Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!

Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst


04. oktoober 2004
OÜ Jaotusvõrk kuulutab välja avatud vähempakkumise Kohila, Märjamaa, Käru ja Türi piirkonnas kesk- ja madalpinge liinitrasside puhastamiseks. Lisainformatsioon: Lepingu orienteeruv rahaline maht 400 000 krooni. 1.NÕUDED PAKKUJATE KVALIFITSEERIMISEKS 1.1. Pakkuja on kohustatud oma pakkumises kinnitama oma vastavust kvalifitseerimise nõuetele. 1.2.Nõutavad dokumendid kvalifitseerimiseks: 1.2.1Nõutava kvalfikatsiooniga personali olemasolu, (töötajate nimekiri ja olemasolul kvalifikatsioon) 1.2.2.Äriregistri B kaardi kehtiv koopia; 1.2.3.Maksuameti tõend maksuvõlgnevuste puudumise kohta; 1.2.4.Samalaadsete tööde loetelu eelneva kahe aasta jooksul 1.2.5.Tellijal ei ole olnud pretensioone tööde tegemise kvaliteedi ( mittevastav kändude kõrgus, omavoliline raie ja õhuliini fiidrite väljalülitamine, õhuliinide kahjustamine, elektriohutusnõuete eiramine) suhtes. 1.2.7.Tehniline valmisolek ? lisada pakkumisele töödel kasutatava tehnika nimekiri koos registrinumbritega. 1.2.8.Alltöövõtu korral esitama p.1 nimetatud dokumendid alltöövõtja kohta. Nõuded kvalifitseerimiseks on täidetud, kui on esitatud kõik kvalifitseerimiseks nõutud dokumendid, ning pakkujal ei ole võlgnevusi Tellija ees. 2. JUHISED PAKKUJALE PAKKUMISE KOOSTAMISEKS 2.1.NÕUDED TÖÖDE TEOSTAMISEL TELLIJA OBJEKTIL 2.1.1.Järgida OÜ Jaotusvõrgus kehtestatud eeskirju, juhendeid ja protseduure tööde ohutuse tagamiseks s.h. · läbima kohustusliku instrueerimise käidupiirkonna meistri juures 2.1.2.taotlema kirjalikult kooskõlastused kohalikelt omavalitsustelt, metsavaldajatelt ja maaomanikelt (maakasutajatelt), keskonnaametilt ning taotlema töödeks vajalikud raieload ja enne tööde algust kooskõlastama need piirkonna käidumeistriga; 2.1.3. vajadusel esitama 9 päeva enne tööde algust meistrile töödeks vajalikud elektrivõrgu osade väljalülitamise kirjalikud taotlused; 2.1.4.Tööde käigus Tööandjale tekitatud kahjud hüvitab Töövõtja. Pretensioonid tööde kvaliteedi ja ebakorrektse suhtlemise osas lahendab Töövõtja; 2.1.5.Trassi laiendamiseks lugeda tegevust , mille käigus laiendatakse juba olemasolevat liinitrassi Tellija poolt soovitud liinitrassi laiuseni; 2.1.6.Trassi puhastamiseks võsast lugeda tegevust, mille käigus puhastatakse olemasolev trass kõigiest seal kasvavast (ka puud). 2.1.7.Liinile ohtliku kaldega puud kuuluvad ka väljaspool kaitsevööndit maha võtmisele; 2.1.8.Langetatud võsa (k.a. üksikud puud) koondada trassi servadesse vaaludesse. NB! Üksikuks puuks lugeda Tellija poolt konkreetselt tellitud , väljaspool liinitrassi kasvav liinile ohtliku puu langetamine ja olemasoleval trassil kasvav üksiku puu langetamine ,kui antud liini lõigul ei ole tellitud trassi puhastamist võsast. Trassiäärseid kraave mitte risustada ! 2.1.9.Kännu kõrgus võsa puhul kuni 5 cm, puudel kuni 10cm. 2.1.10.Eraldi tellimuse alusel võib Tellija Töövõtjalt võtta hinnapakkumise eripärase töö tegemiseks (nt.ühe suure puu demontaaz linnas, mõne maaomaniku erisoovid jm.). Tellitav töö kuulub lepingumahtu, eraldi lepingut ei sõlmita. 3. PAKKUMISE ESITAMISE VORM JA TINGIMUSED Pakkumine esitada suletud ümbrikus Tellija nimele aadressil: Rapla, Paju tn. 3 Ümbrik peab olema varustatud märkega "JV pakkumise kutse nr.7419" ning pakkumise teinud firma nimega. Pakkumise esitamisega seotud kulutusi või/ja sellega seonduvaid saamatajäävaid tulusid Tellija ei hüvita. Pakkumiste hindamisel on kriteeriumiks pakutud tööde teostamise maksumus- pakkumishind. Tööde maksumuses tuleb arvestada kõiki tööde teostamisega seotud kulusid vastavalt käesoleva pakkumiskutse tingimustele. Määratleda Teie poolt teostavate tööde maksumus. Pakkumishind tuleb vormistada lisatud hinnatabeli vormis (lisa 1). Hinnatabeli osaline täitmine toob kaasa pakkumise mittevastavaks tunnistamise. Hinnapakkumisel arvestada töö käigus tekkida võivate riskidega. Pakkumishinna koostamisel tutvuda põhjalikult tööpaiga ja kõigi pakkumise kutse dokumentidega ning tuvastada