Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
13. august 2009
Tallinna linnavalitsus kinnitas Tallinna Humanitaargümnaasiumi, Järveotsa Gümnaasiumi, Väike-Õismäe Gümnaasiumi ja Liivalaia Gümnaasiumi kinnistute hoonestusõigusega koormamise eelläbirääkimistega pakkumise parimaks OÜ Kooliarendus pakkumise ja volitas Tallinna Haridusameti juhatajat sõlmima parima pakkumise teinud firmaga lepingud koolihoonete renoveerimiseks. Hoonestusõigus seatakse tähtajaga 30 aastat alates hoonestusõiguse lepingu sõlmimisest ning hoonestaja kohustub tegema projekteerimis- ja rekonstrueerimistöid kõikides eelnimetatud koolides 2010. aasta augustiks.
08. juuni 2009
Tallinna Linnavalitsus sõlmib lepingu OÜ-ga Kooliarendus Koidu tn 97/ Virmalise tn 27, Liivalaia tn 23, Järveotsa tee 31, Õismäe tee 50 asuvatele kinnistutele hoonestusõiguse tingimuste määramiseks, hoonestajaga üürilepingute ja hoonestusõiguste võlaõiguslike müügilepingute sõlmimiseks. Hoonestaja on kohustatud lõpetama kinnistul asuvate hoonete ja rajatiste renoveerimistööd ning vormistama hoonete ja rajatiste kasutusload mitte hiljem kui 01. augustil 2010.
24. november 2008
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud hanke koolide rekonstrueerimise ehitusjuhtimise ja omanikujärelevalve teenuse tellimisle.
Tallinna Juhkentali Gümnaasiumi (Juhkentali 36), Tallinna Mahtra Gümnaasiumi (Mahtra 60) , Tallinna Lilleküla Gümnaasiumi (Kuldnoka 24) ja Tallinna 53. Keskkooli (Sütiste tee 42) rekonstrueerimise ehitusjuhtimise ja omanikujärelevalve teenuse tellimine. Teenuse lähteülesanne on esitatud hankedokumentide lisas 1.
Teenus sisaldab:
- projekteerimisega seotud asjaajamise korraldamist tellija funktsioonides;
- ehituse korraldamist jt ehitusjuhtimisega seotud toimingute teostamist;
- omanikujärelevalve teostamist vastavalt Ehitusseadusele, Ehituse omanikujärelevalve korrale ning teistele normidele ja eeskirjadele.
Tööde teostamise aeg on 19. detsember 2008 kuni 01. oktoober 2010.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkumus peab sisaldama tõendust pakkumuse tagatise olemasolu kohta iga pakutava osa kohta eraldi 7000 (seitsmele tuhandele) kroonile. Tagatise olemasolu saab tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või nimetatud rahasumma deponeerimisega (esitada panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia) Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele SEB Ühispangas 10220061055013, viitenumber 5006050050050224. Tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumuse jõusoleku minimaalse tähtaja lõppemiseni (RHS § 43 lg 1). Tagatist ei tagastata Pakkujale kui Pakkuja kõrvaldatakse hankemenetlusest või kui Pakkuja võtab pakkumuse selle jõusoleku tähtaja jooksul tagasi, sh juhul, kui ta keeldub Lepingut sõlmimast (RHS § 34 lg 5 ja § 53 lg 4).
Rahasumma deponeerimisel tuleb maksekorraldusel ära märkida hanke nimetus ja registreerimisnumber ning osa nimetus ja number.
Ühispakkujad peavad arvestama RHS § 12 lõigetes 4–5 ja § 38 lõikes 6 esitatud nõudeid, mh tuleb koos kvalifikatsiooni tõendavate dokumentidega esitada ühispakkujate esindajale antud volikiri.
Hankedokumendid väljastatakse 3 tööpäeva jooksul pärast kirjaliku avalduse laekumist e-posti aadressile maire.vaske@tallinnlv.ee.
Hankedokumentide väljastamise taotluses peavad olema märgitud hanke nimetus ja registreerimisnumber, hankedokumentide väljastamist taotleva firma nimi, registrikood, täpne postiaadress koos postiindeksiga ning kontaktisik ja tema kontaktandmed.
Info ja dokumendid: Tallinna Haridusamet, Maire Vaske, tel: 640 4607, e-post: maire.vaske@tallinnlv.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 02. detsember 2008 kell 10:00.
