30. juuni 2008
Surju Vallavalitsus kuulutab välja avatud hanke Surju lasteaia ehitamisele.
Kaherühmalise lasteaia ehitamine Surju Põhikooli juurdeehitusena vastavalt OÜ Arcus Projekt poolt koostatud projektdokumentatsioonile. Hoonealune pind 600,2 m², hoone suletud netopind 480,3 m², hoone kasulik pind 472,7 m², tehniliste ruumide pind 7,6 m², hoone kubatuur 1907,3 m³.
Tööde ulatus:
Surju Lasteaia ehitamise tööd koos hoone krundipealsete rajatistega (muru, kõnniteed, välisvalgustus, piirdeaed jne) täies mahus.
Tööde teostamise aeg on 25. august 2008 kuni 15. mai 2009.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
- Ehituse koguriskikindlustus (CAR) lepingu alusel teostatavate tööde perioodiks. CAR kindlustuse summaarse hüvitise suurus peab olema vähemalt võrdne hankelepingu maksumusega (koos käibemaksuga). Esitada hankedokumentide lisa 1 vorm XII kohane kinnitus.
- Ehitusaegne täitmistagatis summale, mis moodustab 10% hankelepingu maksumusest (koos käibemaksuga). Täitmistagatiseks on Eesti krediidiasutuse- või kindlustusandja garantiikiri. Täitmistagatis peab kehtima töö teostamise algusest ja olema jõus kuni töö vastuvõtmiseni. Pakkuja kinnitus, et annab ehitusaegse täitmistagatise üle enne tööde teostamise algust.
- Ehitusjärgne garantii summale, mis moodustab 2% hankelepingu maksumusest (koos käibemaksuga). Ehitujärgse garantii tagatiseks on Eesti krediidiasutuse või Kkndlustusandja garantiikiri. Ehitusjärgne garantii peab kehtima lepinguliste tööde vastuvõtmise vormistamisest kuni tööde garantiiperioodi lõpuni. Pakkuja kinnitus, et annab tagatise garantiiperioodiaegsete kohustuste täitmiseks.
- Pakkuja poolt ehitustöödele antav garantiiaja pikkus peab olema vähemalt 24 kuud.
- Pakkumuse tagatis summas 80 000 (kaheksakümmend tuhat) Eesti krooni, mis peab olema jõus vähemalt pakkumuse jõusoleku tähtaja jooksul. Pakkumuse tagatiseks võib olla krediidi- või finantseerimiseasutuse või kindlustusandja garantii või Hankija arvelduskontole kantud summa.
Hankedokumentide eest summa 800 (kaheksasada) krooni tasuda Surju Vallavalitsuse arvelduskontole nr 10902001666007 SEB Pank. Enne hankedokumentide väljastamist peab Pakkuja esitama tasumist tõendava dokumendi või pangaülekande numbri ja kuupäeva, et hankija saaks kontrollida raha laekumist pangaarvele.
Hankedokumente väljastatakse Surju Vallavalitsuses, aadressil : Surju küla, 86401 Pärnu maakond tööpäeviti kell 9:00 - 16:00 kuni 18. juuli 2008 vastava kirjaliku taotluse saamisest 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Hankedoumente väljastatakse ka e-posti teel, kuid dokumentidega kaasnev projektdokumentatsioon esitatakse ainult paberkandjal. Kirjalikud taotlused koos Pakkuja kontaktandmetega esitada aadressil: Surju Vallavalitsus Surju küla, 86401 Pärnu maakond või e-posti teel:
surju@parnumaa.ee.
Info ja dokumendid: Surju Vallavalitsus, Evi Kukk, tel: 446 0821, faks: 446 0842, e-post:
vallavanem@surju.ee.
Pakkumised esitada: Surju Vallavalitsus, Evi Kukk, tel: 446 0821, faks: 446 0842, e-post:
surju@parnumaa.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 21. juuli 2008 kell 12:00.