Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange külmamasina väljavahetuseks. Tähtaeg 21. juuni.
07. juuni 2023
Tallinna Ülikool kuulutab välja hanke Narva mnt 29 õppehoone külmamasina väljavahetuseks. On toodud Tehnilises kirjelduses ja selle lisades (joonised).
Narva mnt 29, Astra õppehoone ebaefektiivse ja amortiseerunud külmamasina väljavahetamine.
Tööde kestus: 4 kuud.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 21.06.2023 10:00.
Narva mnt 29, Astra õppehoone ebaefektiivse ja amortiseerunud külmamasina väljavahetamine.
Tööde kestus: 4 kuud.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 21.06.2023 10:00.
18. aprill 2017
SWECO Projekt AS projekteerib Loomemaja juurdeehituse ehitusprojekti insenerosad. Projekt valmib 4. veebruariks 2018.
20. jaanuar 2017
Tallinna Ülikool kuulutab välja avatud hanke Narva mnt 25/27/29 Loomemaja juurdeehituse ehitusprojekti insenerosade projekteerimiseks.
Tööde kestus: 10 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 06.03.2017 kell 13:00.
Tööde kestus: 10 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 06.03.2017 kell 13:00.
22. november 2016
Salto arhitektuuribüroo osaühinguga sõlmiti leping Narva mnt 25/27/29 Loomemaja (Nova) juurdeehituse arhitektuurse osa ning maastiku- ja sisearhitektuurse osa projekteerimiseks. Hankelepingu täitmise tähtpäev 16.01.2018.
28. detsember 2010
Tallinna ülikool allkirjastas Skanska EMV AS-ga ülikooli loomemaja ümberehituse töövõtulepingu maksumusega 78 miljonit krooni, millele lisandub käibemaks. Uus õppehoone hakkab paiknema Tallinna ülikooli Narva maantee õppelinnaku sisehoovis praeguse kunsti- ja tööõpetuse maja kohal. Viiekorruselise hoone juurde tuleb ka maa-alune parkla. Hoonel on brutopinda kokku 4600 ruutmeetrit. Hoone projekteeris Salto arhitektuuribüroo OÜ, kes võitis mullu detsembris Tallinna ülikooli korraldatud arhitektuurivõistluse. Ehitustööd algavad 2011. aasta 3. jaanuaril, hoone valmib 2012. aasta alguses.
07. juuli 2010
MUUDATUS: Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded kasutusotstarbe grupid.
Tallinna Ülikool kuulutab välja avatud hanke Narva mnt 25/27/29 hoonestu projekteerimis-ehitustöödeks. Hankelepingu või hanke lühikirjeldus: Tallinna Ülikooli, Narva mnt 25/ 27/ 29 hoonestu projekteerimis-ehitustööd projekteerimis-ehitustöövõtu meetodil.
Nõutavad tagatised ja garantiid
Pakkumuse tagatis - krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina 800 000 (kaheksasaja tuhande) EEK suurusele summale või eelnimetatud summa deponeerimisega hankija arvelduskontole 10002006943007, märkides selgituseks „Riigihanke „Narva mnt 25/ 27/ 29 hoonestu projekteerimis-ehitustööd“ pakkumuse tagatis“.
Lepingu täitmise tagatis – 10% lepingu summast.
Ehitise garantiiaegne tagatis - 2% lepingu summast.
CAR kindlustus.
Pakkujate või taotlejate individuaalne seisund, sealhulgas kutse- või ettevõtlusregistrisse kuulumisega seotud nõuded (hankemenetlusest kõrvaldamise alused)
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Hankija ei sõlmi hankelepingut isikuga ja kõrvaldab pakkuja hankemenetlusest mistahes ajal, kui esineb vähemalt üks allpool nimetatud asjaoludest.
1. Kui pakkujat, tema partnerit või nende seaduslikku esindajat on kriminaal- või väärteomenetluses karistatud kuritegeliku ühenduse organiseerimise või sinna kuulumise eest või riigihangete nõuete rikkumise või kelmuse või ametialaste või rahapesualaste süütegude toimepanemise eest ja kelle karistusandmed ei ole karistusregistrist karistusregistri seaduse kohaselt kustutatud või karistus on tema elu- või asukohariigi õigusaktide alusel kehtiv;
2. Kui pakkuja või tema partner on pankrotis või likvideerimisel, tema äritegevus on peatatud või ta on muus sellesarnases seisukorras tema asukohamaa seaduse kohaselt.
3. Kui pakkuja või tema partneri suhtes on algatatud sundlikvideerimine või muu sellesarnane menetlus tema asukohamaa seaduse kohaselt.
4. Kui pakkujal või tema partneril ei ole nõuetekohaselt täidetud õigusaktidest tulenevad riiklike maksude või enda elu- või asukoha kohalike maksude või sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohustused.
5. Kui pakkuja või tema partner on käesolevas riigihankes või käesoleva hankemenetluse raames esitanud ühise pakkumuse, olles ühtlasi esitanud pakkumuse üksi, esitanud mitu ühist pakkumust koos erinevate teiste ühispakkujatega või nimetanud alltöövõtjana hankelepingu täitmisel teist pakkujat.
6. Kui pakkuja või tema partner on esitanud valeandmeid hankija kehtestatud nõuetele vastavuse kohta.
Hankija võib kõrvaldada hankemenetlusest pakkuja:
1 Kui pakkuja (või partneri) või nende esindaja suhtes on kutse- või ametiliidu aukohtu otsusega või muul sellesarnasel alusel tõendatud raske süüline eksimus kutse- või ametialaste käitumisreeglite vastu.
2 Kui pakkuja (või partner) on jätnud hankija poolt pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta nõutud andmed või dokumendid esitamata ja need andmed või dokumendid ei ole hankijale oluliste kulutusteta avaliku registri kaudu kättesaadavad.
