Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Teostatakse teedevõrgu rekonstrueerimise II etapi töid. Tööde lõpp 31.10.2011.
06. oktoober 2011
Nordecon AS teostab Paldiski objekti teedevõrgu rekonstrueerimise II etapi töid. Tööde iseloomustus: amortiseerunud asfaltkatte freesimine, planeerimine ja asfalteerimine (asfaldikihi paksus 5 cm). Tööde maht ca 1500 m². Vajadusel ühe restkaevu uue teekattega tasapinda viimine (kui teekatte kõrgus võrreldes olemasolevaga muutub).
10. oktoober 2005
Rahandusministeerium kuulutab välja avatud pakkumise ehitusprojekti ekspertiisi ja omanikujärelevalve teostamisele. Pakkuja (hankelepingus edaspidi Konsultant) peab Ostjale osutama Paldiski tuumasarkofaagi ehitusprojekti ekspertiisi ning projekteerimis- ja ehitustööde täitmise raames järgmiseid teenuseid:
1. omanikujärelevalvet vastavalt Ehitusseaduse §-le 50;
2. ehitusprojekti ekspertiisi vastavalt Ehitusseaduse §-le 52.
Kooskõlas eelnimetatud õigusaktidega peab Pakkuja sealhulgas täitma alljärgnevaid kohustusi enne ehitustööde algust, ehitustööde ajal ja ehitusjärgsel garantiiperioodil (kohustuste loetelu ei ole lõplik):
Enne ehitustööde algust peab Pakkuja:
1. teostama ehitusprojektile ekspertiisi, üle vaatama projektdokumentatsiooni s.h. joonised, töömahtude ja maksumuste tabelid, tehnilise spetsifikatsiooni, projekti uuringute aruanded. Vajadusel tegema Rahandusministeeriumile ettepanekuid võimalike ebatäpsuste korrigeerimiseks ja muudatuste tegemiseks arvestades majandusliku ja tehnilist põhjendatust;
2. nõudma töövõtjalt tööde kava, rahavoogude prognoosi, ehitusaegse garantii ja vajalike kindlustuste ning teiste lepinguga ette nähtud dokumentide tähtaegset esitamist, need läbi vaatama ja heaks kiitma;
3. kontrollima ehituslubade ning peatöövõtja ja alltöövõtjate tegevuslubade olemasolu ja kehtivust;
4. kontrollima, kas töövõtja võtmeisikud vastavad neile PKD’s sätestatud tingimustele.
Ehitustööde ajal peab Pakkuja:
5. kontrollima normidest, ehitustööde tehnoloogia- ja kvaliteedinõuetest kinnipidamist ehitusplatsi ohutust ning korrashoidu;
6. kontrollima kasutatavate ehitusmaterjalide ja –toodete kvaliteedi vastavus-deklaratsioonide, tootmis- ja vastavussertifikaatide olemasolu ja vastavust nõuetele;
7. kontrollima kasutatavate materjalide ja tööde mahtude vastavust peatöövõtulepingule ja ehitusprojektile;
8. nõudma peatöövõtjalt peatöövõtulepingust ja ehitusprojektist kinnipidamist;
9. nõudma kasutatavate materjalide kvaliteedinõuetele mittevastavuse korral töö peatamist ja nõuetele mittevastavate materjalide asendamist;
10. viibima töö tegemise ajal objektil, tehes vastavad sissekanded ehitustööde päevikusse;
11. tegema peatöövõtjale märkusi ja ettekirjutusi puuduste kõrvaldamiseks;
12. tegema ettepanekuid Rahandusministeeriumile peatöövõtulepingu lõpetamiseks, kui peatöövõtja ei ole suuteline täitma lepingulisi kohustusi, on korduvalt rikkunud nõudeid või pole täitnud talle tehtud ettekirjutusi;
13. teavitama pidevalt Rahandusministeeriumit töö käigust ning viivitamatult töös avastatud projektivigadest ja muudest võimalikest puudustest;
14. rakendama tehtud töö maksumusest mahaarvamisi, kui peatöövõtja ei täida peatöövõtulepingut või teeb seda mittekvaliteetselt;
