Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
23. jaanuar 2006
Amortiseerunud tänavavalgustid Tartus vahetab välja Eltel Networks AS.
Tööde teostamise tähtaeg on 30. oktoober 2006.
07. november 2005
Tartu Linnavalitsus kuulutab välja avatud pakkumise amortiseerunud tänavavalgustite väljavahetamisele Tartu linnas: amortiseerunud elavhõbe ja hõõglampidega tänavavalgustite, koos kinnituskronsteinide ja uute juhtmetega väljavahetamine kõrgrõhu naatriumvalgustite vastu (2773 tk).
Tööde teostamise tähtaeg on 30. oktoober 2006.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
-tagatisraha 50000 kr.
Projekti rahastatakse Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest. Projekti nr on EU21871.
1. Pakkumiste võrdlemine ja hindamine
1.1. Vastavaks tunnistatud pakkumiste hulgast tunnistatakse edukaks soodsaima pakkumise teinud pakkuja.
1.2. Tellija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumised, kui need ületavad märgatavalt vastavate tööde teostamiseks planeeritud vahendeid.
2. Töövõtulepingu sõlmimine
2.1. Edukaks tunnistatud pakkumise esitajaga sõlmitakse pakkumise kutse dokumendi 2. peatükis määratletud tingimustel kirjalik töövõtuleping.
2.2. Lepingu tingimused peavad vastama pakkumise kutse dokumentides ja edukaks
tunnistatud pakkumises esitatud tingimustele.
2. Sõlmitava Lepingu olulisemad tingimused:
2.1. Lepingu objekt
2.1.1. Lepingu objektiks on TARTU LINNAS, AMORTISEERUNUD TÄNAVAVALGUSTITE VÄLJAVAHETAMINE 2006 AASTAL.
2.1.2. Tellija jätab endale õiguse vähendada töömahtusid kooskõlastatult Töövõtjaga.
2.2 Riigihanke kvaliteedi- ja tehnilised näitajad
2.2.1. Riigihanke tehniline kirjeldus on määratletud projektdokumentatsioonis.
2.2.2. Töövõtu teostamisel peab Töövõtja arvestama kõigi kehtivate juriidiliste ja tehniliste normidega, samuti hea ehitustavaga.
2.3. Töövõtja kohustused
Töövõtja kohustub:
2.3.1. teostama tööd vastavalt pakkumise kutse dokumentides esitatud tingimustele ja nõuetele;
2.3.2. hankima materjalid tööde teostamiseks. Materjalid peavad vastama punktis 2.2. viidatud dokumentidele;
2.3.3. korraldama töö selliselt, et valgustus peab igal õhtul põlema rekonstrueeritavatel tänavatel. Iga põhjendamata valgustusperioodi (õhtu + öö) eest on Tellijal õigus vähendada väljamakstavat summat 4000 krooni võrra. kõigist tänavate pimedaks jätmistest informeerima Tartu linna tänavavalgustuse hooldefirmat ASi Elektriteenused tel: 504 01 93. Informeerimata jätmise või hooldusfirma iga põhjuseta väljasõidu eest (näit. õhtul kilpi sisse lülitamine) on hooldusfirmal õigus esitada arve Töövõtjale 500 krooni suuruses summas. Taolistest juhtumitest tuleb informeerida ka tööde Tellijat. ASilt Elektriteenused saab ka lisainformatsiooni valgustusvõrgu kohta, kui projektis ei ole antud piisavalt informatsiooni töö tegemiseks;
2.3.4. vanad valgustid maha võtma ja utiliseerima – metalli kokkuostus, kusjuures Hg lampide utiliseerimise kulu kompenseeritakse metalli kokkuostus saadava tuluga. Lisaarveldusi utiliseerimise osas Tellija ja Töövõtja vahel ei tehta. Utiliseerimise aruandlus tuleb Lepingu lõppedes esitada Tellijale;
2.3.5. määrama Töövõtja poolse vastutava esindaja;
2.3.6. tagama tööde käigus liiklusohutuse ja juurdepääsud naabruses paiknevatele hoonetele, vastutama tööohutusnõuete täitmise eest, vastutama tööga kaasnevate kõrvalmõjude eest keskkonnale;
2.3.7. kandma liikluskorralduse, tänavate sulgemise ja informatsiooni kulu.
