Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
09. juuni 2008
Tallinna Kopli Ametikooli õppetöökojad rekonstrueerib OÜ VernerProff Ehitus.
17. juuli 2006
Tallinna Kopli Ametikooli õppetöökodade fassaadi renoveerimistööde teostajaks valiti AS Osva.
15. mai 2006
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Tallinna Kopli Ametikooli õppetöökodade fassaadi renoveerimisele. Riigihanke objektiks on Tallinna Kopli Ametikooli õppetöökodade fassaadi renoveerimine peatöövõtu meetodil vastavalt Arhitektuuri ja Inseneribüroo OÜ Esplan poolt koostatud projektile töö nr 0517.
Tööd teostatakse kahes etapis:
I etapp - õppetöökodade hoone kirdefassaad alates renoveeritud õppekorpusest kuni spordisaalini (teljest 1 kuni teljeni 8), kaasa arvatud õppekorpust ja töökodasid ühendav galerii; hoovipoolne edelafassaad alates õppekorpusest kuni teljeni 4, samuti 4. telje pikendusel olev kagufassaad kuni spordihooneni. Tähtaeg on 25.08.2006.
II etapp - ülejäänud hoovifassaadid (teljest 5 kuni teljeni 8).
Ostja jätab endale õiguse etappide mahtusid omavahel muuta ja tellida II etapi töid Tallinna Kopli Ametikoolile 2006. aastal eraldatud rahaliste vahendite piires.
Tööde alusdokumendid:
1. Arhitektuuri- ja Inseneribüroo OÜ Esplan poolt koostatud Tallinna Kopli Ametikooli õppetöökodade rekonstrueerimise põhiprojekt töö nr 0517, Tallinn 2005
2. Lepingu projekt
3. Pakkumise kutse dokumendid.
Tööde koosseis:
1. Pakkuja ülesandeks on käesoleva riigihanke mahus ehituse peatöövõtt Objekti ehitamisel kuni kasutusvalmiduseni, nõuetekohase täitedokumentatsiooni (sh hooldus ja kasutusjuhendid) koostamine ja üleandmine Ostjale, samuti muud tööd ja võimalikud riskid hanke eesmärgist lähtudes.
2. Pakkuja ülesandeks on samuti üld- ja eritöödeks vajaliku kvalifikatsiooniga tööjõu, materjalide ja töövahendite tagamine, objekti valve ja ehituspiirkonnas liiklusohutuse kindlustamine, samuti kõik objekti käikuandmiseks ja tulevaseks kasutamiseks vajalikud mõõdistus-, häälestus-, katsetus- ja seadistustööd sh Tuletõrje- ja Päästeameti, Keskkonnaameti, Tervisekaitsetalituse, Elektrikontrollikeskuse, Tööinspektsiooni nõudmistest ja ettekirjutustest tulenevad tööd aga ka tööjoonistes välja toomata, kuid heast ehitustavast tulenevad vajalikud tööd, mille eest Ostja ei pea täiendavalt tasuma.
3. Ehitustööde teostamisel tuleb järgida hea ehitustava printsiipe.
Tööde teostamisel tuleb arvestada järgmiste asjaoludega:
1. Eelnevalt on remonditavas hoones vahetatud aknad ja asendatud välisuksed.
2. Ehitustööde teostamine ei tohi mingil viisiil takistada kooli normaalset tegevust.
Tööde teostamise lõpptähtaeg on 30. september 2006.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise tagatis 20 000 (kahekümnele tuhandele) kroonile, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või rahasumma deponeerimisega Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele 10220053349012, mille tõenduseks esitada panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia. Pakkumise tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul;
2. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama kehtiva ehituse täisvastutuskindlustuse (CAR) poliisi koopia või kindlustusfirma kirjaliku nõusoleku ehituse täisvastutuskindlustuse lepingu sõlmimiseks ehituse perioodiks. Ehituse kindlustusleping sõlmitakse Pakkuja kulul ning soodustatud isikuks peab olema Ostja.
3. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama Pakkuja seadusliku või volitatud isiku kirjaliku kinnituse andmaks ehitusaegseks tagatiseks 10 % (kümme protsenti) riigihanke pakkumise maksumusest. Lepingu sõlmimisel aktsepteerib Ostja krediidiasutuse garantiid või kindlustusgarantiid.
4. Pakkuja peab esitama koos pakkumisega Pakkuja seadusliku või volitatud isiku kirjaliku kinnituse firma blanketil andmaks garantiiperioodi (minimaalselt 24 kuud) tagatiseks 2% (kaks protsenti) riigihanke pakkumise maksumusest, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja, mis peab olema võrdne garantiiperioodi kestusega. Garantiiperiood algab tööde ülevaatuse aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast.
Tellija jätab endale õiguse kolme aasta jooksul käesoleva riigihanke lepingu sõlmimisest tellida ehitustööd, mis on samade hankelepingu poolte vahel käesoleva pakkumismenetluse tulemusena sõlmitud hankelepingu alusel tellitud ehitustöödega samalaadsed ja vastavad esialgsele ehitusprojektile. Uuendatava hankelepingu korral kasutab Tellija väljakuulutamiseta läbirääkimistega pakkumismenetlust (RHS § 57 lg 1 p 6).
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse 3 tööpäeva jooksul pärast kirjaliku avalduse esitamist e-posti aadressil maire.vaske@tallinnlv.ee ja dokumentide eest tasu 200 krooni Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele 10220053349012 SEB Eesti Ühispangas kandmist tõendava maksekorralduse koopia esitamisel. Pakkujad, kes osalesid riigihankel "Tallinna Kopli Ametikooli õppetöökodade rekonstrueerimine" (viitenumber 025653) ja seetõttu omavad Arhitektuuri ja Inseneribüroo OÜ Esplan poolt koostatud projekti töö nr 0517, ei ole kohustatud käesoleva hanke dokumentidele lisatud projekti osa eest uuesti tasuma.
Pakkumised esitada hiljemalt 7. juuni 2006 kell 10.00.
24. aprill 2006
Tallinna Kopli Ametikooli õppetöökodade rekonstrueerimiseks välja kuulutatud riigihange on tühistatud, kuna kõigi pakkujate poolt esitatud pakkumise maksumused ületasid antud riigihanke teostamiseks ette nähtud rahalisi vahendeid ning täiendavate vahendite kaasamine pole võimalik.
13. märts 2006
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Tallinna Kopli Ametikooli õppetöökodade rekonstrueerimisele. Riigihanke objektiks on Tallinna Kopli Ametikooli õppetöökodade rekonstrueerimine peatöövõtu meetodil vastavalt Arhitektuuri ja Inseneribüroo OÜ Esplan poolt koostatud projektile töö nr 0517.
Rekonstrueerimistööd teostatakse kolmes etapis:
I etapis renoveeritakse õppetöökodade fassaad: sokkel soojustatakse ja viimistletakse tsementkrohviga traatvõrgul, välisseinad soojustatakse ja viimistletakse polümeerkrohviga.
II etapis rekonstrueeritakse kõik õppetöökodade ruumid kaasaarvatud kommunikatsiooni- ja tehnosüsteemid.
III etapis rekonstrueeritakse katus, välisvõrgud ja korrastatakse välised rajatised.
I etapi teostamise tähtaeg on 20. august 2006.
II etapi tööd tellitakse 2006. aastal Tallinna Kopli Ametikoolile 2006. aastal eraldatud rahaliste vahendite piires.
Ostja jätab endale õiguse etappide mahtusid omavahel muuta.
Tööde alusdokumendid:
1. Arhitektuuri- ja Inseneribüroo OÜ Esplan poolt koostatud Tallinna Kopli Ametikooli õppetöökodade rekonstrueerimise põhiprojekt töö nr 0517, Tallinn 2005;
2. Lepingu projekt;
3. Pakkumise kutse dokumendid.
Tööde koosseis:
1. Pakkuja ülesandeks on käesoleva riigihanke mahus ehituse peatöövõtt Objekti ehitamisel kuni kasutusvalmiduseni, nõuetekohase täitedokumentatsiooni (sh hooldus ja kasutusjuhendid) koostamine ja üleandmine Ostjale, samuti muud tööd ja võimalikud riskid hanke eesmärgist lähtudes.
