Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Septembris 2010 alustatakse vee ja kanalisatsiooni ühendustorustike ning -rajatiste ehitustöödega, maksumus on ca 110,2 miljonit krooni. Tööde lõpp on september 2011.
16. september 2010
Nordecon Infra ASga ja Arco Ehitus OÜga sõlmiti leping vee-ja kanalisatsioonivõrgu ehitamiseks Maardu linnas ja Jõelähtme vallas, Iru ja Uusküla külas. Ehitustööde käigus rajatakse ja rekonstrueeritakse torustikke ligikaudu 25 kilomeetri ulatuses, ehitatakse üks uus hoonega reoveepumpla ja rekonstrueeritakse üks ning ehitatakse teine uus vee survetõstepumpla. Ehitustööde maksumus on ligi 110,2 miljonit krooni. Ehitustöödega alustatakse sel kuul ning valmis saavad tööd septembris 2011.
11. juuni 2010
MUUDETUD
Pakkujate või taotlejate individuaalne seisund, sealhulgas kutse- või ettevõtlusregistrisse kuulumisega seotud nõuded (hankemenetlusest kõrvaldamise alused) ning Tehniline ja kutsealane pädevus!
AS Maardu Vesi kuulutab välja avatud hanke Maardu linna veemajandusprojektis Tallinna-Muuga vee ja kanalisatsiooni ühendustorustike ning -rajatiste ehitustöödeks.
Hanget teostatakse AS Maardu Vesi ja OÜ Loo Vesi koostöös ning hange on jaotatud kaheks osaks. Esimese osa moodustavad Tallinna-Muuga vee ja kanalisatsiooni ühendustorustike ning -rajatiste ehitustööd (AS Maardu Vesi veemajandusprojekti raames). Teise osa moodustavad Tallinna-Muuga vee ja kanalisatsiooni ühendustorustike ehitustööd Jõelähtme vallas, Iru ja Uusküla külas (OÜ Loo Vesi projekti: "Jõelähtme valla Loo ja Iru asula ühisveevarustus- ja kanalisatsioonisüsteemi kaasajastamine" raames). Hankijateks on AS Maardu Vesi ja OÜ Loo Vesi, hanke korraldajaks on AS Maardu Vesi.
Hanke tulemusena sõlmitakse kummalegi osale eraldi hankeleping. Töövõtjaks on mõlema hanke puhul sama isik, kõik pakkujad peavad esitama hinnapakkumise mõlemale osale ning edukaks tunnistatakse pakkumus, mille esimese ja teise osa kokkuliidetud hinnapakkumiste summa on madalaim. Tellijaks on Hankelepingus 1 AS Maardu Vesi ning Hankeleping 1 täitmisaeg on 365 päeva, Hankelepingus 2 on Tellijaks OÜ Loo Vesi ning Hankeleping 2 täitmisaeg on 243 päeva.
Hankelepingute Üldtingimused on Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahenduse alusel, esimene väljaanne 1999, mis on koostatud ja publitseeritud Insenerkonsultantide Rahvusvahelise Föderatsiooni (FIDIC) poolt (nn Punane FIDIC). Ehitustööde sisu on täpsemalt kirjeldatud Hankedokumentide Osa III Lisades 1-5 (Töökirjeldused) ning pakkujatele CD-l väljastatud projekti dokumentatsioonis.
Hankeleping on jaotatud osadeks. Pakkumus kõigile osadele.
Hankija jätab endale õiguse üle minna väljakuulutamisega läbirääkimistega hankemenetlusele RHS § 27 lg 2 punktis 1 nimetatud juhul. Hankija jätab endale õiguse korraldada väljakuulutamiseta läbirääkimistega hankemenetlus RHS § 28 lg-s 5 nimetatud juhtudel.
Tööde teostamise aeg on 365 päeva.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkuja peab koos pakkumusega esitama pakkumuse tagatise. Tagatise suurus on 700 000 EEK. Tagatisele esitatud tingimused on toodud Hankedokumentide Osa I (Juhend Pakkujale) punktis 5.6.
Hankelepingute täitmistagatised on 10% kummagi Hankelepingu maksumusest; garantiiaegne täitmistagatis on 2% kummagi Hankelepingu maksumusest. Täitmistagatisele esitatud tingimused on toodud Hankedokumentide Osa I (Juhend Pakkujale) punktides 8.1.5-8.1.6.
Vastutuskahju kindlustus (kolmanda isiku kahju hüvitamise nõuete suhtes), mille kindlustussumma ühe kindlustusjuhtumi kohta on vähemalt 5 000 000 EEK. Vastutuskahju kindlustusele esitatud tingimused on toodud Hankedokumentide Osa I (Juhend Pakkujale) punktis 8.1.7.
Varakahju kindlustus, mille kindlustussumma peab olema võrdne vähemalt poolega mõlema Hankelepingute Heakskiidetud Lepingusummast. Varakahju kindlustusele esitatud tingimused on toodud Hankedokumentide Osa I (Juhend Pakkujale) punktis 8.1.8.
Hankelepingute Üldtingimused on Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahenduse alusel, esimene väljaanne 1999, mis on koostatud ja publitseeritud Insenerkonsultantide Rahvusvahelise Föderatsiooni (FIDIC) poolt (nn Punane FIDIC). Eritingimused on sätestatud Hankedokumentide Osades II (1) ja II (2) (Hankelepingute tingimused).
1. Hankijad ei sõlmi Hankelepinguid isikuga ja hankemenetlusest kõrvaldatakse mistahes ajal pakkuja:
1.1 keda on või kelle seaduslikku esindajat on kriminaal- või väärteomenetluses karistatud kuritegeliku ühenduse organiseerimise või sinna kuulumise eest või riigihangete nõuete rikkumise või kelmuse või ametialaste või rahapesualaste süütegude toimepanemise eest ja kelle karistusandmed ei ole karistusregistrist karistusregistri seaduse kohaselt kustutatud või karistus on tema elu- või asukohariigi õigusaktide alusel kehtiv;
1.2 kes on pankrotis või likvideerimisel, kelle äritegevus on peatatud või kes on muus sellesarnases seisukorras tema asukohamaa seaduse kohaselt;
1.3 kelle suhtes on algatatud sundlikvideerimine või muu sellesarnane menetlus tema asukohamaa seaduse kohaselt;
1.4 kelle õigusaktidest tulenevad riiklike maksude, tema elu- või asukoha kohalike maksude või sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohustused ei ole nõuetekohaselt täidetud;
1.5 kes on samas riigihankes esitanud ühise pakkumuse, olles ühtlasi esitanud pakkumuse üksi, esitanud mitu ühist pakkumust koos erinevate teiste ühispakkujatega või nimetanud alltöövõtjana hankelepingu täitmisel teist pakkujat;
1.6 kes on esitanud valeandmeid riigihangete seaduse 2. peatüki 3. jaos sätestatud või nimetatud jaos sätestatu alusel Hankija poolt kehtestatud nõuetele vastavuse kohta.
