Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
- Vee magistraaltorustik ca 14,3 km
- Vee tarnetorustik ca 3,6 km
- Isevoolne kanalisatsiooni magistraaltorustik ca 11,3 km
- Isevoolne kanalisatsiooni kogujatorustik ca 2,6 km
- Survekanalisatsioonitorustik ca 3,1 km
- Reoveepumpla 9 tk
- Maapealne tuletõrjehüdrant 36 tk.
Lepinguline tööde maksumus koos käibemaksuga on 69,33 miljonit krooni. Lähiajal alustatakse trasside ehitustöödega.
Vändra Alevivalitsus kuulutab välja avatud hanke Vändra alevi ühisvee- ja kanalisatsioonivõrgu rekonstrueerimise ja laiendamise projekti ehitustöödeks.
Hankelepingu esemeks on Vändra ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni rekonstrueerimis- ja ehitustööd.
Teenuse tehniline kirjeldus on esitatud Töökirjelduses ja Joonistel (hankedokumendi Osa III).
Hankelepingu tingimused on esitatud Lepingutingimuste Üldtingimustes (Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks Tellija antud projektlahendi alusel, FIDIC, esimene väljaanne 1999) ja Eritingimustes (hankedokumendi Osa II).
Üldkogus või ulatus
Projekti raames teostatakse vee- ja kanalisatsioonirajatiste, elektrivarustuse ja automaatika ning veetöötlusjaamaga seotud tööd.
Vee- ja kanalisatsioonirajatiste projekti koondandmed (töö mahud):
- Vee magistraaltorustik ca 14,3 km
- Vee tarnetorustik ca 3,6 km
- Isevoolne kanalisatsiooni magistraaltorustik ca 11,3 km
- Isevoolne kanalisatsiooni kogujatorustik ca 2,6 km
- Survekanalisatsioonitorustik ca 3,1 km
- Reoveepumpla 9 tk
- Maapealne tuletõrjehüdrant 36 tk.
Nõutavad tagatised ja garantiid
Koos pakkumusega tuleb esitada hankemenetluse käigus pakkuja kohustuste täitmata jätmisega hankijale tekitatud kahjude hüvitamise tagamiseks pakkumuse tagatis kas panga garantiikirjana 300 000 EEK suurusele summale või eelnimetatud summa deponeerimisega hankija arvelduskontole 10902015354004 märkides selgituseks „Riigihanke Vändra alevi ühisvee- ja kanalisatsioonivõrgu rekonstrueerimine ja laiendamine pakkumuse tagatis“. Pakkumuse tagatise tagastamine või tagastamata jätmine toimub vastavalt RHS §34. Pangagarantii vormis esitatud pakkumuse tagatis peab vastama hankedokumentides, täpsemalt Juhised Pakkujale alapunktides 5.3.1-5.3.4 toodud tingimustele.
Edukaks tunnistatud pakkuja peab enne Lepingu sõlmimist esitama Tellijale ehitusaegse Täitmistagatise, mis moodustab 10% Heakskiidetud Lepingusummast Täitmisaja jooksul.
Edukaks tunnistatud pakkuja peab enne Ehitustööde üleandmist esitama Tellijale Vähendatud Täitmistagatise, mis moodustab 4% Heakskiidetud Lepingusummast puudustest teatamise ajavahemiku jooksul.
Edukaks tunnistatud pakkuja peab enne Lepingu sõlmimist esitama Tellijale koguriskikindlustuse lepingusumma kohta, milles on fikseeritud ka kolmanda isiku kindlustuskaitse minimaalses summas 2 000 000 EEK.
Peamised rahastamis- ja maksetingimused ja/või viide neid reguleerivatele asjaomastele sätetele
Rahastajad on Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond „Vändra alevi ühisveevõrgu ja -kanalisatsiooni rekonstrueerimise ja laiendamise projekt“. SFOS nr 2.1.0101.09-0014 ja Vändra Alevivalitsus.
