Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange puhastusteenusele. Tähtaeg 21. september.
04. september 2023
Eesti Pank kuulutab välja avatud hanke puhastusteenusele. Antud riigihanke raames on plaanis hankida hoolduspuhastusteenust 2 aastaks Eesti Pangalde kuuluvates hoonetes (aadressidel Sakala 4 ja Estonia pst 11).
Hanke eeldatav maksumus (sh. hanke osad): 75 000,00 EUR.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 21.09.2023 10:30.
Hanke eeldatav maksumus (sh. hanke osad): 75 000,00 EUR.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 21.09.2023 10:30.
26. aprill 2021
Eesti Pank kuulutab välja avatud hanke puhastusteenusele. Antud riigihanke raames on plaanis hankida Eesti Pangale vajalik puhastusteenus.
Tööde kestus: 24 kuud.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 11.05.2021 11:00.
Pakkumuse avamise aeg: 11.05.2021 12:00.
Tööde kestus: 24 kuud.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 11.05.2021 11:00.
Pakkumuse avamise aeg: 11.05.2021 12:00.
17. märts 2017
Eesti Pank kuulutab välja avatud hanke personaalarvutite hankeks. Hankelepingu esemeks on Eesti Pangale ja Finantsinspektsioonile personaalarvutite ostmine.
Tööde kestus: 35 päeva.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03.04.2017 kell 10:00.
Tööde kestus: 35 päeva.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03.04.2017 kell 10:00.
10. november 2016
Eesti Pank kuulutab välja avatud hanke serverarvutite hankeks.
Kavandatav alguskuupäev: 12.12.2016.
Kavandatav lõppkuupäev: 31.12.2017.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25.11.2016 kell 10:00.
Kavandatav alguskuupäev: 12.12.2016.
Kavandatav lõppkuupäev: 31.12.2017.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25.11.2016 kell 10:00.
04. oktoober 2016
Eesti Pank kuulutab välja avatud hanke serverarvutite hankeks. Serverarvutite ja serverarvutite lisaseadmete ostmine.
Tööde kestus: 35 päeva.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.10.2016 kell 10:00.
Tööde kestus: 35 päeva.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.10.2016 kell 10:00.
31. märts 2016
Eesti Pank kuulutab välja avatud hanke personaalarvutite hankeks. Käesoleva hankega soovib Eesti Pank osta personaalarvuteid.
Tööde kestus: 42 päeva.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.04.2016 kell 10:00.
Tööde kestus: 42 päeva.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.04.2016 kell 10:00.
03. november 2015
Eesti Pank kuulutab välja avatud hanke serverarvutite hankeks. Käesoleva hankega soovib eesti pank osta kaks serverarvutit koos 1-aastase hooldusega.
Tööde kestus: 13 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 18. november 2015 kell 10:00.
Tööde kestus: 13 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 18. november 2015 kell 10:00.
15. juuni 2015
Eesti Pank kuulutab välja avatud hanke Finantsinspektsioonile infosüsteemide ja tehnoloogilise strateegia planeerimisteenuse osutamiseks. Hankelepingu esemeks on Finantsinspektsioonile infosüsteemide ja tehnoloogilise strateegia planeerimisteenuse osutamine, analüüsides vastavalt hankedokumentidele, nende lisale ja Finantsinspektsiooni poolt antavatele juhistele, ajavahemikus 10.08.2015 kuni hiljemalt 30.11.2015 järgmisi teemasid:
1. Hinnang Finantsinspektsiooni poolt kasutatavate aruannete vastuvõtmise, kontrollimise ja säilitamise protsessi optimaalsusele. Ettepanekud alternatiivsete lahenduste osas. Alternatiivsete lahenduste maksumus ja teostatavus;
2. Hinnang kõikide järelevalvesubjektide järelevalveliste aruannete XBRL andmeedastuse formaadile üleviimise kulu suuruse osas Finantsinspektsioonile;
3. Hinnang Finantsinspektsiooni kulude suuruse osas, nende aruannete kontrollimise ja säilitamise kohta, mille XBRL taksonoomiad valmistatakse ette ESA-de (European Supervisory Authorities) või ECB (European Central Bank) tasemel;
4. Ülevaade tarkvaralahendustest, mis võimaldavad XBRL formaadis aruandeid koostada (sh põhjendatud hinnang tarkvarale ja tarkvara maksumus);
5. Ülevaade tarkvaradest, mis võimaldavad XBRL formaadis aruandeid vastu võtta ja kontrollida. Tarkvarade plussid ja miinused;
6. Ülevaade muudatustest, millised peab Finantsinspektsioon läbi viima, kui ta soovib osaliselt või täielikult XBRL-le üle minna (sh hinnang täiendava ressursi (kompetentsi) vajadustele);
7. Ülevaade alternatiividest Finantsinspektsiooni poolt kasutatava aruannete analüüsi tarkvarale Business Objects (BO) ja nende võrdlusanalüüs;
8. Hinnang kasutatavale veebiliidese rakendusele. Hinnang Finantsinspektsiooni liitumisele Eesti Panga veebiliidese arendusega;
9. Hinnang andmete andmebaasides hoidmise optimaalsusele ja võimalikud parandusettepanekud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 29. juuni 2015 kell 12:00.