3 Kui pakkuja (või partner) on jätnud hankija teavitamata punktides 6.1.1-6.1.5 nimetatud asjaolude olulisest muutumisest
4 Kui pakkuja pakkumuse koostamisel on osalenud isik, kes on osalenud sama riigihanke hankedokumentide koostamisel või kes on muul viisil hankijaga seotud ja sellele isikule seetõttu teadaolev info annab talle eelise teiste pakkujate ees.
Pakkuja hankemenetluse kõrvaldamise aluste puudumise tõendamiseks tuleb esitada:
1. Pakkuja (partneri) kinnitus hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta (Vorm A7). Ühispakkumuse korral peab selle esitama iga konsortsiumi liige.
2. Maksu- ja Tolliameti (väljaspool Eesti Vabariiki registreeritud pakkuja või konsortsiumi liikme korral asukohariigi vastava ametiasutuse) tõend pakkuja (partneri) asukohariigi riiklike maksude ja sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohta. Tõend peab olema väljastatud mitte varem, kui kolmkümmend päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva. Ühispakkumuse korral peab selle esitama iga konsortsiumi liige.
3. Pakkuja (partneri) asukohajärgse kohaliku omavalitsuse tõend kohalike maksude tasumise kohta. Tõend peab olema väljastatud mitte varem, kui kolmkümmend päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva. Ühispakkumuse korral peab selle esitama iga konsortsiumi liige.
4. Pakkuja kirjalik kinnitus selle kohta, et kõigil alltöövõtjatel, keda pakkuja kavatseb allhankelepingu alusel vahetult hankelepingu täitmisel kasutada, puuduvad RHS § 38 lõike 1 alapunktides 1 kuni 4 nimetatud alused (see kinnitus esitatakse pakkumuse koosseisus Vormil A5).
Ühispakkumuse korral esitavad pakkujad nende esindajale antud volikirja ( Vorm A4)
Pakkuja (partner) peab oma asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud äriregistris või erialases registris; pakkuja (partner) esitab koopia asukohamaa seaduse kohasest registreeritust tõendavast registritunnistusest (Eestist pärinev pakkuja (partner) – äriregistri registrikaardi väljatrüki) seisuga 30 päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva või hiljem.
Eesti äriregistris registreeritud pakkuja (konsortsium tervikuna) peab olema registreeritud Majandustegevuse Registris valdkonnas Ehitus, tegevusaladel Ehitamine, Ehitusjuhtimine ja Projekteerimine. Pakkuja (konsortsium tervikuna) koos alltöövõtjatega, kelle näitajate alusel pakkuja tõendab vastavalt Riigihangete seaduse §41 oma tehnilise ja kutsealase pädevuse vastavust kvalifitseerimise tingimustele, peab omama registreeringuid ja tegevuslube kõikide hanke objektiks olevate tööde tegemiseks. Pakkuja (partner, alltöövõtja) esitab väljatrüki Majandustegevuse Registrist koos vastutavate spetsialistide loeteluga seisuga 30 päeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva või hiljem. Väljaspool Eesti Vabariiki registreeritud pakkuja (partner) esitab asukohariigi pädeva asutuse tõendi vajaliku registreeringu olemasolu kohta vastavas pakkuja asukohamaa seaduses nimetatud Majandustegevuse Registriga analoogses registris. Esitada tuleb kõikide tööde teostamiseks vajalike tegevuslubade koopiad.
NImetatud vormid saab koos hankedokumentidega.
Majanduslik- ja finantsseisund
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
1. Pakkuja (konsortsiumi) viimase kolme majandusaasta (2007-2009) netokäive ehitustööde teostamisel peab olema kokku minimaalselt 450 000 000 EEK . Ühispakkumuse korral peab juhtiva partneri vastav näitaja olema vähemalt 60% nõutavast. Pakkuja (partner) esitab viimase kolme majandusaasta (2007-2009) aruande väljavõtte (bilanss ja kasumiaruanne) koos audiitori järeldusotsusega ning kinnituse pakkuja (partneri) viimase kolme majandusaasta netokäibe kohta ehitustööde teostamisel (Vorm A8).
Nimetatud vormid saab koos hankedokumentidega.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
1.Pakkuja (konsortsium) peab viimase viie (01.01.2005-31.12.2009) aasta jooksul olema peatöövõtjana teostanud ja lõpule viinud (tööde teostamine võib olla alanud enne ülalnimetatud perioodi; pärast ülalnimetatud perioodi võib kesta garantiiperiood) järgmisi sarnaseid töid:
- vähemalt 10 000 m2 netopinnaga hoone (kasutusotstarbe grupid 12200 ,12100,12300 või 12600 vastavalt MKMm nr 10, 26.11.2002) ehitamine projekteerimis-ehitustöövõtuna (s.t. töövõtuna, milles ehitustöövõtja kohustuste hulka kuulus ka tööprojekti koostamine) - vähemalt kolm projekti.
- Pakkuja (konsortsium) esitab loetelu teostatud sarnastest projekteerimis-ehitustöödest (Vorm A9).
2. Pakkuja peab moodustama tööde teostamiseks võtmeekspertide meeskonna. Võtmeeksperdid ja nõuded nende kvalifikatsioonile on järgmised:
- Projektijuht/Töövõtja Esindaja (üks isik):
-kõrgharidus ehitusvaldkonnas;
-minimaalselt viie aastane töökogemus ehitustöövõtja projektijuhina, vastav kogemus peab ilmnema isiku osalemisest lepingute täitmisel (referentsobjektide loetelust), mitte üldisest töökogemusest;
-viimase viie aasta jooksul (01.01.2005-31.12.2009) omandatud kogemus vähemalt ühe vähemalt 10 000 m2 netopinnaga hoone (kasutusotstarbe grupid 12200 ,12100,12300 või 12600 vastavalt MKMm nr 10, 26.11.2002) ehitamisel ehitustöövõtja projektijuhina;
-FIDIC lepingutingimuse tundmine (tõendada kas FIDIC lepingutingimuste alusel elluviidud projekti juhtimise kogemusega ehitustöövõtja projektijuhina või FIDIC lepingutingimuste alase koolituse läbimist kinnitava tunnistuse esitamisega);
-eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel).
