24. juuli 2006
Viimsi Vesi AS kuulutab välja avatud pakkumise kergliiklustee ning vee- ja kanalisatsioonitorustike rajamisele Randvere teel. Töö mahtu kuulub kergliiklustee, vee- ja kanalisatsioonitorustike rajamine ning sidetrassi ümbertõstmine Viimsi vallas, Randvere teel.
Töö mahtu kuuluvate vee- ja kanalisatsioonitorustike rajamine on osa Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi (ÜF) projektist nr. CCI/2004/EE/16/C/PE/002 "Viimsi veekorraldus", kus Eesti Vabariigile on eraldatud tagastamatut abi Viimsi valla territooriumile rajatavate ühisveevärgi ja – kanalisatsiooni torustike projekteerimiseks ja ehituseks.
Ehitustöid teostatakse FIDIC nn. "Rohelise Raamatu" alusel (Lepingu lühivorm. Esimene väljaanne 1999 ).
Ehitustööde teostajaga sõlmib lepingu AS Viimsi Vesi, kes on Tellija Ehitusseaduse järgi.
Tööde ulatus:
Töö mahus tuleb:
1. ehitada ca 2,9 km kergliiklusteed;
2. ehitada ca 2,9 km tänavavalgustust;
3. ümber tõsta ca 2,9 km sidekaablit;
4. ehitada ca 2,5 km isevoolset kanalisatsioonitorustikku;
5. ehitada ca 2 km survekanalisatsioonitorustikku;
6. ehitada ca 3,2 km veetorustikku.
Toodud tööde mahud on orienteeruvad. Täpsemad mahud on esitatud pakkumise kutse dokumentide koosseisus.
Töö mahus toodud positsioonide 1-3 all toodud töid rahastab 100% ulatuses Viimsi Vald.
Positsioonide 4-6 all toodud tööd moodustavad ühe osa Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi poolt kaasrahastatavast projektist "Viimsi veekorraldus" (rahastamisotsus 09-XII-2004 CCI 2004 EE 16 C PE 002). Teiseks kaasrahastajaks on AS Viimsi Vesi.
Töö teostamise aeg peale Lepingu sõlmimist on kakssada kuuskümmend (260) päeva ja garantiiperiood seitsesada kolmkümmend (730) päeva. Kokku üheksasada üheksakümmend (990) päeva.
Täpsem informatsioon ehitustööde teostamise kohta on esitatud pakkumise kutse dokumentides.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise esitamisel on nõutud pakkumise tagatise esitamine summas 30 000 Eesti krooni.
2. Lepinguaegne täitmistagatis 10% lepingu hinnast peale lepingu sõlmimist.
3. Garantiiaegne tagatis 2% lepingu hinnast.
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse kolme (3) tööpäeva jooksul peale vastava taotluse saamisest kui Pakkuja on maksnud PKD eest nõutud summa. Vastavaks taotluseks loetakse allpool näidatud e-posti või faksi teel saadetud taotlust PKD saamiseks. Taotluses tuuakse ära Pakkuja nimi, kontaktandmed ja soovitud aeg PKD kättesaamiseks. Ostja informeerib taotlejat vastava taotluse kättesaamisest.
Taotlused:
AS Viimsi Vesi
e-post:
hange@viimsivesi.ee
faks: + 372 606 6847.
PKD väljastatakse aadressil AS Viimsi Vesi, Nelgi tee 1, Viimsi, 74001 Harjumaa, igal tööpäeval kell 9.00-15.00. Pakkujad on kohustatud tasuma Ostjale sularahas või ülekandega Ostja pangaarvele (a/a 221002100871 Hansapank) 1600 krooni enne pakkumisdokumentide väljastamist. Tasu sisaldab käibemaksu ja Ostja esitab Pakkujale sellekohase arve.
Pakkumise kutse dokumentide maksumus ei sisalda postikulusid. Posti teel pakkumise kutse dokumentide väljastamise korral tasub postikulud dokumentide saaja ning Ostja ei vastuta postiteenistuse töö eest. Pakkumise kutse dokumendid on eesti keelsed. Ostja ei väljasta seadusandlike aktide koopiaid ja avalikult saada olevaid dokumente.
Planeeritav projektipiirkonna tutvustamine toimub 26.07.2006, kell 10.00 aadressil: Viimsi Vesi AS, Nelgi tee 1, 74001 Viimsi.
Pakkujal on õigus saada selgitusi pakkumise kutse ja pakkumise kutse dokumentide kohta. Ostja annab selgitused kolme (3) tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest ja edastab need samal ajal kõigile Pakkujatele. Vastavaks taotluseks loetakse allpool näidatud e-posti ja faksi teel (või postitatud kirja teel) saadetud taotlust, kus on ära toodud Pakkuja nimi, kontaktandmed ja selgitamist vajavad küsimused.
Taotlused:
e-post:
hange@viimsivesi.ee
faks: + 372 606 6847.
Pakkumise maksumuse arvutamisel ja kvalifitseerimistingimuste täitmisel arvestada valuutakursiga 1 EUR = 15, 6466 EEK.
Lisainformatsioon: AS Viimsi Vesi, Lauri Lagle, Haldusspetsialist, projektijuht, tel. 606 6867, faks 606 6847, e-post:
hange@viimsivesi.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 7. september 2006 kell 10.00.