Pakkuja peab pakkumuse koosseisus esitama ühise pakkumise volikirja koos volituste andmisega ühispakkumuse allkirjastamiseks (Vorm PIV);
Lepingutingimused sisaldavad Üldtingimusi, milleks on „Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks Tellija antud projektlahendi alusel, FIDIC, esimene väljaanne 1999” (nn. punane FIDIC), ning Eritingimusi, mis sisaldavad Üldtingimuste parandusi ja täiendusi.
OSALEMISTINGIMUSED
1) Pakkujate või taotlejate individuaalne seisund, sealhulgas kutse- või ettevõtlusregistrisse kuulumisega seotud nõuded (hankemenetlusest kõrvaldamise alused)
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Hankemenetluses saavad osaleda ettevõtjad, kes pärinevad Eestist, mõnest muust Euroopa Liidu liikmesriigist, muust Euroopa Majanduspiirkonna lepinguriigist või Maailma Kaubandusorganisatsiooni riigihankelepinguga (Government Procurement Agreement – GPA) ühinenud riigist.
Pakkuja võib osaleda üksikpakkujana või ühises pakkumuses osalejana (konsortsiumi partnerina) vaid ühes pakkumuses. Pakkuja (ühises pakkumuses osaleja) ei või alltöövõtjana osaleda teistes pakkumustes. Üks isik võib alltöövõtjana osaleda mitmes pakkumuses.
Pakkumuse esitamine tähendab pakkumuse esitanud isiku täielikku nõustumist kõigi hankedokumentides esitatud tingimustega ja kohustust neid järgida hankelepingu elluviimisel. Alternatiivpakkumuste, osaliste pakkumuste või variantide esitamine ei ole lubatud.
Pakkujale esitatavad nõuded äri-ja erialases registris registreerituse kohta on järgmised:
Pakkuja (partner) peab oma asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud äriregistris või erialases registris; pakkuja (partner) esitab koopia asukohamaa seaduse kohasest registreeritust tõendavast registritunnistusest (Eestist pärinev pakkuja (partner) – äriregistri registrikaardi väljatrüki) seisuga 30 päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva või hiljem.
Eesti äriregistris registreeritud pakkuja (parter) peab olema registreeritud Majandustegevuse Registris valdkonnas Ehitus, tegevusalal Ehitamine. Pakkuja (partner) esitab väljatrüki Majandustegevuse Registrist koos vastutavate spetsialistide loeteluga seisuga 30 päeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva või hiljem. Väljaspool Eesti Vabariiki registreeritud pakkuja (partner) esitab asukohariigi pädeva asutuse tõendi vajaliku registreeringu olemasolu kohta vastavas pakkuja asukohamaa seaduses nimetatud Majandustegevuse Registriga analoogses registris.
Pakkuja hankemenetluse kõrvaldamise aluste puudumise tõendamiseks tuleb esitada:
Pakkuja (partneri) kinnitus hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta (Vorm KI). Ühispakkumuse korral peab selle esitama iga konsortsiumi liige;
Maksu- ja Tolliameti (väljaspool Eesti Vabariiki registreeritud pakkuja või konsortsiumi liikme korral asukohariigi vastava ametiasutuse) tõend pakkuja (partneri) asukohariigi riiklike maksude ja sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohta. Tõend peab olema väljastatud mitte varem, kui kolmkümmend päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva. Ühispakkumuse korral peab selle esitama iga konsortsiumi liige;
Pakkuja (partneri) asukohajärgse kohaliku omavalitsuse tõend kohalike maksude tasumise kohta. Tõend peab olema väljastatud mitte varem, kui kolmkümmend päeva enne pakkumuse esitamise tähtpäeva. Ühispakkumuse korral peab selle esitama iga konsortsiumi liige;
Pakkuja kirjalik kinnitus selle kohta, et kõigil alltöövõtjatel, keda pakkuja kavatseb allhankelepingu alusel vahetult hankelepingu täitmisel kasutada, puuduvad RHS § 38 lõike 1 alapunktides 1 kuni 4 nimetatud alused (see kinnitus esitatakse pakkumuse koosseisus Vormil PV).