-Objektijuht (üks isik):
-kõrg- või keskeriharidus ehitusvaldkonnas või Ehitusjuht III kutsekvalifikatsioon;
-minimaalselt viie aastane töökogemus ehitustööde projekti- või objektijuhina;
-viimase viie aasta jooksul (01.01.2005-31.12.2009) omandatud kogemus vähemalt ühe vähemalt 10 000 m2 netopinnaga hoone (kasutusotstarbe grupid 12200 ,12100,12300 või 12600 vastavalt MKMm nr 10, 26.11.2002) ehitamisel ehitustöövõtja objektijuhina;
-eesti keele oskus vähemalt B2 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel).
-Projekteerimise projektijuht (üks isik):
-kõrgharidus ehitusvaldkonnas;
-minimaalselt viie aastane töökogemus ehituslike projekteerimistööde projektijuhina, vastav kogemus peab ilmnema isiku osalemisest lepingute täitmisel (referentsobjektide loetelust), mitte üldisest töökogemusest;
-viimase viie aasta jooksul (01.01.2005-31.12.2009) omandatud kogemus vähemalt ühe vähemalt 10 000 m2 netopinnaga hoone (kasutusotstarbe grupid 12200 ,12100,12300 või 12600 vastavalt MKMm nr 10, 26.11.2002) põhi- ja tööprojekti koostamisel projekteerimise projektijuhina;
-eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel).
Üks võtmeekspert võib osaleda mitmes pakkumuses.
Juhul, kui mõne võtmeeksperdi puhul ei ole täidetud eesti keele oskuse nõue, peab pakkuja lisama vastava võtmeeksperdi CV-le pakkuja kinnituse, et on teadlik kohustusest tagada omal kulul pidevalt tõlke olemasolu suuliseks ja kirjalikuks suhtlemiseks vastava võtmeeksperdi ja muude isikute vahel.
Pakkuja (konsortsium) esitab võtmeekspertide loetelu (Vorm A10), võtmeekspertide CV-d (Vorm A11) ja haridust ja/või kutsekvalifikatsiooni tõendavad dokumendid. Võtmeeksperdi tööandjaks peab olema pakkumuses pakkujana, partnerina või alltöövõtjana osalev isik.
Ühispakkumuse esitamise korral kvalifitseeritakse ühises pakkumuses osalejad summeerimatute näitajate osas eraldi. Nimetatud vormid saab koos hankedokumentidega. Hankedokumentide taotlemise või nendele juurdepääsu tähtpäev (viimane päev) on 30.07.2010 16:00. Dokumentide eest tasuda 200 krooni ülekandega enne hankedokumentide välja võtmist AS Telora-E arvelduskontole 221001151685. Pakkumuste või taotluste esitamise tähtaeg on 02.08.2010 12:00. Pakkumuste avamise aeg: 02.08.2010 12:05. Pakkumuste avamise koht: Telora-E AS, Pärnu mnt 141,11314.Tallinn (13 korrus). Pakkumuste avamisel on õigus osaleda kõigil pakkujatel või nende volitatud esindajatel. Volitatud esindajal peab olema vastav volikiri.
Tallinna Ülikool kuulutab välja avatud hanke Narva mnt 25/27/29 hoonestu projekteerimis-ehitustöödeks. Hankelepingu või hanke lühikirjeldus: Tallinna Ülikooli, Narva mnt 25/ 27/ 29 hoonestu projekteerimis-ehitustööd projekteerimis-ehitustöövõtu meetodil.
Nõutavad tagatised ja garantiid
Pakkumuse tagatis - krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina 800 000 (kaheksasaja tuhande) EEK suurusele summale või eelnimetatud summa deponeerimisega hankija arvelduskontole 10002006943007, märkides selgituseks „Riigihanke „Narva mnt 25/ 27/ 29 hoonestu projekteerimis-ehitustööd“ pakkumuse tagatis“.
Lepingu täitmise tagatis – 10% lepingu summast.
Ehitise garantiiaegne tagatis - 2% lepingu summast.
CAR kindlustus.
Pakkujate või taotlejate individuaalne seisund, sealhulgas kutse- või ettevõtlusregistrisse kuulumisega seotud nõuded (hankemenetlusest kõrvaldamise alused)
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Hankija ei sõlmi hankelepingut isikuga ja kõrvaldab pakkuja hankemenetlusest mistahes ajal, kui esineb vähemalt üks allpool nimetatud asjaoludest.
1. Kui pakkujat, tema partnerit või nende seaduslikku esindajat on kriminaal- või väärteomenetluses karistatud kuritegeliku ühenduse organiseerimise või sinna kuulumise eest või riigihangete nõuete rikkumise või kelmuse või ametialaste või rahapesualaste süütegude toimepanemise eest ja kelle karistusandmed ei ole karistusregistrist karistusregistri seaduse kohaselt kustutatud või karistus on tema elu- või asukohariigi õigusaktide alusel kehtiv;
2. Kui pakkuja või tema partner on pankrotis või likvideerimisel, tema äritegevus on peatatud või ta on muus sellesarnases seisukorras tema asukohamaa seaduse kohaselt.
