Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange ühistranspordi keskterminali mööbli ostmiseks ja paigaldamiseks. Tähtaeg 27. september.
04. september 2017
Mittetulundusühing Pärnumaa Ühistranspordikeskus kuulutab välja avatud hanke Ühistranspordi keskterminali mööbli ostmiseks ning paigaldamiseks.(189938).
Eeldatav kogumaksumus: 25 000,00 €.
Tööde kestus: 40 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 27.09.2017 kell11:00.
Eeldatav kogumaksumus: 25 000,00 €.
Tööde kestus: 40 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 27.09.2017 kell11:00.
28. märts 2017
Pärnu bussijaama ehitushanke võitnud AS Eviko loobus allkirjastamast ehituslepingut, mistõttu Pärnumaa ühistranspordikeskus sõlmib lepingu hankel paremuselt teise pakkuja AS Eston Ehitusega. Ehitusleping Eston Ehitusega loodetakse allkirjastada aprillis, misjärel antakse firmale üle ehitusala Pärnu praeguses bussijaamas ja terminali ehitus võib alata. Pärnu bussijaama ehitus läheb maksma 2,18 miljonit eurot koos projekti, liitumiste ja sisseseadega. Ettevõtluse arendamise sihtasutus katab sellest 784 000 eurot, ehitust toetavad majandus- ja kommunikatsiooniministeerium ja Pärnumaa omavalitsused. Puudujääva miljoni võtab ühistranspordikeskus laenu, mis loodetakse tagasi teenida terminali kavandatavatelt rendipindadelt nagu kulleriteenus, kiosk ja kohvik.
01. märts 2017
Pärnu bussiterminali ehitushanke võitis Eviko, ehitusleping sõlmitakse märtsi keskel ja ehitustööd algavad aprillis. Bussijaam on kavandatud kahekorruseliseks. Esimesel korrusel on kohvik, mis antakse konkursiga rendile, paarikümne ruutmeetri suurune kiosk ja kulleriteenus bussidega paki saatmiseks. Samuti asuvad esimesel korrusel ootesaal ja kassad. Teisel korrusel on bussijuhtide olme- ja riietusruumid einestamiskoha, WC ja duššidega ning ühistranspordikeskuse tööruumid.
Lepingu maksumus on 1,9 miljonit eurot, koos uue piletisüsteemi rajamisega lähevad tööd maksma 2,2 miljonit eurot.
Lepingu maksumus on 1,9 miljonit eurot, koos uue piletisüsteemi rajamisega lähevad tööd maksma 2,2 miljonit eurot.
09. veebruar 2017
Pärnu ühistranspordi keskterminali ehitamise hind kujuneb prognoositud 1,2 miljonist eurost suuremaks. Eelprojektiga võrreldes tugevdati hoone kandekonstruktsioone ja muudeti nende materjali. Seetõttu on hoone ja vundamendi kandevõime parem, kuid sellega suurenes ehituse maksumuski. Peale selle tõusis varasemaga võrreldes terrassi materjali ja tänavakatete hind. Peatöövõtja on valitud, leping sõlmitakse pärast vaidlustamise aja möödumist.
Vastavalt parimaks tunnistatud pakkumisele läheb terminali rajamine maksma 1,9 miljonit eurot, millele lisandub omakorda sisustuse hind ja reserv, mistõttu ulatub bussijaama ehituseelarve 2,18 miljonini.
Vastavalt parimaks tunnistatud pakkumisele läheb terminali rajamine maksma 1,9 miljonit eurot, millele lisandub omakorda sisustuse hind ja reserv, mistõttu ulatub bussijaama ehituseelarve 2,18 miljonini.
21. november 2016
Muudetud kvalifitseerimistingimusi ja pakkumuste tähtaega!
Mittetulundusühing Pärnumaa Ühistranspordikeskus kuulutab välja avatud hanke Pärnu ühistranspordi keskterminali ehitustöödeks. Pikk tn 13 kinnistule uue Pärnu ühistranspordi keskterminali hoone ja selle teenindamiseks vajalike välisrajatiste ehitamine.
Tööde kestus: 10 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 15.12.2016 kell 11:00.
Mittetulundusühing Pärnumaa Ühistranspordikeskus kuulutab välja avatud hanke Pärnu ühistranspordi keskterminali ehitustöödeks. Pikk tn 13 kinnistule uue Pärnu ühistranspordi keskterminali hoone ja selle teenindamiseks vajalike välisrajatiste ehitamine.
Tööde kestus: 10 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 15.12.2016 kell 11:00.
14. november 2016
Valminud on Pärnu uue bussijaama ehitusprojekt. Lähiajal kuulutab Pärnumaa ühistranspordikeskus (PÜTK) ehitushanke ehitaja leidmiseks. Bussijaam on kavandatud kahekorruseliseks. Esialgse hinnangu kohaselt läheb bussiterminal maksma1,2 miljonit eurot.