Hankija ei sõlmi hankelepingut isikuga ja kõrvaldab pakkuja hankemenetlusest mistahes ajal, kui esineb vähemalt üks allpool nimetatud asjaoludest:
Kui pakkujat, tema partnerit või nende seaduslikku esindajat on kriminaalvõi väärteomenetluses karistatud kuritegeliku ühenduse organiseerimise või sinna kuulumise eest või riigihangete nõuete rikkumise või kelmuse või ametialaste või rahapesualaste süütegude toimepanemise eest ja kelle karistusandmed ei ole karistusregistrist karistusregistri seaduse kohaselt kustutatud või karistus on tema elu- või asukohariigi õigusaktide alusel kehtiv;
Kui pakkuja või tema partner on pankrotis või likvideerimisel, tema äritegevus on peatatud või ta on muus sellesarnases seisukorras tema asukohamaa seaduse kohaselt;
Kui pakkuja või tema partneri suhtes on algatatud sundlikvideerimine või muu sellesarnane menetlus tema asukohamaa seaduse kohaselt;
Kui pakkujal või tema partneril ei ole nõuetekohaselt täidetud õigusaktidest tulenevad riiklike maksude või enda elu- või asukoha kohalike maksude või sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohustused;
Kui pakkuja või tema partner on käesolevas riigihankes või käesoleva hankemenetluse raames esitanud ühise pakkumuse, olles ühtlasi esitanud pakkumuse üksi, esitanud mitu ühist pakkumust koos erinevate teiste ühispakkujatega või nimetanud alltöövõtjana hankelepingu täitmisel teist pakkujat;
Kui pakkuja või tema partner on esitanud valeandmeid hankija kehtestatud nõuetele vastavuse kohta.
Hankija võib kõrvaldada hankemenetlusest pakkuja:
Kui pakkuja (või partneri) või nende esindaja suhtes on kutse- või ametiliidu aukohtu otsusega või muul sellesarnasel alusel tõendatud raske süüline eksimus kutse- või ametialaste käitumisreeglite vastu;
Kui pakkuja (või partner) on jätnud hankija poolt pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta nõutud andmed või dokumendid esitamata ja need andmed või dokumendid ei ole hankijale oluliste kulutusteta avaliku registri kaudu kättesaadavad;
Kui pakkuja pakkumuse koostamisel on osalenud isik, kes on osalenud sama riigihanke hankedokumentide koostamisel või kes on muul viisil hankijaga seotud ja sellele isikule seetõttu teadaolev info annab talle eelise teiste pakkujate ees.
Majanduslik- ja finantsseisund
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Pakkuja (konsortsiumi) viimase kolme majandusaasta (2007-2009) netokäive ehitustööde teostamisel peab olema kokku minimaalselt 150 000 000 EEK. Ühispakkumuse korral peab juhtiva partneri vastav näitaja olema vähemalt 50% nõutavast. Pakkuja (partner) esitab viimase kolme majandusaasta (2007-2009) aruande väljavõtte (bilanss ja kasumiaruanne) koos audiitori järeldusotsusega ning kinnituse pakkuja (partneri) viimase kolme majandusaasta netokäibe kohta ehitustööde teostamisel (Vorm KII).
Tehniline ja kutsealane pädevus
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Pakkuja (konsortsium) peab viimase viie (01.01.2005-31.12.2009) aasta jooksul olema osutanud ja lõpule viinud (tööde teostamine võib olla alanud enne ülalnimetatud perioodi; pärast ülalnimetatud perioodi võib kesta garantiiperiood) järgmisi sarnaseid ehitustöid:
- ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni torustike ehitustööd tööde teostamise ajaks hoonestatud tiheasustusega piirkonnas - paigaldatud torustike kogupikkus vähemalt kakskümmend kilomeetrit;
- ühisveevärgi veetöötlusjaama rajamine või rekonstrueerimine - vähemalt üks projekt, projekti raames rajatud või rekonstrueeritud veetöötlusjaama tootlikkus vähemalt 500 m3/d.
