Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
13. oktoober 2009
Klaabu köögimööbli ja –sisustuse ostu koos vajalike paigaldus ja ühendamistöödega hakkab teostama riigihanke summaga 714 762 krooni võitnud AS Dieta. AS Inest Market võitis riigihanke kogu ülejäänud lasteaiahoone mööbliga sisustamiseks kogumaksumusega 1 928 136 krooni. Lasteaia sisustus planeeritakse paika saada tuleva aasta jaanuari lõpuks.
21. september 2009
Tartu Linnavalitsus kuulutab välja hanke Tartu Klaabu lasteaia köögimööbli ostmiseks. Lepinguga kohustub Hankija tarnima sisustuse sh köögiseadmed vastavalt Tellija poolt korraldatud riigihankele ning Lepinguga kokkulepitud tingimustel ja korras, samuti teostama sisustuse hankega seotud vajalikud täiendavad- ja abitööd: sisustuse transport paigalduskohta, lahtipakkimine, paigaldus sh kõik vajalikud ühendused vee- ja kanalisatsioonivõrku, elektriseadmete ühendamine elektrivõrku, kõik kasutusloa saamiseks vajalikud elektriseadmete mõõdistused ning pakendite koristamine ja utiliseerimine ning ruumide paigalduse ja montaaži järgne põhjalik koristus tolmust jm paigaldusejärgsest mustusest, eestikeelsete kasutusjuhendite esitamine ja köögipersonali väljaõpe (edaspidi nimetatud Teenus). Lepingus kokkulepitud Teenus peab olema Hankija poolt teostatud 15.11.2009a. Hankedokumendid: Linnavarade osakond. Hankedokumente jagatakse ainult digitaalselt, peale e-mailile Mart.Mottus@raad.tartu.ee taotluse laekumist 3 tööpäeva jooksul. Pakkumiste esitamise tähtaeg on 28.09.2009 kell 10:00.
14. september 2009
Tartu Linnavalitsus kuulutab välja avatud hanke Tartu Klaabu lasteaia sisustuse ostmisele.
Hanke objektiks on Tartus, Kummeli 5 asuva Tartu Klaabu lasteaia sisustuse valmistamine ja tarne koos paigaldusega vastavalt sisustuse projektile ning Hankija juhistele ja Hankija esitatud spetsifikatsioonidele.
Tööde teostamise aeg 1. detsember 2009 kuni 5. jaanuar 2010.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkumuse tagatiseks määrab Hankija 15 000.- (viisteist tuhat) EEK. Pakkumistagatisena aktsepteerib Hankija pangagarantiid, mille on väljastanud Pakkuja poolt valitud eesti pank.
Pakkumistagatisena võib Pakkuja teha tagatisraha ülekande Tartu Linnavalitsuse linnavarade osakonna a/a 10102030232008, tõendades ülekannet panga poolt väljastatud originaaldokumendiga, millest Hankija teeb koopia. Maksekorralduse selgitusse palume märkida riigihanke nimetuse.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Pakkujal peab olema viimase kolme (2006-2008) aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt vähemalt kolm 1 500 000 EEK (ilma km-ta) mahuga sisustuse müügitehingut.
Pakkuja esitab referentsi (vastavalt etteantud vormile) 2006 – 2008.a. teostatud suuremate (tehingud maksumusega alates 1 500 000 EEK ilma km-ta) sisustuse ostu-müügi tehingute kohta. Eraldi ära märkida täidetud riigihanked.
Pakkuja peab koos pakkumusega esitama ettevõttes kasutatava kvaliteedi tagamise meetmete
täpse kirjelduse või ettevõttele väljastatud kehtiva rahvusvahelise kvaliteedisertifikaadi
koopia.
Pakkuja peab koos oma pakkumusega esitama Hankedokumendis nr 2 punktides 4.9., 4.10. ja 4.12. nõutud näidised, kirjeldused ja fotod. Hankija hindab Hankedokumendis nr 2 punktis 4.12. loetletud näidiseid vastavalt Hankedokumendi nr 2 punktis 23.2. sätestatud kriteeriumidele.
Info ja dokumendid: Tartu Linnavalitsus, Märt Mõttus, tel: 736 1165, faks: 736 1138, e-post: mart.mottus@raad.tartu.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 22. september 2009 kell 10:00.
