Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Tööde kestus: 2 kuud.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 17.05.2023 09:00.
- ca 3775 m veevarustuse torustikku;
- ca 6 m isevoolset reoveekanalisatsioonitorustikku;
- ca 3686 m survekanalisatsioonitorustikku;
- ca 484 m hülsstoru;
- 1 reoveepumpla koos elektri ja automaatikaga (elektriliitumime on olemas):
- Vee- 1tk ja reoveemõõdukaev 1tk koos elektri ja kaugjälgimisega (elektriliitumise korraldab AS Pärnu Vesi);
- Taastamine.
Tööde kestus: - 1.09.2023.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 22.02.2023 10:00.
Tööde kestus: - 30.04.2023.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 7.02.2023 09:00.
Tööde kestus: - 30.04.2023.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 19.01.2023 09:00.
Põhiprojekti koostamine, Tori vallas Eametsa külas ja Pänu linnas Lennujaama tee, Nigula tee ja Saugamõisa tee ühisveevärgi ja -kanalisatsioonitorustiku põhitrasside rajamiseks koos liitumispunktidega.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 15.06.2022 09:00.
OÜ Sindi Vesi kuulutab välja avatud hanke Sindi-Pärnu survekanalisatsioonikollektori rekonstrueerimiseks ja Tammiste küla 1. etapi vee- ja kanalisatsioonitorustike ehitustöödeks.
Käesoleva riigihanke objektiks on ca 10,6 km pikkuse Sindi-Pärnu survekanalisatsioonikollektori rekonstrueerimine ning Sauga valla Tammiste küla 1. etapi vee- ja kanalisatsioonitorustike ehitus, kokku ca 5,8 km. Nimetatud tööde lepingus on kaks tellijat - OÜ Sindi Vesi ja AS Sauga Varahaldus - põhjusel, et osa torustikke Tammiste küla piirkonnas paigaldatakse ühisesse kaevikusse. Käesolevas hankes esindab OÜ Sindi Vesi ka teist ehitustööde tellijat AS-i Sauga Varahaldus.
Tööde ulatus on täpsemalt kirjeldatud hankedokumentides ja selle lisades. Valdava osa töödest moodustab vee- ja kanalisatsioonitorustike rekonstrueerimine ja ehitus.
Sindi-Pärnu kanalisatsioonikollektori rekonstrueerimise orienteeruvad mahud on (tellijaks OÜ Sindi Vesi):
- kanalisatsioonikollektori rekonstrueerimine 10,6 km,
- harusurvetorustike ümberühendamine 12 ühendust,
- harusurvetorustike rekonstrueerimine 70 m,
- siibrite paigaldamine 2 tk,
- õhueralduskaevude paigaldamine 15 tk.
Tammiste küla 1. etapi vee- ja kanalisatsioonitorustike ehitustööde teostamisel (tellijaks AS Sauga Varahaldus):
- veetorustike ehitus 3,3 km,
- isevoolse kanalisatsiooni ehitus 2,3 km,
- survekanalisatsiooni ehitus 0,2 km,
- reoveepumplate ehitamine 1 tk,
- hüdrantide paigaldamine 4 tk.
Torustike pikkuses sisalduvad ka vee- ja kanalisatsiooni liitumispunktide rajamine.
Lisaeelarve korral võidakse hankida täiendavate tööde teostamine.
Tööde teostamise aeg on 630 päeva.
Nõutavad tagatised ja garantiid on alljärgnevad:
Täitmistagatis 10% Heakskiidetud Lepingusummast Täitmisaja jooksul. Vähendatud Täitmistagatis 4% Lepinguhinnast (ajaliselt viimase Vastuvõtuakti väljastamise seisuga) Puudustest Teatamise Ajavahemiku 1. poole (730 päeva) jooksul, 2% Lepinguhinnast (ajaliselt viimase Vastuvõtuakti väljastamise seisuga) Puudustest Teatamise Ajavahemiku 2. poole (järgmised 730 päeva) jooksul (garantii asfaltkatetele).
Tööde ja Töövõtja seadmete kindlustus.