3. Kui pakkuja või tema partneri suhtes on algatatud sundlikvideerimine või muu sellesarnane menetlus tema asukohamaa seaduse kohaselt.
4. Kui pakkujal või tema partneril ei ole nõuetekohaselt täidetud õigusaktidest tulenevad riiklike maksude või enda elu- või asukoha kohalike maksude või sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohustused.
5. Kui pakkuja või tema partner on käesolevas riigihankes või käesoleva hankemenetluse raames esitanud ühise pakkumuse, olles ühtlasi esitanud pakkumuse üksi, esitanud mitu ühist pakkumust koos erinevate teiste ühispakkujatega või nimetanud alltöövõtjana hankelepingu täitmisel teist pakkujat.
6. Kui pakkuja või tema partner on esitanud valeandmeid hankija kehtestatud nõuetele vastavuse kohta.
Hankija võib kõrvaldada hankemenetlusest pakkuja:
1 Kui pakkuja (või partneri) või nende esindaja suhtes on kutse- või ametiliidu aukohtu otsusega või muul sellesarnasel alusel tõendatud raske süüline eksimus kutse- või ametialaste käitumisreeglite vastu.
2 Kui pakkuja (või partner) on jätnud hankija poolt pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta nõutud andmed või dokumendid esitamata ja need andmed või dokumendid ei ole hankijale oluliste kulutusteta avaliku registri kaudu kättesaadavad.
3 Kui pakkuja (või partner) on jätnud hankija teavitamata punktides 6.1.1-6.1.5 nimetatud asjaolude olulisest muutumisest
4 Kui pakkuja pakkumuse koostamisel on osalenud isik, kes on osalenud sama riigihanke hankedokumentide koostamisel või kes on muul viisil hankijaga seotud ja sellele isikule seetõttu teadaolev info annab talle eelise teiste pakkujate ees.
Pakkuja hankemenetluse kõrvaldamise aluste puudumise tõendamiseks tuleb esitada:
1. Pakkuja (partneri) kinnitus hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta (Vorm A7). Ühispakkumuse korral peab selle esitama iga konsortsiumi liige.
2. Maksu- ja Tolliameti (väljaspool Eesti Vabariiki registreeritud pakkuja või konsortsiumi liikme korral asukohariigi vastava ametiasutuse) tõend pakkuja (partneri) asukohariigi riiklike maksude ja sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohta. Tõend peab olema väljastatud mitte varem, kui kolmkümmend päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva. Ühispakkumuse korral peab selle esitama iga konsortsiumi liige.
3. Pakkuja (partneri) asukohajärgse kohaliku omavalitsuse tõend kohalike maksude tasumise kohta. Tõend peab olema väljastatud mitte varem, kui kolmkümmend päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva. Ühispakkumuse korral peab selle esitama iga konsortsiumi liige.
4. Pakkuja kirjalik kinnitus selle kohta, et kõigil alltöövõtjatel, keda pakkuja kavatseb allhankelepingu alusel vahetult hankelepingu täitmisel kasutada, puuduvad RHS § 38 lõike 1 alapunktides 1 kuni 4 nimetatud alused (see kinnitus esitatakse pakkumuse koosseisus Vormil A5).
Ühispakkumuse korral esitavad pakkujad nende esindajale antud volikirja ( Vorm A4)
Pakkuja (partner) peab oma asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud äriregistris või erialases registris; pakkuja (partner) esitab koopia asukohamaa seaduse kohasest registreeritust tõendavast registritunnistusest (Eestist pärinev pakkuja (partner) – äriregistri registrikaardi väljatrüki) seisuga 30 päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva või hiljem.
Eesti äriregistris registreeritud pakkuja (konsortsium tervikuna) peab olema registreeritud Majandustegevuse Registris valdkonnas Ehitus, tegevusaladel Ehitamine, Ehitusjuhtimine ja Projekteerimine. Pakkuja (konsortsium tervikuna) koos alltöövõtjatega, kelle näitajate alusel pakkuja tõendab vastavalt Riigihangete seaduse §41 oma tehnilise ja kutsealase pädevuse vastavust kvalifitseerimise tingimustele, peab omama registreeringuid ja tegevuslube kõikide hanke objektiks olevate tööde tegemiseks. Pakkuja (partner, alltöövõtja) esitab väljatrüki Majandustegevuse Registrist koos vastutavate spetsialistide loeteluga seisuga 30 päeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva või hiljem. Väljaspool Eesti Vabariiki registreeritud pakkuja (partner) esitab asukohariigi pädeva asutuse tõendi vajaliku registreeringu olemasolu kohta vastavas pakkuja asukohamaa seaduses nimetatud Majandustegevuse Registriga analoogses registris. Esitada tuleb kõikide tööde teostamiseks vajalike tegevuslubade koopiad.
NImetatud vormid saab koos hankedokumentidega.
Majanduslik- ja finantsseisund
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
1. Pakkuja (konsortsiumi) viimase kolme majandusaasta (2007-2009) netokäive ehitustööde teostamisel peab olema kokku minimaalselt 450 000 000 EEK . Ühispakkumuse korral peab juhtiva partneri vastav näitaja olema vähemalt 60% nõutavast. Pakkuja (partner) esitab viimase kolme majandusaasta (2007-2009) aruande väljavõtte (bilanss ja kasumiaruanne) koos audiitori järeldusotsusega ning kinnituse pakkuja (partneri) viimase kolme majandusaasta netokäibe kohta ehitustööde teostamisel (Vorm A8).
