuuli.ilula@ut.ee.
26. november 2008
Tartu ülikooli (TÜ) poolt keemiahoone ehituse rahastamise jaoks 90 miljoni krooni laenamiseks korraldatud riigihankele laekusid tähtajaks pakkumised SEB Pangalt ja Nordea Pangalt. TÜ planeerimistalituse esindaja ütles BNS-ile, et hanke võitja kinnitab ülikool järgmisel nädalal. Ülikool on sõlminud ehitusfirmaga Rand ja Tuulberg AS keemiahoone ehituslepingu summas 418,8 miljonit krooni. Seni on ülikool ehitust rahastanud oma käibevahenditest. Riik on valmis hoone rajamist toetama Euroopa Liidu tõukefondide vahenditest kuni 304 miljoni krooni ulatuses.
06. august 2007
Alustatakse TÜ uue keemiahoone ehitust. Arhitektide Uko Künnapi ja Andrus Vahruševi koostatud projektiga nähakse ette kahest tahukakujulisest kuuekordsest korpusest koosnevat hoonet fuajee- ning auditooriumiplokiga, mis on omavahel ühendatud ühekorruselise klaasist mahuga. Hoone tahukate eri külgedel vahelduvad suured ühevärvilised seina- ja klaaspinnad. Lepingu järgi peaks uus keemiahoone valmis saama 2009. aasta veebruariks.
09. juuli 2007
TÜ uue keemiahoone ehitamise riigihankel tunnistati parimaks AS Ehitusfirma Rand ja Tuulberg pakkumine. 25 meetrit kõrge ja 65,5 meetrit lai hoone koosneb kahest tahukakujulisest kuuekorruselisest korpusest ja fuajee– ning auditooriumiplokist, mis on omavahel ühendatud ühekorruselise klaasist mahuga. Ehitustöid on plaanis alustada veel enne sügist, uus keemiahoone peab valmis olema 2009. aasta veebruaris.
21. mai 2007
Tartu Ülikool kuulutab välja avatud pakkumise TÜ uue õppe- ja teadushoone ehitamisele. Eesmärk on ehitada kaasaegne õppe– ning teadushoone. Hoone koosneb kahest tahukakujulisest kuuekordsest korpusest ja fuajee– ning auditooriumiplokist, mis on omavahel ühendatud ühekorruselise klaasist mahuga.
Projektdokumentatsioon CD-del on esitatud kogu planeeritud hoonekompleksi ehitamise, seadmestamise ja sisustamisega seotud tööde ning hangete kohta.
Projektis esitatust kuuluvad hanke koosseisu ja Töövõtja poolt teostamisele, tarnimisele ning paigaldamisele ainult hinnaesituse tabelis esitatud tööd.
Pakkumine peab sisaldama objekti ehitustöid kasutusvalmiduseni kõigi materjalide (peavad omama Tervisekaitsetalituse ja Päästeameti vastavussertifikaate ning garantiitunnistusi) ja seadmete hankimist, vajalike tootejooniste tellimist ning tehnosüsteemide seadistamist ja täitevdokumentatsiooni koostamist vastavalt Ehitusseadusele ning üleandmist ostjale.
Pakkumise mahtu kuulub ka hoonele kasutusloa taotlemine ning ostjale üleandmine.
Pakkumise mahtu arvestada ka need tööd ja toimingud, mis ei ole pakkumise kutse dokumentides otseselt kirjeldatud, kuid mis on, tuginedes heale ehitustavale, kvaliteedi näitajatele ja pakkuja ametialasele professionaalsusele, vajalikud pakkumise kutse dokumentides kirjeldatud tööde nõuetekohaseks teostamiseks.
Tehnilised näitajad:
-Hoone suletud netopind: 12052,9 m²;
-Kasulik pind (haridus ja teadushoone): 7878,9 m²;
-Ehitisealune pindala 3693,7 m²;
-Kõrgus: 25 m;
-Laius: 65,48 m;
-Maht: 56728,5 m³;
-Köetav pind: 12052,6 m².
Tööde ulatus:
Uue õppe- ja teadushoone ehitamine vastavalt pakkumise kutse dokumentidele.
Tööde teostamise tähtaeg on 18 kuud alates hankelepingu sõlmimisest.