2.4. Tööperiood
2.4.1. Töövõtjal on õigus alustada töid alates 1. jaanuarist 2006. a.
2.4.2. Valgustite ja muu materjali tellimused võib hankijatele esitada pärast Lepingu sõlmimist.
2.4.3. Töövõtja kohustub teostama lepingujärgsed tööd vastavalt tema pakkumises esitatud ajagraafikule.
2.4.4. Kogu tööde üleandmise tähtaeg on 30. oktoober 2006. a.
2.5. Maksetingimused
2.5.1. Maksmine toimub tegelikult tehtud tööde akti alusel (kilbipiirkondade kaupa) koostatud arve järgi 40 tööpäeva jooksul alates arve kättesaamisest. (maksimaalselt 40 päeva tingituna EASst raha laekumistega)
2.5.2. Viivist arvete hilisema maksmise korral ei arvestata.
2.5.3. Tellija ei võimalda Töövõtjale ettemaksu.
2.6. Garantii
2.6.1. Töövõtja peab andma töödele ja materjalidele 2 aastase garantii. Garantiiajal teatatud rikke peab Töövõtja likvideerima 36 tunni jooksul peale kirjalikku teatamist (sama, mis linna valgustuse hooldusfirmal). Pakkumises peab olema arvestatud garantiiajal võimalikud valgusallikate vahetamise kulud (reaalselt Na valgusallikate tööiga 4 aastat, kuid reaalselt peab arvestama kuni 1% valgusallikate asendamisega garantiiaja jooksul).
2.6.2. Töövõtja kohustub kõrvaldama garantiiperioodil töös ilmnenud puudused omal kulul.
2.6.3. Garantiikohustuse täitmise tagamiseks sõlmib Töövõtja Tellija nimel garantiiperioodi kindlustuse 2% Lepingu kogumaksumusest ning annab selle Tellijale üle koos kasutuselevõtu akti vormistamisega Lepingu lõpetamisel.
2.6.4. Kui Töövõtja rikub garantiikohustust, teostatakse vastavate tööde tegemine Töövõtja garantiilepingu (kindlustuse) kulul linna valgustuse hooldusfirma – ASi Elektriteenused poolt.
2.7. Vastutus Lepingu rikkumisel
2.7.1. Töövõtja kohustab viima mittenõuetekohaselt teostatud töö omal kulul kehtivate nõuetega vastavusse.
2.7.2. Töövõtja hüvitab Tellijale või kolmandale isikule Töövõtjal lasuvate kohustuste täitmata jätmise või mittenõuetekohase täitmise tõttu tekkinud kahju täies ulatuses.
2.7.3. Kui Töövõtja jätab täitmata või täidab mittenõuetekohaselt Lepingust tulenevaid kohustusi, on Tellijal õigus saada temalt leppetrahvi kuni 2% Lepingu kogumaksumusest (valed, mitteprojektijärgsed materjalid, tänavad on öösiti pimedad jm).
2.7.4. Kui Töövõtja rikub oluliselt Lepingu tingimusi või jääb kavandatud töödega põhjendamatult ajagraafikust maha rohkem kui üks kuu on lisaks p 2.7.5. sätestatule Töövõtja kohustatud maksma leppetrahvi 5 % Lepingu kogumaksumusest.
2.7.5. Tellijal on õigus nõuda leppetrahvi 0.2% Lepingu summast iga Lepingu üleläinud päeva eest, kuid mitte üle 10% Lepingu kogumaksumusest.
2.7.6. Tellija võib esitada leppetrahvi nõude kuni 3 kuu jooksul ajast, mil Tellija rikkumisest teada
sai või pidi teada saama.
2.8. Volitatud esindajad
2.8.1. Tellija volitatud esindajaks on linnamajanduse osakonna teedeteenistuse peaspetsialist Lembit Rajangu tel: 516 41 67, kes kirjutab alla maksedokumentidele, projekti muudatustele ja vastutab tellijapoolse järelvalve korraldamise eest.
2.8.2. Töövõtja peab määrama oma poolt volitatud isiku, kellele antakse õigus ja kohustus allkirjastada töödokumendid.
Pakkumise kutse dokumente väljastatakse kuni 25. novembrini Tartu LV linnamajanduse osakonnast, Raekoja plats 3 tuba 206, Tartu, tel. 736 1270, faks 736 1240, e-post: sirje.tagel@raad.tartu.ee.
Lisainformatsioon: Tartu LV linnamajanduse osakond, Lembit Rajangu, teedeteenistuse peaspetsialist, tel. 736 1285, mob. 516 4167, faks 736 1240, e-post: lembit.rajangu@raad.tartu.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 2. detsember 2005 kell 11.00.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Tartu Linnavalitsus , TARTU
|
|
lv@tartulv.ee | |||
Tellija esindaja |
|||||
Tartu LV linnamajanduse osakond , TARTU
|
|
lmo@raad.tartu.ee |