kõik tingimused ja olukorrad, mis võiksid ükskõik millist tööde aspekti ning kogu projekti või pakkumisega seonduvate tööde maksumust mõjutada. Teatada enne pakkumise andmist kõikidest dokumentides esinevatest ebatäpsustest ning minetustest, mis võivad tööde maksumuse piisava täpsusega määratlemist takistada. Märkida pakkumise kehtivuseks 60 päeva. Tellija lükkab pakkumise tagasi kui: mõni hinnatabelis esitatud positsioon osutub ebareaalseks pakkuja ei ole kvalifitseeritud vastavalt käesoleva pakkumise kutse tingimustele või pakkumine ei vasta pakkumise kutses esitatud tingimustele. Tellija jätab endale õiguse põhjendatult tagasi lükata kõik pakkumised. Tellija võib juhul, kui pakkumise maksumus on ilmselt põhjendamatult madal, nõuda pakkujalt pakkumise elementide kohta selliseid andmeid, mida ta peab asjassepuutuvaiks. Tellija kehtestab pakkujale tähtaja andmete esitamiseks. Nõue ja vastus peavad olema vormistatud kirjalikult. 4. PAKKUMISE HINDAMISE KRITEERIUMID: Tellija võrdleb ja hindab kõiki pakkumisi, mida ei ole tagasi lükatud. Edukas pakkumine on vastavaks tunnistatud pakkumiste hulgast hinnalt kõige soodsam pakkumine. Ligilähedaselt võrdsete pakkumiste korral ( pakkumiste hinnaerinevus +(-) 5% peab Tellija pakkujatega läbirääkimisi. Läbirääkimistel arvestatakse pakkuja varasemat töökogemust ning hankedistsipliinist kinnipidamist. 5. TÖÖETTEVÕTULEPINGU SÕLMIMINE Tööettevõtuleping sõlmitakse Pakkujaga, kelle pakkumine on tunnistatud parimaks. Kui parima pakkumise esitanud Pakkuja keeldub Tööettevõtulepingu sõlmimisest, on hindamiskomisjonil õigus valida ülejäänud jõusolevate pakkumiste hulgast paremuselt järgmine pakkumine. Tööettevõtulepingu dokumendid on käesolev pakkumise kutse ja pakkumisdokumendid, mis lisatakse Tööettevõtulepingule ning sõlmita Tööettevõtuleping. 6. TÖÖETTEVÕTULEPINGU TINGIMUSED Tööettevõtuleping sõlmitakse järgmistel tingimustel: - fikseeritud hind Eesti kroonides; - maksed Eesti kroonides; - Töövõtja esitab iga kuu 05.(viiendaks) kuupäevaks arve koos eelmisel kuul teostatud töö üleandmis-vastuvõtmise aktiga; - maksetingimuseks 21 päeva arvates üleandmis-vastuvõtuakti allkirjastamist ja arve esitamist Tellija poolt. - Trassi puhastamine võsast toimub vastavalt konkreetsele tellimusele, mille juurde kuulub kaart, kus on ära näidatud liinilõik , sellel tehtav töö iseloom ja tellimuse täitmise tähtaeg. Kui tellimust ei täideta tähtajaks, on Tellijal õigus leping lõpetada. - Tellijal on õigus tellida lisatöid p.2.1.10. toodud juhtudel. - Töö üleandmisel läheb kogu vastutus objektil üle Töövõtjale ja Töövõtja hüvitab tööde teostamise ajal kolmandatele isikutele tekitatud kahju ning tasub lepinguliste kohustuste täitmata jätmisest või mittekohasest täitmisest tingituna määratud trahvid ja muud rahalised nõuded; - Töövõtja annab tehtud töödele garantii 12 kuuks; - Tellijal on õigus suurendada või vähendada tellitava teenuse mahtu 30% teatades sellest ette 30 päeva. Tööd loetakse lõpetatuks kui on mõlemapoolselt allkirjastatud teostatud tööde üleandmise- vastuvõtu akt, milles on toodud - teostatud tööde füüsilised ja rahalised mahud; NB! Tutvuda ka Internetis ülespandud Hankekonkurssidel osalemiseks vajaliku dokumentatsiooniga. Hankelepingu täitmise tähtaeg on 31. märts 2005. Pakkumise kutsedokumente väljastatakse 8. oktoobrini 2004 AS Eesti Energia Jaotusvõrk Rapla-Järva piirkonnas aadressil Rapla, Paju tn. 3, tuba 216. Pakkumisest osavõtu soovist teatada 2 päeva enne pakkumise kutsedokumentide väljavõtmist. Pakkumiste esitamise tähtaeg on 12. oktoober 2004 kell 10.00 aadressil Rapla, Paju tn. 3, tuba 216. Täiendav info telefonil 71 50 512, faks 71 50 500, e-post Marge.Pihlak@energia.ee, kontaktisik on Marge Pihlak ja telefonil 71 50 503, faks 71 50 500, e-post margus.rammus@energia.ee , kontaktisik on Margus Rammus.

Objektiga seotud ettevõtted

Pakkumise korraldaja
Briefcase
+372 715 4231 jv@energia.ee
Tellija esindaja
Briefcase
+372 715 0512
Map-pin

Asukoht

MITU MAAKONDA, Eesti
 Eesti
Hard-hat

Tööd objektil

  • Heakorratööd
  • Puude lõikamine