Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange rööpa osaliseks väljavahetamiseks. Tähtaeg 9. juuli.
06. juuli 2021
Tallinna Sadam AS kuulutab välja hanke Vanasadama kai nr 12 tuubuse tee rööpa osaliseks väljavahetamiseks.
Kirjalik pakkumus palume esitada hiljemalt 9. juulil kella 10.00 e-posti aadressile t.laur@ts.ee. E-kirjale märkida märgusõnana hanke nimetus ja pakkuja nimi. Lisainformatsiooni ettevõtte kohta saab AS-i Tallinna Sadam kodulehelt www.ts.ee
Kirjalik pakkumus palume esitada hiljemalt 9. juulil kella 10.00 e-posti aadressile t.laur@ts.ee. E-kirjale märkida märgusõnana hanke nimetus ja pakkuja nimi. Lisainformatsiooni ettevõtte kohta saab AS-i Tallinna Sadam kodulehelt www.ts.ee
01. juuli 2019
Tallinna Sadam AS kuulutab välja hanke Vanasadama kai nr 12 reisijate tuubuse eelprojekti koostamiseks.
Kirjalik pakkumus esitada hiljemalt 12.07.2019 kella 13.00ks e-posti aadressile m.stoor@ts.ee.
Lisainformatsiooni ettevõtte kohta saab ASi Tallinna Sadam kodulehelt www.ts.ee.
Kirjalik pakkumus esitada hiljemalt 12.07.2019 kella 13.00ks e-posti aadressile m.stoor@ts.ee.
Lisainformatsiooni ettevõtte kohta saab ASi Tallinna Sadam kodulehelt www.ts.ee.
04. mai 2018
Tallinna Sadam AS kuulutab välja hanke Vanasadama kai nr 12 rambipoolse seina remonttöödeks (197318). Vanasadama kai nr 12 rambipoolse seina remonttööd tuleb teha vastavalt tehnilisele kirjeldusele (Hankedokumentide Lisa 2).
Tööde kestus: 04.06.2018 - 15.11.2018.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 21.05.2018 10:00.
Lisateave:
1) Hankelepingu objektiga tutvumine toimub 11.05.2018 kell 10.00. Kogunemine ASi Tallinna Sadam büroohoone ees aadressil Sadama 25, Tallinn. Kontaktisik on Tallinna ehitusjärelevalve osakonna spetsialist Valentina Safošina, tel 631 8213, mob 508 0343, e-post v.safoshina@ts.ee 2) Hankija eeldab, et hankelepingu sõlmimise ajaks on pakkuja hankeobjekti ja hankelepingu vormiga põhjalikult tutvunud. Pakkuja, kelle pakkumus on edukaks tunnistatud, peab allkirjastama ja hankijale tagastama hankelepingu mitte hiljem kui 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul alates ettevalmistatud hankelepingu kättesaamisest. Selle tingimuse mittetäitmist tõlgendab hankija kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja poolset pakkumuse tagasivõtmist hankijast mitteolenevatel põhjustel RHS § 119 mõistes.
Tööde kestus: 04.06.2018 - 15.11.2018.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 21.05.2018 10:00.
Lisateave:
1) Hankelepingu objektiga tutvumine toimub 11.05.2018 kell 10.00. Kogunemine ASi Tallinna Sadam büroohoone ees aadressil Sadama 25, Tallinn. Kontaktisik on Tallinna ehitusjärelevalve osakonna spetsialist Valentina Safošina, tel 631 8213, mob 508 0343, e-post v.safoshina@ts.ee 2) Hankija eeldab, et hankelepingu sõlmimise ajaks on pakkuja hankeobjekti ja hankelepingu vormiga põhjalikult tutvunud. Pakkuja, kelle pakkumus on edukaks tunnistatud, peab allkirjastama ja hankijale tagastama hankelepingu mitte hiljem kui 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul alates ettevalmistatud hankelepingu kättesaamisest. Selle tingimuse mittetäitmist tõlgendab hankija kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja poolset pakkumuse tagasivõtmist hankijast mitteolenevatel põhjustel RHS § 119 mõistes.
