Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Tööde kestus: 7 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 06.03.2017 kell 17:00.
AS Maardu Vesi kuulutab välja hanke Kroodi ja Järveäärse veeteenuse piirkonna vee-, kanalisatsiooni-, sademeveetorustike põhiprojekti ning projekteerimis-ehitushanke dokumentide koostamiseks. Maardu linna Kroodi tööstuspiirkonna vee-, kanalisatsiooni-, sademeveetorustike (sh reovee- ja sademeveepumplate, joogi- ja tarbevee survetõstepumpla ning sademeveepuhasti) ehitamiseks vajalike uuringute ning projekteerimistööde läbiviimine eelprojekti ja põhiprojekti mahus; (ii) Maardu linna Järveäärse elamurajooni (AÜ Järveäär ja Teemeistri tn territoorium) vee- kanalisatsiooni-, sademeveetorustike (sh reovee- ja sademeveepumplate, joogi- ja tarbevee survetõstepumplate) projekteerimis-ehitushanke jooniste koostamine, ning (iii) FIDIC lepingutingimustele vastava projekteerimis-ehitushanke Tellija tingimuste koostamine Kroodi ja Järveäärsele piirkonnale.
Tööde kestus: 9 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22.02.2017 kell 11:00.
Tööde kestus: 9 kuud.
Hankedokumendid saab alla laadida Riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.09.2016 kell 11:00.
Tööde kestus: 10 kuud.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 12.08.2016 kell 11:00.
MUUDETUD Pakkujate või taotlejate individuaalne seisund, sealhulgas kutse- või ettevõtlusregistrisse kuulumisega seotud nõuded (hankemenetlusest kõrvaldamise alused) ning Tehniline ja kutsealane pädevus!
AS Maardu Vesi kuulutab välja avatud hanke Maardu linna veemajandusprojektis Muuga elamupiirkonna vee- ja kanalisatsioonitorustike ning -rajatiste ehitustöödeks.
Ehitustööde objektiks on Maardu linna veemajandusprojektis Muuga elamupiirkonna vee- ja kanalisatsioonitorustike ning pumplate ehitus ja rekonstrueerimine. Lepingu Üldtingimused on Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahenduse alusel, esimene väljaanne 1999, mis on koostatud ja publitseeritud Insenerkonsultantide Rahvusvahelise Föderatsiooni (FIDIC) poolt (nn Punane Fidic). Ehitustööde ulatus on täpsemalt kirjeldatud hankedokumentides.
Täiendavate hankevõimaluste kirjeldus: hankija jätab endale õiguse üle minna väljakuulutamisega läbirääkimistega hankemenetlusele RHS § 27 lg 2 punktis 1 nimetatud juhul. Hankija jätab endale õiguse korraldada väljakuulutamiseta läbirääkimistega hankemenetlus RHS § 28 lg-s 5 nimetatud juhtudel.
Tööde teostamise aeg on 730 päeva.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
- Pakkuja peab koos pakkumusega esitama pakkumuse tagatise. Tagatise suurus on 1 000 000 EEK.
- Hankelepingu täitmistagatis on 10% Heakskiidetud Lepingusummast; garantiiaegne täitmistagatis on 2% Heakskiidetud Lepingusummast.
- Vastutuskahju kindlustus (kolmanda isiku kahju hüvitamise nõuete suhtes), mille kindlustussumma ühe kindlustusjuhtumi kohta on vähemalt 5 000 000 EEK. V
- Varakahju kindlustus, mille kindlustussumma peab olema vähemalt võrdne poolega Heakskiidetud Lepingusummast.
Lepingu Üldtingimused on Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahenduse alusel, esimene väljaanne 1999, mis on koostatud ja publitseeritud Insenerkonsultantide Rahvusvahelise Föderatsiooni (FIDIC) poolt (nn Punane FIDIC). Eritingimused on sätestatud hankedokumentides.