15. pidama arvestust vahetuse jooksul paigaldatud materjalide koguste üle ning võrdlema neid vahetuse lõpus peatöövõtja poolt tehtava arvestusega;
16. kontrollima pidevalt ehitustööde tegelikku kulgu hinnates seda kinnitatud tööde kavaga;
17. vajadusel nõudma töövõtjalt vajalike abinõude rakendamist kinnitatud tööde kava täitmiseks;
18. nõudma Töövõtjalt detailseid tööjooniseid ja kavasid enne vastava töö alustamist, need läbi vaatama ja heaks kiitma;
19. kontrollima ja mõõtma tegelikult tehtud tööde mahtusid arvestades projekti joonistes ja töömahtude tabelites määratuga;
20. kontrollima töövõtja vahemaksetaotlusi ja arveid ning esitama need kinnitatult Rahandusministeeriumile;
21. peab peatöövõtja poolt kasutatavad alltöövõtjad kooskõlastama Rahandusministeeriumiga;
22. vajadusel tegema Rahandusministeeriumile majanduslikult ja tehniliselt põhjendatuid ettepanekuid projekti jooniste ja tehnilise spetsifikatsiooni muutmiseks;
23. vajadusel väljastama töövõtjale instruktsioone täiendavate tööde tegemiseks või lepinguliste tööde ja/või mahtude muutmiseks. Instruktsioonid tööde ja/või mahtude muutmise kohta peavad olema kooskõlastatud Rahandusministeeriumiga;
24. vajadusel koostama töövõtulepingu muudatused Rahandusministeeriumi poolt etteantavas vormis ja sisukorras. Töövõtulepingu muudatused kinnitab Rahandusministeerium ja need peavad olema veel kooskõlastatud Keskkonnaministeeriumiga ja A.L.A.R.A. AS-ga;
25. kontrollima ja hindama projekti eelarvet;
26. vajadusel pidama töövõtjaga läbirääkimisi ning tegema Rahandusministeeriumile majanduslikult põhjendatud ettepanekuid täiendavate tööde, töömahtude ja maksumuste tabelis puuduvate ühikhindade kohta;
27. mistahes tööde lõpetamisel hindama ja kontrollima töövõtja poolt esitatud teostusjooniseid, aruandeid, sertifikaate, materjalide ning esitama need Rahandusministeeriumile;
28. võtma vastu peatöövõtulepingule, ehitusprojektile ning kvaliteedinõuetele vastavaid töid, ehitise osi või ehitusetappe, vormistades koos peatöövõtjaga nõutud dokumendid;
29. kooskõlastama peatöövõtja taotluse töö vastuvõtukomisjoni kokkukutsumiseks kui töö on lõpetatud ja esitama taotluse Rahandusministeeriumile;
30. kontrollima töö täitedokumentatsiooni vastavust nõuetele;
31. tegema töö finantsarvutuse koos mahtude muutuste ja tagasiarvestustega;
32. osalema töö lõppülevaatuses, vastuvõtukomisjonis ja kasutusloa vormistamises;
33. rakendama järelevalvel Rahandusministeeriumi poolt aktsepteeritud kvaliteedi tagamise süsteemi;
34. täitma kehtivaid keskkonnakaitse ja töökaitse nõudeid;
35. tööde lõpetamisel läbi viima lõppülevaatuse ja koostama tööde üleandmis-vastuvõtu akti ja muud peatöövõtu lepingutingimustega nõutud dokumendid;
36. püüdma ette näha võimalike tööde viivitusi, lepingulisi, administratiivseid ja tehnilisi probleeme, töövõtja kaebuseid ja nõudeid ning lahendama need parimal võimalikul moel;
37. korraldama, juhtima ja protokollima objektikoosolekuid, tehnilisi, jm koosolekuid;
38. kooskõlastama võimalike võtmeisikute väljavahetamise Rahandusministeeriumiga;
39. kooskõlastama projekteerimis-ehitustöövõtja võtmeisikute väljavahetamise Rahandusministeeriumile.
