Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange raudteepeatuse ühendamiseks erinevate liikumisviisidega omanikujärelevalveks. Tähtaeg 3. aprill.
20. märts 2017
Keila Linnavalitsus kuulutab välja hanke omanikujärelevalve teenuse osutamiseks Keila raudteepeatuse ühendamisel erinevate liikumisviisidega II etapiks. Keila Linnavalitsus sõlmib Keila raudteepeatuse ühendamiseks erinevate liikumisviisidega projekteerimiseks ja ehitamiseks Töövõtulepingu (riigihanke viitenumber 181993). Käesoleva riigihanke tulemusena kuuluva teenuse mahtu kuulub riigihanke 181993 järgselt sõlmitavate Töövõtulepingute omanikujärelevalve teenuse osutamine. Kui ei sõlmita ehituse töövõtulepinguid, ei sõlmita ka käesoleva riigihanke objektiks olevat käsunduslepingut.
Tööde kestus: 5 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03.04.2017 kell 10:00.
Viide projektile: Projekt "Keila raudteepeatuse ühendamine erinevate liikumisviisidega".
06. märts 2017
Riigihankel "Keila raudteepeatuse ühendamine erinevate liikumisviisidega projekteerimine ja ehitamine II etapp" tunnistati edukaks OÜ RTS Infraehitus pakkumus kui vastavaks tunnistatud pakkumuste hulgast kõige madalama hinnaga pakkumus maksumusega 376 823,95 eurot, millele lisandub käibemaks 20%. Tööde kestuseks on planeeritud 5 kuud.
23. jaanuar 2017
Keila Linnavalitsus kuulutab välja avatud hanke Keila raudteepeatuse ühendamiseks erinevate liikumisviisidega projekteerimise ja ehitamise II etapiks. Hanke eesmärk on projekteerida ja ehitada Keila linna raudteepeatuse ühendamiseks erinevate liikumisviisidega II etapi vajalikud rajatised ja haljastuse lahendus tehnilises kirjelduses antud mahus ning teostada selleks vajaminevad projekteerimise ja ehituslikud ning maastikuarhitektuursed tööd.
Tööde kestus: 5 kuud.
Projekti koostamisel kaasata isik, kellel on majandustegevusteade tegevusalal „projekteerimine“, täpse liigitusega ühisveevärgi ja kanalisatsiooni, sh pumpla, puhasti või muu seotud rajatise ehitusprojekti koostamine; telekommunikatsioonisüsteemi ja -võrgu ehitusprojekti koostamine; tegevusalal „elektritööd“, täpse liigitusega elektripaigaldise projekteerimine. Pakkumuse aluseks on Roadplan OÜ poolt tehtud Keila linn, Keila raudteepeatuse ühendamine erinevate liikumisviisidega II etapi eelprojekt, kus on välja toodud eeldatavad töömahud. Esitatud mahud on miinimummahud, mida projekteerimisel vähendada ei või. Ehitamisel kaasata isik, kellel on majandustegevusteade tegevusalal „ehitamine“, täpse liigitusega ühisveevärgi ja kanalisatsiooni, sh pumpla, puhasti või muu seotud rajatise ehitamine; telekommunikatsioonisüsteemi ja -võrgu ehitamine; tegevusalal „elektritööd“, täpse liigitusega elektripaigaldise ehitamine, sh paigaldamine.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 20.02.2017 kell 10:00.
Viide projektile: Projekt "Keila raudteepeatuse ühendamine erinevate liikumisviisidega".
15. august 2016
Alustatakse Keila turuplatsi ja lähiümbruse ehitustöödega. Töid alustatakse puude raadamise ja väljakaevetega, siis elektri-, tänavavalgustuse ja kivitöödega. Suurem osa töödest tahetakse ära teha selle aasta lõpuks. Tööde lepingujärgne tähtaeg on 15. august 2017.