24. juuli 2006
Tallinna koolide akende vahetamiseks sõlmiti leping AS Glaskek Tallinn ja OÜ Fenster Ehitus. Vahetamisele kuuluvad järgmiste koolide aknad: Haabersti Järveotsa tee 33 ja Tuisu 20 - Õismäe Kool, Lasnamäe Katleri 2A - Tallinna Täiskasvanute Gümnaasium, Nõmme Vikerkaare 10/ Põllu 109 - Tallinna Pääsküla Gümnaasium; Põhja-Tallinn Vana-Kalamaja 9 - Vana-Kalamaja Täiskasvanute Gümnaasium. Tööde ulatus: 4 kooli akende, aknalaudade ja aknaplekkide vahetamine, ehitusjäätmete, sh vanade akende utiliseerimine ning akna ümbruste korrastamine nii seest kui väljast, samuti muud kaasnevad tööd.
17. aprill 2006
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Tallinna koolide akende vahetamisele. Vahetamisele kuuluvad järgmiste koolide aknad:
Haabersti Järveotsa tee 33 ja Tuisu 20 - Õismäe Kool, Lasnamäe Katleri 2A - Tallinna Täiskasvanute Gümnaasium, Nõmme Vikerkaare 10/ Põllu 109 - Tallinna Pääsküla Gümnaasium; Põhja-Tallinn Vana-Kalamaja 9 - Vana-Kalamaja Täiskasvanute Gümnaasium.
Tööde ulatus:
4 kooli akende, aknalaudade ja aknaplekkide vahetamine, ehitusjäätmete, sh vanade akende utiliseerimine ning akna ümbruste korrastamine nii seest kui väljast, samuti muud kaasnevad tööd.
Riigahange on jaotatud osadeks ning pakkumised võib esitada üksikute osade kohta eraldi.
OSA nr 1:
Õismäe Kool, Järveotsa tee 33 ja Tuisu tn 20: osaline akende vahetus (plastaknad) - 72 akent.
OSA nr 2:
Tallinna Täiskasvanute Gümnaasium, Katleri 2A: osaline akende vahetus (plastaknad) - 246 akent.
OSA nr 3:
Tallinna Pääsküla Gümnaasium, Vikerkaare tn 10/Põllu tn 109: osaline akende vahetus (plastakanad) - 70 akent.
OSA nr 4:
Vana-Kalamaja Täiskasvanute Gümnaasium, Vana-Kalamaja 9: kõikide akende vahetus (plastaknad) - 233 akent.
Tööde teostamise tähtaeg on 25. august 2006.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise tagatis 10 000 (kümnele tuhandele) kroonile iga pakutava objekti kohta eraldi, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või rahasumma deponeerimisega Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele SEB Eesti Ühispangas 10220053349012. Pakkumise tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul.
2. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama kirjaliku nõusoleku ehituse perioodi täisvastutuskindlustuse lepingu (CAR) sõlmimiseks edukaks tunnistamise korral. Ehituse kindlustusleping sõlmitakse Pakkuja kulul ning soodustatud isikuks peab olema Ostja. Kindlustuspoliis tuleb esitada Ostjale/Tellijale enne Tööde alustamise tähtpäeva (PKD lisa 3 p 4.1.1).
3. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks ehitusaegseks tagatiseks 10 % (kümme protsenti) hanke maksumusest koos käibemaksuga. Lepingu sõlmimisel aktsepteerib Ostja krediidiasutuse garantiid (PKD lisa 3 p 10.1.1).
4. Pakkuja peab esitama koos pakkumisega seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks garantiiperioodi tagatiseks 2% (kaks protsenti) riigihanke pakkumise maksumusest koos käibemaksuga, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja, mis peab olema võrdne garantiiperioodi kestusega 24 (kakskümmend neli) kuud. Garantiiperiood algab tööde üleandmise aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast (PKD lisa 3 p 10.1.2).
Tellija jätab endale õiguse kolme aasta jooksul käesoleva riigihanke lepingu sõlmimisest tellida ehitustöid, mis on samade hankelepingu poolte vahel käesoleva pakkumismenetluse tulemusena sõlmitud hankelepingu alusel tellitud ehitustöödega samalaadsed ja vastavad esialgsele ehitusprojektile, sõlmides uuendatava hankelepingu. Uuendatava hankelepingu korral kasutab Tellija väljakuulutamiseta läbirääkimistega pakkumismenetlust (RHS § 57 lg 1 p 6).
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates Pakkujatele, kes on Ostjale esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud pakkumise kutse dokumentide eest tasu 500 (viissada) krooni Tallinna Linnaehituse AS a/a nr 10022009571003, märksõna all "Koolide akende vahetus" ja esitanud Ostja esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia. Dokumente väljastab Tallinna Linnaehituse AS-i vanemspetsialist Karin Martõnjuk, Kadaka tee 131 ruum 201, tel. 677 1770; 677 1768, faks 677 1777, e-post: karin@tle.ee; tle@tle.ee.