20. juuli 2009
Tartu linnavalitsus tunnistas Klaabu lasteaia täiendava automaatika väljaehitamise riigihankel edukaks ASi Merx pakkumise maksumusega 1 295 032 krooni.
25. mai 2009
Tartu LV Linnavarade osakond kuulutab välja hanke Tartus, Klaabu lasteaia (Kummeli 5) täiendava automaatika väljaehitamistööde teostaja leidmiseks. Tööde sisuks on täiendavalt lisada automaatika vastavalt OÜ PB-projekti poolt koostatud projektile. Vastavaks tunnistatud pakkumuste hulgast tunnistatakse edukaks madalaima hinnaga pakkumus. Hankedokumendid väljastatakse hankemenetluses osalemisest huvitatud isikutele 3 tööpäeva jooksul vastava sooviavalduse saamisest (Mart.Mottus@raad.tartu.ee) digitaalselt. Pakkumuse koostamisel tuleb lähtuda Hankedokumentides esitatud Hankija nõuetest ja Eesti Vabariigis kehtivatest, riigihangete teostamist reglementeerivatest õigusaktidest. Tasu Hankedokumentide eest ei nõuta. Pakkumused esitada hiljemalt 02.06.2009 a. kell 16.00 aadressil Tartu, Küüni 1 tuba 101 kinnises pakendis, millele on kantud pealkiri “ Tartus, Klaabu lasteaia (Kummeli 5) täiendava automaatika väljaehitamine” ning pakkumuse esitanud ettevõtte nimi, registrikood, postiaadress ja märkus „Mitte avada enne 02.06.2009 kell 16.00”.
09. märts 2009
Kummeli tänava lasteaia omanikujärelevalve teenust osutab AS Telora-E. Ehitustööd lõpetatakse 15. jaanuariks 2010. a.
26. jaanuar 2009
Tartu Linnavalitsuse linnavarade osakond kuulutab välja hanke omanikujärelevalve teenuse leidmiseks Kummeli 5 ehitatava lasteaia ehitusel. Lepingu objektiks on Tartus, Kummeli 5 lasteaia ehitamise omanikujärelevalve teenuse osutamine vastavalt hankedokumentidele ja lepingule. Käsundisaaja alustab Teenuse osutamist viivitamatult, kuid hiljemalt viie (5) tööpäeva jooksul pärast Lepingu allkirjastamist ning Ehitustööde alustamist ja sellekohase kirjaliku teate saamist. Ehitustööde alguseks on 16.veebruar 2009.a. Teenust teostatakse kuni Ehitise aktiga üleandmiseni Käsundiandjale Ehitustööettevõtja poolt. Ehitustööde teostamise tähtajaks on 15.jaanuar 2010.a.
Kvalifitseerimisnõuded: Pakkuja peab olema registreeritud äriregistris, tema tegevus ei tohi olla peatatud. Tingimuse täitmist kontrollitakse Hankija poolt Riikliku Äriregistri andmebaasi andmete alusel. Pakkuja peab omama ehitustööde omanikujärelevalve teostamise õigust: nõutav on MTR registreeringud tegevusaladel ehitusjuhtimine, omanikujärelevalve, ehitusprojektide ja ehitiste ekspertiisi tegemine, andmeid kontrollitakse MTR andmebaasi alusel. Pakkuja ametialane vastutuskindlustus peab olema vähemalt kindlustussummas 1 (üks) miljon krooni, esitada dokument. Pakkuja keskmine 2006-2008 majandustegevuse netokäive peab olema vähemalt 1,5 miljonit krooni, kontrollitakse Äriregistri andmebaasi andmete ning õiendi alusel. Esitada õiend 2008 a netokäibe kohta. Pakkuja peab olema nõuetekohaselt teostanud/teostamas riigihangete korras omanikujärelevalve teenust vähemalt 3 objektil viimase kolme majandusaasta (2006-2008) jooksul, sealhulgas vähemalt ühel objektil peab olema ehitustööde maksumus vähemalt 20 milj. krooni, esitada õiend teostatud riigihangete kohta koos riigihanke nimetuste ja registreerimisnumbritega. Pakkujal peab viimase kolme aasta (2006-2008) jooksul olema täidetud nõuetekohaselt kõik riigihangete tulemusena omanikujärelevalve või riigihangete korraldamise teenuse osutamiseks sõlmitud