15. juuli 2016
Keila Linnavalitsus otsib projekteerijat. Projekteerimise aluseks on Keila Linnavolikogu 27. jaanuari 2015 otsusega nr 2 lõplikult kehtestatud Keila raudteejaama piirkonna detailplaneering (kättesaadav, kui sisestada planeeringu aadress
http://wd.keila.ee/?page=pub_view_dynobj&pid=90036&tid=66480&u=20160713160113&desktop=10016&r_url=%2F%3Fpage%3Dpub_list_dynobj%26pid%3D%26tid%3D66480%26u%3D20160713160113 , Keila Linnavalitsuse 17.04.2015 korraldus nr 127 „Arhitektuur-ehituslike lisatingimuste määramine Keilas, raudteejaama piirkonnas transpordisõlme teede ja parklate rekonstrueerimisprojekti koostamiseks", Keila Linnavalitsuse 22.04.2016 korraldus nr 109 „Projekteerimistingimuste määramine Keila linnas Jõe, Aiandi, Aia ja Ülesõidu tänavale kõnniteelõikude projekti koostamiseks", Jõe tn paigaldatud tänavavalgustuse teostusjoonis, projekteeritava ala ulatuse skeem ja lähteülesanne – lisatud.
Pakkumused esitada hiljemalt 21. juuli 2016 kell 10.00 e-postile
klv@keila.eeValmis projekt peab olema Keila Linnavalitsusele esitatud 30.11.2016.
Vajadusel peab hankija pakkujatega läbirääkimisi, teatades pakkujatele läbirääkimiste aja ja läbiviimise korra. Läbirääkimisi võib pidada nii enne kui pärast pakkumuste esitamist. Hankija jätab endale õiguse läbi rääkida eelprojektile esitatud nõuete, pakkumuses esitatud maksumuse ning riigihanke tähtaegade jms osas.
Lisaküsimuste korral pöörduda Külliki Laines, 51 929 808,
laines@keila.ee
12. juuli 2016
Tühistati hange Keila raudteepeatuse ühendamiseks erinevate liikumisviisidega projekteerimise ja ehitamise II etapiks. Lükati tagasi esitatud pakkumus maksumusega 388 969,59 eurot ilma käibemaksuta, hanketeate VI osa 3 lõigu punkti 3.1. ja hankedokumendi p 10.1.1. alusel, kuna see ületab riigihanke eeldatavat maksumust, milleks oli 250 000 eurot ilma käibemaksuta.
04. juuli 2016
Keila Linnavalitsus kuulutab välja hanke omanikujärelevalve teenuse osutamiseks Keila raudteepeatuse ühendamisel erinevate liikumisviisidega. Keila Linnavalitsus sõlmib Keila raudteepeatuse ühendamiseks erinevate liikumisviisidega projekteerimiseks ja ehitamiseks Töövõtulepingu (riigihanke viitenumber 170358). Käesoleva riigihanke tulemusena kuuluva teenuse mahtu kuulub riigihanke 170358 järgselt sõlmitavate Töövõtulepingute omanikujärelevalve teenuse osutamine. Kui ei sõlmita ehituse töövõtulepinguid, ei sõlmita ka käesoleva riigihanke objektiks olevat käsunduslepingut.
Tööde kestus: 13 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 12.07.2016 kell 10:00.
Viide projektile: Projekt "Keila raudteepeatuse ühendamine erinevate liikumisviisidega".
LISATEAVE
1. Juhul, kui mitu pakkujat pakuvad sama hinda, tunnistatakse edukaks pakkuja, kellel 2015. majandusaasta netokäive on suurim. Netokäibe suurust kontrollib Hankija avalikust registrist.
2.Hankijal on õigus lükata tagasi kõik pakkumused, kui läbirääkimiste käigus ei jõuta kokkuleppele, samuti kui need ületavad hankelepingu eeldatavat maksumust ja/või hankija eelarves antud hanke teostamiseks planeeritud rahalisi vahendeid. Hankijal on õigus tagasi lükata põhjendamatult madala maksumusega pakkumus vastavalt RHS § 48 lg 3 sätestatud tingimustele.
