15. oktoober 2014
Eesti Kunstiakadeemia kuulutab välja hanke Eesti Kunstiakadeemia teadusliku konserveerimise ja restaureerimise aparatuuri ostmiseks. Hankelepingu esemeks on Eesti Kunstiakadeemia teadusliku konserveerimise ja restaureerimise aparatuuri müük, tarne, paigaldus ning nende tööle seadistus vastavalt hankedokumentides ja selle lisades sätestatud tingimustel.
Tööde kestus: 29.10.2014 - 01.12.2014.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Lisateavet saab järgmisel aadressil:
EKA muinsuskaitse ja konserveerimise osakond, Suur-Kloostri 11, Tallinn 10143.
Kontaktisik: Maris Veeremäe: telefon: 611 7650, e-post:
maris.veeremae@artun.eePakkumuste esitamise tähtaeg: 22. oktoober 2014 kell 12:00.
04. detsember 2006
AS Parmeron alustas Suur-Kloostri11/Nunne 16 asuva EKA muinsuskaitse ja restureerimisteaduskonna õppehoone rekonstrueerimistöid. Hetkel teostatakse lammutust, vundamentide väljakaevamist ja fassaadi survepesu.
Tööde teostamise tähtaeg on 1. juuli 2007.
04. september 2006
Eesti Kunstiakadeemia kuulutab välja avatud pakkumise Suur-Kloostri11/Nunne 16 EKA muinsuskaitse ja restureerimisteaduskonna õppehoone rekonstrueerimisele.
Tehnilised näitajad:
Hoone korruselisus: 3+keldrikorrus
Krundi pindala 1423 m²;
Hoonealune pind kokku 901 m²,
sh käsitletaval hooneosal 434 m²
Hoone suletud netopind 1618 m²,
sh käsitletaval hooneosal 921 m²
Hoone maht 7060,3 m³,
sh käsitletaval hooneosal 3865 m³.
Tööde teostamise tähtaeg on 1. juuli 2007.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Ostja nõuab pakkujalt pakkumise tagatist ükssada viiskümmend tuhat (150.000,-) krooni.
2. Töövõtja on kohustatud andma Tellijale enne tööde algust täitmistagatise. Täitmistagatiseks on Eesti krediidiasutuse või kindlustusandja garantiikiri summale, mis vastab kümnele (10) % Lepingu hinnast. Täitmistagatis peab kehtima alates töö teostamise algusest ja olema jõus kuni töö vastuvõtmiseni Tellija poolt.
3. Kui Lepingu dokumentides ei ole teisiti määratud, kohustub Töövõtja andma tööle kahekümne nelja (24) kuu pikkuse garantii. Garantiiperiood algab peale tööde üleandmise-vastuvõtmise akti (lõppakti) allkirjastamist Poolte poolt ja Töövõtja poolt garantiiperioodi tagatise üleandmist Tellijale. Juhul kui tööde vastuvõtmisel fikseeriti vaegtöid, alustatakse garantiiaja arvestamist nende tööde üleandmise akti allakirjutamisest. Garantiiaeg hõlmab kogu tööde mahtu, sealhulgas objektile paigaldatud seadmeid ja teisi objekti olulisi osasid.
4. Garantiiperioodi tagatiseks on Eesti krediidiasutuse või kindlustusandja garantiikiri summale, mis vastab kahele (2) % Lepingu hinnast. Garantiiperioodi tagatis peab olema kehtiv töö vastuvõtmise vormistamise päevast kuni tööde garantiiperioodi lõpuni.
5. Kui projektdokumentatsioonis ei ole teisiti määratud peab tööde teostamise kvaliteet vastama Ehitustööde Üldistele Kvaliteedinõuetele ("Rakennustöiden Yleiset Laatuvaatimukset RYL 2000"), 2. kvaliteediklassi nõuetele.
6. Töövõtja on kohustatud pärast Tellijalt vastavasisulise teate saamist hiljemalt kolme (3) päeva jooksul alustama garantiiajal ilmnenud objekti nõuetekohast kasutamist takistavate puuduste ja vigade põhjuste selgitamist ja parandama need omal kulul, välja arvatud juhul, kui Töövõtja tõendab, et vigade tekkimise põhjuseks ei olnud Töövõtja tegevus või tegevusetus või Töövõtja poolt hangitud materjalid ja tooted.
7. Garantiiajal ilmnenud puuduste kõrvaldamise aja lepivad pooled kokku puuduste ülevaatusel. Juhul kui Töövõtja ei ole puuduste likvideerimisega alustanud viisil, mis ei sega objekti ekspluateerimist, hiljemalt neljateistkümne (14) päeva jooksul, siis on Tellijal õigus töö ise parandada või lasta seda teha kolmandal isikul ja nõuda Töövõtjalt selleks tehtud kulutuste hüvitamist.
Töövõtja ei vastuta vaid siis garantiiperioodil ilmnevate vigade eest, kui Töövõtja tõendab, et need tulenevad objekti kasutuseeskirjade rikkumisest või muust Tellija, ehitise haldaja või kolmandate isikute poolsest õigusnorme ja eeskirju rikkuvast tegevusest või tegevusetusest.
8. Garantiitähtaja jooksul Lepingu objektiks olevate tööde juures ilmnenud puudused, vaegtööd ja praaktööd kohustub Töövõtja kõrvaldama omal kulul. Töövõtja kannab kõik töö puuduse kõrvaldamise või uue töö tegemisega seotud kulud, eelkõige veo-, töö-, reisi- ja materjalikulud.
9. garantiitööde käigus Töövõtja poolt asendatud seadmetele või nende osadele kehtib kuue (6) kuuline garantii, arvates nimetatud garantiitööde üleandmise- vastuvõtmise akti allkirjastamise päevast
10. Tellija kutsub garantiikomisjoni kokku kaks (2) kuud enne esimese garantiiaasta lõppu ja kaks (2) kuud enne kahekümne nelja (24) kuulise garantiiperioodi lõppu, garantiitööd peab Töövõtja teostama garantiiülevaatuste protokollides kokkulepitud tähtaja jooksul.
Pakkumise kutse dokumente saab 3 tööpäeva jooksul peale 1500 krooni tasumist ja registreerimist telefonil 626 7301. Dokumentide eest tasuda Eesti Kunstiakadeemia arveldusarvele 10002006966000.
Pakkumised esitada hiljemalt 2. oktoober 2006 kell 14.00.
06. märts 2006
AS Restor koostab Suur-Kloostri tn 11 asuva õppehoone rekonstrueerimisprojekti, mis valmib mai lõpuks. Tööde maht: eelprojekt, välisviimistlusprojekt, põhiprojekti arhitekuurne ja konstruktiivne osa, eriosad ning projekteerimistingimuste taotlemine ja kooskõlastamine.