Pakkuja (konsortsium) esitab loetelu teostatud sarnastest ehitustöödest (Vormid KIIIa ja KIIIb).
Pakkuja peab moodustama tööde teostamiseks võtmeekspertide meeskonna. Võtmeeksperdid ja nõuded nende kvalifikatsioonile on järgmised:
- Projektijuht/Töövõtja Esindaja (üks isik):
- kõrgharidus (minimaalselt BSc) ehitusvaldkonnas;
- minimaalselt viieaastane töökogemus ehitustöövõtja projektijuhina, vastav kogemus peab ilmnema CV-st isiku osalemisest lepingute täitmisel (referentsobjektide loetelust), mitte üldisest töökogemusest;
- viimase viie aasta jooksul (01.01.2005-31.12.2009) omandatud kogemus vähemalt ühe ühisveevärgi või –kanalisatsioonirajatise torustike ehitus- või rekonstrueerimistööde ehitustöövõtja projektijuhina, projekti raames paigaldatud torustike kogupikkus vähemalt kakskümmend kilomeetrit,
- viimase viie aasta jooksul (01.01.2005-31.12.2009) omandatud kogemus vähemalt ühe projekti elluviimisel ehitustöövõtja projektijuhina FIDIC projekteerimis-ehitustöövõtulepingu tingimuste põhjal, või SA Keskkonnainvesteeringute Keskus poolt aktsepteeritud õppekavaga vähemalt 12-tunnise õppekavaga koolituse läbimine (esitada koopia koolituse läbimist tõendavast tunnistusest);
- eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel).
- Torustike objektijuht (üks isik):
- kõrgharidus (võib olla rakenduslik) või kesk-eriharidus ehitusvaldkonnas või Ehitusjuht III kutsekvalifikatsioon;
- minimaalselt kolmeaastane töökogemus ehitustööde projekti- või objektijuhina, vastav kogemus peab ilmnema CV-st isiku osalemisest lepingute täitmisel (referentsobjektide loetelust), mitte üldisest töökogemusest;
- viimase viie aasta jooksul (01.01.2005-31.12.2009) omandatud kogemus vähemalt ühe ühisveevärgi või –kanalisatsioonirajatise torustike ehitus- või rekonstrueerimistööde ehitustöövõtja objektivõi projektijuhina, projekti raames paigaldatud torustike kogupikkus vähemalt kakskümmend kilomeetrit,
- eesti keele oskus vähemalt B2 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel).
- Veetöötlusjaama objektijuht (üks isik):
- kõrgharidus (võib olla rakenduslik) või kesk-eriharidus ehitusvaldkonnas või Ehitusjuht III kutsekvalifikatsioon;
- minimaalselt kolmeaastane töökogemus ehitustööde projekti- või objektijuhina, vastav kogemus peab ilmnema CV-st isiku osalemisest lepingute täitmisel (referentsobjektide loetelust), mitte üldisest töökogemusest;
- viimase viie aasta jooksul (01.01.2005-31.12.2009) omandatud kogemus vähemalt ühe ühisveevärgi veetöötlusjaama (tootlikkusega vähemalt 500 m3/d) rajamisel või rekonstrueerimisel ehitustöövõtja objekti- või projektijuhina,
- eesti keele oskus vähemalt B2 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel).
Üks võtmeekspert võib osaleda mitmes pakkumuses.