3.Vajadusel peab Hankija pakkujatega läbirääkimisi ja see toimub elektrooniliselt teabevahetuse lehe kaudu küsimuste-vastuste vormis. Pakkujad on kohustatud nõutava teabe hankijale esitama 3 tööpäeva jooksul vastava nõude saamisest arvates (RHS § 56 lg 3). Läbirääkimised on konfidentsiaalsed. Läbirääkimised võivad hõlmata kõiki tehnilise kirjelduse aspekte, hanke tähtaegasid, mahtu ja pakkumuse maksumust. Läbirääkimisi võib pidada nii enne kui pärast pakkumuste esitamist.
4.Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud pakkuja allkirjaõigusliku isiku või allkirjaõigusliku isiku poolt volitatud isiku poolt.
30. mai 2016
Keila Linnavalitsus kuulutab välja avatud hanke Keila raudteepeatuse ühendamiseks erinevate liikumisviisidega projekteerimise ja ehitamise II etapiks. Hanke eesmärk on projekteerida ja ehitada Keila linna raudteepeatuse ühendamiseks erinevate liikumisviisidega II etapi vajalikud rajatised ja haljastuse lahendus tehnilises kirjelduses antud mahus ning teostada selleks vajaminevad projekteerimise ja ehituslikud ning maastikuarhitektuursed tööd.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 250 000 €.
Tööde kestus: 14 kuud.
Lepingu täitmise tagatised ja garantiid vt lehel Hankedokumendid HD Lisa 2 - hankelepingu projekti punkt 11.
Pakkumuse tagatise suuruses 1 500 (üks tuhat viissada) eurot, tasumise tingimusi vt lehel Hankedokumendid Vastavustingimused punkt 3.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 29.06.2016 kell 10:00.
Viide projektile: Projekt "Keila raudteepeatuse ühendamine erinevate liikumisviisidega".
04. aprill 2016
Riigihankel "Keila raudteepeatuse ühendamine erinevate liikumisviisidega projekteerimine ja ehitamine" tunnistati edukaks Lemminkäinen Eesti AS pakkumus kui vastavaks tunnistatud pakkumuste hulgast kõige madalama hinnaga pakkumus maksumusega 418 799,27 eurot, millele lisandub käibemaks 20%.
01. veebruar 2016
Keila Linnavalitsus kuulutab välja avatud hanke Keila raudteepeatuse ühendamiseks erinevate liikumisviisidega projekteerimiseks ja ehitamiseks. Hanke eesmärk on projekteerida ja ehitada Keila linna raudteepeatuse ühendamiseks erinevate liikumisviisidega vajalikud rajatised ja haljastuse lahendus tehnilises kirjelduses antud mahus ning teostada selleks vajaminevad projekteerimise ja ehituslikud ning maastikuarhitektuursed tööd.
Tööde kestus: 14 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 29.03.2016 kell 10:00.
LISATEAVE
1.Hankija kontrollib eduka pakkumuse esitanud pakkujal riiklike maksude võla puudumist ka enne hankelepingu allkirjastamist 3-ndal tööpäeval pärast edukaks tunnistamise otsuse tegemist. Juhul, kui ilmneb, et pakkujal on nimetatud päeval maksuvõlg, ei sõlmi hankija selle isikuga hankelepingut ja kõrvaldab ta hankemenetlusest.
2.Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud pakkuja allkirjaõigusliku isiku või allkirjaõigusliku isiku poolt volitatud isiku poolt.