Pakkumise struktuur:
1. Pakkumisel osalemise avaldus, millel on pakkuja allkiri ja andmed pakkumist esindava kontaktisiku ning tema koordinaatide kohta, ja volikiri, kui pakkumisele kirjutab alla pakkuja esindaja, kelle esindusõigus ei tulene seadusest;
2. Pakkuja, kes peab oma asukohamaa seaduste kohaselt olema registreeritud äriregistris, esitab sellekohase registritunnistuse või koopia vastavast registritunnistusest (Eesti pakkujal esitada äriregistri B-kaardi kehtiv koopia, mis on väljastatud mitte varem kui 15 päeva pakkumiste esitamise tähtpäevast);
3. Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ja nõuded (p 2);
4. Pakkuja poolt esitatavad garantiid ja tagatised, lähtudes õigusaktidest ja käesolevatest pakkumise kutse dokumentidest:
4.1. panga garantiikiri või panga kinnitusega maksekorralduse koopia pakkumistagatise ülekandmise kohta ostja a/a nr 10102000234007 Eesti Ühispangas. Pakkumistagatise suurus on 2 000 000.- (kaks miljonit) krooni. Tagatis peab olema jõus kuni pakkumise jõusoleku tähtaja lõppemiseni;
4.2. pakkuja kirjalik kinnitus, et edukaks tunnistamise korral annab ehitustöödele ehitusaegseks tagatiseks 10% ja garantiiaegseks tagatiseks 2% pakkumise maksumusest. Tagatise olemasolu tuleb tõendada enne lepingu sõlmimist krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või rahasumma deponeerimisega ostja arvelduskontole;
5. pakkuja kirjalik kinnitus, et ta annab ehitustöödele, -materjalidele ja -toodetele ning kõigile hanke täitmise käigus paigaldatud seadmetele garantii vähemalt 3 (kolm) aastat;
6. pakkuja kirjalik kinnitus, et ta annab hoone põhikonstruktsioonidele garantii vähemalt 10 (kümme) aastat;
7. pakkuja kirjalik kinnitus, et ta annab hoone katusekattele garantii vähemalt 10 (kümme) aastat.
8. Pakkuja kirjalik kinnitus, et edukaks tunnistamise korral nõustub sõlmima oma kulul objektile ehituse koguriskikindlustus (CAR) vastavalt lepingu maksumusele tööde teostamise ajaks, märkides soodustatud isikuks ostja;
9. Pakkuja kinnitus, et edukaks tunnistamise korral tagastab allkirjastatud lepingu 10 päeva jooksul pärast tellija poolt allkirjastatud lepingute saamist.
10. Pakkuja kirjalik kinnitus, et edukaks tunnistamise korral kaasab tööde teostamisele projektijuhi, kellel on projektijuhina töötamise kogemus vähemalt ühel ehitusel, mille maksumus oli 100 mln (ükssada miljonit) krooni (ilma käibemaksuta), esitada nimetatud spetsialisti CV koos eelnevalt juhitud objektide loeteluga.
11. Tööde teostamise ajagraafik.
12. Pakkumise maksumus
12.1. Pakkumise maksumus esitada Eesti kroonides koos käibemaksuga vastavalt Lisas 2 esitatud Exeli vormile paberkandjal ja elektrooniliselt (CD-l);
12.2. juhul, kui pakkuja hinnangul rahaline kulu konkreetsele alajaotuses näidatud osale puudub või asub eelarvestuslikult mõnel teisel real, tuleb konkreetse alajaotuse lahtritesse kirjutada "0" ja lisada selgituse lahtrisse vastav selgitus;
12.3. juhul, kui konkreetne alajaotus puudub, kuid pakkuja hinnangul on vastav kulu vajalik, tuleb nimetatud kulu lisada kulurühma lõpus asuvale muude kulude reale ning lisada selgituse lahtrisse vastav selgitus;
12.4. pakkujal on kohustus kontrollida esitatud tööde mahtusid ning pakkumise maksumuses arvestada ostja eesmärgi saavutamiseks vajalike tööde ja töömahtudega;
12.5. Pakkumise maksumus ei tohi pakkumiste esitamise hetkel ega hankelepingu kehtivusajal olla tingimuslik, st peab olema sõltumatu inflatsioonist, valuutakurssidest jms.
Ostja jätab endale õiguse lükata tagasi kõik esitatud pakkumised sobiva puudumisel või kui enne hankelepingu sõlmimist eduka pakkujaga selgub, et ostjal ei ole võimalik tagada hanke finantseerimist.
Ostja väljastab pakkumise kutse dokumendid kolme tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, tööpäevadel kella 9.00-12.00 ja 14.00-16.00 pärast pakkuja poolt 500.- krooni ülekandmist ostja arvelduskontole 10102000234007 SEB Eesti Ühispangas [IBAN EE281010102000234007] ning maksekorralduse esitamist.