23. märts 2018
Tallinna Sadam AS kuulutab välja hanke Vanasadama kai nr 12 rambipoolse seina korrosiooni- ja protektorkaitsetöödeks (kuival meetodil) (196053). Vanasadama kai nr 12 rambipoolse seina korrosiooni- ja protektorkaitsetööde tegemine (kuival meetodil) vastavalt tehnilisele kirjeldusele (Lisa 2).
Tööde kestus: 23.04.2018 - 31.10.2018.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 09.04.2018 10:00.
Tööde kestus: 23.04.2018 - 31.10.2018.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 09.04.2018 10:00.
02. veebruar 2018
Tallinna Sadam AS kuulutab välja hanke Vanasadama kai nr 12 põhjakindlustuse projekteerimis- ja ehitustöödeks (194529). Vanasadama kai nr 12 põhjakindlustuse projekteerimis- ja ehitustööde teostamine vastavalt Tehnilisele kirjeldusele (Hankedokumentide Lisa 2).
Tööde kestus: 05.03.2018 - 15.06.2018.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 19.02.2018 10:00.
Tööde kestus: 05.03.2018 - 15.06.2018.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 19.02.2018 10:00.
22. veebruar 2017
Muudetud kvalifitseerimistingimusi!
Tallinna Sadam AS kuulutab välja hanke AS Tallinna Sadam Vanasadama kai nr 12 kaldarambi silla projekteerimis-ehitustöödeks ja seadmestamiseks koos garantiihooldusega. Vanasadama 12. kai kaldarambi olemasoleva vananenud ja deformeerunud metallist silla väljavahetamine uue vastu, silla mehaanilise tõstemehhanismi väljavahetamine uue hüdrosilindritega tõstemehhanismi vastu, sh vahetatakse välja kõik vajalikud seadmed ja materjalid koos elektripaigaldise ning automaatikaga vastavalt tehnilisele kirjeldusele (HD Lisa 2). Töövõtja koostab 12. kai kaldarambi silla rekonstrueerimiseks tehnilise lahenduse ja tööprojekti vastavalt tehnilisele kirjeldusele (HD Lisa 2). Töövõttu kuulub sõltumatult ja tunnustatud eksperdilt ekspertarvamuse tellimine silla projektlahendusele ja valmis sillale. Ekspertiis peab käsitlema silla vastavust tugevus-, kasutus- ja ohutusnõuetele (masin). Töövõtja viib läbi kaldarambi silla seadmestamise, katsetused laevadega (vähemalt 5 korda), koolitused kasutajatele ja annab kaldarambi silla käiku. Töövõtja peab esitama kaldarambi silla masinaehituse direktiivile vastavad tehnilised dokumendid, CE deklaratsiooni ja märgise, kasutus- ja hooldusjuhendi. Peale tööde teostamist annab Töövõtja üle Tellijale teostusdokumentatsiooni koos vajalike kooskõlastustega. Töövõtja peab tagama tehtud tööle – kaldarambi sillale koos seadmete ja ajamitega - garantii 5 (viieks) aastaks, teostama garantiiperioodil korralisi hooldustöid vastavalt hooldusjuhendile ja tagama puuduste kõrvaldamisega alustamise hiljemalt 24 h jooksul puuduste kohta teate saamisest.
Kavandatav alguskuupäev: 21.03.2017.
Kavandatav lõppkuupäev: 29.09.2017.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 07.03.2017 kell 11:00.
LISATEAVE
1) Hankelepingu objektiga tutvumine toimub 28.02.2017 kell 10.00. Kogunemine Vanasadamas A-terminali hoone ees. Kontaktisik on Tallinna ehitusjärelevalve osakonna spetsialist Valentina Safošina, tel 508 0343, 6 318 213; e-post: v.safoshina@ts.ee.