3.Hankijal on õigus lükata tagasi kõik pakkumused, kui:
3.1.kõikide pakkumuste maksumused ületavad hankelepingu eeldatava maksumuse;
3.2.kõikide vastavaks tunnistatud pakkumuste maksumused ületavad hankelepingu eeldatava maksumuse;
3.3.kõik pakkumused on põhjendamatult madala maksumusega, arvestades riigihangete seaduse §-s 48 sätestatuga;
3.4.hankemenetluse käigus muutuvad hanke väljakuulutamise eeldused, mis muudavad hanke realiseerimise võimatuks (Hankija eelarveliste vahendite kärpimine, vms);
3.5.Hankelepingu sõlmimine on muutunud võimatuks või ebaotstarbekaks Hankijast sõltumatutel põhjustel.
4.Hankijal on õigus lükata tagasi pakkumus riigihangete seaduse § 48 lg 3 alusel, kui esitatud selgitusi kontrollides ning tõendeid hinnates leiab Hankija, et pakkumuse maksumus on hankelepingu eeldatava maksumusega võrreldes põhjendamatult madal või pakkuja ei esita Hankijale nõutud selgitusi.
21. detsember 2015
KIK on otsustanud Ühtekuuluvusfondist rahastada Keila Linnavalitsuse projekti „Raudteepeatuste ühendamine erinevate liikumisviisidega“ 681 055,20 euro ulatuses. Kogu projekti maksumus on ligi miljon eurot, puudujääva osa katab linn oma eelarvest. Projekti eesmärk on liiklus- ja parklakompleksi funktsionaalne terviklahendus autodele, bussidele, jalakäijatele ja jalgratturitele, sh jalgrataste hoiuvõimalus ning bussiootepaviljon, lähtudes olemasolevast olukorrast ja seostest raudteetranspordiga. Raudteejaama juurde plaanitud parkla 54 autole võtab enda alla ka osa praegu turule kuuluvast alast. Koos parkla ja kergliiklusala ehitusega kujundatakse ümber ka turg.
2016. aasta kulub projekteerimisele, ehitustöödega on kavas lvalmis saada 2017. aasta sügiseks
10. august 2015
Linnavalitsus esitas SA Keskkonnainvesteeringute Keskus - KIKile taotluse projekti "Keila raudteepeatus" meetmest „Raudteepeatuste ühendamine erinevate liikumisviisidega" tegevuse „Investeeringud ühistranspordipeatustesse ja nende paremasse ühendamisse oluliste sihtpunktidega" rahastamiseks mahus 822 600,00 eurot sh: toetus 84% - 690 984,00 eurot ja omafinantseering 16% - 131 616,00 eurot. Projekt hõlmab raudteepeatuse juurde viiva kergliiklusala, jalgrattatee, bussiooteala ja raudteetranspordi kasutajatele avaliku parkla (54 kohta) rekonstrueerimine lähtuvalt „Reisi ja pargi" põhimõtetest, Ohtu teele kergliiklustee ehitus 100 m ulatuses ning raudteejaama esisele kergliiklusalale jalgrataste parkla rajamine, tänavavalgustuse ja vajaliku inventari (pingid jm) paigaldamine
22. aprill 2015
Keila Linnavalitsus otsib projekteerijat, kellel on tegevusluba tegevusalal teehoiutööd, tegevsala liik teede projekteerimine, KIK-ile esitatava projekti Keila raudteepeatuse ühendamine erinevate liikumisviisidega elluviimiseks vajaliku ehitusprojekti koostamiseks.
Projekteerimise aluseks on Keila Linnavolikogu 27. jaanuari 2015 otsusega nr 2 lõplikult kehtestatud Keila raudteejaama piirkonna detailplaneering (kättesaadav, kui sisestada planeeringu aadress
http://wd.keila.ee/?page=pub_search_dynobj&tid=66480&u=20150421161055), Keila Linnavalitsuse 17.04.2015 korraldus nr 127 „Arhitektuur-ehituslike lisatingimuste määramine Keilas, raudteejaama piirkonnas transpordisõlme teede ja parklate rekonstrueerimisprojekti koostamiseks" ja projekteeritava ala ulatuse skeem – lisatud.