2. Hankija võib kõrvaldada hankemenetlusest pakkuja:
2.1 kelle suhtes või kelle esindaja suhtes on kutse- või ametiliidu aukohtu otsusega või muul sellesarnasel alusel tõendatud raske süüline eksimus kutse- või ametialaste käitumisreeglite vastu;
2.2 kes on jätnud Hankija poolt pakkuja või taotleja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta nõutud andmed või dokumendid esitamata, kui need andmed või dokumendid ei ole hankijale oluliste kulutusteta registri kaudu kättesaadavad;
2.3 kes on jätnud Hankija teavitamata riigihangete seaduse § 38 lõikes 1 nimetatud asjaolude olulisest muutumisest;
2.4 kelle pakkumuse koostamisel on osalenud isik, kes on osalenud sama riigihanke hankedokumentide koostamisel või kes on muul viisil hankijaga seotud ja sellele isikule seetõttu teadaolev info annab talle eelise teiste pakkujate ees.
3. Kõrvaldamise aluste puudumise kohta esitatavad dokumendid, mis esitatakse Hankijale koos pakkumusega:
3.1 pakkuja (iga ühispakkumuses osaleja) esitab kirjaliku kinnituse punktides 1.1–1.3 ja 1.5 – 1.6 ning punktides 2.1-2.4 nimetatud asjaolude puudumise kohta (järgida vormi, Hankedokumentide Osa I Lisa 2 Vorm 7);
3.2 pakkuja (ühispakkujad ühiselt) esitab kirjaliku kinnituse, et allhankelepingu alusel vahetult hankelepingu täitmises osalevatel alltöövõtjatel puuduvad riigihangete seaduse § 38 lõigetes 1 ja 2 nimetatud alused (järgida vormi, Hankedokumentide Osa I Lisa 2 Vorm 8);
3.3 pakkuja (iga ühispakkumuses osaleja) esitab Maksu- ja Tolliameti tõendi ja Pakkuja elu- või asukohajärgse kohalike maksude maksuhalduri tõendi või Pakkuja asukohariigi vastava pädevusega ametiasutuse tõendi maksuvõlgade puudumise kohta. Tõendid peavad olema välja antud mitte varem kui 30 päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva;
4. Pakkujale (igale ühispakkumuses osalejale) esitatavad nõuded äri- või erialases registris registreerituse kohta ja nõutavad dokumendid:
4.1 Pakkuja peab asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud Äriregistris. Pakkuja (iga ühispakkumuses osaleja) esitab asukohamaa seaduse kohase registreerituse kohta koopia vastavast registritunnustusest (Eestist pärinevad pakkujad Äriregistri B-kaardi väljatrüki) seisuga mitte enam kui 30 päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva.
4.2 Pakkuja (iga ühispakkumuses osaleja) peab olema registreeritud Majandustegevuse Registris, (registri valdkond „Ehitus“, tegevusala „Ehitamine“). Pakkuja esitab väljatrüki Majandustegevuse Registrist koos pakkumuses nimetatud spetsialistide loeteluga seisuga mitte enam kui 30 päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva.
4.3 Välisriigis registreeritud pakkuja ja välisriigis tegutsevad spetsialistid on kohustatud omama registreeringut ehituse valdkonnas oma asukohariigi erialases registris. Pakkuja esitab väljatrüki erialasest registrist koos spetsialistide loeteluga.
4.4 Pakkuja ja tema alltöövõtjad peavad omama käesoleva hanke tulemusena sõlmitava Hankelepingu raames teostatavate tööde teostamiseks õigusaktidega ettenähtud litsentse, tegevuslube ja registreeringuid.
1. Referentsobjektid
1.1. Pakkuja (ühispakkujad summeeritult) peab tõendama, et ta on viimase viie (5) aasta jooksul teostanud (ehitustööd võivad olla alustatud varem, kuid peavad olema lõpetatud nimetatud aastate jooksul, ei pea olema riigihanked) järgnevatele tunnustele vastavaid töid:
1.1.1 ühe lepingu raames vähemalt 10 km joogivee- või kanalisatsioonitorustike ehitus- või rekonstrueerimistööd (10 km võib olla erinevate toruliikide ja ehitusmeetodite peale kokku);
1.1.2. vähemalt 1 monoliitraudbetoonist kanalisatsioonipumpla ehitustööd;
1.1.3. vähemalt 1 veetiheda monoliitraudbetoonist reservuaaridega veetootmisjaama, mille reservuaarimaht on vähemalt 100m³, ehitustööd;
1.1.4. vähemalt 200 mm läbimõõduga joogivee- või kanalisatsioonitorustike ehitus- või rekonstrueerimistööd kinnisel meetodil ühe lepingu raames pikkusega vähemalt 400 m.
1.2. Pakkuja esitab andmed viie viimase aasta jooksul teostatud lepingute kohta, mille raames on pakkuja teostanud punktides 1.1.1 – 1.1.4 nimetatud tingimustele vastavad tööd. Kõik punktides 1.1.1 – 1.1.4 nimetatud tööd ei pea olema teostatud ühe lepingu raames.
1.3. Vähemalt ühe punktides 1.1.1 – 1.1.4 nimetatud kõigi või osade tööde teostamiseks sõlmitud lepingu maksumus ilma käibemaksuta peab olema vähemalt 75 800 000 EEK.
1.4. Pakkuja esitab varasemate lepingute loetelu koos tellijate nimede, lepingute maksumuste ja tehniliste näitajatega; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 10.
2. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse, et ta on viimase viie aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt referentsobjektide loetelus nimetatud lepingud (järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 10);
3. Pakkujal peavad olema Hankelepingute täitmiseks vajalikud töö-, ja liiklusvahendid, seadmed ja tehniline varustus. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse nimetatud tehniliste vahendite olemasolu kohta või tehniliste vahendite omandamiseks või kasutusse võtmiseks kokkuleppe olemasolu kohta; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 9.