2) Hankija jätab enesele õiguse pidada vajadusel Pakkujatega läbirääkimisi Hankelepingu tingimuste üle vastavalt Hankedokumentide ptk 10 sätestatule.
3) Hankija jätab enesele õiguse lükata tagasi kõik pakkumused vastavalt Hankedokumentide ptk 12 sätestatule.
4) Hankija eeldab, et hankelepingu sõlmimise ajaks on pakkuja hankeobjekti ja hankelepingu vormiga põhjalikult tutvunud. Pakkuja, kelle pakkumus on edukaks tunnistatud, peab allkirjastama ja hankijale tagastama hankelepingu mitte hiljem kui 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul alates ettevalmistatud hankelepingu kättesaamisest. Selle tingimuse mittetäitmist tõlgendab hankija kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja poolset pakkumuse tagasivõtmist hankijast mitteolenevatel põhjustel RHS § 53 mõistes.
Tallinna Sadam AS kuulutab välja hanke AS Tallinna Sadam Vanasadama kai nr 12 kaldarambi silla projekteerimis-ehitustöödeks ja seadmestamiseks koos garantiihooldusega. Vanasadama 12. kai kaldarambi olemasoleva vananenud ja deformeerunud metallist silla väljavahetamine uue vastu, silla mehaanilise tõstemehhanismi väljavahetamine uue hüdrosilindritega tõstemehhanismi vastu, sh vahetatakse välja kõik vajalikud seadmed ja materjalid koos elektripaigaldise ning automaatikaga vastavalt tehnilisele kirjeldusele (HD Lisa 2). Töövõtja koostab 12. kai kaldarambi silla rekonstrueerimiseks tehnilise lahenduse ja tööprojekti vastavalt tehnilisele kirjeldusele (HD Lisa 2). Töövõttu kuulub sõltumatult ja tunnustatud eksperdilt ekspertarvamuse tellimine silla projektlahendusele ja valmis sillale. Ekspertiis peab käsitlema silla vastavust tugevus-, kasutus- ja ohutusnõuetele (masin). Töövõtja viib läbi kaldarambi silla seadmestamise, katsetused laevadega (vähemalt 5 korda), koolitused kasutajatele ja annab kaldarambi silla käiku. Töövõtja peab esitama kaldarambi silla masinaehituse direktiivile vastavad tehnilised dokumendid, CE deklaratsiooni ja märgise, kasutus- ja hooldusjuhendi. Peale tööde teostamist annab Töövõtja üle Tellijale teostusdokumentatsiooni koos vajalike kooskõlastustega. Töövõtja peab tagama tehtud tööle – kaldarambi sillale koos seadmete ja ajamitega - garantii 5 (viieks) aastaks, teostama garantiiperioodil korralisi hooldustöid vastavalt hooldusjuhendile ja tagama puuduste kõrvaldamisega alustamise hiljemalt 24 h jooksul puuduste kohta teate saamisest.
Kavandatav alguskuupäev: 21.03.2017.
Kavandatav lõppkuupäev: 29.09.2017.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 07.03.2017 kell 11:00.
LISATEAVE
1) Hankelepingu objektiga tutvumine toimub 28.02.2017 kell 10.00. Kogunemine Vanasadamas A-terminali hoone ees. Kontaktisik on Tallinna ehitusjärelevalve osakonna spetsialist Valentina Safošina, tel 508 0343, 6 318 213; e-post: v.safoshina@ts.ee.
2) Hankija jätab enesele õiguse pidada vajadusel Pakkujatega läbirääkimisi Hankelepingu tingimuste üle vastavalt Hankedokumentide ptk 10 sätestatule.
3) Hankija jätab enesele õiguse lükata tagasi kõik pakkumused vastavalt Hankedokumentide ptk 12 sätestatule.