Omavahel võib ühitada (eeldusel, et ühe isiku töökogemus ja haridus vastab mõlemale võtmeeksperdile esitatavatele nõuetele) torustike objektijuhi ja veetöötlusjaama objektijuhi funktsiooni või projektijuhi/Töövõtja Esindaja ja veetöötlusjaama objektijuhi funktsiooni. Projektijuhi/Töövõtja Esindaja ja torustike objektijuhi funktsiooni ühitada ei ole lubatud.
Juhul, kui mõne võtmeeksperdi puhul ei ole täidetud eesti keele oskuse nõue, peab pakkuja lisama vastava võtmeeksperdi CV-le pakkuja kinnituse, et on teadlik kohustusest tagada omal kulul pidevalt tõlke olemasolu suuliseks ja kirjalikuks suhtlemiseks vastava võtmeeksperdi ja muude isikute vahel. Pakkuja (konsortsium) esitab võtmeekspertide loetelu (Vorm KIV), võtmeekspertide CV-d (Vorm KV) ja haridust tõendavad dokumendid. Juhul, kui võtmeeksperdi tööandjaks on pakkumuses pakkujana, partnerina või alltöövõtjana mitteosalev isik, tuleb vastava võtmeeksperdi CV-le lisada tööandja kinnitus võtmeeksperdi pakkumuses osalemise kohta (Vorm KVI).
Pakkuja peab omama ISO 9001, ISO 14001 või samaväärseid kvaliteedisertifikaati(-e) ning töötervishoiu ja tööjuhtimissüsteemi sertifikaati (OHSAS 18001) või samaväärne. Ühispakkumuse puhul piisab sertifikaatide olemasolust ühe ühispakkumises osaleja osas.
Hankedokumentide taotlemise või nendele juurdepääsu tähtpäev (viimane päev) on 26.07.2010 17:00. Pakkumuste või taotluste esitamise tähtaeg on 02.08.2010 15:00.
MUUDETUD PAKKUMUSTE TÄHTAEGA
Vändra Alevivalitsus kuulutab välja avatud hanke Vändra alevi ühisvee- ja kanalisatsioonivõrgu rekonstrueerimise ja laiendamise projekti ehitustöödeks.
Hankelepingu esemeks on Vändra ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni rekonstrueerimis- ja ehitustööd.
Teenuse tehniline kirjeldus on esitatud Töökirjelduses ja Joonistel (hankedokumendi Osa III).
Hankelepingu tingimused on esitatud Lepingutingimuste Üldtingimustes (Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks Tellija antud projektlahendi alusel, FIDIC, esimene väljaanne 1999) ja Eritingimustes (hankedokumendi Osa II).
Projekti raames teostatakse vee- ja kanalisatsioonirajatiste, elektrivarustuse ja automaatika ning veetöötlusjaamaga seotud tööd.
Vee- ja kanalisatsioonirajatiste projekti koondandmed (töö mahud):
- Vee magistraaltorustik ca 14,3 km,
- Vee tarnetorustik ca 3,6 km,
- Isevoolne kanalisatsiooni magistraaltorustik ca 11,3 km,
- Isevoolne kanalisatsiooni kogujatorustik ca 2,6 km,
- Survekanalisatsioonitorustik ca 3,1 km,
- Reoveepumpla 9 tk,
- Maapealne tuletõrjehüdrant 36 tk.
Täiendavate hangete võimalused ehituseelarve ülejäägi või täiendava eelarve kinnitamise korral.
Tööde teostamise aeg on 730 päeva.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Koos pakkumusega tuleb esitada hankemenetluse käigus pakkuja kohustuste täitmata jätmisega hankijale tekitatud kahjude hüvitamise tagamiseks pakkumuse tagatis kas panga garantiikirjana 300 000 EEK suurusele summale või eelnimetatud summa deponeerimisega hankija arvelduskontole 10902015354004 märkides selgituseks "Riigihanke Vändra alevi ühisvee- ja kanalisatsioonivõrgu rekonstrueerimine ja laiendamine pakkumuse tagatis". Pakkumuse tagatise tagastamine või tagastamata jätmine toimub vastavalt RHS §34. Pangagarantii vormis esitatud pakkumuse tagatis peab vastama hankedokumentides, täpsemalt Juhised Pakkujale alapunktides 5.3.1-5.3.4 toodud tingimustele.