4. Pakkujal peavad olema töötajad Hankelepingute täitmiseks. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse koos spetsialistide loeteluga; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 11. Juhul, kui spetsialisti tööandja ei osale pakkumuses või ei ole pakkumuses näidatud alltöövõtjana, tuleb koos pakkumusega esitada vastava spetsialisti ja tema tööandja kirjalik kinnitus nimetatud spetsialisti hankes osalemise kohta; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 13 (kui spetsialisti tööandja osaleb pakkumuses või on näidatud alltöövõtjana, täidab pakkuja Vormil 13 alumise kinnituse osa).
5. Pakkumuses peab olema nimetatud spetsialistidena üks projektijuht ja vähemalt üks objektijuht. Nõuded spetsialistide haridusele ja erialasele kvalifikatsioonile:
5.1. Projektijuht
5.1.1. Haridus: kõrgharidus ehituse õppesuunal;
5.1.2. Erialane kvalifikatsioon:
5.1.2.1. viimase 10 aasta jooksul omandatud vähemalt 5-aastane töökogemus ehitustööde juhtimisel;
5.1.2.2. viimase viie aasta jooksul osalenud projektijuhina ühes või mitmes projektis, kus on teostatud kõiki Hanketeate osa III.2.3) punktides 1.1.1 – 1.1.4 nimetatud tööliike. Kõik nimetatud tööd ei pea olema teostatud ühe projekti raames;
5.1.2.3. Punase või Kollase FIDICu lepingu põhimõtete ja regulatsiooni tundmine, mida tõendatakse varasemas projektis Punase või Kollase FIDIC-u kasutamise kogemusega või vastava Keskkonnainvesteeringute Keskuse poolt aktsepteeritud vähemalt 12 tunnise õppekavaga FIDICu koolituse (kus on muuhulgas käsitletud Kollase või Punase FIDIC lepingu regulatsiooni) läbimist tõendava dokumendi esitamisega;
5.1.2.4. hea personaalarvuti kasutamise oskus (vähemalt MS Word, MS Excel, MS Project, MS Outlook, AutoCad);
5.1.2.5 eesti keel väga heal tasemel nii kõnes kui kirjas või hankija poolt aktsepteeritava kõrgharidusega tõlgi kasutamine.
5.2. Objektijuht
5.2.1. Haridus: vähemalt ehitusalane kesk-eriharidus või vastav kutsekvalifikatsioon (vähemalt III tase);
5.2.2. Erialane kvalifikatsioon:
5.2.2.1 viimase kümne (10) aasta jooksul omandatud vähemalt 3-aastane töökogemus ehitustööde juhtimisel objektijuhina või töödejuhatajana;
5.2.2.2. viimase viie aasta jooksul osalenud objektijuhina või töödejuhatajana ühes või mitmes projektis, kus teostatud Hanketeate osa III.2.3) punktides 1.1.1 – 1.1.4 nimetatud tööliike. Pakkumuses võib nimetada mitu objektijuhti punktides 1.1.1-1.1.4 nimetatud töödele vastavalt objektijuhi eelnevale kogemusele konkreetset liiki tööde juhtimisel;
5.2.2.3 hea personaalarvuti kasutamise oskus (vähemalt MS Word, MS Excel, MS Project, MS Outlook, AutoCad);
5.2.2.4 eesti keel heal tasemel nii kõnes kui kirjas või kõrgharidusega tõlgi kasutamine.
6. Projekti- ja objektijuht kinnitavad enda nõusolekut pakkumuses osalemiseks ja Hankelepingu täitmisel osalemiseks. Järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 12.
7. Projekti- ja objektijuht peavad olema nimeliselt registreeritud vastutava spetsialistina Majandustegevuse Registris valdkonnas „Ehitus“ tegevusalal „Ehitusjuhtimine“. Pakkujal tuleb esitada vastava registreeringu väljavõte. Väljaspool Eesti Vabariiki tegutseva objekti- või projektijuhi kaasamise korral esitada vastav väljavõte tegevuskohariigi erialasest registrist. Projektijuht ja objektijuht võivad olla nimetatud mitmes pakkumuses.
8. Juhul, kui mõni spetsialist ei valda eesti keelt, peab pakkuja lisama vastava spetsialisti CV-le vabas vormis pakkuja kinnituse, et on teadlik kohustusest tagada hankelepingu kestuse perioodil normaalsel tööajal ja garantiiperioodil kõrgharidusega eesti keele tõlgi olemasolu suuliseks ja kirjalikuks suhtlemiseks vastava spetsialisti ja Hankija ning Hankija personali vahel. Pakkuja nimetab tõlgi nime, andmed töökogemuse kohta ja koopiad haridust tõendavate dokumentidest. Samuti peab pakkuja kinnitama, et enne töödega alustamist teostatakse kõikide hankelepingu dokumentide tõlge, kusjuures tõlke õigsus peab olema kinnitatud vandetõlgi poolt.
9. Pakkuja esitab iga pakkumuses nimetatud spetsialisti kohta koopiad haridust ja koolituste läbimist tõendavatest dokumentidest ja CV-d, millest nähtub muuhulgas spetsialistide erialane kvalifikatsioon vastavalt Hanketeates esitatud nõuetele ning käesolevas hankes osalemiseks vajalikud oskused, nimetades ära töökohad ja ametid aastate lõikes; samuti osalemine projektides, näidates ära projektide raames teostatud tööde kvantitatiivsed näitajad, maksumused ning toimumise aja ja muud hankes osalemiseks vajalikud andmed; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 12.
10. Pakkujal (vähemalt ühel ühispakkumuses osalejatest) peab olema ISO 9001 ja ISO 14001 kvaliteedijuhtimise sertifikaat või sellega samaväärne. Pakkuja esitab koopia sertifikaadist või samaväärsest dokumendist.
11. Pakkujal (vähemalt ühel ühispakkumuses osalejatest) peab olema töötervishoiu ja tööjuhtimissüsteemi sertifikaat (OHAS 18001) või sellega samaväärne dokument. Pakkuja esitab koopia sertifikaadist või samaväärsest dokumendist.
12. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse, et ta on viimase viie aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt referentsobjektide loetelus nimetatud lepingud (järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 10);
13. Alltöövõtjate kasutamise korral esitab pakkuja teabe iga alltöövõtulepingu iseloomu kohta; järgida vormi Osa I Lisa 2 Vorm 14.
14. Alltöövõtjate kasutamise korral esitab pakkuja alltöövõtja kinnituse pakkumuse siduvuse kohta; järgida vormi, Osa I Lisa 2, Vorm 15.
