26. jaanuar 2009
Albu Vallavalitsus kuulutab välja avatud hanke Albu asula veetorustike rekonstrueerimisele.
Albu asula vee (ca 3650 m) ja kanalisatsioonitorustike (ca 3780 m) välja vahetamine. Kahe puurkaevu tamponeerimine. Ühe puurkaev-pumpla rekonstrueerimine.
Torustikud sisaldavad kõiki ühendus ja üleminekudetaile, tuletõrje veevõtukohti jms. Haljastustööd, asfalt teekatete korral freesida lõik ning ning taastada killustikuga (asfalteerima ei pea). Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta 6355930 krooni.
Tööde teostamise aeg on 06. aprill 2009 kuni 30. september 2009.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkuja on kohustatud koos oma pakkumusega esitama Hankijale krediidi-, finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina pakkumuse tagatise 10 000 EEK-i (kümme tuhat krooni) või deponeerida pakkumuse tagatise summas 10 000 EEK-i Albu Vallavalitsuse arveldusarvele nr 1120082871 Hansapangas, selgitusega "pakkumuse tagatis Albu asula veetorustike rekonstrueerimine".
Pakkumise tagatise kehtivusaeg peab olema võrdne pakkumuse kehtivusajaga.
Tagatis peab olema antud tingimusega, et tagatise olemasolu tõendav garant kohustub tasuma Hankijale tagatissumma Hankija kirjalikul nõudel ilma, et Hankija nõuet dokumentaalselt põhjendaks eeldusel, et oma nõudes Hankija märgib tingimuse või tingimused, millest nõue on tingitud.
Nõude esitamise põhjuseks võib olla:
- kui pakkuja võtab oma pakkumuse tagasi selle jõusoleku aja jooksul või
- kui pakkuja kõrvaldatakse hankemenetlusest. Pakkumise tagatise tagastamine toimub vastavalt RHS-le.
Töövõtja annab Töödele kahe aastase garantii. Töövõtja annab ehitusjärgse garantii summale, mis moodustab 1% hankelepingu hinnast. Garantiikohustus antakse garantiisumma deponeerimisega Tellija arveldusarvele enne viimase arve esitamist Töövõtja poolt. Garantiikohustus tagastatakse Töövõtjale garantiiperioodi lõppemisel 1 kuu jooksul juhul, kui Töövõtja on täitnud kõiki järgnevaid tingimusi.
Töövõtja on kohustatud oma kulul parandama kõik defektid, tegematajätmised ja muud puudused, mis ilmnevad garantiiaja jooksul, nii kiiresti kui võimalik, kuid hiljemalt 12 tunni jooksul arvates sellekohase teate saamisest Tellijalt. Kui materjalide tarnetähtajad ei võimalda eelnimetatud tähtaegadest kinnipidamist, lepitakse poolte vahel kokku uus tähtaeg. Eelnimetatud tähtaegadest mittekinnipidamine annab Tellijale õiguse kasutada deponeeritud garantiikohustust garantiitööde teostamiseks ning arvestada garantiitööde teostamiseks kulunud summa garantiikohustusest maha.
Pakkujad võivad esitada ühispakkumise. Ühispakkumise esitamise korral peavad nad järgnevate pakkumismenetluse ning hankelepingu sõlmimise ja täitmisega seotud toimingute tegemiseks volitama enda hulgast esindaja. Volikiri tuleb esitada koos ühise pakkumisega.
Pakkumine peab sisaldama objekti ehitustöid kasutusvalmiduseni koos kõigi materjalide ja tehnosüsteemide seadistamisega ning täitevdokumentatsiooni koostamist vastavalt õigusaktidele, kasutusloa taotlemist ja üleandmist Hankijale, tööde käigus lõhutud konstruktsioonide, teekatete ja haljasalade taastamist. Asfalt teekatted tuleb kaevamiskohast lahti lõigata või freesida. Teekatted taastada killustikfraktsiooniga 10-32mm (asfalteerimistöid ei teostata).
Hankedokumentide tähtaeg on kuni 04. veebruar 2009 kella 16:30-ni.
Hankedokumentide elektroonilise versiooni (CD-l-JPG, PDF, EXEL-formaadid) väljastamise tasu on 100 krooni ning paberkandjal 1000 krooni. Hankija väljastab hankedokumendid kolme tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, tööpäevadel kella 8:00-12:30 ja 13:00-16:30 pärast hankedokumentide eest tasumist. Hankija aktsepteerib ainult nende pakkujate pakkumusi, kes on võtnud välja hankedokumendid. Tasuda on võimalik ülekandega Albu Vallavalitsuse arveldusarvele nr 1120082871 Hansapangas või koha peal sularahas kassasse.
Hankeleping on seotud SA KIKi poolt rahastatava programmiga.
Info ja dokumendid: Albu Vallavalitsus, Taemar Pai, tel: 382 0500, faks: 382 0501, e-post:
taemar@albu.ee.
Pakkumused esitada hiljemat 12. veebruar 2009 kell 10:00.