Info ja dokumendid: Tartu Ülikool, Tuuli Ilula, riigihangete peaspetsialist, Ülikooli 18a, Tartu, tel. 737 6632, faks 737 5660, e-post: tuuli.ilula@ut.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 20. juuni 2007 kell 10.00.
30. aprill 2007
TÜ uue õppe- ja teadushoone ehitamisele välja kuulutatud riigihange on tühistatud, kuna kõikide pakkumiste maksumused ületavad riigihanke eeldatava maksumuse ning ostjal ei ole võimalik tagada hanke finantseerimist.
08. jaanuar 2007
Tartu Ülikool kuulutab välja avatud pakkumise TÜ uue õppe- ja teadushoone ehitamise omanikujärelevalvele: Tartu Ülikooli uue õppe- ja teadushoone (Tartu linna Ravila, Nooruse, Viljandi, Sanatooriumi kvartal; kinnistu aadressiga Viljandi mnt 42, Tartu linn, Eesti Vabariik) ehituse omanikujärelevalve teenuse osutamine vastavalt OKÜ 2005.
Ehitatav hoone koosneb kahest tahukakujulisest kuuekordsest korpusest ja fuajee- ning auditooriumiplokist, mis on omavahel ühendatud ühekorruselise klaasist mahuga. Ehitise kavandatav kestvus on 50 aastat ja kvaliteediklass 1. vastavalt projektdokumentatsioonile. Ehitustööde hanke mahtu kuulub ka parkla väljaehitamine, territooriumile projekteeritud rajatiste ning platsiväliste tehnovõrkude ehitamine, hoones paiknevate, laboratooriumeid teenindavate eritehnosüsteemide- seadmete (laborigaaside torustikud, tõmbekapid, kohtäratõmbed, puhasruumid jne) ehitamine, paigaldamine ja töölerakendamine.
Objekti tehnilised näitajad (põhihoone):
• Hoone maht 56728,5 m³
• Hoone suletud netopind 12052,9 m²
• Hoone korruselisus 1-6 (IV korrus on tehniline korrus, lisaks keldrikorrus).
• Ehitusalune pindala 3693,7 m².
Teenuse osutamise aeg on 18 kuud alates hankelepingu sõlmimisest.
Pakkumise struktuur:
1. Pakkumisel osalemise avaldus, millel on pakkuja allkiri ja andmed pakkumist esindava kontaktisiku ning tema koordinaatide kohta.
2. Volikiri, kui pakkumisele kirjutab alla esindaja, kelle esindusõigus ei tulene seadusest.
3. Panga garantiikiri või kinnitusega maksekorralduse koopia pakkumistagatise ülekandmise kohta Ostja arvelduskontole 10102000234007 SEB Eesti Ühispangas. Pakkumistagatise suurus on 20 000.- (kakskümmend tuhat) krooni. Tagatis peab olema jõus kuni pakkumise jõusoleku tähtaja lõppemiseni.
4. Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ja nõuded vastavalt pakkumise kutse dokumentide punktile 3.
5. Taustandmed pakkuja kohta – üldandmed, kliendid jms.
6. Pakkumise maksumus
Pakkumise maksumus ei tohi pakkumise esitamise hetkel ega hankelepingu kehtivusajal olla tingimuslik, st peab olema sõltumatu inflatsioonist, valuutakurssidest jms.
Pakkumise maksumus esitada Eesti kroonides koos käibemaksuga.
Ostja väljastab pakkumise kutse dokumendid kolme tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, tööpäevadel kella 9.00-12.00 ja 14.00-16.00 pärast pakkuja poolt 200 krooni ülekandmist tellija arvelduskontole 10102000234007 SEB Eesti Ühispangas ning maksekorralduse esitamist.
Info ja dokumendid: Tartu Ülikool, Tuuli Ilula, riigihangete peaspetsialist, Ülikooli 18a, Tartu, tel. 737 6632, faks 737 5660, e-post: tuuli.ilula@ut.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 19. jaanuar 2007 kell 10.00.
13. november 2006
Tartu Ülikool kuulutab välja avatud pakkumise TÜ uue õppe- ja teadushoone ehitamisele.