15. Kui pakkuja on registreeritud ehitustööde riigihangete tunnustatud pakkujate ametlikus nimekirjas, ei pea pakkuja kvalifitseerumiseks referentsobjektide nimekirja esitama. Pakkuja esitab tunnustatud ettevõtjate ametliku nimekirja pidaja tõendi tema nimekirja kandmise kohta või akrediteeritud sertifitseerimisasutuse tõendi tema sertifitseerimise kohta tunnustatud ettevõtjana. Lisaks andmetele, mis ei olnud pakkuja nimekirja kandmise aluseks, tuleb pakkujal täiendavalt esitada tõend pakkuja asukohariigis kohustuslike riiklike maksude ja kohalike maksude ja sotsiaalkindlustuse maksude tasumise kohta.
Hankedokumente väljastatakse CD või DVD plaadil antud hankemenetluses osalemisest huvitatud isikutele ajavahemikul hanketeate avaldamisest kuni pakkumuste esitamise tähtpäevani kolme (3) tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest. Vastavaks taotluseks loetakse allpool näidatud faksi, e-posti, või tavaposti teel saadetud või isiklikult üleantud taotlust Hankedokumentide saamiseks. Taotluses tuuakse ära taotleja nimi ja kontaktandmed.
Postiaadress: OÜ Advokaadibüroo LEXTAL, Rävala pst 4, 10143 Tallinn, Harju maakond, Eesti, faks: +372 6400 260, e-posti aadress: hanked@lextal.ee
Hankedokumendid väljastatakse OÜ Advokaadibüroo LEXTAL aadressil Rävala 4, 10143 Tallinn (8. korrus) igal tööpäeval kell 09.30-17.30. Mõjuva põhjuse olemasolul edastatakse hankedokumendid CD-plaadil tavaposti teel, millisel juhul on Hankijal õigus nõuda postikulude hüvitamist.
OÜ Loo Vesi on volitanud RHS § 13 mõttes AS-i Maardu Vesi korraldama käesolevat riigihanget ka OÜ Loo Vesi nimel. Käesolevas riigihanke raames ning hankedokumentides käsitletakse Hankijana 1 AS-i Maardu Vesi ning Hankijana 2 OÜ Loo Vesi. Kumbki Hankija sõlmib eraldi Hankelepingu sama pakkujaga, kelle pakkumuse maksumus mõlema riigihanke osa peale kokku on madalaim.
Info ja dokumendid: OÜ Advokaadibüroo LEXTAL, Ain Kalme ja Piia Kulm, tel: 640 0250, faks: 640 0260, e-post: hanked@lextal.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 4.august 2010 kell 10:00.
Pakkujate või taotlejate individuaalne seisund, sealhulgas kutse- või ettevõtlusregistrisse kuulumisega seotud nõuded (hankemenetlusest kõrvaldamise alused) ning Tehniline ja kutsealane pädevus!
AS Maardu Vesi kuulutab välja avatud hanke Maardu linna veemajandusprojektis Tallinna-Muuga vee ja kanalisatsiooni ühendustorustike ning -rajatiste ehitustöödeks.
Hanget teostatakse AS Maardu Vesi ja OÜ Loo Vesi koostöös ning hange on jaotatud kaheks osaks. Esimese osa moodustavad Tallinna-Muuga vee ja kanalisatsiooni ühendustorustike ning -rajatiste ehitustööd (AS Maardu Vesi veemajandusprojekti raames). Teise osa moodustavad Tallinna-Muuga vee ja kanalisatsiooni ühendustorustike ehitustööd Jõelähtme vallas, Iru ja Uusküla külas (OÜ Loo Vesi projekti: "Jõelähtme valla Loo ja Iru asula ühisveevarustus- ja kanalisatsioonisüsteemi kaasajastamine" raames). Hankijateks on AS Maardu Vesi ja OÜ Loo Vesi, hanke korraldajaks on AS Maardu Vesi.
Hanke tulemusena sõlmitakse kummalegi osale eraldi hankeleping. Töövõtjaks on mõlema hanke puhul sama isik, kõik pakkujad peavad esitama hinnapakkumise mõlemale osale ning edukaks tunnistatakse pakkumus, mille esimese ja teise osa kokkuliidetud hinnapakkumiste summa on madalaim. Tellijaks on Hankelepingus 1 AS Maardu Vesi ning Hankeleping 1 täitmisaeg on 365 päeva, Hankelepingus 2 on Tellijaks OÜ Loo Vesi ning Hankeleping 2 täitmisaeg on 243 päeva.
Hankelepingute Üldtingimused on Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahenduse alusel, esimene väljaanne 1999, mis on koostatud ja publitseeritud Insenerkonsultantide Rahvusvahelise Föderatsiooni (FIDIC) poolt (nn Punane FIDIC). Ehitustööde sisu on täpsemalt kirjeldatud Hankedokumentide Osa III Lisades 1-5 (Töökirjeldused) ning pakkujatele CD-l väljastatud projekti dokumentatsioonis.
Hankeleping on jaotatud osadeks. Pakkumus kõigile osadele.
Hankija jätab endale õiguse üle minna väljakuulutamisega läbirääkimistega hankemenetlusele RHS § 27 lg 2 punktis 1 nimetatud juhul. Hankija jätab endale õiguse korraldada väljakuulutamiseta läbirääkimistega hankemenetlus RHS § 28 lg-s 5 nimetatud juhtudel.
Tööde teostamise aeg on 365 päeva.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkuja peab koos pakkumusega esitama pakkumuse tagatise. Tagatise suurus on 700 000 EEK. Tagatisele esitatud tingimused on toodud Hankedokumentide Osa I (Juhend Pakkujale) punktis 5.6.
Hankelepingute täitmistagatised on 10% kummagi Hankelepingu maksumusest; garantiiaegne täitmistagatis on 2% kummagi Hankelepingu maksumusest. Täitmistagatisele esitatud tingimused on toodud Hankedokumentide Osa I (Juhend Pakkujale) punktides 8.1.5-8.1.6.
Vastutuskahju kindlustus (kolmanda isiku kahju hüvitamise nõuete suhtes), mille kindlustussumma ühe kindlustusjuhtumi kohta on vähemalt 5 000 000 EEK. Vastutuskahju kindlustusele esitatud tingimused on toodud Hankedokumentide Osa I (Juhend Pakkujale) punktis 8.1.7.
Varakahju kindlustus, mille kindlustussumma peab olema võrdne vähemalt poolega mõlema Hankelepingute Heakskiidetud Lepingusummast. Varakahju kindlustusele esitatud tingimused on toodud Hankedokumentide Osa I (Juhend Pakkujale) punktis 8.1.8.
