Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
01. september 2008
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud hanke mööbli ostmisele Tallinna Padriku Lasteaiale (RH viitenumber 107950).
Mööbli ning muu sisustuse ja seadmete (lauad ja -toolid, voodid, kontorilauad ja –toolid, kapid, riiulid, söögilauad, töölauad, garderoobikapid, klaver, võimla sisustus, pesumasin, pesukuivati, kalander jms) tarne Tallinna Padriku Lasteaiale. Mööbli spetsifikatsioon on toodud hankedokumentide lisas 1.
Tarnija ülesandeks on Mööbli müük, transport ja üleandmine Hankijale, samuti Mööbli paigaldamine aadressil Padriku tee 10 asuvas Tallinna Padriku Lasteaias ja muud Mööbli kasutuselevõtuks vajalikud tööd, mille eest Hankija ei pea täiendavalt tasuma.
Tööde teostamise aeg on 29. september 2008 kuni 15. november 2008.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkumuse tagatis 20 000 (kahekümnele tuhandele) kroonile, mille olemasolu tõendatakse krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või nimetatud rahasumma Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele SEB Ühispangas 10220061055013, viitenumber 5006050050050224, deponeerimist tõendava panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopiaga. Pakkumuse tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumuse jõusoleku minimaalse tähtaja lõppemiseni.
Ühispakkujad peavad arvestama RHS § 12 lõigetes 4-5 ja § 38 lõikes 6 esitatud nõudeid, muuhulgas tuleb koos kvalifikatsiooni tõendavate dokumentidega esitada ühispakkujate esindajale antud volikiri.
Hankedokumendid väljastatakse Tallinna Haridusametis 3 tööpäeva jooksul pärast kirjaliku avalduse laekumist e-posti aadressile maire.vaske@tallinnlv.ee ja dokumentide eest 300 krooni tasumist Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele 10220061055013, viitenumber 5006050050050224 SEB Eesti Ühispangas kandmist tõendava panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia esitamisel. Maksekorraldusel tuleb ära märkida hanke nimetus ja registreerimisnumber.
Hankedokumentide väljastamise taotluses peavad olema märgitud hanke nimetus ja registreerimisnumber, hankedokumentide väljastamist taotleva firma nimi, registrikood, täpne postiaadress koos postiindeksiga ning kontaktisik ja tema kontaktandmed.
Info ja dokumendid: Tallinna Haridusamet, Maire Vaske, tel: 640 4607, e-post: maire.vaske@tallinnlv.ee. Pakkumused esitada hiljemalt 11. september 2008 kell 10:00.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
haridusamet@tallinnlv.ee | ||||
Projekteerija |
|||||
RTG Projektbüroo AS, TARTU
|
|
info@rtgprojekt.ee | |||
Omanikujärelevalve |
|||||
|
info@ppe.ee | ||||
Peatöövõtja |
|||||
|
facio@online.ee | ||||
Sisustus |
|||||
Standard Tartu OÜ, TARTU
|
Tööd objektil
- Tarnimine
Omadused
Lepingu algus | 21. okt 2008 |
Teostamise tähtaeg | 15. nov 2008 |