2. Pakkuja ülesandeks on samuti üld- ja eritöödeks vajaliku kvalifikatsiooniga tööjõu, materjalide ja töövahendite tagamine, objekti valve ja ehituspiirkonnas liiklusohutuse kindlustamine, samuti kõik objekti käikuandmiseks ja tulevaseks kasutamiseks vajalikud mõõdistus-, häälestus-, katsetus- ja seadistustööd sh Tuletõrje- ja Päästeameti, Keskkonnaameti, Tervisekaitsetalituse, Elektrikontrollikeskuse, Tööinspektsiooni nõudmistest ja ettekirjutustest tulenevad tööd aga ka tööjoonistes välja toomata, kuid heast ehitustavast tulenevad vajalikud tööd, mille eest Ostja ei pea täiendavalt tasuma.
3. Ehitustööde teostamisel tuleb järgida hea ehitustava printsiipe.
Tööde teostamisel tuleb arvestada järgmiste asjaoludega:
1. Eelnevalt on remonditavas hoones vahetatud aknad, paigaldatud uus soojasõlm, asendatud välised soojustrassid ja sõlmitud leping ventilatsiooni I järjekorra tööde teostamiseks. Tööd lõpetatakse 01. augustiks 2006.a.
2. Ehitustöid tuleb valdavalt teostada suvise koolivaheaja jooksul. Ehitustööde teostamine ei tohi mingil viisiil takistada kooli normaalset tegevust.
Tööde lõplik valmimistähtaeg on 15. august 2008.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise tagatis 50 000 (viiekümnele tuhandele) kroonile, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või rahasumma deponeerimisega Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele 10220053349012, mille tõenduseks esitada panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia. Pakkumise tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul;
2. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama kehtiva ehituse täisvastutuskindlustuse (CAR) poliisi koopia või kindlustusfirma kirjaliku nõusoleku ehituse täisvastutuskindlustuse lepingu sõlmimiseks ehituse perioodiks. Ehituse kindlustusleping sõlmitakse Pakkuja kulul ning soodustatud isikuks peab olema Ostja.
3. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama Pakkuja seadusliku või volitatud isiku kirjaliku kinnituse andmaks ehitusaegseks tagatiseks 10 % (kümme protsenti) riigihanke pakkumise maksumusest. Lepingu sõlmimisel aktsepteerib Ostja krediidiasutuse garantiid või kindlustusgarantiid.
4. Pakkuja peab esitama koos pakkumisega Pakkuja seadusliku või volitatud isiku kirjaliku kinnituse firma blanketil andmaks garantiiperioodi (minimaalselt 24 kuud) tagatiseks 2% (kaks protsenti) riigihanke pakkumise maksumusest, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja, mis peab olema võrdne garantiiperioodi kestusega. Garantiiperiood algab tööde ülevaatuse aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast.
Tellija jätab endale õiguse kolme aasta jooksul käesoleva riigihanke lepingu sõlmimisest tellida ehitustööd, mis on samade hankelepingu poolte vahel käesoleva pakkumismenetluse tulemusena sõlmitud hankelepingu alusel tellitud ehitustöödega samalaadsed ja vastavad esialgsele ehitusprojektile. Uuendatava hankelepingu korral kasutab Tellija väljakuulutamiseta läbirääkimistega pakkumismenetlust (RHS § 57 lg 1 p 6).
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse 3 tööpäeva jooksul pärast kirjaliku avalduse esitamist e-posti aadressil maire.vaske@tallinnlv.ee ja dokumentide eest tasu 1200 krooni Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele 10220053349012 Eesti Ühispangas kandmist tõendava maksekorralduse koopia esitamisel.
Pakkumised esitada hiljemalt 7. aprill 2006 kell 11.00.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
haridusamet@tallinnlv.ee | ||||
Ehitustöövõtt |
|||||
|