18. august 2008
Osaühing Järve Biopuhastus kuulutab välja avatud hanke Kohtla-Järve ja Kiviõli kanalisatsioonivõrgu rekonstrueerimisele.
Hanke esemeks on kanalisatsioonitorustike ja –pumplate ehitustööd.
Hange on jaotatud neljaks iseseisvaks hankeosaks. Hankija võib hanke tulemusena välja selgitada üks kuni neli edukat pakkujat ning sõlmida üks kuni neli hankelepingut.
Iga hankeleping põhineb FIDIC ehitustöövõtulepingutingimuste eestikeelsel versioonil ning sisaldab ühe või mitme hankeosa töömahtu.
Ligikaudu 22 km kanalisatsioonikollektorite ning kollektorite juurde kuuluvate harutorustike ehitamine, 3 reoveepumpla rekonstrueerimine ja 1 reoveepumpla rajamine.
1.OSA: Kanalisatsioonitorustike ehitamine või rekonstrueerimine ja kesksete reoveepumplate rekonstrueerimine Kohtla-Järvel. 5 km kanalisatsioonikollektorite ning juurdekuuluvate ühendustorustike ehitamine või rekonstrueerimine ja 3 reoveepumpla rekonstrueerimine. Kollektorite läbimõõt 200 kuni 1200 mm. Tööde teostamise aeg on 10 kuud.
2.OSA: Kanalisatsioonitorustike ehitamine või rekonstrueerimine Kohtla-Järvel.
3,3 km kanalisatsioonikollektorite ning juurdekuuluvate ühendustorustike ehitamine või rekonstrueerimine. Kollektorite läbimõõt 200 kuni 800 mm. tööde teostamise aeg on 7 kuud.
3.OSA: Kanalisatsioonitorustike ehitamine või rekonstrueerimine ning reoveepumpla ehitamine Kohtla-Järve Ahtme linnaosas. 6,8 km kanalisatsioonikollektorite ning juurdekuuluvate ühendustorustike ehitamine või rekonstrueerimine ja 1 reoveepumpla ehitamine. Kollektorite läbimõõt 200 kuni 800 mm (üks kaevuvahe ka 1200 mm). Tööde teostamise aeg 8 kuud.
4. OSA: Kanalisatsioonitorustike ehitamine või rekonstrueerimine Kiviõlis. 3,9 km kanalisatsioonikollektorite ning juurdekuuluvate ühendustorustike ehitamine või rekonstrueerimine. Kollektorite läbimõõt 200 kuni 1200 mm. Tööde teostamise aeg on 8 kuud.
Kõikide tööde teostamise aeg on 10 kuud.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
- Lepinguaegne täitmistagatis pangagarantiina 5% lepinguhinnast.
- Ettemaksetagatis pangagarantiina enne ettemakse sooritamist.
- Garantiiaegne tagatis pangagarantiina 3% lepinguhinnast (garantiiaeg 2 aastat).
- Tööde ja Töövõtja seadmete kindlustamine ning kolmanda osapoole riskide kindlustamine vastavalt lepingutingimustele.
Ühispakkujatest moodustatud pakkujat nimetatakse konsortsiumiks ning konsortsiumi moodustavaid ühispakkujaid nimetatakse partneriteks.
Üks ühispakkujatest peab olema partnerite poolt määratud ning volitatud juhtivpartneriks ja see määramine peab olema kinnitatud volitusi andva kokkuleppega, millele on alla kirjutanud kõiki ühispakkujaid eraldi esindavad ning seaduse järgi allkirjaõiguslikud isikud.
Nõutav on ühispakkujate poolt allkirjastutud kokkulepe, mis sätestab, et kõik ühispakkujad võtavad endale solidaarse ja individuaalse vastutuse lepingu täitmise eest, et juhtivpartner on volitatud kinnitama ja vastu võtma juhiseid kõigi ühispakkujate eest ja nimel eraldi ja üheskoos ning et juhtivpartner vastutab lepingu täitmise, sealhulgas teistele partneritele maksete tegemise eest. Kõik pakkumuses osalevad ühispakkujad peavad kohustuma jääma konsortsiumipartneriks kogu lepingu täitmise ajaks.
Hankelepingu "Üldtingimused" on osa "Ehitustöövõtulepingu tingimustest ehitus- ja inseneritöödeks Tellija antud projektlahendi alusel", mille avaldas 1999. a. Rahvusvaheline Insenerkonsultantide Föderatsioon FIDIC (Federation Internationale des Ingenieurs-Conseils, aadress: World Trade Center II, PO Box 311, 1215 Geneva 15 (Switzerland), e-post:
fidic@fidic.org; Internetilehekülg:
www.fidic.org; tel. +41 21 654 44 11, faks +41 21 653 54 32).
