26. mai 2008
AS Emajõe Veevärk kuulutab välja avatud hanke Emajõe ja Võhandu jõe valgala veemajandusprojekti; Emajõe alamprojekti omanikujärelevalve ja inseneri teenusele.
Hankelepingu ese on omanikujärelevalve ja FIDIC Inseneri teenuste osutamine Emajõe ja Võhandu jõe valgala veemajandusprojekti Emajõe alamprojekti projekteerimis- ja ehitustöödel.
Projekteerimis-ehitustöövõtu omanikujärelevalve ja FIDIC Inseneri teenused on kavas tellida järgmistele töödele (ehitustööde mahud on esialgsed ning projektide elluviimise käigus võib tekkida muudatusi nii sõlmitavate projekteerimis-ehitustöövõtu lepingute arvus kui iga lepingu töömahtudes):
- joogiveerajatiste projekteerimis- ja ehitustööd, kokku kuni 4 projekteerimis-ehitustöövõtu lepingut;
- reoveepuhastite projekteerimis- ja ehitustööd, kokku kuni 3 projekteerimis-ehitustöövõtu lepingut;
- vee-ja kanalisatsioonitorustike projekteerimis-ja ehitustööd, kokku kuni 12 projekteerimis-ehitustöövõtu lepingut.
Projekteerimis-ehitustööde lepingud põhinevad FIDIC Töövõtulepingu tingimustel seadmestamiseks ja projekteerimiseks-ehitamiseks (esimene väljaanne 1999).
Projekteerimis-ehitustööde hankedokumentidega on pakkujail võimalik tutvuda Hankija juures eelneval kokkuleppel.
Tööde teostamise aeg on 21 kuud.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkuja on kohustatud koos pakkumusega esitama pakkumuse tagatise krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina või rahasumma deponeerimisena AS Emajõe Veevärk a/a 10220039754016 SEB Ühispangas summas 100 000 (sada tuhat) krooni. Tagatisraha ülekande puhul esitab pakkuja koos pakkumusega maksekorralduse koopia; maksekorraldusele märkida "Pakkumuse tagatis. Emajõe järelevalveteenused." Pakkumuse tagatis peab olema jõus pakkumuse jõusoleku tähtaja lõpuni. Pakkumuste jõusoleku tähtaja pikendamisel tagatise jõusoleku tähtaega pikendama ei pea.
Hankedokumentide omandamiseks peavad huvitatud isikud esitama kirjaliku avalduse AS Emajõe Veevärgile. Suhtlemisel hankedokumendid omandanud isikutega kasutab hankija neid kontaktandmeid (kontaktisik, postiaadress, e-posti aadress, telefoni ja faksi number), mille isik on esitanud hankedokumentide taotlemise avalduses. Hankedokumendid edastatakse taotlejale digitaalsel kujul. Projekteerimis-ehitustööde hankedokumentidega on pakkujail võimalik tutvuda Hankija juures eelneval kokkuleppel.
Hankija sõlmib raamlepingu kuni kolme (3) vastavaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkujaga, kelle pakkumus(t)e maksumus(ed) (pakkumuse hinnatabelis antud meeskonna ühe päeva teenuste hind) on madalaim(ad).
Info ja dokumendid: AS Emajõe Veevärk, Katrin Derman, tel: 731 1847 , faks: 731 1841, e-post:
katrin@emajoevv.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 09. juuli 2008 kell 11:00.