4) Hankija eeldab, et hankelepingu sõlmimise ajaks on pakkuja hankeobjekti ja hankelepingu vormiga põhjalikult tutvunud. Pakkuja, kelle pakkumus on edukaks tunnistatud, peab allkirjastama ja hankijale tagastama hankelepingu mitte hiljem kui 7 (seitsme) kalendripäeva jooksul alates ettevalmistatud hankelepingu kättesaamisest. Selle tingimuse mittetäitmist tõlgendab hankija kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja poolset pakkumuse tagasivõtmist hankijast mitteolenevatel põhjustel RHS § 53 mõistes.
24. november 2016
GT EST OÜ teostab Vanasadama kai nr 12 kaldarambi kandeelementide tugevdamisega seotud remonditööd. Tööd lõpetatakse veebruaris.
14. oktoober 2016
Tallinna Sadam AS kuulutab välja hanke Vanasadama kai nr 12 kaldarambi kandeelementide tugevdamiseks. Hanke eesmärk on Vanasadama kai nr 12 kaldarambi kandeelementide tugevdamisega seotud remonditööde teostamine.
Remonttööde teostamise tähtaeg – 12 nädalat lepingu sõlmimisest;
Garantii ja hooldus ilma täiendava tasuta – 24 kuud remonttööde üleandmisest.
Täpsemad tingimused on kirjeldatud hankedokumentide Lisas 2.
Hankelepingu projekt on esitatud hankedokumentide Lisas 3.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25.10.2016 kell 15:00.
Remonttööde teostamise tähtaeg – 12 nädalat lepingu sõlmimisest;
Garantii ja hooldus ilma täiendava tasuta – 24 kuud remonttööde üleandmisest.
Täpsemad tingimused on kirjeldatud hankedokumentide Lisas 2.
Hankelepingu projekt on esitatud hankedokumentide Lisas 3.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25.10.2016 kell 15:00.
02. juuni 2015
Tallinna Sadam AS kuulutab välja hanke Vanasadama kaide nr 1, 9 ja 12-13 rambivahelise osa tehnilisteks uuringuteks. Hankele registreeruda e-posti aadressile: V.Ivanova@ts.ee hiljemalt 8. juuni.
Pakkumised esitada aadressile AS Tallinna Sadam, Sadama tn 25, 15051 Tallinn, valvelaud, hiljemalt 10. juuni kell 13.00.
Kontaktisik: Valentina Ivanova, telefon 631 8184, e-post: V.Ivanova@ts.ee
Pakkumised esitada aadressile AS Tallinna Sadam, Sadama tn 25, 15051 Tallinn, valvelaud, hiljemalt 10. juuni kell 13.00.
Kontaktisik: Valentina Ivanova, telefon 631 8184, e-post: V.Ivanova@ts.ee
05. august 2011
Tallinna Sadam AS kuulutab välja ehitustööde lihthanke Vanasadama Admiraliteedi basseini kaide nr 18, 22 ja 23 rekonstrueerimiseks. Hankele tuleb registreeruda ja saata osalemise teavitus e-postile m.stoor@ts.ee Pakkumised esitada hiljemalt 01.09.2011 kell 10.00, Sadama 25, kabinet 410, Tallinn. Kontaktisik Mari-Anne Stöör, telefon 6318 012, e-post: M.Stoor@ts.ee
14. juuli 2010
Tallinna Sadam AS kuulutab välja hanke Vanasadama Admiraliteedi basseini kaide nr 18, 22 ja 23 rekonstrueerimise tööprojekti koostamiseks. Pakkumised esitada hiljemalt 28.07.2010 kell 10.00 aadressil Sadama 25, kabinet 410, Tallinn.