Nimetatud vormid saab koos hankedokumentidega.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
1.Pakkuja (konsortsium) peab viimase viie (01.01.2005-31.12.2009) aasta jooksul olema peatöövõtjana teostanud ja lõpule viinud (tööde teostamine võib olla alanud enne ülalnimetatud perioodi; pärast ülalnimetatud perioodi võib kesta garantiiperiood) järgmisi sarnaseid töid:
- vähemalt 10 000 m2 netopinnaga hoone (kasutusotstarbe grupid 12200 ,12100,12300 või 12600 vastavalt MKMm nr 10, 26.11.2002) ehitamine projekteerimis-ehitustöövõtuna (s.t. töövõtuna, milles ehitustöövõtja kohustuste hulka kuulus ka tööprojekti koostamine) - vähemalt kolm projekti.
- Pakkuja (konsortsium) esitab loetelu teostatud sarnastest projekteerimis-ehitustöödest (Vorm A9).
2. Pakkuja peab moodustama tööde teostamiseks võtmeekspertide meeskonna. Võtmeeksperdid ja nõuded nende kvalifikatsioonile on järgmised:
- Projektijuht/Töövõtja Esindaja (üks isik):
-kõrgharidus ehitusvaldkonnas;
-minimaalselt viie aastane töökogemus ehitustöövõtja projektijuhina, vastav kogemus peab ilmnema isiku osalemisest lepingute täitmisel (referentsobjektide loetelust), mitte üldisest töökogemusest;
-viimase viie aasta jooksul (01.01.2005-31.12.2009) omandatud kogemus vähemalt ühe vähemalt 10 000 m2 netopinnaga hoone (kasutusotstarbe grupid 12200 ,12100,12300 või 12600 vastavalt MKMm nr 10, 26.11.2002) ehitamisel ehitustöövõtja projektijuhina;
-FIDIC lepingutingimuse tundmine (tõendada kas FIDIC lepingutingimuste alusel elluviidud projekti juhtimise kogemusega ehitustöövõtja projektijuhina või FIDIC lepingutingimuste alase koolituse läbimist kinnitava tunnistuse esitamisega);
-eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel).
-Objektijuht (üks isik):
-kõrg- või keskeriharidus ehitusvaldkonnas või Ehitusjuht III kutsekvalifikatsioon;
-minimaalselt viie aastane töökogemus ehitustööde projekti- või objektijuhina;
-viimase viie aasta jooksul (01.01.2005-31.12.2009) omandatud kogemus vähemalt ühe vähemalt 10 000 m2 netopinnaga hoone (kasutusotstarbe grupid 12200 ,12100,12300 või 12600 vastavalt MKMm nr 10, 26.11.2002) ehitamisel ehitustöövõtja objektijuhina;
-eesti keele oskus vähemalt B2 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel).
-Projekteerimise projektijuht (üks isik):
-kõrgharidus ehitusvaldkonnas;
-minimaalselt viie aastane töökogemus ehituslike projekteerimistööde projektijuhina, vastav kogemus peab ilmnema isiku osalemisest lepingute täitmisel (referentsobjektide loetelust), mitte üldisest töökogemusest;
-viimase viie aasta jooksul (01.01.2005-31.12.2009) omandatud kogemus vähemalt ühe vähemalt 10 000 m2 netopinnaga hoone (kasutusotstarbe grupid 12200 ,12100,12300 või 12600 vastavalt MKMm nr 10, 26.11.2002) põhi- ja tööprojekti koostamisel projekteerimise projektijuhina;
-eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel).
Üks võtmeekspert võib osaleda mitmes pakkumuses.
Juhul, kui mõne võtmeeksperdi puhul ei ole täidetud eesti keele oskuse nõue, peab pakkuja lisama vastava võtmeeksperdi CV-le pakkuja kinnituse, et on teadlik kohustusest tagada omal kulul pidevalt tõlke olemasolu suuliseks ja kirjalikuks suhtlemiseks vastava võtmeeksperdi ja muude isikute vahel.
Pakkuja (konsortsium) esitab võtmeekspertide loetelu (Vorm A10), võtmeekspertide CV-d (Vorm A11) ja haridust ja/või kutsekvalifikatsiooni tõendavad dokumendid. Võtmeeksperdi tööandjaks peab olema pakkumuses pakkujana, partnerina või alltöövõtjana osalev isik.
Ühispakkumuse esitamise korral kvalifitseeritakse ühises pakkumuses osalejad summeerimatute näitajate osas eraldi. Nimetatud vormid saab koos hankedokumentidega. Hankedokumentide taotlemise või nendele juurdepääsu tähtpäev (viimane päev) on 30.07.2010 16:00. Dokumentide eest tasuda 200 krooni ülekandega enne hankedokumentide välja võtmist AS Telora-E arvelduskontole 221001151685. Pakkumuste või taotluste esitamise tähtaeg on 02.08.2010 12:00. Pakkumuste avamise aeg: 02.08.2010 12:05. Pakkumuste avamise koht: Telora-E AS, Pärnu mnt 141,11314.Tallinn (13 korrus). Pakkumuste avamisel on õigus osaleda kõigil pakkujatel või nende volitatud esindajatel. Volitatud esindajal peab olema vastav volikiri.
14. juuni 2010
Tallinna Ülikool kuulutab välja avatud hanke Narva mnt 25/27/29 hoonestu projekteerimis-ehitustööde omanikujärelevalve ja Inseneri teenuseks.
Narva mnt .25/27/29 hoonestu projekteerimis-ehitustööde töövõtulepingu raames teostatavate ehitustööde omanikujärelevalvet (vastavalt Eesti Vabariigi Ehitusseadusele, Majandus- ja kommunikatsiooniministri 11.12.02. määrusele nr 30 ja muudele Ehitusseaduse rakendusaktidele) ja Inseneri teenust (vastavalt Ehitustöövõtulepingu aluseks olevale FIDIC Lepingutingimuste "Conditions of Contract for Plant and Design-Build for building and engineering works, designed by the Contractor, first edition 1999" eestikeelne tõlge "Töövõtulepingu tingimused seadmestamiseks ja projekteerimiseks-ehitamiseks ning ehitus- ja inseneritöödeks", kusjuures teenus hõlmab omanikujärelevalve ning Inseneri teenuse osutamist Teadusmaja Ehitustööde Täitmisaja jooksul ja Inseneri teenuse osutamist Teadusmaja Ehitustööde Puudustest Teatamise Ajavahemiku kestel.