1. Hankija ei sõlmi Hankelepingut isikuga ja hankemenetlusest kõrvaldatakse mistahes ajal pakkuja:
1.1 keda on või kelle seaduslikku esindajat on kriminaal- või väärteomenetluses karistatud kuritegeliku ühenduse organiseerimise või sinna kuulumise eest või riigihangete nõuete rikkumise või kelmuse või ametialaste või rahapesualaste süütegude toimepanemise eest ja kelle karistusandmed ei ole karistusregistrist karistusregistri seaduse kohaselt kustutatud või karistus on tema elu- või asukohariigi õigusaktide alusel kehtiv;
1.2 kes on pankrotis või likvideerimisel, kelle äritegevus on peatatud või kes on muus sellesarnases seisukorras tema asukohamaa seaduse kohaselt;
1.3 kelle suhtes on algatatud sundlikvideerimine või muu sellesarnane menetlus tema asukohamaa seaduse kohaselt;
1.4 kelle õigusaktidest tulenevad riiklike maksude, tema elu- või asukoha kohalike maksude või sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohustused ei ole nõuetekohaselt täidetud;
1.5 kes on samas riigihankes esitanud ühise pakkumuse, olles ühtlasi esitanud pakkumuse üksi, esitanud mitu ühist pakkumust koos erinevate teiste ühispakkujatega või nimetanud alltöövõtjana hankelepingu täitmisel teist pakkujat;
1.6 kes on esitanud valeandmeid riigihangete seaduse 2. peatüki 3. jaos sätestatud või nimetatud jaos sätestatu alusel Hankija poolt kehtestatud nõuetele vastavuse kohta.
2. Hankija võib kõrvaldada hankemenetlusest pakkuja:
2.1 kelle suhtes või kelle esindaja suhtes on kutse- või ametiliidu aukohtu otsusega või muul sellesarnasel alusel tõendatud raske süüline eksimus kutse- või ametialaste käitumisreeglite vastu;
2.2 kes on jätnud Hankija poolt pakkuja või taotleja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta nõutud andmed või dokumendid esitamata, kui need andmed või dokumendid ei ole hankijale oluliste kulutusteta registri kaudu kättesaadavad;
2.3 kes on jätnud Hankija teavitamata riigihangete seaduse § 38 lõikes 1 nimetatud asjaolude olulisest muutumisest;
2.4 kelle pakkumuse koostamisel on osalenud isik, kes on osalenud sama riigihanke hankedokumentide koostamisel või kes on muul viisil hankijaga seotud ja sellele isikule seetõttu teadaolev info annab talle eelise teiste pakkujate ees.
3. Kõrvaldamise aluste puudumise kohta esitatavad dokumendid, mis esitatakse Hankijale koos pakkumusega:
3.1 pakkuja (iga ühispakkumuses osaleja) esitab kirjaliku kinnituse punktides 1.1–1.3 ja 1.5 – 1.6 ning punktides 2.1-2.4 nimetatud asjaolude puudumise kohta (järgida vormi, Hankedokumentide Osa I Lisa 2 Vorm 7);
3.2 pakkuja (ühispakkujad ühiselt) esitab kirjaliku kinnituse, et allhankelepingu alusel vahetult hankelepingu täitmises osalevatel alltöövõtjatel puuduvad riigihangete seaduse § 38 lõigetes 1 ja 2 nimetatud alused (järgida vormi, Hankedokumentide Osa I Lisa 2 Vorm 8);
3.3 pakkuja (iga ühispakkumuses osaleja) esitab Maksu- ja Tolliameti tõendi ja Pakkuja elu- või asukohajärgse kohalike maksude maksuhalduri tõendi või Pakkuja asukohariigi vastava pädevusega ametiasutuse tõendi maksuvõlgade puudumise kohta. Tõendid peavad olema välja antud mitte varem kui 30 päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva;
4. Pakkujale (igale ühispakkumuses osalejale) esitatavad nõuded äri- või erialases registris registreerituse kohta ja nõutavad dokumendid:
4.1 Pakkuja peab asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud Äriregistris. Pakkuja (iga ühispakkumuses osaleja) esitab asukohamaa seaduse kohase registreerituse kohta koopia vastavast registritunnustusest (Eestist pärinevad pakkujad Äriregistri B-kaardi väljatrüki) seisuga mitte enam kui 30 päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva.