hankelepingud, esitada õiend. Pakkuja peab omama hanke täitmiseks vajalikku legaalset arvutitarkvara, esitada õiend. Nõutav on teenuse osutamiseks vajalike litsentside olemasolu vähemalt järgmiste tarkvarade kohta: Operatsioonisüsteem (näiteks Windows või sellega samaväärne), bürootööd (näiteks MS Office või sellega samaväärne), projektijuhtimine (näiteks Microsoft Project või samaväärne). Pakkuja peab omama mõõtetehnikat. Nõutav on minimaalselt pindade tasapinnalisuse, vahekauguste, õhutemperatuuri, materjalide niiskusesisalduse mõõtmise vahendite omamine, esitada õiend. Pakkuja peab omama ehitusala normatiivide, eeskirjade, juhendite, standardite ja seaduste andmebaase, esitada õiend. Pakkujal esitada CV-d teenuse osutamisel rakendatavate isikute ja erialaspetsialistide kohta, näidates kindlasti ära nende haridustaseme ja töökogemuse, koos varasemalt teostatud objektide loeteluga, tuues välja ka objektide maksumused. Esitada pädevustunnistused (diplom, registreering vastaval erialal vm) ja haridust ning pädevust tõendavate dokumentide koopiad. Teenuse osutamiseks rakendatavad isikud ja erialaspetsialistid peavad omama minimaalselt järgmist erialast kvalifikatsiooni: Pakkuja poolt omanikujärelevalve teenuse juhtimiseks objektil kohapeal rakendatav projektijuht peab omama vähemalt ühe üle 20 miljoni kroonise ehitusmaksumusega (koos käibemaksuga) ehitusprojekti omanikujärelevalve teostamise kogemust ja vähemalt 3- aastast tegutsemise kogemust antud alal. Esitada õiend, lisada olemasolul omanikujärelevalve projektijuhi maksimaalselt 3 kooli või lasteaia ehitamise või rekonstrueerimise omanikujärelevalve teenuse kogemuse objektid, tellija, aadressi ja maksumuse äranäitamisega (vt p 17.7).
Erialaspetsialistidega, kellel on vastav pädevustunnistus ja vähemalt 3- aastane töökogemus, peavad kindlasti olema kaetud järgnevad ehitustööde osad: üldehitustööd, küte – ja ventilatsioonitööd, vesivarustuse ja kanalisatsioonitööd, elektritööd, nõrkvoolutööd, automaatika. Pakkujal on õigus kasutada teenuse osutamisel ka alltöövõttu (vt p 13.12). Pakkujal on õigus hankelepingu täitmiseks kasutada alltöövõttu. Alltöövõtu kasutamisel esitada kavatsetavate alltöövõtu firmade nimed ning vastavate alltöövõtjate poolt teostatavate tööde loetelud ning hankelepingu osa suurus. Pakkuja võib kaasata hankelepingu mahust olulise osa täitmisel muid alltöövõtjaid üksnes hankija nõusolekul, pärast nende suhtes hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta kinnituse saamist. Alltöövõtu kasutamisel peab Pakkuja esitama kirjaliku kinnituse, et kavandatavatel alltöövõtjatel puuduvad RHS § 38 lg 1 ja 2 nimetatud alused. Esitada kirjalik nõusolek Hankija poolt kvalifitseerimisnõuete kontrollimiseks järelepärimiste tegemiseks varasemate ehitiste Tellijatele, Maksuametile või muudele õiguspädevatele institutsioonidele.
Hindamiskritieeriumid: Punktide andmine toimub väärtuspunktide meetodil. Madalaima hinnaga pakkumusele antakse maksimaalselt 95 punkti. Teistele pakkumustele antakse punkte proportsionaalselt vähem.
Erialane kogemus: Projektijuhil, kellel on 3 või rohkema kooli või lasteaia rekonstrueerimise omanikujärelevalve teenuse kogemus – 5 p, 2 eelmainitud objekti järelevalve kogemus 3 p ja ühe objekti eest antakse 1 punkt. Saadud punktid summeeritakse ning edukaks osutab pakkuja, kelle pakkumus kogub kõige rohkem punkte.