Tööde teostamise aeg on 18 kuud.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja peab viimase 3 (kolme) aasta jooksul olema osutanud vähemalt 2 (kahe) hoone ehitusel FIDIC Inseneri või samaväärset teenust ja 3 (kolme) hoone ehitustööde omanikujärelevalve teenust. Iga hoone (kasutusotstarbe grupid 12200 ,12100,12300 või 12600 vastavalt MKMm nr 10, 26.11.2002) peab olema saanud kasutusloa ja olema suletud brutopinnaga vähemalt 10 000 m².
Nõuded spetsialistide kvalifikatsioonile.
Teenust võivad osutada ainult vastava kutseala esindajad vastavalt Ehitusseadusele. Juriidilised isikud peavad esitama teenuse osutamise eest vastutava personali nimed ja kvalifikatsiooni.
Hankel osalemiseks tuleb ennast registreerida hankija volitatud isiku juures esitades volitatud isikule e-posti teel vastavasisulise lihtkirjaliku avalduse.
Hankemenetlusel võivad osaleda Euroopa Liidu liikmesriigi, muu Euroopa Majanduspiirkonna lepinguriigi või Maailma Kaubandusorganisatsiooni riigihanke-lepinguga (Government Procurement Agreement – GPA) ühinenud riigi juriidilised isikud.
Info ja dokumendid: Bucoma OÜ, Margus Jaago, tel: 697 9404, faks: 697 9405, e-post: margus@bcm.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 4. august 2010 kell 13:00.
Narva mnt .25/27/29 hoonestu projekteerimis-ehitustööde töövõtulepingu raames teostatavate ehitustööde omanikujärelevalvet (vastavalt Eesti Vabariigi Ehitusseadusele, Majandus- ja kommunikatsiooniministri 11.12.02. määrusele nr 30 ja muudele Ehitusseaduse rakendusaktidele) ja Inseneri teenust (vastavalt Ehitustöövõtulepingu aluseks olevale FIDIC Lepingutingimuste "Conditions of Contract for Plant and Design-Build for building and engineering works, designed by the Contractor, first edition 1999" eestikeelne tõlge "Töövõtulepingu tingimused seadmestamiseks ja projekteerimiseks-ehitamiseks ning ehitus- ja inseneritöödeks", kusjuures teenus hõlmab omanikujärelevalve ning Inseneri teenuse osutamist Teadusmaja Ehitustööde Täitmisaja jooksul ja Inseneri teenuse osutamist Teadusmaja Ehitustööde Puudustest Teatamise Ajavahemiku kestel.
Tööde teostamise aeg on 18 kuud.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja peab viimase 3 (kolme) aasta jooksul olema osutanud vähemalt 2 (kahe) hoone ehitusel FIDIC Inseneri või samaväärset teenust ja 3 (kolme) hoone ehitustööde omanikujärelevalve teenust. Iga hoone (kasutusotstarbe grupid 12200 ,12100,12300 või 12600 vastavalt MKMm nr 10, 26.11.2002) peab olema saanud kasutusloa ja olema suletud brutopinnaga vähemalt 10 000 m².
Nõuded spetsialistide kvalifikatsioonile.
Teenust võivad osutada ainult vastava kutseala esindajad vastavalt Ehitusseadusele. Juriidilised isikud peavad esitama teenuse osutamise eest vastutava personali nimed ja kvalifikatsiooni.
Hankel osalemiseks tuleb ennast registreerida hankija volitatud isiku juures esitades volitatud isikule e-posti teel vastavasisulise lihtkirjaliku avalduse.
Hankemenetlusel võivad osaleda Euroopa Liidu liikmesriigi, muu Euroopa Majanduspiirkonna lepinguriigi või Maailma Kaubandusorganisatsiooni riigihanke-lepinguga (Government Procurement Agreement – GPA) ühinenud riigi juriidilised isikud.
Info ja dokumendid: Bucoma OÜ, Margus Jaago, tel: 697 9404, faks: 697 9405, e-post: margus@bcm.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 4. august 2010 kell 13:00.
10. juuni 2010
MUUDETUD PAKKUMUSTE ESITAMISE TÄHTAEGA!
Tallinna Ülikool kuulutab välja avatud hanke Narva mnt 25/27/29 hoonestu projekteerimis-ehitustöödeks.
Tööde teostamise aeg on 17 kuud.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
pakkumuse tagatis - krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina
800 000 (kaheksasaja tuhande) EEK suurusele summale või eelnimetatud summa deponeerimisega hankija arvelduskontole 10002006943007, märkides selgituseks "Riigihanke "Narva mnt 25/ 27/ 29 hoonestu projekteerimis-ehitustööd" pakkumuse tagatis".
Lepingu täitmise tagatis 10% lepingu summast.
Ehitise garantiiaegne tagatis 2% lepingu summast.
CAR kindlustus.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:Pakkuja (konsortsium) peab viimase viie (01.01.2005-31.12.2009) aasta jooksul olema teostanud ja lõpule viinud (tööde teostamine võib olla alanud enne ülalnimetatud perioodi; pärast ülalnimetatud perioodi võib kesta garantiiperiood) järgmisi sarnaseid töid:
Vähemalt 10 000 m² netopinnaga hoone (kasutusotstarbe grupid 12200 või 12600 vastavalt MKMm nr 10, 26.11.2002) ehitamine projekteerimis-ehitustöövõtuna (s.t. töövõtuna, milles ehitustöövõtja kohustuste hulka kuulus ka tööprojekti koostamine): vähemalt kolm projekti.