Kolmanda osapoole kindlustus minimaalselt kindlustusjuhtumi kohta ja kokku 2 000 000 EEK.
Leping põhineb nn. "punane FIDIC" lepingu üldtingimustel ("FIDIC ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahendi alusel, esimene väljaanne 1999").
Lepingu üldtingimused hangib huvitatud isik iseseisvalt. Lepingu eritingimused on esitatud hankedokumentide koosseisus.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja (konsortsium) peab viimase kuuekümne (60) kuu jooksul olema teostanud ühisveevärgi- ja kanalisatsioonitorustike ehitus-rekonstrueerimistöid tiheasustuspiirkonnas torustike kogupikkusega vähemalt nelikümmend 40 km, kusjuures vähemalt ühes lepingus peab olema teostatud ühisveevärgi- ja kanalisatsioonitorustike ehitus-rekonstrueerimistöid tiheasustuspiirkonnas torustike kogupikkusega vähemalt 5 km ning vähemalt kolmes (3) lepingus teostatud torustiku rajamine suundpuurimise meetodil igas lepingus pikkusega vähemalt 400 m ning vähemalt ühes lepingus teostatud vähemalt de500 läbimõõduga torustikulõigu rajamine suundpuurimise meetodil pikkusega vähemalt 150 m. Pakkuja peab omama kogemust ka vähemalt ühe (1) reoveepumpla ehitus- või rekonstrueerimistööde elluviimisel, pumpla võimsusega vähemalt 5 l/s.
Nõuded spetsialistide kvalifikatsioonile.
Pakkuja (ühise pakkumuse esitamise korral vähemalt üks konsortsiumi liige) peab omama kvaliteedijuhtimise süsteemi ISO 9001 (või sellega samaväärset), mis on välja antud käesoleva riigihankega seotud tegevusala (ehitamine) kohta.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg (viimane päev) on 19. juuli 2010 kell 17:00.
Hankedokumendid väljastatakse hiljemalt kolme (3) tööpäeva jooksul peale vastava taotluse saamisest käesoleva hanketeate punktis I.1) fikseeritud projektijuhi e-posti aadressile (taotluse koopia esitada käesoleva hanketeate punktis I.1) fikseeritud OÜ Sindi Vesi e-posti aadressile) ning kui huvitatud isik on maksnud dokumentide eest nõutud summa OÜ Sindi Vesi arveldusarvele 10902020153009 SEB pangas. Nimetatud taotluses peab huvitatud isik ära tooma hanke nimetuse, registreerimisnumbri, pakkuja (taotleja) nime, tema kontaktisiku andmed, telefoni numbri ning e-posti aadressi, kuhu hankedokumendid saadetakse. Hankedokumentide eest võetav tasu sisaldab käibemaksu ja hankija esitab huvitatud isikule vastava arve. Hankedokumentide saatmisega seotud kulutused kannab dokumentide ostja. Töömahuloendid xls-formaadis, Joonised jms esitatakse ainult digitaalselt CD-l.
Info ja dokumendid: OÜ Ekoekspert, Ranno Mellis, tel: 51 31 448, e-post: ranno@ekoekspert.ee.
Pakkumised saata: Sindi Linnavalitsus, Marko Šorin, tel: 445 1881, faks: 445 1892, e-post: sindi@sindi.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 22. juuli 2010 kell 11:00.
OÜ Sindi Vesi kuulutab välja avatud hanke Sindi linna vee- ja kanalisatsioonitorustike, Tammiste küla 1. etapi vee- ja kanalisatsioonitorustike ning Sindi-Pärnu kanalisatsioonikollektori ehitus-rekonstrueerimistööde omanikujärelevalve ja Inseneri teenuseks.
Käesoleva riigihanke objektiks on omanikujärelevalve ja FIDIC Inseneri teenus Ühtekuuluvusfondi projekti "Sindi linna ja Sauga valla Tammiste küla ühisveevärgi ja kanalisatsioonisüsteemi kaasajastamine" raames ellu viidavate vee- ja kanalisatsioonitorustike ehitus ja/või rekonstrueerimistööde üle Sindi ja Pärnu linnas ning Sauga vallas Pärnumaal.