Hankelepingute Üldtingimused on Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahenduse alusel, esimene väljaanne 1999, mis on koostatud ja publitseeritud Insenerkonsultantide Rahvusvahelise Föderatsiooni (FIDIC) poolt (nn Punane FIDIC). Eritingimused on sätestatud Hankedokumentide Osades II (1) ja II (2) (Hankelepingute tingimused).
1. Hankijad ei sõlmi Hankelepinguid isikuga ja hankemenetlusest kõrvaldatakse mistahes ajal pakkuja:
1.1 keda on või kelle seaduslikku esindajat on kriminaal- või väärteomenetluses karistatud kuritegeliku ühenduse organiseerimise või sinna kuulumise eest või riigihangete nõuete rikkumise või kelmuse või ametialaste või rahapesualaste süütegude toimepanemise eest ja kelle karistusandmed ei ole karistusregistrist karistusregistri seaduse kohaselt kustutatud või karistus on tema elu- või asukohariigi õigusaktide alusel kehtiv;
1.2 kes on pankrotis või likvideerimisel, kelle äritegevus on peatatud või kes on muus sellesarnases seisukorras tema asukohamaa seaduse kohaselt;
1.3 kelle suhtes on algatatud sundlikvideerimine või muu sellesarnane menetlus tema asukohamaa seaduse kohaselt;
1.4 kelle õigusaktidest tulenevad riiklike maksude, tema elu- või asukoha kohalike maksude või sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohustused ei ole nõuetekohaselt täidetud;
1.5 kes on samas riigihankes esitanud ühise pakkumuse, olles ühtlasi esitanud pakkumuse üksi, esitanud mitu ühist pakkumust koos erinevate teiste ühispakkujatega või nimetanud alltöövõtjana hankelepingu täitmisel teist pakkujat;
1.6 kes on esitanud valeandmeid riigihangete seaduse 2. peatüki 3. jaos sätestatud või nimetatud jaos sätestatu alusel Hankija poolt kehtestatud nõuetele vastavuse kohta.
2. Hankija võib kõrvaldada hankemenetlusest pakkuja:
2.1 kelle suhtes või kelle esindaja suhtes on kutse- või ametiliidu aukohtu otsusega või muul sellesarnasel alusel tõendatud raske süüline eksimus kutse- või ametialaste käitumisreeglite vastu;
2.2 kes on jätnud Hankija poolt pakkuja või taotleja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta nõutud andmed või dokumendid esitamata, kui need andmed või dokumendid ei ole hankijale oluliste kulutusteta registri kaudu kättesaadavad;
2.3 kes on jätnud Hankija teavitamata riigihangete seaduse § 38 lõikes 1 nimetatud asjaolude olulisest muutumisest;
2.4 kelle pakkumuse koostamisel on osalenud isik, kes on osalenud sama riigihanke hankedokumentide koostamisel või kes on muul viisil hankijaga seotud ja sellele isikule seetõttu teadaolev info annab talle eelise teiste pakkujate ees.
3. Kõrvaldamise aluste puudumise kohta esitatavad dokumendid, mis esitatakse Hankijale koos pakkumusega:
3.1 pakkuja (iga ühispakkumuses osaleja) esitab kirjaliku kinnituse punktides 1.1–1.3 ja 1.5 – 1.6 ning punktides 2.1-2.4 nimetatud asjaolude puudumise kohta (järgida vormi, Hankedokumentide Osa I Lisa 2 Vorm 7);
3.2 pakkuja (ühispakkujad ühiselt) esitab kirjaliku kinnituse, et allhankelepingu alusel vahetult hankelepingu täitmises osalevatel alltöövõtjatel puuduvad riigihangete seaduse § 38 lõigetes 1 ja 2 nimetatud alused (järgida vormi, Hankedokumentide Osa I Lisa 2 Vorm 8);
3.3 pakkuja (iga ühispakkumuses osaleja) esitab Maksu- ja Tolliameti tõendi ja Pakkuja elu- või asukohajärgse kohalike maksude maksuhalduri tõendi või Pakkuja asukohariigi vastava pädevusega ametiasutuse tõendi maksuvõlgade puudumise kohta. Tõendid peavad olema välja antud mitte varem kui 30 päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva;
4. Pakkujale (igale ühispakkumuses osalejale) esitatavad nõuded äri- või erialases registris registreerituse kohta ja nõutavad dokumendid:
4.1 Pakkuja peab asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud Äriregistris. Pakkuja (iga ühispakkumuses osaleja) esitab asukohamaa seaduse kohase registreerituse kohta koopia vastavast registritunnustusest (Eestist pärinevad pakkujad Äriregistri B-kaardi väljatrüki) seisuga mitte enam kui 30 päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva.
4.2 Pakkuja (iga ühispakkumuses osaleja) peab olema registreeritud Majandustegevuse Registris, (registri valdkond „Ehitus“, tegevusala „Ehitamine“). Pakkuja esitab väljatrüki Majandustegevuse Registrist koos pakkumuses nimetatud spetsialistide loeteluga seisuga mitte enam kui 30 päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva.
4.3 Välisriigis registreeritud pakkuja ja välisriigis tegutsevad spetsialistid on kohustatud omama registreeringut ehituse valdkonnas oma asukohariigi erialases registris. Pakkuja esitab väljatrüki erialasest registrist koos spetsialistide loeteluga.
4.4 Pakkuja ja tema alltöövõtjad peavad omama käesoleva hanke tulemusena sõlmitava Hankelepingu raames teostatavate tööde teostamiseks õigusaktidega ettenähtud litsentse, tegevuslube ja registreeringuid.
1. Referentsobjektid
1.1. Pakkuja (ühispakkujad summeeritult) peab tõendama, et ta on viimase viie (5) aasta jooksul teostanud (ehitustööd võivad olla alustatud varem, kuid peavad olema lõpetatud nimetatud aastate jooksul, ei pea olema riigihanked) järgnevatele tunnustele vastavaid töid:
1.1.1 ühe lepingu raames vähemalt 10 km joogivee- või kanalisatsioonitorustike ehitus- või rekonstrueerimistööd (10 km võib olla erinevate toruliikide ja ehitusmeetodite peale kokku);
1.1.2. vähemalt 1 monoliitraudbetoonist kanalisatsioonipumpla ehitustööd;
1.1.3. vähemalt 1 veetiheda monoliitraudbetoonist reservuaaridega veetootmisjaama, mille reservuaarimaht on vähemalt 100m³, ehitustööd;
1.1.4. vähemalt 200 mm läbimõõduga joogivee- või kanalisatsioonitorustike ehitus- või rekonstrueerimistööd kinnisel meetodil ühe lepingu raames pikkusega vähemalt 400 m.