Pakkumised või taotlused saata järgmisel aadressil: Finantsinspektsioon, Sakala 4, Tallinn 15030.
Kontaktisik: Jüri Press Tel.: +372 6680767 E-post: riigihange@fi.ee
1. Hinnang Finantsinspektsiooni poolt kasutatavate aruannete vastuvõtmise, kontrollimise ja säilitamise protsessi optimaalsusele. Ettepanekud alternatiivsete lahenduste osas. Alternatiivsete lahenduste maksumus ja teostatavus;
2. Hinnang kõikide järelevalvesubjektide järelevalveliste aruannete XBRL andmeedastuse formaadile üleviimise kulu suuruse osas Finantsinspektsioonile;
3. Hinnang Finantsinspektsiooni kulude suuruse osas, nende aruannete kontrollimise ja säilitamise kohta, mille XBRL taksonoomiad valmistatakse ette ESA-de (European Supervisory Authorities) või ECB (European Central Bank) tasemel;
4. Ülevaade tarkvaralahendustest, mis võimaldavad XBRL formaadis aruandeid koostada (sh põhjendatud hinnang tarkvarale ja tarkvara maksumus);
5. Ülevaade tarkvaradest, mis võimaldavad XBRL formaadis aruandeid vastu võtta ja kontrollida. Tarkvarade plussid ja miinused;
6. Ülevaade muudatustest, millised peab Finantsinspektsioon läbi viima, kui ta soovib osaliselt või täielikult XBRL-le üle minna (sh hinnang täiendava ressursi (kompetentsi) vajadustele);
7. Ülevaade alternatiividest Finantsinspektsiooni poolt kasutatava aruannete analüüsi tarkvarale Business Objects (BO) ja nende võrdlusanalüüs;
8. Hinnang kasutatavale veebiliidese rakendusele. Hinnang Finantsinspektsiooni liitumisele Eesti Panga veebiliidese arendusega;
9. Hinnang andmete andmebaasides hoidmise optimaalsusele ja võimalikud parandusettepanekud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 29. juuni 2015 kell 12:00.
Pakkumised või taotlused saata järgmisel aadressil: Finantsinspektsioon, Sakala 4, Tallinn 15030.
Kontaktisik: Jüri Press Tel.: +372 6680767 E-post: riigihange@fi.ee
22. aprill 2015
Gustaf Tallinn OÜga sõlmiti leping Finantsinspektsiooni V korruse sanitaarremondiks. Hankelepingu esemeks on Eesti Panga Sakala tn 4 hoone V korruse sanitaarremont, s.h. avatud büroomaastikul 12 töökoha väljaehitamine.
08. aprill 2015
Eesti Pank kuulutab välja hanke Finantsinspektsiooni mööbli ostmiseks. Lepingu esemeks on Finantsinspektsiooni (Tallinn, Sakala tn 4 hoone V korrus) mööbli, töötoolide ja sisustuselementide valmistamine, tarnimine ning paigaldamine ja seadistamine.
Tööde kestus: 45 päeva.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21. aprill 2015 11:00.
Tööde kestus: 45 päeva.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21. aprill 2015 11:00.