4.2 Pakkuja (iga ühispakkumuses osaleja) peab olema registreeritud Majandustegevuse Registris, (registri valdkond „Ehitus“, tegevusala „Ehitamine“). Pakkuja esitab väljatrüki Majandustegevuse Registrist koos pakkumuses nimetatud spetsialistide loeteluga seisuga mitte enam kui 30 päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva.
4.3 Välisriigis registreeritud pakkuja ja välisriigis tegutsevad spetsialistid on kohustatud omama registreeringut ehituse valdkonnas oma asukohariigi erialases registris. Pakkuja esitab väljatrüki erialasest registrist koos spetsialistide loeteluga.
4.4 Pakkuja ja tema alltöövõtjad peavad omama käesoleva hanke tulemusena sõlmitava Hankelepingu raames teostatavate tööde teostamiseks õigusaktidega ettenähtud litsentse, tegevuslube ja registreeringuid.
1. Referentsobjektid
1.1. Pakkuja (ühispakkujad summeeritult) peab tõendama, et ta on viimase viie (5) aasta jooksul teostanud korrektselt ja hea ehitustava kohaselt (ehitustööd võivad olla alustatud varem, kuid peavad olema lõpetatud nimetatud aastate jooksul, ei pea olema riigihanked) järgnevatele tunnustele vastavaid töid:
1.1.1 ühisveevärgi- ja kanalisatsioonitorustike ehitustööd, tööde teostamise ajal hoonestatud tiheasustusega piirkonnas - vähemalt kaks projekti, millest ühe projekti raames paigaldatud torustike kogupikkus on vähemalt (30) kolmkümmend kilomeetrit;
1.2. Pakkuja esitab andmed viie viimase aasta jooksul teostatud lepingute kohta, mille raames on pakkuja teostanud punktis 1.1.1 nimetatud tingimustele vastavad tööd.
1.3. Vähemalt ühe punktis 1.1.1 nimetatud tööde teostamiseks sõlmitud lepingu maksumus ilma käibemaksuta peab olema vähemalt 75 800 000 EEK.
1.4. Pakkuja esitab varasemate lepingute loetelu koos tellijate nimede, lepingute maksumuste ja tehniliste näitajatega; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 10.
2. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse, et ta on viimase viie aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt referentsobjektide loetelus nimetatud lepingud (järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 10);
3. Pakkujal peavad olema Hankelepingu täitmiseks vajalikud töö-, ja liiklusvahendid, seadmed ja tehniline varustus. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse nimetatud tehniliste vahendite olemasolu kohta või tehniliste vahendite omandamiseks või kasutusse võtmiseks kokkuleppe olemasolu kohta; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 9.
4. Pakkujal peavad olema töötajad käesoleva Hankelepingu täitmiseks. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse koos spetsialistide loeteluga; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 11. Juhul, kui spetsialisti tööandja ei osale pakkumuses või ei ole pakkumuses näidatud alltöövõtjana, tuleb koos pakkumusega esitada vastava spetsialisti ja tema tööandja kirjalik kinnitus nimetatud spetsialisti hankes osalemise kohta; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 13 (kui spetsialisti tööandja osaleb pakkumuses või on näidatud alltöövõtjana, täidab pakkuja Vormil 13 alumise kinnituse osa).