Nõuded spetsialistide kvalifikatsioonile.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg (viimane päev) on 30. juuli 2010 kell 16:00.
Hankedokumentide eest 200 krooni tasuda ülekandega enne hankedokumentide välja võtmist AS Telora-E arvelduskontole 221001151685.
Hankedokumendid väljastatakse huvitatud isikutele 3 tööpäeva jooksul peale vastavasisulise taotluse saamist (dokumentide saamisel esitada makskorralduse koopia).
Info ja dokumendid: Telora -E AS, Tanel Seppel, tel: 51 43 514, e-post: tanel.seppel@telora.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 5. august 2010 kell 12:00.
Tallinna Ülikool kuulutab välja avatud hanke Narva mnt 25/27/29 hoonestu projekteerimis-ehitustöödeks.
Tööde teostamise aeg on 17 kuud.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
pakkumuse tagatis - krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina
800 000 (kaheksasaja tuhande) EEK suurusele summale või eelnimetatud summa deponeerimisega hankija arvelduskontole 10002006943007, märkides selgituseks "Riigihanke "Narva mnt 25/ 27/ 29 hoonestu projekteerimis-ehitustööd" pakkumuse tagatis".
Lepingu täitmise tagatis 10% lepingu summast.
Ehitise garantiiaegne tagatis 2% lepingu summast.
CAR kindlustus.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:Pakkuja (konsortsium) peab viimase viie (01.01.2005-31.12.2009) aasta jooksul olema teostanud ja lõpule viinud (tööde teostamine võib olla alanud enne ülalnimetatud perioodi; pärast ülalnimetatud perioodi võib kesta garantiiperiood) järgmisi sarnaseid töid:
Vähemalt 10 000 m² netopinnaga hoone (kasutusotstarbe grupid 12200 või 12600 vastavalt MKMm nr 10, 26.11.2002) ehitamine projekteerimis-ehitustöövõtuna (s.t. töövõtuna, milles ehitustöövõtja kohustuste hulka kuulus ka tööprojekti koostamine): vähemalt kolm projekti.
Nõuded spetsialistide kvalifikatsioonile.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg (viimane päev) on 30. juuli 2010 kell 16:00.
Hankedokumentide eest 200 krooni tasuda ülekandega enne hankedokumentide välja võtmist AS Telora-E arvelduskontole 221001151685.
Hankedokumendid väljastatakse huvitatud isikutele 3 tööpäeva jooksul peale vastavasisulise taotluse saamist (dokumentide saamisel esitada makskorralduse koopia).
Info ja dokumendid: Telora -E AS, Tanel Seppel, tel: 51 43 514, e-post: tanel.seppel@telora.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 5. august 2010 kell 12:00.
13. mai 2010
Salto AB OÜ poolt koostatava projekti alusel valmib Loomemaja insenertehniline projekt sügisel 2010, millele järgneb ehitushange. Loomemaja ehituse valmimine on planeeritud sügiseks 2011. Narva mnt 25/27/29 ehitava Loomemaja eesmärgiks on luua rahvusvaheliselt konkurentsivõimeline kompetentsikeskus loovalade õpetamiseks ja arendamiseks. Plaanis on lammutada praegune töökodade hoone ja rajada selle asemele õppehoone, mille peamiseks kasutajaks saab olema Balti Filmi- ja Meediakool (BFM).
06. aprill 2010
Salto AB OÜ-ga sõlmiti leping Tallinna Ülikooli Loomemaja ja ülikoolinnaku sisehoovi projekteerimiseks. Allhankena koostab EA Reng AS inseneriosade projekti. Projeki valmimistähtaeg on 1. september 2011.
16. detsember 2009
Avalikustati Tallinna Ülikooli Loomemaja ja ülikoolilinnaku sisehoovi kavandamiseks korraldatud arhitektuurivõistluse konkursi võitjate nimed. I koha pälvis Salto ab OÜ võistlustöö „Küpsis“ (autorid Ralf Lõoke, Karli Luik ja Maarja Kask), II koha Luhse ja Tuhal OÜ võistlustöö „Camera Obscura“ (autorid Ra Luhse, Tanel Tuhal ja Tanel Teder) ning III koha Arhitektuuriagentuur OÜ töö „2oktoober“ (autorid Toomas Tammis, Tarmo Teedumäe ja Paco Ernest Ulman). Narva mnt 25/27/29 ehitava Loomemaja eesmärgiks on luua rahvusvaheliselt konkurentsivõimeline kompetentsikeskus loovalade õpetamiseks ja arendamiseks. Plaanis on lammutada praegune töökodade hoone ja rajada selle asemele õppehoone, mille peamiseks kasutajaks saab olema Balti Filmi- ja Meediakool (BFM). Ülikoolilinnaku sisehoovi kahetasandiliseks muutmise eesmärgiks on luua maa-alune autode parkla ja osaliselt tõstetud jalakäijate tasand selle peal. Üliõpilaste rekreatsioonialana töötavast sisehoovist kujuneb ülikoolilinnaku süda, mis muutub avatud linnaruumi osaks. Loomemaja valmib 2011. aastal, kui Tallinn kannab kultuuripealinna nimetust.
28. september 2009
Tallinna Ülikool kuulutab välja Tallinna Ülikooli Loomemaja ja ülikoolinnaku sisehoovi arhitektuurivõistluse.