17. märts 2015
Eesti Pank kuulutab välja hanke Finantsinspektsiooni V korruse sanitaarremondiks. Hanke esemeks on Eesti Panga Sakala tn 4 hoone V korruse sanitaarremont, s.h. avatud büroomaastikul 12 töökoha väljaehitamine (edaspidi ehitustööd).
Tööde kestus: 42 päeva.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 31. märts 2015 kell 16:00.
Lisateavet saab järgmisel aadressil: Eesti Pank, Estonia pst 13, Tallinn 15095. Kontaktisik: Toomas Artma Tel.: +372 6680944 E-post: toomas.artma@eestipank.ee
Tööde kestus: 42 päeva.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 31. märts 2015 kell 16:00.
Lisateavet saab järgmisel aadressil: Eesti Pank, Estonia pst 13, Tallinn 15095. Kontaktisik: Toomas Artma Tel.: +372 6680944 E-post: toomas.artma@eestipank.ee
09. juuni 2009
OÜ Estconde-E teostab Sakala tn 4 asuva Finantsinspektsiooni hoone rekonstrueerimist.
27. oktoober 2008
Eesti Pank kuulutab välja avatud hanke Finantsinspektsiooni hoone rekonstrueerimise projekteerimis-ehitustöödele.
Sakala tn. 4 asuva hoone rekonstrueerimise projekteerimis- ja ehitustööd Töövõtja riisikol Lepingu dokumentidega määratud tulemi–kasutusvalmiduses büroohoone–saavutamiseks, arvestades projekteerimise ning hoone seisukorda Lepingu sõlmimise hetkel.
Tööde teostamise aeg on 15. jaanuar 2009 kuni 30. september 2009.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkuja on kohustatud koos oma pakkumusega esitama Hankijale hankemenetluse käigus kohustuste täitmata jätmisega Hankijale tekitatud kahjude hüvitamise tagamiseks pakkumuse tagatise panga garantiikirja vormis 300 000 krooni suurusele summale.
Garantiikiri peab vastama järgmistele tingimustele:
- garantiikiri peab sisaldama garantii tellija (pakkuja), garantii saaja (hankija) ja garandi andmeid, riigihanke nimetust ja registreerimisnumbrit (vastavalt Juhistele);
- garantiikirja sisu peab sätestama garandi kohustuse rahuldada garantii saaja nõue garantii tellija vastu Juhiste p. 12.1. toodud summas garantii saaja esimesel nõudmisel mitte hiljem kui neljateistkümne päeva möödumisel garantii saaja kirjaliku nõude kättesaamisest juhul kui garantii saajal tekib garantii tellija suhtes nõudeõigus mistahes RHS § 34 lg 5 toodud põhjusel;
- garantiikiri ei tohi sisaldada tingimusi või viiteid tingimustele, mis piiravad garantii saaja õigust nõuda garandilt garantii tellija RHS § 34 lg 5 loetletud kohustuste rikkumisel garantiisuma tasumist;
- pakkumuse tagatise olemasolu tõendava garantiikirja kehtivus ei tohi lõppeda enne pakkumuse jõusoleku tähtaja möödumist;
-pakkumuse tagatise tagastamata jätmine või pakkumuse tagatise tagastamine pakkujale toimub vastavalt RHS § 34, lg 5 ja lg 6 sätestatule.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg on kuni 21. november 2008 kella 16:00-ni.
Hankedokumentide eest tuleb tasuda projektdokumentatsiooni paljundamise kulu AS Telora-E arveldusarvele 221001151685 (Swedpank) 500 krooni.
Info ja dokumendid: AS Telora-E, Andres Vimmsaare, tel: 650 5172, faks: 650 5161, e-post: andres.vimmsaare@telora.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 24. november 2008 kell 12:00.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija esindaja |
|||||
![]() |
|
telora@telora.ee | |||
Tellija |
|||||
![]() |
|
info@eestipank.ee | |||
Omanikujärelevalve |
|||||
![]() |
|
info@tsm.ee | |||
Peatöövõtja |
|||||
![]() |
|
ecd@estconde.ee | |||
Projekteerija |
|||||
![]() |
|
jaantiidemann@hot.ee | |||
Remonttööd |
|||||
![]() |
|
info@gustaf.ee |