1.2. Pakkuja esitab andmed viie viimase aasta jooksul teostatud lepingute kohta, mille raames on pakkuja teostanud punktides 1.1.1 – 1.1.4 nimetatud tingimustele vastavad tööd. Kõik punktides 1.1.1 – 1.1.4 nimetatud tööd ei pea olema teostatud ühe lepingu raames.
1.3. Vähemalt ühe punktides 1.1.1 – 1.1.4 nimetatud kõigi või osade tööde teostamiseks sõlmitud lepingu maksumus ilma käibemaksuta peab olema vähemalt 75 800 000 EEK.
1.4. Pakkuja esitab varasemate lepingute loetelu koos tellijate nimede, lepingute maksumuste ja tehniliste näitajatega; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 10.
2. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse, et ta on viimase viie aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt referentsobjektide loetelus nimetatud lepingud (järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 10);
3. Pakkujal peavad olema Hankelepingute täitmiseks vajalikud töö-, ja liiklusvahendid, seadmed ja tehniline varustus. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse nimetatud tehniliste vahendite olemasolu kohta või tehniliste vahendite omandamiseks või kasutusse võtmiseks kokkuleppe olemasolu kohta; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 9.
4. Pakkujal peavad olema töötajad Hankelepingute täitmiseks. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse koos spetsialistide loeteluga; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 11. Juhul, kui spetsialisti tööandja ei osale pakkumuses või ei ole pakkumuses näidatud alltöövõtjana, tuleb koos pakkumusega esitada vastava spetsialisti ja tema tööandja kirjalik kinnitus nimetatud spetsialisti hankes osalemise kohta; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 13 (kui spetsialisti tööandja osaleb pakkumuses või on näidatud alltöövõtjana, täidab pakkuja Vormil 13 alumise kinnituse osa).
5. Pakkumuses peab olema nimetatud spetsialistidena üks projektijuht ja vähemalt üks objektijuht. Nõuded spetsialistide haridusele ja erialasele kvalifikatsioonile:
5.1. Projektijuht
5.1.1. Haridus: kõrgharidus ehituse õppesuunal;
5.1.2. Erialane kvalifikatsioon:
5.1.2.1. viimase 10 aasta jooksul omandatud vähemalt 5-aastane töökogemus ehitustööde juhtimisel;
5.1.2.2. viimase viie aasta jooksul osalenud projektijuhina ühes või mitmes projektis, kus on teostatud kõiki Hanketeate osa III.2.3) punktides 1.1.1 – 1.1.4 nimetatud tööliike. Kõik nimetatud tööd ei pea olema teostatud ühe projekti raames;
5.1.2.3. Punase või Kollase FIDICu lepingu põhimõtete ja regulatsiooni tundmine, mida tõendatakse varasemas projektis Punase või Kollase FIDIC-u kasutamise kogemusega või vastava Keskkonnainvesteeringute Keskuse poolt aktsepteeritud vähemalt 12 tunnise õppekavaga FIDICu koolituse (kus on muuhulgas käsitletud Kollase või Punase FIDIC lepingu regulatsiooni) läbimist tõendava dokumendi esitamisega;
5.1.2.4. hea personaalarvuti kasutamise oskus (vähemalt MS Word, MS Excel, MS Project, MS Outlook, AutoCad);
5.1.2.5 eesti keel väga heal tasemel nii kõnes kui kirjas või hankija poolt aktsepteeritava kõrgharidusega tõlgi kasutamine.
5.2. Objektijuht
5.2.1. Haridus: vähemalt ehitusalane kesk-eriharidus või vastav kutsekvalifikatsioon (vähemalt III tase);
5.2.2. Erialane kvalifikatsioon:
5.2.2.1 viimase kümne (10) aasta jooksul omandatud vähemalt 3-aastane töökogemus ehitustööde juhtimisel objektijuhina või töödejuhatajana;
5.2.2.2. viimase viie aasta jooksul osalenud objektijuhina või töödejuhatajana ühes või mitmes projektis, kus teostatud Hanketeate osa III.2.3) punktides 1.1.1 – 1.1.4 nimetatud tööliike. Pakkumuses võib nimetada mitu objektijuhti punktides 1.1.1-1.1.4 nimetatud töödele vastavalt objektijuhi eelnevale kogemusele konkreetset liiki tööde juhtimisel;
5.2.2.3 hea personaalarvuti kasutamise oskus (vähemalt MS Word, MS Excel, MS Project, MS Outlook, AutoCad);
5.2.2.4 eesti keel heal tasemel nii kõnes kui kirjas või kõrgharidusega tõlgi kasutamine.
6. Projekti- ja objektijuht kinnitavad enda nõusolekut pakkumuses osalemiseks ja Hankelepingu täitmisel osalemiseks. Järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 12.
7. Projekti- ja objektijuht peavad olema nimeliselt registreeritud vastutava spetsialistina Majandustegevuse Registris valdkonnas „Ehitus“ tegevusalal „Ehitusjuhtimine“. Pakkujal tuleb esitada vastava registreeringu väljavõte. Väljaspool Eesti Vabariiki tegutseva objekti- või projektijuhi kaasamise korral esitada vastav väljavõte tegevuskohariigi erialasest registrist. Projektijuht ja objektijuht võivad olla nimetatud mitmes pakkumuses.
8. Juhul, kui mõni spetsialist ei valda eesti keelt, peab pakkuja lisama vastava spetsialisti CV-le vabas vormis pakkuja kinnituse, et on teadlik kohustusest tagada hankelepingu kestuse perioodil normaalsel tööajal ja garantiiperioodil kõrgharidusega eesti keele tõlgi olemasolu suuliseks ja kirjalikuks suhtlemiseks vastava spetsialisti ja Hankija ning Hankija personali vahel. Pakkuja nimetab tõlgi nime, andmed töökogemuse kohta ja koopiad haridust tõendavate dokumentidest. Samuti peab pakkuja kinnitama, et enne töödega alustamist teostatakse kõikide hankelepingu dokumentide tõlge, kusjuures tõlke õigsus peab olema kinnitatud vandetõlgi poolt.