Garantiiperioodil peab Pakkuja:
40. läbi viima kaks korda aastas, kevadel ja sügisel, ehitise ülevaatuse koos töövõtjaga ning inspekteerima ilmnenud defektid;
41. ülevaatustulemuste kohta koostama aruande, esitama selle Rahandusministeeriumile ning nõudma töövõtjalt defektide tähtaegset kõrvaldamist;
42. garantiiperioodi lõppedes tegema lõppülevaatuse, koostama aruande, nõudma töövõtjalt defektide kõrvaldamist ning väljastama lõpliku kvaliteedi tunnistuse;
Pakkuja peab täitma Rahandusministeeriumi nimel talle antud volituste piires järgmisi projekti administratiivse ja juhtimisega seotud ülesandeid:
43. järgima ja kontrollima projekti eelarvet ning koostama ja esitama remonttööde ja järelevalve rahavoogude prognoose;
44. täitma projekteerimis-ehitustöövõtu (nn. kollane FIDIC) lepingust tulenevaid Tellija (Rahandusministeerium) administratiivseid ja lepingulisi ülesandeid;
45. lahendama töövõtulepinguga seotud vaidlusi ning töövõtja kaebusi ja nõudeid;
46. andma aru Rahandusministeeriumi, Keskkonnaministeeriumi, A.L.A.R.A. AS ja Euroopa Komisjoni esindajatele ning audiitoritele projekti käigust, esitama vajalike dokumente;
47. tegema järelevalvet erapooletult, olema sõltumatu projekteerijast, peatöövõtjast, materjalide ja konstruktsioonide hankijatest ning valmistajatest;
48. informeerima viivitamatult Rahandusministeeriumit asjaoludest, mille tõttu ta ei saa olla oma tegevuses objektiivne;
49. järgima järelevalvel väljakujunenud hea tava põhimõtteid.
Teenuse osutamise lõpptähtaeg on 31. oktoober 2006.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkuja on kohustatud hankima krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantii summas 15 000 Eesti krooni.
Pakkumised esitada hiljemalt 24. oktoober 2005 kell 10:00.
22. august 2005
Rahandusministeerium kuulutab välja avatud pakkumise Paldiski tuumasarkofaagi projekteerimis- ja ehitustöödeks. Projekteerimis- ja ehitustööde teostamine Paldiski tuumaobjekti peahoone osalisel lammutamisel, ümberehitamisel ja rekonstrueerimisel ning kahe reaktorisektsiooni betoonsarkofaagi ja radioaktiivsete jäätmete vahehoidla ohutuse kindlustamisel. Tööde tulemiks on rekonstrueeritud ja heakorrastatud peahoone koos reaktorisektsioonide pikaajalist ohutust tagavate tugevdatud sarkofaagide ja radioaktiivsete jäätmete vahehoidlaga vähemalt 50 aastaseks perioodiks. Kui pakkumise kutse dokumentides ei ole teisiti määratud siis kuuluvad Pakkuja riisikol ja kulul hankesse kõik tehnilises kirjelduses esitatud nõuetele, nende puudumisel normidele ja/või õigusaktidele, vastava reaktorisarkofaagide saastumisest puhastamisel, kindlustamisel ja tuumaobjekti peahoone lammutamisel, ümberehitamisel ja renoveerimisel vajalikud, veel teostamata tööd ja osutamata teenused. Korrastatava krundi pindala on 16100 m² hoone praegune ehitusalune pind 6550 m² ja ehituslik kubatuur 110300 m³, millest projekti käigus kuulub lammutamisele hooneosad pindalaga 2590 m²ja ehitusliku kubatuuriga 33500 m³. Tööde teostamise tähtaeg on 31.oktoober 2006.
Pakkumise kutse dokumente on võimalik saada kuni 15.septembrini 2005. Ostja väljastab pakkumise kutse dokumendid posti, e-posti või käest-kätte teel eelneva sellekohase teate põhjal. Pakkumised esitada 15.septembrini 2005 kell 14.00. Kõigil pakkujatel on seadusliku või volitatud esindaja kaudu õigus osaleda pakkumiste avamisel ühe isikuga. Volitatud esindajal peab olema esitada sellekohane volikiri. Pakkumised avatakse 15.septembril 2005 kell 14.20 Rahandusministeeriumis, Tallinn, ruumis 14-2.
Lisateavet ja dokumente saab ning pakkumised esitada: Rahandusministeerium 70000272, Hannes Müürisepp, Hankespetsialist,bSuur-Ameerika 1, Tallinn, Harjumaa Eesti 15006, Tel.: +372 611 3494, Faks: +372 611 3041, E-post: hannes.myyrisepp@fin.ee, URL: www.fin.ee
Objektiga seotud ettevõtted
Pakkumise korraldaja |
|||||
|
info@fin.ee | ||||
Tellija |
|||||
A.L.A.R.A. AS, PALDISKI
|
|
alara@alara.ee | |||
Teekatted, asfalteerimine, teetööd |
|||||
|
nordecon@nordecon.com |