Edukaks tunnistatud pakkuja peab enne Lepingu sõlmimist esitama Tellijale ehitusaegse Täitmistagatise, mis moodustab 10% Heakskiidetud Lepingusummast Täitmisaja jooksul.
Edukaks tunnistatud pakkuja peab enne Ehitustööde üleandmist esitama Tellijale Vähendatud Täitmistagatise, mis moodustab 4% Heakskiidetud Lepingusummast puudustest teatamise ajavahemiku jooksul.
Edukaks tunnistatud pakkuja peab enne Lepingu sõlmimist esitama Tellijale koguriskikindlustuse lepingusumma kohta, milles on fikseeritud ka kolmanda isiku kindlustuskaitse minimaalses summas 2 000 000 EEK.
Lepingutingimused sisaldavad Üldtingimusi, milleks on "Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks Tellija antud projektlahendi alusel, FIDIC, esimene väljaanne 1999" (nn. punane FIDIC), ning Eritingimusi, mis sisaldavad Üldtingimuste parandusi ja täiendusi.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja (konsortsium) peab viimase viie (01.01.2005-31.12.2009) aasta jooksul olema osutanud ja lõpule viinud (tööde teostamine võib olla alanud enne ülalnimetatud perioodi; pärast ülalnimetatud perioodi võib kesta garantiiperiood) järgmisi sarnaseid ehitustöid:
Ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni torustike ehitustööd tööde teostamise ajaks hoonestatud tiheasustusega piirkonnas - vähemalt kolm projekti, projekti raames paigaldatud torustike kogupikkus vähemalt kakskümmend kilomeetrit;
Ühisveevärgi veetöötlusjaama rajamine või rekonstrueerimine - vähemalt üks projekt, projekti raames rajatud või rekonstrueeritud veetöötlusjaama tootlikkus vähemalt 500 m³/d.
Nõuded spetsialistide kvalifikatsioonile.
Pakkuja peab omama ISO 9001, ISO 14001 või samaväärseid kvaliteedisertifikaati(-e) ning töötervishoiu ja tööjuhtimissüsteemi sertifikaati (OHSAS 18001) või samaväärne. Ühispakkumuse puhul piisab sertifikaatide olemasolust ühe ühispakkumises osaleja osas.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg (viimane päev) on 26. juuli 2010 kell 17:00.
Hankijal on õigus teha muudatusi hanketeates või hankedokumentides igal ajal enne hanketeates määratud pakkumuste esitamise tähtpäeva, järgides RHS §36. Hanketeate või hankedokumentide muutmisest teavitab hankija kõiki pakkujaid/hankedokumendi omandanud isikuid e-kirja teel ning saadab neile muudetud hankedokumendid.
Info ja dokumendid: Vändra Alevivalitsus, Raul Altnurme, tel: 56 45 1976, -post: raul@vandra.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 2. august 2010 kell 15:00.
Mais kuulutatakse välja riigihange (rahvusvaheline hange) Vändra alevi vee- ja kanalisatsioonitrasside rekonstrueerimis- ja ehitustööde teostaja leidmiseks.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Vändra Alevivalitsus , Vändra, Põhja-Pärnumaa vald
|
|
vandval@estpak.ee | |||
Projekteerija |
|||||
Eesti Veeprojekt OÜ, TARTU
|
|
veeprojekt@veeprojekt.ee | |||
|
projektkeskus@projektkeskus.ee | ||||
Konsortsiumi liige |
|||||
|
projektkeskus@projektkeskus.ee | ||||
Peatöövõtt |
|||||
|
merko@merko.ee | ||||
Omanikujärelevalve |
|||||
|
telora@telora.ee |