5. Pakkumuses peab olema nimetatud spetsialistidena üks projektijuht ja vähemalt üks objektijuht. Nõuded spetsialistide haridusele ja erialasele kvalifikatsioonile:
5.1. Projektijuht
5.1.1. Haridus: kõrgharidus ehituse õppesuunal;
5.1.2. Erialane kvalifikatsioon:
5.1.2.1. viimase 10 aasta jooksul omandatud vähemalt 5-aastane töökogemus ehitustööde juhtimisel;
5.1.2.2. viimase viie aasta jooksul osalenud projektijuhina ühes või mitmes projektis, mis vastab Hanketeate osa III.2.3) punktis 1.1.1 nimetatud tingimustele.
5.1.2.3. Punase või Kollase FIDICu lepingu põhimõtete ja regulatsiooni tundmine, mida tõendatakse varasemas projektis Punase või Kollase FIDIC-u kasutamise kogemusega või vastava Keskkonnainvesteeringute Keskuse poolt aktsepteeritud vähemalt 12 tunnise õppekavaga FIDICu koolituse (kus on muuhulgas käsitletud Kollase või Punase FIDIC lepingu regulatsiooni) läbimist tõendava dokumendi esitamisega;
5.1.2.4. hea personaalarvuti kasutamise oskus (vähemalt MS Word, MS Excel, MS Project, MS Outlook, AutoCad);
5.1.2.5 eesti keel väga heal tasemel nii kõnes kui kirjas või hankija poolt aktsepteeritava kõrgharidusega tõlgi kasutamine.
5.2. Objektijuht
5.2.1. Haridus: vähemalt ehitusalane kesk-eriharidus või vastav kutsekvalifikatsioon (vähemalt III tase);
5.2.2. Erialane kvalifikatsioon:
5.2.2.1 viimase kümne (10) aasta jooksul omandatud vähemalt 3-aastane töökogemus ehitustööde juhtimisel objektijuhina või töödejuhatajana;
5.2.2.2. viimase viie aasta jooksul osalenud objektijuhina või töödejuhatajana ühes või mitmes projektis, mis vastab Hanketeate osa III.2.3) punktis 1.1.1 nimetatud tingimustele;
5.2.2.3 hea personaalarvuti kasutamise oskus (vähemalt MS Word, MS Excel, MS Project, MS Outlook, AutoCad);
5.2.2.4 eesti keel heal tasemel nii kõnes kui kirjas või kõrgharidusega tõlgi kasutamine.
6. Projekti- ja objektijuht kinnitavad enda nõusolekut pakkumuses osalemiseks ja Hankelepingu täitmisel osalemiseks. Järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 12.
7. Projekti- ja objektijuht peavad olema nimeliselt registreeritud vastutava spetsialistina Majandustegevuse Registris valdkonnas „Ehitus“ tegevusalal „Ehitusjuhtimine“. Pakkujal tuleb esitada vastava registreeringu väljavõte. Väljaspool Eesti Vabariiki tegutseva objekti- või projektijuhi kaasamise korral esitada vastav väljavõte tegevuskohariigi erialasest registrist. Projektijuht ja objektijuht võivad olla nimetatud mitmes pakkumuses.
8. Juhul, kui mõni spetsialist ei valda eesti keelt, peab pakkuja lisama vastava spetsialisti CV-le vabas vormis pakkuja kinnituse, et on teadlik kohustusest tagada Hankelepingu kestuse perioodil normaalsel tööajal ja garantiiperioodil kõrgharidusega eesti keele tõlgi olemasolu suuliseks ja kirjalikuks suhtlemiseks vastava spetsialisti ja Hankija ning Hankija personali vahel. Pakkuja nimetab tõlgi nime, andmed töökogemuse kohta ja koopiad haridust tõendavate dokumentidest. Samuti peab pakkuja kinnitama, et enne töödega alustamist teostatakse kõikide hankelepingu dokumentide tõlge, kusjuures tõlke õigsus peab olema kinnitatud vandetõlgi poolt.