Lisainformatsioon: Tallinna Linnaehituse AS, Merike Õunamägi, projektijuht, tel. 677 1787, faks 677 1777, e-post: merike@tle.ee, tle@tle.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 12. mai 2006 kell 10.00.
06. juuni 2005
AS Facio Ehitus, OÜ AruTEch ja OÜ Fenster Ehitus on valitud parimateks pakkujateks Tallinna Ühisgümnaasiumi, Tallinna Läänemere Gümnaasiumi, Tallinna Pääsküla Gümnaasiumi, Tallinna Magdaleena Lasteaed-Algkooli akende vahetusele koos aknalaudade ja aknaplekkide vahetamise, ehitusjäätmete, sh vanade akende utiliseerimine ning akna ümbruste korrastamisega. Lepingud on sõlmimisel.
11. aprill 2005
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Tallinna koolide akende vahetamisele: Tallinna Ühisgümnaasiumi, Tallinna Läänemere Gümnaasiumi, Tallinna Pääsküla Gümnaasiumi, Tallinna Magdaleena Lasteaed-Algkooli akende, aknalaudade ja aknaplekkide vahetamine, ehitusjäätmete, sh vanade akende utiliseerimine ning akna ümbruste korrastamine nii seest kui väljast (vt. PKD Lisa nr.1 seletuskiri).
Riigihange jaotatakse osadeks, kusjuures pakkumise võib esitada ühe osa kohta või mitme osa kohta või kõikide osade kohta.
Pakkuja ülesandeks on PKD punktis 2.2. nimetatud dokumentide alusel käesoleva riigihanke mahus ehituse peatöövõtt Objekti ehitamisel kuni kasutusvalmiduseni, nõuetekohase täitedokumentatsiooni (sh hooldus ja kasutusjuhendid) koostamine ja üleandmine Ostjale, samuti muud tööd sh. akende mõõtude täpsustamine ja võimalikud riskid hanke eesmärgist lähtudes.
Ostja jätab endale õiguse asendada töid ja mahtusid iga osa maksumuse piires kui ka vähendada mahtusid vastavalt rahaliste vahendite olemasolule.
Tööde teostamise tähtaeg on 20. august 2005.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1.Pakkumise tagatise 10000 (kümme tuhat) krooni iga pakutava objekti kohta eraldi, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusseltsi garantiiga või on nimetatud rahasumma deponeeritud Tallinna Haridusameti arvele nr 10002011287004 Eesti Ühispangas ja peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul.
2.Pakkuja peab koos pakkumisega esitama kehtiva ehituse täisvastutuskindlustuse (CAR) poliisi koopia või kindlustusfirma kirjaliku nõusoleku ehituse täisvastutuskindlustuse lepingu sõlmimiseks ehituse perioodiks. Ehituse kindlustusleping sõlmitakse Pakkuja kulul ning soodustatud isikuks peab olema Ostja.
3.Kirjalik nõusolek andmaks ehitusaegseks tagatiseks 10 % pakkumise maksumusest. Lepingu sõlmimisel aktsepteerib Ostja krediidiasutuse garantiid või kindlustusgarantiid või rahasumma deponeerimist.
4.Pakkuja peab esitama koos pakkumisega seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks garantiiperioodi tagatiseks 2% pakkumise maksumusest, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja, mis peab olema võrdne garantiiperioodi kestusega. Garantiiperiood algab tööde üleandmise aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast.
Tellija jätab endale õiguse kolme aasta jooksul käesoleva riigihanke lepingu sõlmimisest tellida ehitustöid, mis on samade hankelepingu poolte vahel käesoleva pakkumismenetluse tulemusena sõlmitud hankelepingu alusel tellitud ehitustöödega samalaadsed ja vastavad esialgsele ehitusprojektile, sõlmides uuendatava hankelepingu analoogsetel tingimustel . Uuendatava hankelepingu korral kasutab Tellija väljakuulutamiseta läbirääkimistega pakkumismenetlust (RHS § 57 lg 1 p 6)
Riigihanke pakkumismenetlust korraldab Tallinna Linnaehituse AS telefon 677 1787, 677 1777, e-post merike@tle.ee.
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates Pakkujatele, kes on vastava kirjaliku taotluse ja tasunud pakkumise kutse dokumentide eest tasu 1200 krooni Tallinna Linnaehituse AS arveldusarvele nr.10022009571003, Eesti Ühispangas, kood 401, märksõna all \'Koolide akende vahetamine\' ja esitanud panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia.
Lisainformatsioon: Tallinna Linnaehituse AS, Tauno Hang, Olev Veerberk, projektijuhid, tel. 677 1785; 677 1788, faks 677 1777, e-post: tauno@tle.ee; olev@tle.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 6. mai 2005 kell 10.00.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
haridusamet@tallinnlv.ee | ||||
Hoonestaja |
|||||