9. Pakkuja esitab iga pakkumuses nimetatud spetsialisti kohta koopiad haridust ja koolituste läbimist tõendavatest dokumentidest ja CV-d, millest nähtub muuhulgas spetsialistide erialane kvalifikatsioon vastavalt Hanketeates esitatud nõuetele ning käesolevas hankes osalemiseks vajalikud oskused, nimetades ära töökohad ja ametid aastate lõikes; samuti osalemine projektides, näidates ära projektide raames teostatud tööde kvantitatiivsed näitajad, maksumused ning toimumise aja ja muud hankes osalemiseks vajalikud andmed; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 12.
10. Pakkujal (vähemalt ühel ühispakkumuses osalejatest) peab olema ISO 9001 ja ISO 14001 kvaliteedijuhtimise sertifikaat või sellega samaväärne. Pakkuja esitab koopia sertifikaadist või samaväärsest dokumendist.
11. Pakkujal (vähemalt ühel ühispakkumuses osalejatest) peab olema töötervishoiu ja tööjuhtimissüsteemi sertifikaat (OHAS 18001) või sellega samaväärne dokument. Pakkuja esitab koopia sertifikaadist või samaväärsest dokumendist.
12. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse, et ta on viimase viie aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt referentsobjektide loetelus nimetatud lepingud (järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 10);
13. Alltöövõtjate kasutamise korral esitab pakkuja teabe iga alltöövõtulepingu iseloomu kohta; järgida vormi Osa I Lisa 2 Vorm 14.
14. Alltöövõtjate kasutamise korral esitab pakkuja alltöövõtja kinnituse pakkumuse siduvuse kohta; järgida vormi, Osa I Lisa 2, Vorm 15.
15. Kui pakkuja on registreeritud ehitustööde riigihangete tunnustatud pakkujate ametlikus nimekirjas, ei pea pakkuja kvalifitseerumiseks referentsobjektide nimekirja esitama. Pakkuja esitab tunnustatud ettevõtjate ametliku nimekirja pidaja tõendi tema nimekirja kandmise kohta või akrediteeritud sertifitseerimisasutuse tõendi tema sertifitseerimise kohta tunnustatud ettevõtjana. Lisaks andmetele, mis ei olnud pakkuja nimekirja kandmise aluseks, tuleb pakkujal täiendavalt esitada tõend pakkuja asukohariigis kohustuslike riiklike maksude ja kohalike maksude ja sotsiaalkindlustuse maksude tasumise kohta.
Hankedokumente väljastatakse CD või DVD plaadil antud hankemenetluses osalemisest huvitatud isikutele ajavahemikul hanketeate avaldamisest kuni pakkumuste esitamise tähtpäevani kolme (3) tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest. Vastavaks taotluseks loetakse allpool näidatud faksi, e-posti, või tavaposti teel saadetud või isiklikult üleantud taotlust Hankedokumentide saamiseks. Taotluses tuuakse ära taotleja nimi ja kontaktandmed.
Postiaadress: OÜ Advokaadibüroo LEXTAL, Rävala pst 4, 10143 Tallinn, Harju maakond, Eesti, faks: +372 6400 260, e-posti aadress: hanked@lextal.ee
Hankedokumendid väljastatakse OÜ Advokaadibüroo LEXTAL aadressil Rävala 4, 10143 Tallinn (8. korrus) igal tööpäeval kell 09.30-17.30. Mõjuva põhjuse olemasolul edastatakse hankedokumendid CD-plaadil tavaposti teel, millisel juhul on Hankijal õigus nõuda postikulude hüvitamist.
OÜ Loo Vesi on volitanud RHS § 13 mõttes AS-i Maardu Vesi korraldama käesolevat riigihanget ka OÜ Loo Vesi nimel. Käesolevas riigihanke raames ning hankedokumentides käsitletakse Hankijana 1 AS-i Maardu Vesi ning Hankijana 2 OÜ Loo Vesi. Kumbki Hankija sõlmib eraldi Hankelepingu sama pakkujaga, kelle pakkumuse maksumus mõlema riigihanke osa peale kokku on madalaim.
Info ja dokumendid: OÜ Advokaadibüroo LEXTAL, Ain Kalme ja Piia Kulm, tel: 640 0250, faks: 640 0260, e-post: hanked@lextal.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 4.august 2010 kell 10:00.
22. veebruar 2010
Eelteade ASilt Maardu Vesi Maardu linna veemajandusprojektis Tallinna-Muuga vee- ja kanalisatsiooni ühendustorustike ning -rajatiste ehitustöödeks.
Hankelepingu objektiks on Maardu linna ÜF veemajandusprojekti raames Tallinna-Muuga vee- ja kanalisatsiooni ühendustorustike ning rajatiste ehitustööd. Lepingu Üldtingimused on Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahenduse alusel, esimene väljaanne 1999, mis on koostatud ja publitseeritud Insenerkonsultantide Rahvusvahelise Föderatsiooni (FIDIC) poolt (nn Punane Fidic). Ehitustööde ulatus on täpsemalt kirjeldatud Hankedokumentide Osas III: Töökirjeldus.
Hankelepingu kavandatav kestus on 18 kuud.
Lisainfo: AS Maardu Vesi, Ain Kalme, tel: 640 0250, faks: 640 0260, e-post: ain.kalme@lextal.ee.
Hankelepingu objektiks on Maardu linna ÜF veemajandusprojekti raames Tallinna-Muuga vee- ja kanalisatsiooni ühendustorustike ning rajatiste ehitustööd. Lepingu Üldtingimused on Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahenduse alusel, esimene väljaanne 1999, mis on koostatud ja publitseeritud Insenerkonsultantide Rahvusvahelise Föderatsiooni (FIDIC) poolt (nn Punane Fidic). Ehitustööde ulatus on täpsemalt kirjeldatud Hankedokumentide Osas III: Töökirjeldus.
Hankelepingu kavandatav kestus on 18 kuud.
Lisainfo: AS Maardu Vesi, Ain Kalme, tel: 640 0250, faks: 640 0260, e-post: ain.kalme@lextal.ee.
05. oktoober 2009
AS Sweco Projekt koostab Maardu linna veemajanduse projekti raames Tallinna-Maardu vaheliste vee- ja kanalisatsiooni ühendustorustike projekti, mis valmib järgmise aasta alguses. Hanke koosseis: ehitusgeoloogiliste ja -geodeetiliste uuringute teostamine, projekteerimine ja ehitustööde hankedokumentide tehnilise osa koostamine.