Ulatus on täpsemalt kirjeldatud HD-s. Omanikujärelevalve ja Inseneri teenust tuleb osutada punase FIDIC’u lepinguformaadile baseeruva kahe ehitustööde lepingu elluviimisel:
1. Sindi linna vee- ja kanalisatsioonitorustike ehitustööde lepingu üle, kus tellijaks on OÜ Sindi Vesi ning mille lepingulised orienteeruvad mahud on alljärgnevad (torustike pikkuses sisalduvad ka vee- ja kanali liitumispunktide rajamine): veetorustike ehitus 23,5 km, isevoolse kanali ehitus 21,2 km, isevoolse kanali rekonstrueerimine 0,7 km, survekanali ehitus ca 3,0 km, reoveepumplate ehitamine 16 tk, hüdrantide paigaldamine 71 tk, 2.astme pumpade paigaldamine, reoveepumpla elektri-automaatika rekonstrueerimine.
2. Sindi-Pärnu kanalisatsioonikollektori ja Tammiste küla 1. etapi vee- ja kanalisatsioonitorustike rekonstrueerimis-ehitustööde lepingu üle. Nimetatud tööde lepingus on kaks tellijat.
Sindi-Pärnu kanalisatsioonikollektori rekonstrueerimise orienteeruvad mahud on (tellijaks OÜ Sindi Vesi): kanalisatsioonikollektori rekonstrueerimine 10,6 km, harusurvetorustike ümberühendamine 12 ühendust, harusurvetorustike rekonstrueerimine 70 m, siibrite paigaldamine 2 tk, õhueralduskaevude paigaldamine 15 tk.
Tammiste küla 1.etapi vee- ja kanalisatsioonitorustike ehitustööde teostamisel (tellijaks AS Sauga Varahaldus): veetorustike ehitus 3,3 km, isevoolse kanalisatsiooni ehitus 2,3 km, survekanalisatsiooni ehitus 0,2 km reoveepumplate ehitamine 1 tk, hüdrantide paigaldamine 4 tk.
Torustike pikkuses sisalduvad ka vee- ja kanalisatsiooni liitumispunktide rajamine.
Teenus hõlmab omanikujärelevalve ning Inseneri teenuse osutamist Ehituse Täitmisaja jooksul ja Inseneri teenuset garantiiperioodi kestel. Ehitusaegne teenus kestab kuni kõik ehitustööd on lõpetatud. Garantiiaegne järelevalve kestab kuni Täitmisaktide (FIDIC lepingutingimuste järgi) väljaandmiseni ehituslepingute Puudustest Teatamise Ajavahemiku lõpus.
Vee-ja kanalisatsioonitorustike ehitus- ja rekonstrueerimistööde lisaeelarve võimaluse tekkimisel võidakse hankida täiendav omanikujärelevalve ja Inseneri teenus.
Tööde teostamise aeg on 46 kuud.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Konsultant on vastutav kohustuste täitmata jätmisest põhjustatud kahjude eest. Konsultandil peab olema ning ta peab kuni oma lepinguperioodi lõpuni hoidma jõus konsultandi vastutuskindlustust summas vähemalt üks (1) miljon Eesti krooni. Pakkumuse koosseisus tuleb esitada kehtiva vastutuskindlustuse poliisi koopia või vormikohane kinnitus selle sõlmimise kohta pakkumuse edukaks tunnistamisel. Juhul, kui pakkumuse koosseisus esitatakse ainult vormikohane kinnitus, siis vastutuskindlustuse poliis tuleb esitada hiljemalt Lepingukokkuleppe allkirjastamise päevale eelneval päeval. Hankija teatab edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkujale ette hankelepingu allkirjastamise aja vähemalt 5 tööpäeva. Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja ei esita hankija poolt antud tähtajaks nõutavat vastutuskindlustuse poliisi, lükkab hankija pakkumuse tagasi ja lähtub edasises menetluses RHS § 53.