Eesmärk on ehitada kaasaegne õppe– ning teadushoone. Hoone koosneb kahest tahukakujulisest kuuekordsest korpusest ja fuajee– ning auditooriumiplokist, mis on omavahel ühendatud ühekorruselise klaasist mahuga. Ehitise kavandatav kestvus 50 aastat ja kvaliteediklass 1. vastavalt projektdokumentatsioonile. Hanke mahtu kuulub ka parkla väljaehitamine, territooriumile projekteeritud rajatiste ning platsiväliste tehnovõrkude ehitamine. Pakkumine peab sisaldama objekti ehitustöid kasutusvalmiduseni kõigi materjalide (peavad omama Tervisekaitsetalituse ja Päästeameti vastavussertifikaate ning garantiitunnistusi) ja seadmete hankimist, vajalike tootejooniste tellimist ning tehnosüsteemide seadistamist ja täitevdokumentatsiooni koostamist vastavalt Ehitusseadusele ning üleandmist ostjale. Pakkumise mahtu kuulub ka hoonele kasutusloa taotlemine ning ostjale üleandmine.
Tööde ulatus:
uue õppe- ja teadushoone ehitamine vastavalt pakkumise kutse dokumentidele.
Tööde teostamise tähtaeg on 16 kuud alates hankelepingu sõlmimisest.
Pakkumise struktuur:
Pakkumisel osalemise avaldus, millel on pakkuja allkiri ja andmed pakkumist esindava kontaktisiku ning tema koordinaatide kohta, ja volikiri, kui pakkumisele kirjutab alla pakkuja esindaja, kelle esindusõigus ei tulene seadusest;
Pakkuja, kes peab oma asukohamaa seaduste kohaselt olema registreeritud äriregistris, esitab sellekohase registritunnistuse või koopia vastavast registritunnistusest (Eesti pakkujal esitada äriregistri B-kaardi kehtiv koopia, mis on väljastatud mitte varem kui 15 päeva pakkumiste esitamise tähtpäevast);
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ja nõuded (p 2);
Pakkuja poolt esitatavad garantiid ja tagatised, lähtudes õigusaktidest ja käesolevatest pakkumise kutse dokumentidest:
panga garantiikiri või panga kinnitusega maksekorralduse koopia pakkumistagatise ülekandmise kohta ostja a/a nr 10102000234007 Eesti Ühispangas. Pakkumistagatise suurus on 1 000 000.- (üks miljon) krooni. Tagatis peab olema jõus kuni pakkumise jõusoleku tähtaja lõppemiseni;
pakkuja kirjalik kinnitus, et edukaks tunnistamise korral annab ehitustöödele ehitusaegseks tagatiseks 10% ja garantiiaegseks tagatiseks 2% pakkumise maksumusest. Tagatise olemasolu tuleb tõendada enne lepingu sõlmimist krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või rahasumma deponeerimisega ostja arvelduskontole;
pakkuja kirjalik kinnitus, et ta annab ehitustöödele, -materjalidele ja -toodetele ning kõigile hanke täitmise käigus paigaldatud seadmetele garantii vähemalt 3 (kolm) aastat;
pakkuja kirjalik kinnitus, et ta annab hoone põhikonstruktsioonidele garantii vähemalt 10 (kümme) aastat;
pakkuja kirjalik kinnitus, et ta annab hoone katusekattele garantii vähemalt 10 (kümme) aastat.
Pakkuja kirjalik kinnitus, et edukaks tunnistamise korral nõustub sõlmima oma kulul objektile ehituse koguriskikindlustus (CAR) vastavalt lepingu maksumusele tööde teostamise ajaks, märkides soodustatud isikuks ostja;
Pakkuja kinnitus, et edukaks tunnistamise korral tagastab allkirjastatud lepingu 10 päeva jooksul pärast tellija poolt allkirjastatud lepingute saamist.
Pakkuja kirjalik kinnitus, et edukaks tunnistamise korral kaasab tööde teostamisele projektijuhi, kellel on projektijuhina töötamise kogemus vähemalt ühel ehitusel, mille maksumus oli 100 mln (ükssada miljonit) krooni (ilma käibemaksuta), esitada nimetatud spetsialisti CV koos eelnevalt juhitud objektide loeteluga.
Alltöövõtjate loetelu koos kontaktandmetega ning nende kirjalikud nõusolekud tööde teostamiseks. Alltöövõtjate poolt teostatavate tööde või teenuste kirjeldus, orienteeruv maht ning maksumus.
Tööde teostamise ajagraafik.