21. september 2016
Arhitektuuribüroo Luhse & Tuhal OÜ koostab Pärnu ühistranspordi keskterminali põhi- ja tööprojekti. Projekt valmib 30. septembriks 2016. Tööde mahtu kuulub ka ehitusaegne autorijärelevalve.
17. detsember 2015
Kiideti heaks Ühistranspordi Pärnu keskterminali arhitektuurivõistluse tulemused. Peapreemia 1150 eurot pälvis Arhitektuuribüroo Luhse & Tuhal OÜ võistlustöö nimega „Speed“. 650 euro suuruse II preemia sai BOA OÜ võistlustöö nimega „Saluut“.
02. detsember 2015
Pärnu Linnavalitsus kuulutab välja Ühistranspordi Pärnu keskterminali arhitektuurivõistluse. Arhitektuurivõistlus on avalik, anonüümne ja üheetapiline.
Arhitektuurivõistluse eesmärgiks on saada Pärnusse kavandatava ühistranspordi keskterminali hoone parim arhitektuurne lahendus aadressil Pikk tn 13 (praegune busside peatumis- ja parkimisala), tõsta ühistranspordi teenindustaset Pärnus ning kujundada nii hoonest kui ümbritsevast ruumist inimsõbralik, meeldiv ja sisukas kesklinna ruumi osa.
Ühistranspordi keskterminal Pärnu linnas (Jaamahoone) koondab kokku bussisõitjatele vajalikud teenused praegustelt eraldi asuvatelt pindadelt Pärnu bussijaamas ja selle lähiümbruses.
Jaamahoone võimaldab ühistranspordile juurdepääsu tehniliselt ja sisuliselt uuel tasemel ja see on väravaks ning info saamise kohaks linna saabumisel ja siit lahkumisel ning on hästi korraldatud ümberistumise kohaks eri transpordiliikide vahel (linna-, maa- ja kaugliinibussid, jalgrattad, taksod). Hoone peab olema kaasaegne ja mugav sõlmpunkt nii linna-, maa-, kui ka kaugliini bussidega liiklejatele.
Võistlustööde esitamise tähtaeg on 15. detsember 2015.
Arhitektuurivõistluse tulemusi hindab komisjon. Komisjoni esimees on abilinnapea Rainer Aavik ja liikmeteks linnaarhitekt Henri Eessalu, linnakunstnik Janno Poopuu ja Pärnumaa Ühistranspordikeskus MTÜ juhataja Andrus Kärpuk.
Arhitektuurivõistluse auhinnafond koos maksudega on kokku 1 800 eurot. Peapreemia on 1000 eurot, II preemia on 500 eurot ja III preemia 300 eurot. Preemiad makstakse välja ühe kuu jooksul pärast arhitektuurivõistluse komisjoni otsuse kinnitamist linnavalitsuse poolt.
Võidutöö on aluseks terminali edasisel projekteerimisel.
Arhitektuurivõistluse eesmärgiks on saada Pärnusse kavandatava ühistranspordi keskterminali hoone parim arhitektuurne lahendus aadressil Pikk tn 13 (praegune busside peatumis- ja parkimisala), tõsta ühistranspordi teenindustaset Pärnus ning kujundada nii hoonest kui ümbritsevast ruumist inimsõbralik, meeldiv ja sisukas kesklinna ruumi osa.
Ühistranspordi keskterminal Pärnu linnas (Jaamahoone) koondab kokku bussisõitjatele vajalikud teenused praegustelt eraldi asuvatelt pindadelt Pärnu bussijaamas ja selle lähiümbruses.
Jaamahoone võimaldab ühistranspordile juurdepääsu tehniliselt ja sisuliselt uuel tasemel ja see on väravaks ning info saamise kohaks linna saabumisel ja siit lahkumisel ning on hästi korraldatud ümberistumise kohaks eri transpordiliikide vahel (linna-, maa- ja kaugliinibussid, jalgrattad, taksod). Hoone peab olema kaasaegne ja mugav sõlmpunkt nii linna-, maa-, kui ka kaugliini bussidega liiklejatele.
Võistlustööde esitamise tähtaeg on 15. detsember 2015.
Arhitektuurivõistluse tulemusi hindab komisjon. Komisjoni esimees on abilinnapea Rainer Aavik ja liikmeteks linnaarhitekt Henri Eessalu, linnakunstnik Janno Poopuu ja Pärnumaa Ühistranspordikeskus MTÜ juhataja Andrus Kärpuk.
Arhitektuurivõistluse auhinnafond koos maksudega on kokku 1 800 eurot. Peapreemia on 1000 eurot, II preemia on 500 eurot ja III preemia 300 eurot. Preemiad makstakse välja ühe kuu jooksul pärast arhitektuurivõistluse komisjoni otsuse kinnitamist linnavalitsuse poolt.
Võidutöö on aluseks terminali edasisel projekteerimisel.