19. jaanuar 2009
Uue 120-kohalise lasteaia rajamisega Kummeli tänavale loodetakse algust teha kuu pärast. Ehitustöödega loodetakse lõpuni jõuda 2009. aasta lõpuks ja uus lasteaed plaanitakse avada 2010. aasta märtsis. Projekti kogumaksumuseks on 38 778 284 krooni, millest Tartu omaosalus on 5,8 miljonit. Ülejäänud summa tuleb riigi linnaliste piirkondade rajamise programmi raamest. Lasteaia ehitustööde teostajaks on Facio Ehituse AS.
29. september 2008
Tartu Linnavalitsus kuulutab välja avatud hanke Kummeli 5 lasteaia ehitamisele.
Hanke tulemusena valmib Tartusse Raadi linnaosasse Kummeli 5 krundile 2 kordne 6 rühmaline lasteaed.
Hoone sisaldab endas alljärgnevaid ruumigruppe:
- lasteaiaruumid (4 rühma 20 lapsele), hilisem võimalus 24 lapselise rühma moodustamiseks
- lastesõimeruumid (2 rühma 14 lapsele), hilisem võimalus 16 lapselise rühma moodustamiseks (ruumilahendus ja-suurused võimaldavad lastesõimeruume kasutada ka lasteaiaruumidena);
- lasteaeda teenindavad ühisruumid (arst, logopeed, pedagoogide ruumid,
personali ruumid, abiruumid);
- muusikasaal-spordisaal vajaliku abiruumiga;
- köögiruumid;
- pesulaod.
Hanke tulemusena valmib Tartusse Raadi linnaosasse Kummeli 5 krundile 2-kordne 6 rühmaline lasteaed.
Tööde teostamise aeg on 06. november 2008 kuni 10. september 2009.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkuja on kohustatud koos pakkumusega esitama Hankijale RHS paragrahv 34 lõige 4 korras tõendatud pakkumuse tagatise summas 250 000 (kakssada viiskümmend tuhat) krooni. Pakkumuse tagatise kehtivusaeg peab olema võrdne pakkumuse kehtivusajaga, s.o. 90 kalendripäeva pakkumuse esitamise tähtpäevast arvates.
Pakkuja kirjalik kinnitus, et edukaks tunnistamise korral annab ehitustöödele ehitusaegse tagatise 10% ja garantiiaegseks tagatiseks 2% pakkumuse maksumusest.
Pakkuja tegevusrisk peab olema kindlustatud-esitada kirjalik nõusolek ehituse koguriskikindlustuse CAR sõlmimiseks HD 3 esitatud tingimustel. Pakkuja peab arvestama, et lepingu sõlmimise hetkeks peab ta esitama Hankijale viimase kasuks sõlmitud vastutuskindlustuspoliisi, millest nähtub oma tegevusest või tegevusetusest tulenevate riskide kindlustamine minimaalselt lepingu hinna suuruses summas ning hoidma kindlustust jõus kuni lepingus sätestatud tähtajani.
Ühispakkujatel nimetada hankemenetlusega ning hankelepingu sõlmimise ja täitmisega seotud toimingute tegemiseks volitatud esindaja.
Esitada vastav volitus, koos kõikide osapoolte rekvisiitidega. Ühispakkujate ühises pakkumuses peab sisalduma kinnitus, et hankelepingu täitmise eest vastutavad ühispakkujad solidaarselt. Ühispakkumuses esitada kvalifitseerimiseks vajalikud dokumendid kõigi osalejate kohta.
Hankedokumendid jagatakse digitaalselt. FTP aadress teatatakse pakkujatele peale taotluse esitamist e-mailile Mart.Mottus@raad.tartu.ee.
Info ja dokumendid: Tartu Linnavalitsus, Märt Mõttus, tel: 736 1165, faks: 736 1138, e-post: Mart.Mottus@raad.tartu.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 16. oktoober 2008 kell 11:00.
21. juuli 2008
Tartu linnavalitsus on kehtestanud Kummeli 5 krundi detailplaneeringu.
05. mai 2008
Kummeli tänava lasteaeda projekteerib RTG Projektibüroo, AS Koger & Partnerid pakkumus ei vastanud Riigihangete seaduses ja hankedokumentides sätestatud nõuetele. Projekteerimise tähtaeg on 8. august ning ehitamist plaanitakse alustada käesoleva aasta sügisel. Lasteaed valmib 2009. aasta septembriks.