Rekonstrueeritavaid ja rajatavaid veevarustuse torustikke on 13,2 kilomeetrit, rajatavaid kanalisatsioonitorustikke 8,9 kilomeetrit, lisaks projekteerib firma kaks joogivee survetõste pumplat ja ühe reoveepumpla. Pärast projekti valmimist korraldab AS Maardu Vesi ehitushanke.
Kogu ühtekuuluvusfondi projekti raames on kavas ühendada Maardu linn Tallinna ühisveevärgiga ning suunata reovesi Tallinna Paljassaare reoveepuhastisse, rajada ühisveevärgi ja -kanalisatsiooniga liitumisvõimalus Muuga aedlinna elanikele, samuti viia kehtivate nõuetega vastavusse Kallavere asumi ühisveevärgi ja -kanalisatsioonivõrgud ning rekonstrueerida Vana-Narva mnt tööstuspiirkonnas kanalisatsioonivõrk.
13. juuli 2009
Aktsiaselts Maardu Vesi kuulutab välja avatud hanke Maardu linna veemajandusprojektis Tallinna-Muuga vee- ja kanalisatsiooni ühendustorustike ning -rajatiste projekteerimisele.
Hankelepingu ese on Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist (edaspidi nimetatud "ÜF projekt") rahastatava projekti "Maardu linna veemajandusprojekt" raames Tallinna ja Maardut ühendava vee- ja kanalisatsioonitorustike rekonstrueerimiseks ja ehitamiseks vajalike uuringute ja projekteerimistööde läbiviimine. Lepingu Üldtingimused on Tellija/Konsultandi Teenuste näidiskokkuleppe üldtingimused 1998 (nn "Valge FIDIC").
Tööde teostamise aeg on 5. august 2009 kuni 5. jaanuar 2012.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkuja peab koos pakkumusega esitama pakkumuse tagatise summas 50 000 (viiskümmend tuhat) Eesti krooni. Tagatisele esitatud tingimused on toodud Hankedokumentide Osa I (Juhend Pakkujale) punktis 5.6.
Ametialane vastutuskindlustusleping summale viis miljonit (5 000 000) Eesti krooni.
Ühispakkumisele peab olema lisatud Ühispakkujate poolt allkirjastatud eelleping või kavatsuste protokoll mis fikseerib, et kõik Ühispakkujad vastutavad lepingu täitmise eest solidaarselt, et Ühispakkujate volitatud esindajal on õigus saada ja anda instruktsioone kõigi liikmete jaoks ja nimel ja et lepingu täitmise, sealhulgas maksete tegemise kohustus, lasub Ühispakkujate volitatud esindajal. Lisaks esitavad Ühispakkujad volikirja oma esindaja määramiseks pakkumise esitamise, hankelepingu sõlmimise ning täitmisega seotud toimingute tegemiseks; järgida vormi, Osa I Lisa 1 Vorm 4. Volikiri peab olema jõus pakkumuse jõusoleku tähtaja jooksul. Ühe nädala jooksul peale hankelepingu sõlmimist tuleb esitada Tellijale konsortsiumi leping, milles on määratud kõikide ühispakkumuses osalevate isikute kohustused, õigused ja vastutus.
Lepingu Üldtingimused on Tellija/Konsultandi Teenuste näidiskokkuleppe üldtingimused, kolmas väljaanne 1998, mis on koostatud ja publitseeritud Insenerkonsultantide Rahvusvahelise Föderatsiooni (FIDIC) poolt. Lepingu eritingimused on antud Hankedokumentide Osa II.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja (ühispakkuja) peab tõestama, et ta on viimase kolme (2006-2008) aasta jooksul teostanud (projekteerimistööd võivad olla alustatud varem, kuid peavad olema lõpetatud nimetatud aastate jooksul) hankelepingu esemega sarnaseid projekteerimistöid. Pakkuja esitab vähemalt kolm (3) hankelepingut, mille raames on teostatud ühisveevärgi ja –kanalisatsioonitorustike ning –rajatiste ehitus- ja/või rekonstrueerimistööde projekteerimist tööprojekti tasemel trassidele pikkusega vähemalt 10 (kümme) km projekti kohta. Vähemalt kaks (2) hankelepingut peavad sisaldama reoveepumplate rekonstrueerimise ja/või ehitamise projekteerimist. Pakkuja esitab sarnaste teenuste loetelu koos Tellija ning teenuste hankelepingu tehniliste näitajate ja maksumuse äranäitamisega; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 12.
Pakkujal (igal ühispakkumuses osalejal) peavad olema teenuse osutamiseks vajalikud tehnilised võimalused. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse koos vastava loeteluga; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 16.
Pakkuja (ühispakkuja) peab pakkumusega esitama hankelepingu täitmise kava, mis peab sisaldama vähemalt järgmist:
- projekteerimistööde teostamise üksikasjalik kirjeldus (sh projekteerimistööde elluviimise ajagraafik iga Töö eraldiseisva osa kohta, millest peab nähtuma, et kõik vajalikud tegevused projekti elluviimiseks on võimalik teostada Hankedokumentides toodud lõpptähtpäevaks);
- lepingu täitmise organisatsiooni skeem alltöövõtjate (alltöövõtu kasutamise korral) äranäitamisega;
- kirjelduses näidata ära kõikide alltöövõtjate (alltöövõtu kasutamisel) roll, hinnanguline osutatavate teenuste maht, koostöö korraldus, ülesanded ja vastutus hankelepingu täitmisel;
- kirjelduses näidata ära kõikide võtmeisikute (kolm võtmeisikut) nimed ja kirjeldada iga võtmeisiku rolli, ülesandeid ja vastutust hankelepingu täitmisel;
- muud Pakkuja arvates olulised aspektid;
- Pakkuja kinnitus, et hankeleping täidetakse ranges vastavuses pakkumuses esitatud kava kirjeldusele.
Juriidilised isikud peavad esitama teenuse osutamise eest vastutava personali nimed ja kvalifikatsiooni.
Info ja dokumendid: Advokaadibüroo Lextal OÜ, Ain Kalme, tel: 640 0250, faks: 640 0260, e-post: hanked@lextal.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 20. juuli 2009 kell 17:00.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Maardu Vesi AS, MAARDU
|
|
info@maarduvesi.ee | |||
Tellija esindaja | |||||
Loo Vesi OÜ, Loo, Jõelähtme vald
|
|
loovesi@loovesi.ee | |||
Tellija esindaja |
|||||
Projekti koordinaator |
|||||
|
info@infragate.ee | ||||
Peatöövõtt |
|||||
|
info@arcoehitus.ee |