Pakkumuste esitamise tähtpäev on 7. mai 2015 kell 12.00 e-postile
klv@keila.eeLisaküsimuste korral pöörduda Inge Angerjas, tel 6790750, e-post:
inge.angerjas@keila.ee
28. jaanuar 2015
Keila Linnavolikogu kehtestas ,,Keila raudteejaama piirkonna detailplaneeringu" III etapi. Detailplaneeringuga on kehtestatud planeeritud kruntide ehitusõigused. Ohtu tee 2b krundi suurus on 414 m² ja ärimaa sihtotstarve 100%. Krundil on kaks hoonet, millest üks on koobaskelder, olemasolev ehitusalune pind 171 m², juurdeehitused ei ole lubatud. Hooneid ümbritsev ala peab jääma jalakäijatele avalikuks kasutuseks. Krundile ei ole kavandatud parkimiskohti. Jaamaväljaku idaosa – avaliku linnaruumiga väljaku rajamiseks loodi ajutine krunt suurusega 1215 m², mille sihtotstarve on üldmaa 100%. Krundile ei ole hooneid planeeritud. Ohtu tee 2e krundi suurus on 471 m² ja ärimaa sihtotstarve 100%. Krundile on planeeritud üks 1 korruseline hoone, kuhu on kavandatud avalik WC ja äripinnad, mille maksimaalne ehitusalune pind võib olla 40% krundi pindalast ja minimaalne kaugus raudteest 4 m. Juurdepääs on Uuelt tänavalt. Krundile ei ole kavandatud parkimiskohti. Planeeringuga on määratud hulk kitsendusi. Kehtestatud detailplaneering on kooskõlas Keila linna üldplaneeringuga.
19. jaanuar 2015
Linnavalitsus saatis Keila Linnavolikogu menetlusse Keila raudteejaama piirkonna detailplaneeringu viimase, III etapi kehtestamise eelnõu. Nimetatud detailplaneeringu I etapi kehtestas volikogu 31. märtsil 2009 ja II etapi 31. mail 2011. III etapiga planeeritakse ehitusõigus Ohtu tee 2b/2c asuvale 414 m² suurusele kinnistule ärimaa sihtotstarbega. Krundil on kaks hoonet, millest üks on koobaskelder, mille olemasolev ehitusalune pind 171 m², juurdeehitused ei ole lubatud. Hooneid ümbritsev ala peab jääma jalakäijatele avalikuks kasutuseks. Krundile ei ole kavandatud parkimiskohti. Luuakse Jaamaväljaku idaosa – avaliku linnaruumiga väljaku rajamiseks ajutine krunt suurusega - 1890 m², mille sihtotstarve on üldmaa 100%. Krundile ei ole planeeritud hooneid ning Ohtu tee 2e krunt suurusega 471 m² ja ärimaa sihtotstarve 100%. Krundile on planeeritud üks ühekorruseline hoone, kuhu on kavandatud avalik WC ja äripinnad, mille maksimaalne ehitusalune pind võib olla 40% krundi pindalast ja minimaalne kaugus raudteest 4 m. Juurdepääs on Uuelt tänavalt. Krundile ei ole kavandatud parkimiskohti.
26. september 2014
Linnavalitsus võttis vastu ja suunas avalikule väljapanekule Keila raudteejaama piirkonna detailplaneeringu vastuvõtmise III etapi kehtestamise eelnõu. Planeeringu põhiline eesmärk on luua eeldused raudteejaama piirkonna terviklikuks arendamiseks aktiivse kasutusega mitmekesiseks ja jalakäijatele sõbralikuks keskuseks arvestades kohaliku miljöö eripäraga.