Lepingutingimustena kasutatakse ülalnimetatud dokumendi 2004. a. eestikeelset versiooni, mille levitamist korraldab Eesti Projektbüroode Liit (aadress: Rävala pst. 8 ruum A214, 10143 Tallinn, Eesti, e-post:
epbl@online.ee, Inernetilehekülg:
www.epbl.ee; telefon/faks 660 4795)
Lepingu "Eritingimused" esitatakse hankedokumentides vastavalt "Üldtingimuste" punktidele ja alapunktidele ning sisaldavad "Üldtingimuste" muudatusi ja täiendusi.
Tellija lepingu "Üldtingimusi" ei jaga ega paljunda, sest need on kõigile vabalt kättesaadavad. Kontaktandmed "Üldtingimuste" omandamiseks on antud ülal.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg on kuni 03. oktoober 2008 kella 16:00-ni.
Hankedokumentide omandamiseks tuleb hankemenetluses osalemisest huvitatud isikul esitada hankijale kirjalik taotlus märkides selles ära enda nime, registrinumbri, kontaktisiku ning kontaktandmed (postiaadress, faks, telefon, e-post).
Hankedokumentide eest summa 400 krooni tuleb maksta OÜ Järve Biopuhastus arvelduskontole nr 10220027972017 (SEB Pank).
Hankedokumendid väljastatakse posti teel ning ainult digitaalselt-laserkettal (CD-l).
Hankedokumente ei väljastata hankeosade kaupa eraldi.
Hankija väljastab hankedokumendid kolme tööpäeva jooksul huvitatud isiku kirjaliku taotluse kättesaamisest alates.
Hankija nõuab hankedokumentide saajalt kättesaamise kohta kirjalikku kinnitust.
Hankedokumentide omandamiseks tuleb hankemenetluses osalemisest huvitatud isikul esitada hankijale kirjalik taotlus (hankija faks nr 337 0241) märkides selles ära enda nime, registrinumbri, kontaktisiku ning kontaktandmed (postiaadress, faks, telefon, e-post).
Huvitatud isikutel on õigus esitada hankijale hankedokumentide kohta küsimusi, kuid mitte hiljem kui 7 päeva enne pakkumuste esitamise tähtaega. Küsimused tuleb esitada kirjalikult ametliku kirjaga faksi või postiteenuseid kasutades ning hankija vastab ametliku kirjaga faksi või postiteenuseid kasutades. Kõik vastused moodustavad osa hankedokumentidest ning huvitatud isikud peavad lisama vastused hankedokumentidele.
Lisaks tagasilükkamisele eelarve ületamisel ning muudel seaduses sätestatud juhtudel, võib hankija kõik ükskõik millisele hankeosale või kõigile hankeosadele esitatud pakkumused tagasi lükata juhul, kui hankemenetluse kestel ilmnevad märkimisväärsed raskused ükskõik millise hankeosa või kõigi hankeosade ehitustööde rahastamisel. Pakkujad peavad arvestama kanalisatsioonisüsteemi funktsioneerimise iseärasustega, sh. asjaoluga, et torustike ehitamisel ja kasutuselevõtmisel tuleb alustada peakollektoritest ning pumplatest võimaldamaks reo- ja sademevee äravoolu.
Hanketeate II osas ning Lisas B nimetatud "Kestus kuudes" tähedab ajavahemikku lepingu sõlmimisest kuni (viimase) vastuvõtuakti väljastamiseni. FIDIC ehitustöövõtulepingutingimustes defineeritud Täitmisaeg on ajavahemik Alguskuupäevast kuni (viimase) vastuvõtuakti väljastamiseni. Alguskuupäev on samuti defineeritud FIDIC ehitustöövõtulepingutingimustes.
Ühe hankeosakohta eraldi lepingu sõlmimisel rakendatakse Täitmisaega, mis on määratud hankedokumentide pakkumisvormides "Pakkumuslisa". Kui ühe ja sama pakkujaga sõlmitakse hankeleping mitme hankeosa teostamiseks, siis rakendatakse lepingu mahtu kuuluvatest hankeosadest pikima kestusega täitmisaega kogu lepingu suhtes.
Info ja dokumendid: OÜ Järve Biopuhastus, Martin Zimmer, tel: 534 85492, faks: 337 0241, e-post:
martin@idavesi.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 06. oktoober 2008 kell 11:00.