29. jaanuar 2015
Pärnumaa kohalikud omavalitsused on leppinud kokku, et Pärnu bussijaam rajatakse piirkondade konkurentsivõime tugevdamise programmist maakonnaülese projektina. Bussijaama kohta on volikogus vastu võetud ka detailplaneering, kus on määratud, et praegune plats jääb liiklusmaana alles, aga osaliselt selle platsi peale tuleb uus terminalihoone, kuhu viiakse ootesaal ja muu kaasnev, praegune Ringi 3 asuva bussijaamahoone funktsioon muutub.
Praeguse bussijaama platsile busside seisuala alles ei jää. Sinna jääks ainult saabuvate ja väljuvate busside peatused, mis oleksid ka katuse all, seisvate busside jaoks on plaanis jõe poole luua liini- ja turismibusside parkla, kuhu oleksid välja ehitatud ka olmeruumid juhtidele.
Bussijaama ehitus läheb maksma kuni 1,2 miljonit eurot ja selleks on plaanis kaasata vahendeid piirkondade tugevdamise programmist. See summa on koos omaosalusega, aga omaosaluste proportsioonid on veel omavalitsustega kokku leppimata ehk kui palju maksab linn ja kui suur on toetus, ei tea veel.
Pärnu uue bussiterminali rajamine seotakse laiema projektiga, maakonnaülese projektina on plaanis panustada bussipeatustesse, mis jagunevad tasanditeks, esimene tasand ongi Pärnu bussijaam, mis on maakonna kõige kesksem terminal, seejärel tulevad teise tasandi ehk tõmbekeskuste bussijaamad.
Projekt hõlmab kokku 41 bussipeatust või -jaama. Olulisemaid peatusi oleks maakonnas 20 ja linnas 20 ning üks suur jaam ehk Pärnu bussijaam.
Ühe eraldi projektina on pileti- ja infosüsteemi projekt, mis tooks bussidesse uued piletiseadmed, peatustesse reaalaja infotablood ja turvakaamerad, selle hinnanguline maksumus kokku on 600 000 eurot.
Projekti kõiki etappe plaanitakse arendada paralleelselt ja bussijaam loodetakse valmis saada 2017. aastaks. Lähiajal kuulutatakse bussijaama ehituseks välja ka arhitektuurikonkurss.
Praeguse bussijaama platsile busside seisuala alles ei jää. Sinna jääks ainult saabuvate ja väljuvate busside peatused, mis oleksid ka katuse all, seisvate busside jaoks on plaanis jõe poole luua liini- ja turismibusside parkla, kuhu oleksid välja ehitatud ka olmeruumid juhtidele.
Bussijaama ehitus läheb maksma kuni 1,2 miljonit eurot ja selleks on plaanis kaasata vahendeid piirkondade tugevdamise programmist. See summa on koos omaosalusega, aga omaosaluste proportsioonid on veel omavalitsustega kokku leppimata ehk kui palju maksab linn ja kui suur on toetus, ei tea veel.
Pärnu uue bussiterminali rajamine seotakse laiema projektiga, maakonnaülese projektina on plaanis panustada bussipeatustesse, mis jagunevad tasanditeks, esimene tasand ongi Pärnu bussijaam, mis on maakonna kõige kesksem terminal, seejärel tulevad teise tasandi ehk tõmbekeskuste bussijaamad.
Projekt hõlmab kokku 41 bussipeatust või -jaama. Olulisemaid peatusi oleks maakonnas 20 ja linnas 20 ning üks suur jaam ehk Pärnu bussijaam.
Ühe eraldi projektina on pileti- ja infosüsteemi projekt, mis tooks bussidesse uued piletiseadmed, peatustesse reaalaja infotablood ja turvakaamerad, selle hinnanguline maksumus kokku on 600 000 eurot.
Projekti kõiki etappe plaanitakse arendada paralleelselt ja bussijaam loodetakse valmis saada 2017. aastaks. Lähiajal kuulutatakse bussijaama ehituseks välja ka arhitektuurikonkurss.
02. märts 2009
Algatati Ringi tn, Pikk tn, Lai tn, Aia tn ja Rüütli tn vahelise maa-ala detailplaneering. Detailplaneeringu koostamise peaeesmärk on uue bussijaama ala planeerimine ja olemasoleva bussijaama asemele ärihoone kavandamine. Detailplaneeringuga muudetakse Pärnu linna üldplaneeringut.
Objektiga seotud ettevõtted
Planeeringu algataja |
|||||
Pärnu Linnavalitsus , PÄRNU
|
|
linnavalitsus@parnu.ee | |||
Tellija |
|||||
|
info@pytk.ee | ||||
Projekteerimine |
|||||
|
ab@luhsetuhal.ee | ||||
Peatöövõtt |
|||||
Eston Ehitus AS, PÄRNU
|
|
nordecon@nordecon.com |