9. Pakkuja esitab iga pakkumuses nimetatud spetsialisti kohta koopiad haridust ja koolituste läbimist tõendavatest dokumentidest ja CV-d, millest nähtub muuhulgas spetsialistide erialane kvalifikatsioon vastavalt Hanketeates esitatud nõuetele ning käesolevas hankes osalemiseks vajalikud oskused, nimetades ära töökohad ja ametid aastate lõikes; samuti osalemine projektides, näidates ära projektide raames teostatud tööde kvantitatiivsed näitajad, maksumused ning toimumise aja ja muud hankes osalemiseks vajalikud andmed; järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 12.
10. Pakkujal (vähemalt ühel ühispakkumuses osalejatest) peab olema ISO 9001 ja ISO 14001 kvaliteedijuhtimise sertifikaat või sellega samaväärne. Pakkuja esitab koopia sertifikaadist või samaväärsest dokumendist.
11. Pakkujal (vähemalt ühel ühispakkumuses osalejatest) peab olema töötervishoiu ja tööjuhtimissüsteemi sertifikaat (OHAS 18001) või sellega samaväärne dokument. Pakkuja esitab koopia sertifikaadist või samaväärsest dokumendist.
12. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse, et ta on viimase viie aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt referentsobjektide loetelus nimetatud lepingud (järgida vormi, Osa I Lisa 2 Vorm 10);
13. Alltöövõtjate kasutamise korral esitab pakkuja teabe iga alltöövõtulepingu iseloomu kohta; järgida vormi Osa I Lisa 2 Vorm 14.
14. Alltöövõtjate kasutamise korral esitab pakkuja alltöövõtja kinnituse pakkumuse siduvuse kohta; järgida vormi, Osa I Lisa 2, Vorm 15.
Makseviis ja –tingimused:
Hankedokumente väljastatakse CD või DVD plaadil antud hankemenetluses osalemisest huvitatud isikutele ajavahemikul hanketeate avaldamisest kuni pakkumuste esitamise tähtpäevani kolme (3) tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest. Vastavaks taotluseks loetakse allpool näidatud faksi, e-posti, või tavaposti teel saadetud või isiklikult üleantud taotlust Hankedokumentide saamiseks. Taotluses tuuakse ära taotleja nimi ja kontaktandmed.
Postiaadress: OÜ Advokaadibüroo LEXTAL, Rävala pst 4, 10143 Tallinn, Harju maakond, Eesti, faks: +372 6400260, e-posti aadress: hanked@lextal.ee
Hankedokumendid väljastatakse OÜ Advokaadibüroo LEXTAL aadressil Rävala 4, 10143 Tallinn (8. korrus) igal tööpäeval kell 09.30 – 17.30. Mõjuva põhjuse olemasolul edastatakse hankedokumendid CD-plaadil tavaposti teel, millisel juhul on Hankijal õigus nõuda postikulude hüvitamist.
Hankeleping on seotud ühenduse poolt rahastatava projekti ja/või programmiga: Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond, SA Keskkonnainvesteeringute Keskus, projekti SFOS nr 2.1.0101.09-0019.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg on 10. august 2010 kell 17:30.
Info ja dokumendid: OÜ Advokaadibüroo LEXTAL, Ain Kalme ja Piia Kulm, tel: 640 02 50, faks: 640 02 60, e-post: hanked@lextal.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 11. august 2010 kell 10:00.
Objektiga seotud ettevõtted
***** |
|||||
Maardu Linnavalitsus , MAARDU
|
|
linnavalitsus@maardu.ee | |||
Arengukava koostaja |
|||||
|
info@infragate.ee | ||||
Tellija |
|||||
Maardu Vesi AS, MAARDU
|
|
info@maarduvesi.ee | |||
Maardu Linnavalitsus , MAARDU
|
|
linnavalitsus@maardu.ee | |||
Osaline finantseerija |
|||||
|
tvesi@tvesi.ee | ||||
Projekteerija |
|||||
K&H AS, TARTU
|
|
kh@askh.ee | |||
Peatöövõtt |
|||||
|
merko@merko.ee | ||||
|
merko@merko.ee | ||||
Veevarustus-, puhastussüsteemid |
|||||
|
yit@yit.ee |