Pakkumise maksumus
Pakkumise maksumus esitada Eesti kroonides koos käibemaksuga vastavalt Lisas 2 esitatud vormile (täites kõigile pakkumise maksumuse tabelis esitatud jaotustele vastavad tühjad lahtrid) paberkandjal ja elektrooniliselt (CD, Excel);
juhul, kui pakkuja hinnangul rahaline kulu konkreetsele alajaotuses näidatud osale puudub või asub eelarvestuslikult mõnel teisel real, tuleb konkreetse alajaotuse lahtritesse kirjutada "0" ja lisada selgituse lahtrisse vastav selgitus;
juhul, kui konkreetne alajaotus puudub, kuid pakkuja hinnangul on vastav kulu vajalik, tuleb nimetatud kulu lisada kulurühma lõpus asuvale muude kulude reale ning lisada selgituse lahtrisse vastav selgitus;
pakkujal on kohustus kontrollida esitatud tööde mahtusid ning pakkumise maksumuses arvestada ostja eesmärgi saavutamiseks vajalike tööde ja töömahtudega;
Pakkumise maksumus ei tohi pakkumiste esitamise hetkel ega hankelepingu kehtivusajal olla tingimuslik, st peab olema sõltumatu inflatsioonist, valuutakurssidest jms.
Pakkuja peab arvestama sellega, et ostjal on õigus jätta töövõtu mahust välja suvaline töö või hange, korrigeerida töövõtu ulatust ja mahtu ning tellida lisa- ja muudatustöid.
Ostja jätab endale õiguse lükata tagasi kõik esitatud pakkumised sobiva puudumisel või kui enne hankelepingu sõlmimist eduka pakkujaga selgub, et ostjal ei ole võimalik tagada hanke finantseerimist.
Ostja väljastab pakkumise kutse dokumente kuni 22. detsembrini kolme tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, tööpäevadel kella 9.00-12.00 ja 14.00-16.00 pärast pakkuja poolt 500.- krooni ülekandmist ostja arvelduskontole 10102000234007 SEB Eesti Ühispangas [International Bank Account Number (IBAN) EE281010102000234007] ning maksekorralduse esitamist.
Info ja dokumendid: Tartu Ülikool, Tuuli Ilula, riigihangete peaspetsialist, Ülikooli 18a, Tartu, tel. 737 6632, faks 737 5660, e-post: tuuli.ilula@ut.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 28. detsember 2006 kell 10.00.
25. september 2006
Ettevalmistamisel on riigihange Tartu Ülikooli uue keemiahoone ehitaja leidmiseks.
Ehitus võib alata juba käesoleva aasta lõpus, ehitusajaks on arvestatud 14 kuud.
03. juuli 2006
Tartu Ülikooli uue keemiahoone keskkonnamõju hindamise aruanne on valminud, avalik arutelu toimub 5. VII kl 15 Ülikooli 18 ülikooli nõukogu saalis (II korrus).
16. jaanuar 2006
Tartu Ülikooli uue õppe- ja teadushoone projekteerimistööd teostab AS RTG Projektibüroo.
Tööde lõpetamise tähtaeg on 14.juuni 2006.
29. august 2005
Tartu Ülikool kuulutab välja avatud pakkumise Tartu Ülikooli uue õppe- ja teadushoone projekteerimistööde tellimiseks. Hanke eesmärk on Tartu Ülikoolile kaasaegse õppe- ja teaduslaboreid sisaldava hoone projekteerimine vastavalt pakkumise kutse dokumentides ja selle lisades esitatud nõuetele ja andmetele. Tööde lõpetamise tähtaeg on 14.juuni 2006. Pakkumise kutse dokumente on võimalik saada kuni 13.oktoobrini 2005. PKD eest tuleb tasuda 200 krooni ostja a/a 10102000234007 SEB Eesti Ühispangas, IBAN EE281010102000234007, maksekorralduse koopia esitada planeerimistalitus, Ülikooli 18a. Pakkumised esitada kuni 14.oktoobrini 2005 kell 10.00. Igal pakkujal on isiklikult või volitatud esindaja kaudu õigus osaleda pakkumiste avamisel. Pakkumised avatakse 14.oktoobril 2005 kell 10.30 Tartus, Ülikooli 18a, planeerimistalitus.
Lisateavet ja dokumente saab ning pakkumised esitada: Tartu Ülikool 74001073, Heiki Pagel, planeerimistalituse juhataja, Ülikooli 18a, Tartu Eesti 50090, Tel.: +3727376632, Faks: +3727375660, E-post: tuuli.ilula@ut.ee
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Tartu Ülikool , TARTU
|
|
info@ut.ee | |||
Projekteerija |
|||||
RTG Projektbüroo AS, TARTU
|
|
info@rtgprojekt.ee | |||
Arhitektuurne projekt |
|||||
U-DISAIN OÜ, OTEPÄÄ
|
|
info@u-disain.ee | |||
Peatöövõtja |
|||||
|
rt@rt.ee | ||||
Omanikujärelevalve |
|||||
|
telora@telora.ee |