Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange haljasalade niitmiseks. Tähtaeg 14. aprill.
25. märts 2022
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke AS Pärnu Vesi haljasalade niitmiseks 2022-2025. Raamlepingu esemeks on hanke alusdokumentides toodud tingimustel niitmisteenuse osutamine ASi Pärnu Vesi poolt hallatavatel haljasaladel Pärnu linnas, Paikuse ja Audru osavallas perioodil mai 2022 - oktoober 2025.
Pakkumuste hindamise aluseks on hanke alusdokumentides kirjeldatud objektide saja ruutmeetri (100 m2) ühekordse niitmise maksumus.
Tööde kestus: - 28.11.2025.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 14.04.2022 11:00.
Pakkumuse avamise aeg: 14.04.2022 12:00.
Pakkumuste hindamise aluseks on hanke alusdokumentides kirjeldatud objektide saja ruutmeetri (100 m2) ühekordse niitmise maksumus.
Tööde kestus: - 28.11.2025.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 14.04.2022 11:00.
Pakkumuse avamise aeg: 14.04.2022 12:00.
10. aprill 2015
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke Pärnu Vesi haljasalade niitmiseks 2015-2016 aastal. Raamlepingu esemeks on hankedokumentides toodud tingimustel niitmisteenuse osutamine AS-i Pärnu Vesi poolt hallatavatel haljasaladel Pärnu linnas, Paikuse ja Audru vallas perioodil mai.2015 - oktoober 2016.
Niitmisteenusega kaetud haljasalade kogupindala on ca 7,4 hektarit. Hankijal on õigus muuta mahtu kuni 10%.
Täpsem info objektide ning mahtude kohta on esitatud hankedokumentides.
Maksumuse vahemik alates: 8 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 18 000 €.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankemenetlusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 24. aprill 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Niidetavate objektide tutvustus toimub 21.04.15 algusega kell 10:00 aadressil Raba 28a (hankija kontaktisik Aivar Lepassar (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada mahu ja maksumuse osas, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Niitmisteenusega kaetud haljasalade kogupindala on ca 7,4 hektarit. Hankijal on õigus muuta mahtu kuni 10%.
Täpsem info objektide ning mahtude kohta on esitatud hankedokumentides.
Maksumuse vahemik alates: 8 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 18 000 €.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankemenetlusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 24. aprill 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Niidetavate objektide tutvustus toimub 21.04.15 algusega kell 10:00 aadressil Raba 28a (hankija kontaktisik Aivar Lepassar (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada mahu ja maksumuse osas, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
08. mai 2014
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke Pärnu Vesi haljasalade niitmiseks 2014 aastal. Raamlepingu esemeks on hankedokumentides toodud tingimustel niitmisteenuse osutamine AS-i Pärnu Vesi poolt hallatavatel haljasaladel Pärnu linnas, Paikuse ja Audru vallas perioodil mai - oktoober 2014.
Niitmisteenusega kaetud haljasalade kogupindala on ca 6,6 hektarit. Hankijal on õigus muuta mahtu kuni 10%.
Täpsem info objektide ning mahtude kohta on esitatud hankedokumentides.
Maksumuse vahemik alates: 6 000 €
Maksumuse vahemik kuni: 9 000 €
Tööde kestus: 6 kuud.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registris.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. mai 2014 kell 11:00.
Niidetavate objektide tutvustus toimub 13.05.14 algusega kell 10:00 aadressil Raba 28a (hankija kontaktisik Aivar Lepassar (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Niitmisteenusega kaetud haljasalade kogupindala on ca 6,6 hektarit. Hankijal on õigus muuta mahtu kuni 10%.
Täpsem info objektide ning mahtude kohta on esitatud hankedokumentides.
Maksumuse vahemik alates: 6 000 €
Maksumuse vahemik kuni: 9 000 €
Tööde kestus: 6 kuud.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registris.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. mai 2014 kell 11:00.
Niidetavate objektide tutvustus toimub 13.05.14 algusega kell 10:00 aadressil Raba 28a (hankija kontaktisik Aivar Lepassar (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
29. september 2008
Pärnu Vesi AS kuulutab välja avaliku konkursi reoveesette kompostimisteenuseks Pärnu linnas heitveepuhastusjaama territooriumil. Pakkumise dokumendid on huvitatud ettevõtjatele nõudmisel kättesaadavad igal tööpäeval 9.00-16.00 AS-i Pärnu Vesi kontoris Vingi tn 13 Pärnus.
-Pakkumise dokumendid on vormistatud eesti keeles.
-Pakkumine tuleb vormistada eesti keeles.
-Tagatisraha (30 000 krooni) kantakse ASi SEB Pank arvelduskontole 10902001453003 enne pakkumise esitamist.
Pakkumise esitamise koht: AS Pärnu Vesi, Vingi tn 13, 80010 Pärnu.
Pakkumise esitamise tähtaeg on 14. oktoober 2008 kell 14.00.
Lisainfo telefonidel: 4433 269; 5146 871.