Planeeringualast soovitakse munitsipaalomandisse taotleda Ohtu tee 2b/2c, ajaloolise saunahoone ja koobaskeldri teenindusmaa, Jaamaväljak ( väljaku idaosa - uus aadress) krunt jaamaväljaku väljaehitamiseks, Ohtu tee 2e (uus aadress) krunt avaliku WC ja jaamaväljakut teenindava hoone (müügipinnad) ehitamiseks. Miljöö eripärast lähtuvalt on kavandatud miljööväärtusliku paekivist Ohtu tee 2b/2c hoone säilitamine. Jaamaväljak on kavas kujundada jalakäijate ja kergliikluse alaks. Jalakäijatele ohutumaks pääsuks perroonile jäetakse koht raudtee aluse tunneli rajamiseks.
Avalik väljapanek toimub 6.-20.10. 2014.
09. juuni 2011
Volikogu kehtestas osaliselt Keila raudteejaama piirkonna detailplaneeringu II etapi. Kehtestatud detailplaneeringu põhiline eesmärk on luua raudteejaama ümbruses aktiivse kasutatavusega keskuses kaasaegne turukompleks koos parklaga arvestades kohaliku miljöö omapära. Detailplaneeringuga määratakse 2 ärimaa, 2 avaliku tänava, parkla ja sotsiaalmaa krunt ning kehtestati neile ehitusõigus. Detailplaneering on kooskõlas Keila linna üldplaneeringuga ja Keila linna ehitusmääruse ning uurimistööga ,,Keila keskosa arhitektuursed väärtushinnangud. Arhitektuuri – ajaloolised eritingimused raudteejaama ümbrusele“ (Silvi Lindma – Pihlak 1997).
08. märts 2010
Keila raudteejaama, Jaama tänava ja Jaama 1 parkla projekteerija leidmiseks korraldatud vähempakkumise võitis Lemminkäinen Eesti AS pakkumine. Võidupakkumise hind oli 97 320 krooni. Projekteerimise aluseks võetakse Keila Linnavolikogu 31.03.2009.a otsus nr. 17 „Keila raudteejaama piirkonna detailplaneeringu osaline kehtestamine“.
04. veebruar 2010
Keila linnavalitsus saatis kuuele projekteerimisfirmale hinnapäringud Keila raudteejaama piirkonna avalikult kasutatava platsi, Jaama tänava ja Jaama tänav 1 asuva toidukaupluse esise parkimisplatsi projekteerimiseks. Projektiga tuleb lahendada transpordi juurdepääs Jaama tänav 1b asuvale korterelamule. Projekti koosseisu ei kuulu platsil asuva purskkaevu projekteerimine, küll aga tuleb lahendada purskkaevu ehitamiseks vajalikud vee ja elektri olemasolu. Platsil asuva kioski asukoht ja ajutine marsruuttakso peatuskoht määratakse projekteerimise käigus. Projekti koosseisu kuulub ka Jaama tänav 1 asuva toidukaupluse esise, eraomandis oleva parkla (ca 26 kohta) projekteerimine. Projektiga tuleb lahendada platsi, sõidutee, kõnniteede ja parklate katendid, tänavavalgustus, sademevee kanalisatsioon ja liikluskorraldus. Pakkumisi oodatakse 22. veebarurini 2010.
27. detsember 2006
On valminud Keila raudteejaama ümbruse detailplaneeringu eskiis. Jaamahoone ja senise turuplatsi vahelisele alale on kavandatud istumisplats, mänguplats, muruplats. Praeguse turuplatsi asemele on tehtud väikebusside peatumiskoht. Jaamahoone esine väljak on eskiisi järgi vaid jalakäijate ala, mida Jaama tänava poolses otsas palistab 8 parkimiskohta. Keset parklat on planeeritud purskkaev, nagu oli see ka varasematel aegadel. Turu jaoks on planeeritud kioskite rida praeguse turuplatsi ja raudtee vahelisele alale. Ohtu tee raudteepoolsesse ossa on reserveeritud ala jalakäijate tunneli ehitamiseks. Parkimiskohad on joonistatud praeguse turuplatsi idapoolsesse ossa ja Jaama poe ette. Planeeringuga hõlmatud ala ulatub kuni Haapsalu maanteeni.
Objektiga seotud ettevõtted