Tallinna Ülikoolil on plaan rajada olemasoleva Narva mnt 25, 27, 29 kinnistul paikneva töökodade hoone asemele uus Loomemaja ning muuta ülikoolinnaku sisehoov, mis hetkel toimib autoparklana, üliõpilaste rekreatsioonialaks. Sellest lähtuvalt on arhitektuurivõistluse eesmärk leida parim arhitektuurne lahendus nii kavandatavale Loomemajale kui ülikoolilinnaku sisehoovile. Ülikoolilinnaku sisehoovi kahetasandiliseks muutmise eesmärgiks on luua maa-alune autode parkla ja osaliselt tõstetud jalakäijate tasand selle peal. Üliõpilaste rekreatsioonialana töötavast sisehoovist kujuneb ülikoolilinnaku süda, mis muutub avatud linnaruumi osaks.
Alates 21.09.2009, on võistlustingimused saadaval www.tlu.ee/arhitektuurivoistlus.
Hankija poolt moodustatud erikomisjon kontrollib ideekonkursist osavõtjate kvalifikatsiooni vastavalt Eesti Vabariigi Riigihangete seaduses sätestatud korrale.
Võistlusest osavõttu taotleva isiku või kollektiivse osalemise korral kollektiivi juht või ühe kaasautori elu- või asukoht peab olema Euroopa Liidu liikmesriigis, muus Euroopa Majanduspiirkonna lepinguriigis või Maailma Kaubandusorganisatsiooni riigihankelepinguga (GPA) ühinenud riigis.
Füüsilisest isikust osavõtjale või kollektiivse osalemise korral kollektiivi juhile peab olema omistatud kutsekvalifikatsioon Volitatud Arhitekt IV või V või samaväärne.
Juriidilisest isikust osavõtja peab olema oma asukohamaa seaduse kohaselt registreeritud projekteerimisettevõttena või omama luba projekteerimisettevõtjana tegutsemiseks. Eestist pärinevad osavõtjad peavad omama Majandustegevuse Registri (MTR) registreeringut tegevusalal "Projekteerimine". Juriidilisest isikust osavõttu taotleja arhitektist võtmeisik peab omama kutsekvalifikatsiooni Volitatud Arhitekt IV või V või samaväärne.
Kvalifitseerimisdokumentide esitamine:
Kvalifitseerimisdokumentide esitamise tähtpäev on 5. oktoober 2009.a. hiljemalt kell 14.00.
Kvalifitseerimisdokumentide pakend tuleb kohale tuua punktis 1 nimetatud tähtajaks või saata posti või kulleri teel Tallinna Ülikooli aadressile Uus Sadama 5, 10120 Tallinn, 6.korrus, M-631 rektoraadi büroo. Posti või kulleri teel saadetud kvalifitseerimisdokumentide pakendi saabumise Tallinna Ülikooli aadressile punktis 1 nimetatud tähtpäevaks kindlustab osavõtja.
Osaleda võivad ainult teatavate kutsealade esindajad. Kutsekvalifikatsioon: Volitatud Arhitekt IV või V või samaväärne.
Idekonkursile laekunud võistlustöödes hindab žürii:
- võistlustöö vastavust projekteerimistingimustele;
- võistlustöö vastavust võistlustingimustele;
- võistlustöö sobivust projekteerimise lähtematerjalina;
- ideelahenduse sisulist ja arhitektuurset kvaliteeti, esinduslikkust ning sobivust ümbritsevasse linnaruumi;
- ideelahenduse sobivust ülikooli funktsioonidega, struktuurüksuste logistilisi ja funktsionaalseid seoseid;
- ideelahenduste energiasäästlikkust ja keskkonnasõbralikkust;
- ideelahenduse realiseeritavust.
Määratavate auhindade arv ja maksumus:
1. auhind 150 000 (sada viiskümmend tuhat) krooni;
2. auhind 100 000 (sada tuhat) krooni;
3. auhind 75 000 (seitsekümmend viis tuhat) krooni;
Ergutuspreemia 50 000 (viiskümmend tuhat) krooni
Ideekonkursile järgnev teenuste hankeleping sõlmitakse ideekonkursi võitjaga või ühega võitjatest.
Autori-, omandi- ja varalised õigused:
Kõikide esitatud võistlustööde autorite isiklikud õigused kuuluvad nende autoritele.
Auhindamata võistlustööde omandiõigus ja varalised autoriõigused jäävad nende autoritele.
Auhinnatud võistlustööde omandiõigus läheb hankijale üle peale auhindade väljamaksmist, varalisi õigusi üle ei anta.
Auhindade väljamaksmisega on tasutud ka kõik ainulitsentsist tulenevate kasutusõiguste eest. Ainulitsents on kehtiv asjakohase projekteerimislepingu sõlmimiseni, kuid mitte rohkem kui 10 aastat.
Võidu- või muu auhinnatud ja edasiste läbirääkimiste alusel realiseerimiseks mõeldud töö varalised õigused lähevad hankijale üle pärast edasise projekteerimislepingu täitmist või peale osavõtja sellekohast tahteavaldust ning vastavasisulise lepingu sõlmimist korraldaja ja osavõtja vahel.
Ideevõistlusele esitatud, kuid auhindamata võistlustööde autorid nõustuvad võistlustöö avaldamisega ja näitusel eksponeerimisega ühe aasta jooksul peale võitluse lõppemist.
Info ja dokumendid: Tallinna Ülikool, Henri Laks, tel: 56 93 9114, e-post: henri.laks@tlu.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 23. november 2009 kell 14:00.
Objektiga seotud ettevõtted
Projekteerimine |
|||||
![]() |
|
sweco@sweco.ee | |||
Tellija |
|||||
![]() |
|
tlu@tlu.ee | |||
Konkursi võitja |
|||||
![]() |
|
info@salto.ee | |||
Peatöövõtt |
|||||
![]() |
|
skanska@skanska.ee |