27. aprill 2009
Rannu Vallavalitsus kuulutab välja avatud hanke Koopsi paisjärvede renoveerimisele.
Hankelepingu alusel peab töövõtja teostama Koopsi paisjärve ja Väike-Koopsi paisjärve (registrikood 209171 ja 209172) renoveerimistööd (ehitustööd, vesiehitustööd). Töö teostatakse hankija poolt esitatavas ehitusprojektis, keskkonnamõju ekspertarvamuses ja hankedokumentides esitatud nõuete kohaselt.
Koopsi paisjärve (6,55 ha) ja Väike-Koopsi paisjärve (1,3 ha) veest tühjendamine, setete väljavedamine veekogust, väljavooluregulaatorite ja väljalaske avade renoveerimine, veetaseme taastamine.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta on 2300000 krooni.
Tööde teostamise aeg on 1. juuni 2009 kuni 30. jaanuar 2010.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkuja on kohustatud koos pakkumusega esitama hankijale pakkumuse tagatise summas 50 000 Eesti krooni, mis kantakse Rannu Vallavalitsuse arveldusarvele SEB Pangas nr 10102020795005 (selgitusega "pakkumuse tagatis") või hankima krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantii summas 50000 Eesti krooni pakkumuse avamise ajaks.
Pakkuja annab ehitusaegse garantii summale, mis on võrdne 10 % hankelepingu maksumusest. Ehitusjärgne garantii peab olema kestvusega vähemalt 24 kuud tööde üleandmise aktist ja summas vähemalt 2 % hankelepingu maksumusest.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja peab olema teostanud keskkonnaobjektidel või maaparandusobjektidel analoogilise töö teenust või ehitustööd vähemalt järgmises mahus: vähemalt 3 teostatud lepingut, kokku summas 3 000 000 krooni (ilma käibemaksuta). Analoogiliseks tööks loetakse tehisveekogu rajamist, rekonstrueerimist ja loodusliku veekogu saneerimist (tervendamine). Pakkuja esitab HD lisa 1 vormi VI kohase osutatud teenuste loetelu koos andmetega maksumuse, osutamise aja ja tellijate kohta ning kinnituse, et tööd teostati lepingukohaselt ja järgides õigusakte.
Pakkuja esitab andmed töötajate, juhatuse liikmete ja muul lepingulisel alusel ettevõttes töötavate isikute keskmise arvu kohta viimasel kolmel aastal.
Pakkujal peab olema võimalik kasutada ehitustöö teostamiseks seadmeid ja tehnilist varustust. Pakkuja esitab kinnituse, et vajalikud töövahendid on olemas, on omandamisel või võetakse rendile, et hankelepingut täita.
Pakkuja, kes kavatseb teenuse osutamiseks kasutada allhankijaid, esitab allhankijate nimed ja registrikoodid, näidates ära allhankija osutatavad teenused.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg (viimane päev) on 12. mai 2009 kell 11:00.
Info ja dokumendid: Rannu Vallavalitsus, Maano Koemets, tel: 745 4118, faks: 745 4132, e-post:
maano.koemets@rannu.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 15. mai 2009 kell 11:00.