20. august 2007
Tallinna Sadam AS kuulutab välja hanke Vanasadama kaidele nr 2 ja 3 valgustuse projekteerimiseks. Pakkumiste esitamise tähtaeg on 11.09.2007. Info telefonil 6318003 Kuuno Külasalu, e-post: K.Kulasalu@ts.ee
08. jaanuar 2007
Vanasadama 2. ja 3. kai reisijate galerii ja tuubuse ehitamiseks sõlmiti leping AS APL Production. Projekteerimis-ehitustöö hankega koostatakse töövõtja poolt Vanasadama 2. ja 3. kai reisijate galerii ja tuubuse vajalikus mahus tööprojekt vastavalt projekteerimise lähteülesandele ja Tellija poolt etteantud tehnilistele lahendustele ning ehitatakse need töövõtja poolt koostatud ja Tellijaga kooskõlastatud tööprojekti alusel.
30. oktoober 2006
AS Tallinna Sadam kuulutab välja avatud pakkumise Vanasadama 2. ja 3. kai reisijate galerii ja tuubus. Projekteerimis-ehitustöö hankega koostatakse töövõtja poolt Vanasadama 2. ja 3. kai reisijate galerii ja tuubuse vajalikus mahus tööprojekt vastavalt projekteerimise lähteülesandele ja Tellija poolt etteantud tehnilistele lahendustele ning ehitatakse need töövõtja poolt koostatud ja Tellijaga kooskõlastatud tööprojekti alusel.
Tööde teostamise tähtaeg on 120 päeva alates hankelepingu sõlmimisest.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Tellija on kohustatud:
1. sõlmima Tellija poolt aktsepteeritud kindlustusseltsiga erialase vastutuskindlustuse lepingu, millega peab olema kindlustatud töövõtja vastutus lepingus toodud erialase kindlustusega Tellijale ja kolmandatele isikutele kahju tekitamise eest hüvitise ülempiiriga 50% lepingu tasust;
2. sõlmima oma kulul Tellija nimel ja kasuks töö tegemise ajaks ehituse koguriskikindlustuse lepingu tasu summa ulatuses ning ehitustegevuse vastutuskindlustuse minimaalse limiidiga juhtumi ja perioodi kohta mitte vähem, kui 50% lepingu tasust, kuid mitte vähem, kui 2 miljonit Eesti krooni;
ehitustegevuse vastutuskindlustus peab sisaldama ristvastutuse eriklauslit, millega kindlustatakse alltöövõtjate omavahelised ja peatöövõtja ning alltöövõtjate vahelised nõuded;
ehituse koguriskikindlustus peab laienema töödele tekkinud kahjule või kahjustusele, mille on põhjustanud töövõtja viies läbi lepinguga määratletud kohustusi garantiiperioodil;
ehituse koguriskikindlustus peab laienema ehituse vahetus läheduses olevale töö Tellija omandile hüvituspiiriga kaks miljonit Eesti krooni;
3. andma teostustagatise panga garantiikirjaga suurusega 10% pakkumise maksumusest;
4. andma tehtud tööle garantii, mille kestuseks on kaks aastat alates töö üleandmis-vastuvõtmisaktile allakirjutamise kuupäevast;
5. esitama Tellijale garantiikohustuse tagamiseks lisatingimusteta pangagarantii 2% lõplikust töö maksumusest;
6. esitama lisatingimusteta pangagarantii Tellija poolt maksmisele kuuluvale ettemaksu arvele.
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse pakkujatele eelregistreerumise alusel. Pakkumistaotlus tuleb esitada aadressile Sadama 25, kabinet 410, 15051 Tallinn, faksinumbrile 631 8022 või e-aadressile m.stoor@ts.ee. Pakkumistaotluses pakkuja esitab oma ärinime, äriregistri numbri, postiaadressi, telefoni ja faksi numbrid, e-aadressi ja kontaktisiku nime. Pakkumise kutse dokumentide kättesaamiseks palume pöörduda ehitusdivisjoni spetsialisti Mari-Anne Sröör'i poole telefonil 631 8012.
Lisainformatsioon: AS Tallinna Sadam, Peeter Nõgu, ehitusjuht, tel. 631 8012, faks 631 8022, e-post: m.stoor@ts.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 27. november 2006 kell 10.00.