28. aprill 2008
Kummeli tänava lasteaeda projekteerib AS Koger & Partnerid, projekteerimise tähtaeg on 8. august ning ehitamist plaanitakse alustada käesoleva aasta sügisel. Lasteaed valmib 2009. aasta septembriks.
31. märts 2008
Tartu linnavalitsus tunnistas Kummeli tänavasse kavandatava lasteaia projekteerimise riigihankel edukaks ASi Koger & Partnerid.
10. märts 2008
Tartu Linnavalitsus kuulutab välja avatud hanke Tartu Kummeli 5 lasteaia projekteerimisele.
Kummeli 5 planeeritava lasteaia projektdokumentatsiooni koostamine sh: kõikvõimalikud täiendavad uurimistööd; põhiprojekti staadiumis projekti koostamine kütte- ja ventilatsiooniosale, tugev- ja nõrkvooluosale, vee- ja kanalisatsiooni osale, välisvõrkude osale.
Tööde teostamise aeg on 10. aprill 2008 kuni 08. august 2008.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1) Pakkuja on kohustatud koos pakkumusega esitama Hankijale RHS § 34 lg 4 korras tõendatud pakkumuse tagatise summas kakskümmend viis tuhat (25 000) krooni. Pakkumuse tagatise kehtivusaeg peab olema võrdne pakkumuse kehtivusajaga, s.o. 90 kalendripäeva pakkumuse esitamise tähtpäevast arvates.
2) Pakkuja tegevusrisk peab olema kindlustatud - esitada kindlustuspoliisi koopia. Pakkuja peab arvestama, et lepingu sõlmimise hetkeks peab ta esitama Hankijale viimase kasuks sõlmitud vastutuskindlustuspoliisi, millest nähtub oma tegevusest või tegevusetusest tulenevate riskide kindlustamine minimaalselt lepingu hinna suuruses summas ning hoidma kindlustust jõus kuni lepingus sätestatud tähtajani.
Hankedokumente väljastatakse kuni 18. märts 2008 kella 11:00-ni.
Info ja dokumendid: Tartu Linnavalitsus, Märt Mõttus, tel: 736 1165, faks: 736 1138, e-post: Mart.Mottus@raad.tartu.ee.
Pakkumised saata: Linnavarade osakond, Küüni 1, 101, Tartu, 51004, Märt Mõttus, tel: 736 1165, faks: 736 1138, e-post: Mart.Mottus@raad.tartu.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 19. märts 2008 kell 11:00.
11. veebruar 2008
Tartu linn valis kuue AS RTG Projektbüroo esitatud eeleskiisi hulgast välja lahenduse, mille põhjal hakatakse koostama Kummeli 5 asuva lasteaia eskiisprojekti. Kummeli tänava lasteaia projekteerimisel võetakse eeskujuks Tallinnas asuva Padriku lasteaia projekt. Kummeli tänavale on planeeritud kuue rühmaga lasteaed umbes 120 lapsele. Lahenduse kohaselt on lasteaed kahekorruseline, hoone esimesele korrusele tuleb kolm rühmaruumi, köögiplokk ja administratiivruumid, teisel korrusel paiknevad saal, arstiruumid ning kolm rühmaruumi. Lisaks on majas loodusnurk ja käelise tegevuse ruumid. Pärast eskiislahenduse valmimist võetakse lahendus aluseks detailplaneeringu koostamisel ja kuulutatakse välja projekteerimishange. Lasteaed on kavas avada tuleva aasta lõpuks.
14. jaanuar 2008
Linnavalitsus sõlmib töövõtulepingu AS-iga RTG Projektbüroo Kummeli 5 kinnistule lasteaia eskiisprojekti koostamiseks maksumusega 187 620 krooni. 5330 m² krundile planeeritakse kuue rühmaga lasteaed umbes 120 lapsele. Lasteaiahoone peaks valmima tuleva aasta septembris.
03. detsember 2007
Algatati Kummeli 5 krundi detailplaneeringu koostamine. Detailplaneeringu eesmärk on määrata ehitusõigus lasteaia hoonete püstitamiseks.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Tartu Linnavalitsus , TARTU
|
|
lv@tartulv.ee | |||
Mööbel |
|||||
|
dieta@dieta.ee | ||||
Mööbel |
|||||
Inest Market OÜ, Saka, Toila vald
|
|
info@inestmarket.ee |