Leping põhineb nn. "valge FIDIC" lepingu üldtingimustel (Tellija/Konsultandi Teenuste näidiskokkulepe, FIDIC, kolmas väljaanne 1998").
Lepingu üldtingimused hangib huvitatud isik iseseisvalt. Lepingu muud tingimused on esitatud hankedokumentide koosseisus.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja (konsortsium) peab viimase kolmekümne kuue (36) kuu jooksul olema teostanud vähemalt ühe (1) järgnevatele tunnustele vastava töö: ühisveevärgi ja -kanalisatsioonisüsteemi ehitus ja/või rekonstrueerimistööde läbiviimise juhtimine omanikujärelevalve ja/või FIDIC Insenerina, mille ehitustööde maksumus oli vähemalt 20 000 000 EEK (lepingujärgsed ehitustööd peavad pakkumuse esitamisel olema lõpetatud, võib kesta garantiiaeg töödele).
Nõuded spetsialistide kvalifikatsioonile.
Pakkuja (ühise pakkumuse esitamise korral vähemalt konsortsiumi juhtivpartner) peab omama kvaliteedijuhtimise süsteemi ISO 9001 (või sellega samaväärset), mis on välja antud käesoleva riigihankega seotud tegevusala kohta.
Teenust võivad osutada ainult vastava kutseala esindajad. Juriidilised isikud peavad esitama teenuse osutamise eest vastutava personali nimed ja kvalifikatsiooni.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg (viimane päev) on 4. juuni 2010 kell 16:00.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registris. Dokumentide allalaadimiseks peab huvitatud isik end riigihangete registris registreerima.
Ka kõik selgitused vastavalt pakkujatelt laekunud küsimustele tehakse kättesaadavaks riigihangete registris. Ka need dokumendid peab pakkuja endale ise alla laadima.
Käesolevate teenuste tellijaid (ja seega ka teenuste eest tasujaid) on kaks - OÜ Sindi Vesi ja AS Sauga Varahaldus. Hankija, OÜ Sindi Vesi, esindab käesoleva hanke läbiviimisel ka AS-i Sauga Varahaldus.
Alltöövõtu korras on lubatud palgata ainult võtmeekspertidest tugiisikute (elektri-automaatikainseneri ja tee-ehituse omanikujärelvalve inseneri) teenuseid. Alltöövõtjad ei tohi omakorda tellida teenuseid alltöövõtu korras.
Kõik alltöövõtjad peavad vastama nõuetele ning olema sobilikud lepingus osalema. Nõuded alltöövõtjatele on esitatud hankedokumendis.
Lepingu keeleks on eesti keel.
Ehitustööde hankedokumentidega on pakkujail võimalik tutvuda Hankija juures eelneval kokkuleppel.
Punktis II.3) on esitatud lepingu kestus nii ehitusperioodil kui ka garantiiperioodil (Puudustest Teatamise Ajavahemikul).
Pakkumise tagatis on nõutud. Selle suurus on 30 000 EEK, mis tuleb esitada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina või tagatisraha ülekandena OÜ Sindi Vesi arveldusarvele 10902020153009 SEB pangas.
Info ja dokumendid: OÜ Ekoekspert, Ranno Mellis, tel: 51 31 448, e-post: ranno@ekoekspert.ee.
Pakkumised saata: Sindi Linnavalitsus, Marko Šorin, tel: 445 1881, e-post: sindi@sindi.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 8. juuni 2010 kell 11:00.
Objektiga seotud ettevõtted
Projekti partner |
|||||
![]() Sindi Linnavalitsus , SINDI
|
|
sindi@sindi.ee | |||
Projekti partner |
|||||
![]() Sauga Vallavalitsus , Tori vald
|
|
sauga@sauga.ee | |||
Projekti partner |
|||||
![]() Vändra Alevivalitsus , Vändra, Põhja-Pärnumaa vald
|
|
vandval@estpak.ee | |||
Tellija |
|||||
![]() Sindi Vesi OÜ, SINDI
|
|
info@sindivesi.ee |