08. detsember 2008
AS Emajõe Veevärk kuulutab välja avatud hanke Emajõe ja Võhandu jõe valgala veemajandusprojekt; Emajõe alamprojektile. Omanikujärelevalvele ja Inseneri teenusele Elva linnas I.
Hankelepingu ese on Omanikujärelevalve ja Inseneri teenus Elva linna vee- ja kanalisatsioonirajatiste I etapp ehitustöödel, Emajõe ja Võhandu jõe valgala veemajandusprojekti Emajõe alamprojekti raames.
Teenuse koondandmed:
- Vee magistraaltorustik ca 9,9 km;
- Vee tarnetorustik ca 3,4 km;
- Isevoolne kanalisatsiooni magistraaltorustik ca 9,1 km;
- Isevoolne kanalisatsiooni kogujatorustik ca 3,3 km;
- Survekanalisatsioonitorustik ca 4,2 km;
- Sademeveekanalisatsioonitorustik ca 0,4 km;
- Väikereoveepumpla 8 tk;
- Maapealne tuletõrjehüdrant 27 tk.
I etapi vee- ja kanalisatsioonitorustike projekti maht on jaotatud kolmeks väiksemaks alaks ning iga ala omakorda lõikudeks.
Täiendavate hangete võimalused, vajadusel analoogsete inseneri ja järelevalveteenuste juurde tellimine.
Tööde teostamise aeg on 210 päeva.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkuja on kohustatud koos pakkumusega esitama pakkumuse tagatise krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina või rahasumma deponeerimisena AS Emajõe Veevärk a/a 10220039754016 SEB Ühispangas summas 15 000 (viisteist tuhat) krooni. Garantiina esitatud tagatis peab olema esitatud Lisas 3 antud vormis.
Tagatisraha ülekande puhul esitab pakkuja koos pakkumusega maksekorralduse koopia; maksekorraldusele märkida "Pakkumuse tagatis. Elva järelevalveteenused." Pakkumuse tagatis peab olema jõus pakkumuse jõusoleku tähtaja lõpuni. Pakkumuste jõusoleku tähtaja pikendamisel tagatise jõusoleku tähtaega pikendama ei pea.
Pakkumuse tagatis jääb hankijale või hankijal tekib õigus see realiseerida, kui:
- pakkuja kõrvaldatakse hankemenetlusest;
- pakkuja võtab pakkumuse selle jõusoleku tähtaja jooksul tagasi.
Ühisele pakkumusele peab olema lisatud konsortsiumi liikmete poolt allkirjastatud eelleping või kavatsuste protokoll, mis fikseerib, et kõik konsortsiumi liikmed vastutavad juriidiliselt, ühiselt ja üksikult hankelepingu täitmise eest, ning et juhtliikmel on õigus saada ja anda instruktsioone kõigi liikmete jaoks ja nimel ja et lepingu täitmise, sealhulgas maksete tegemise kohustus lasub konsortsiumi juhtliikmel. Koos eellepingu või kavatsuste protokolliga tuleb esitada kinnitus selle kohta, et ühispakkujatega hankelepingu sõlmimisel sõlmivad nad omavahel seltsingulepingu hankelepingu täitmiseks. Ühispakkujad esitavad koos pakkumusega volikirja oma esindaja määramiseks hankemenetlusega, hankelepingu sõlmimisega ning täitmisega seotud toimingute tegemiseks (nimetatud volitus võib olla vormistatud ka eellepingus või kavatsuste protokollis). Hankijaga suhtleb hankemenetluse ajal ainult ühispakkujate juhtliige.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg on kuni 08. jaanuar 2009 kella 00:00-ni.
Hankedokumentide omandamiseks peavad huvitatud isikud esitama kirjaliku avalduse
AS Emajõe Veevärgile koos koopiaga hankedokumentide tasumist tõendavast maksekorraldusest.
Hankedokumentide tasu on 400 eesti krooni, sh käibemaks, mis tuleb tasuda AS Emajõe Veevärk arveldusarvele 10220039754016 SEB Ühispangas. Suhtlemisel hankedokumendid omandanud isikutega kasutab hankija neid kontaktandmeid (kontaktisik, postiaadress, e-posti aadress, telefoni ja faksi number), mille isik on esitanud hankedokumentide taotlemise avalduses. Hankedokumendid edastatakse taotlejale digitaalsel kujul CD-l tähitud
posti teel.
Info ja dokumendid: AS Emajõe Veevärk, Katre Illak, tel: 731 1846, faks: 731 1841, e-post:
katre@emajoevv.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 08. jaanuar 2009 kell 11:00.